Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#76 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
No jo, to je pravda. Proč to dělat složitě Tak jsem kouknul do své staré smlouvy na služební OIII 2.0 TDi Style a cena byla 558 762,- CZK. Ceníková taky kolem 700 000,- CZK (s daní)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#77 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Tak jsem měl teď možnost jezdit se služební Octavií IV a z auta mám celkově dobrý dojem. Design povedený a poplatný době, motor TSI 1.5/110 kW velice slušný, prostor a plasty uvnitř i výbava úplně v pohodě. Výtky mám jen 2: zadní náprava by si zasloužila multilink a subjektivně mi nesedl dvouramenný volant.
Naposledy upravil(a) Michl dne 12 bře 2022 10:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 15
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V60CC '20 T5
#78 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Ahoj, mam panoramaticku strechu a teda viem na co narazas, mozem ti povedat, ze ked s tym jazdim (v primeranom) terene, v zivote to nevydalo ani najmensi zvuk, dovolim si tvrdit - ale teda moj pocit, ze je to spravene poctivosginfo píše: ↑23 úno 2022 17:26 Dobrý den,
děkuji za další reakci. Jak se tak dívám na nabídky ročních vozů, tak je jich tam hodně s panoramatickou střechou. Něco mi říká, že nebrat. Musí to mít vysoké těžiště a měla by se snížit tuhost vozidla.
Pokud máte někdo zkušenost, budu rád za doplnění, díky.
sg
#79 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Asi je to dobrý auto, já to nenpopírám. A nejsem ani nějký ten volví maniak, a ani nějaký odpůrce škodovek nebo čehokoli. Jsem takový běžný uživatel... se sklony k sebevraždě, když vidím pýtýkrujsra, dědy v klobouku v HTP, sladký pivo, a především růůůůůůůůmstra, kterýho opravdu nemůžu vidět - to mě opravdu hodně vadí. Ale vážně - nemám proti ovci nějaký špatný smýšlení. Asi si musíme víc sednout. Těch pár kilometrů prostě nepřineslo ovoce. Hlavně se podivuji nad tou cenou, a nad tím, že nám ten dvoulitr prostě nejede.
#80 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Přidám zase nějaký poznatek z nové okty 110kwW. Máme za sebou 2500km. Já znovu říkám - já to auto opravdu nehaním. Ale vážně těch 110kw nejede. Já se s tím musím projet sám... ti další dva kolegové po kile mě asi úplně kazí dojem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#81 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
@Paolovolvo: pěkné shrnutí Hlavní rozdíl je, že Volvo má opravdu poctivě vyztuženou karoserii včetně zadní části, kdy celé auto tvoří komplexní bezpečnostní klec. Octavia (a mainstream) to takhle nemá (hlavně zadek je odlehčený), i když se Škodovka snaží z hlediska bezpečnosti.
@mr1: je to divný. Po 2 500 km by to už mělo jezdit. Já dostal OIII podle mne s cca 5 000 km. Přijel jsem pro ni cca 200 km svoji OIII 1.6 TDi. Když jsem si toho 2-litra odvážel, tak mi spadla brada a říkal jsem si - wow .
@mr1: je to divný. Po 2 500 km by to už mělo jezdit. Já dostal OIII podle mne s cca 5 000 km. Přijel jsem pro ni cca 200 km svoji OIII 1.6 TDi. Když jsem si toho 2-litra odvážel, tak mi spadla brada a říkal jsem si - wow .
#82 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Na to wow sem právě čekal! a nic. Přijel sem si pro ni taky s OIII, 1,6 TDI. Ale jako ono to jede, ale pořád to tak nějak není ono. Včera sem předjížděl dva klaďáky za sebou. No, příjmený to fakt nebylo. Já s tím ještě nejel pořádně sám... Tak asi se mi to zdá. Uvidíme za pár dalších km. Auto jinak nehaním. Velikost ano. Je to úzký. Ještě sem se nějak nenaučil obládat ty asistenty. Není čas... Prý snad tam de navolit nějaký účet, kde by se to vše uložilo. První co udělám, tak musím vypnout start/stop, a toho line asistenta - to je hovadina úplně nejhorší. Fakt toto nechápu, k čemu by to mohlo být dobrý. Moja by se s tím bala jezdit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#83 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Jedině to hodit na stolici a bude jasno . Zní to skoro tak, jako kdyby Ti dali omylem tu podladěnou verzi a do techničáku dali 110 kW. V OIV jsem seděl u kolegy. Nebudu hodit poměr cena / výkon, ale za mne to oproti OIII fakt dospělo a to i OIII byla dobrá (oproti OII velký posun). Jako služební by se mi to líbilo Jen to bláznivé ovládání. Kolega má V60 a je to to samý. Přes ten display to není ideální, ale možná je to o zvyk.
Start-Stop je zlo, obzvláště kvůli tomu, že to nenabíjí pořádně. Kolega na firmě ve snaze dobít baterii u OIII, to po dálnici proháněl. Tak jsem mu vysvětlil, že to nabíjí pouze když je noha z plynu a brzdí to motorem a nebo když je baterie téměř mrtvá. Běs, za mne naprosto nepotřebná (a drahá) pitomost
Start-Stop je zlo, obzvláště kvůli tomu, že to nenabíjí pořádně. Kolega na firmě ve snaze dobít baterii u OIII, to po dálnici proháněl. Tak jsem mu vysvětlil, že to nabíjí pouze když je noha z plynu a brzdí to motorem a nebo když je baterie téměř mrtvá. Běs, za mne naprosto nepotřebná (a drahá) pitomost
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC60 B4 Inscription MY21
#84 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Ahoj,
opět se objevují zvěsti, že s AdBlue to bude problematické... byl jsem rozhodnut pro B4, ale nevím, jestli si nebudu komplikovat život...
Nemůžete se někdo podělit s průměrnou spotřebou u B5 nebo T5, když se jezdí svižně? U Mazdy jsem na 9,7-10,2 l/100.
Svižnou jízdou má mna mysli dálnice/okres/město 160/110-120/60-70?
Samozřejmě jsem se díval na spritmonitor.de, ale jde mi o průměry v tomto stylu jízdy a případně s komentem
Díky
sg
opět se objevují zvěsti, že s AdBlue to bude problematické... byl jsem rozhodnut pro B4, ale nevím, jestli si nebudu komplikovat život...
Nemůžete se někdo podělit s průměrnou spotřebou u B5 nebo T5, když se jezdí svižně? U Mazdy jsem na 9,7-10,2 l/100.
Svižnou jízdou má mna mysli dálnice/okres/město 160/110-120/60-70?
Samozřejmě jsem se díval na spritmonitor.de, ale jde mi o průměry v tomto stylu jízdy a případně s komentem
Díky
sg
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC60 B4 Inscription MY21
#85 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Dobrý den,
tak jsem si skoro plácl a pořídil V60 CC B4, ale jak jsem to projížděl a vystupoval a nastupoval, posedával a vysedával... zjistil jsem, že jsem v SUV pasti. Rozhoduji se tedy nad XC60. Vcelku mám ve všem už jasno, jen jediné mi nedá spát:)
Kufr má dle specifikace 483 litrů, přitom je to auto větší než moje CX-5ka s 506 litry. Není to jiný přístup k měření? nemáte někdo zkušenost?
Děkuji
sg
tak jsem si skoro plácl a pořídil V60 CC B4, ale jak jsem to projížděl a vystupoval a nastupoval, posedával a vysedával... zjistil jsem, že jsem v SUV pasti. Rozhoduji se tedy nad XC60. Vcelku mám ve všem už jasno, jen jediné mi nedá spát:)
Kufr má dle specifikace 483 litrů, přitom je to auto větší než moje CX-5ka s 506 litry. Není to jiný přístup k měření? nemáte někdo zkušenost?
Děkuji
sg
Naposledy upravil(a) sginfo dne 30 kvě 2022 19:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#86 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Kufr se měří pod plato. Dám příklad. Moje V70 má podobné litry jako i30 combi, akorát pak nad platem u i30 skoro nic není a já mam ještě 1x tolik
Já mam svůj koloběžkový test
Já mam svůj koloběžkový test
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#87 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Ve velikosti kufru ti nepomuzu ale v60 cc je hezci nez xc60...Tedy pro meAle co zere vice ci mene a co nalozis nebo nenalozis je pro Tebe asi dulezitejsi,tak preji dobrou volbu a po porizeni se podel o zazitky a foto
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC60 B4 Inscription MY21
#88 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Taky se mi V60 CC líbí víc, ale když člověk chce lepší výbavu, dávají tam panoramatické střešní okno, nešlo mi tam při mých 183cm výšky nastoupit bez toho, abych se pak dobil hlavu o držák nad dveřmi. Vím, že je to asi o zvyku, ale prostě jsem to zavrhl. Potom taky ty bedničky, když jsem si měřil kufr V60, tak by se tam tři na sebe nevešly. Třeba v Passatu je tam ještě 5cm místo na výšku...
Teď ještě natrefit na správnou konfiguraci a pak se pochlubím, když to vyjde.
sg
Teď ještě natrefit na správnou konfiguraci a pak se pochlubím, když to vyjde.
sg
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#89 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Vyjde...musiJen si pockat a neuspechat koupi
Ale s tim nastupovanim ti rozumim. Ja mam sice jen 175, takze u me problem neni,ale tchana dostat na misto spolujezdce s jeho 195 cm je nadlidsky ukon
Ale s tim nastupovanim ti rozumim. Ja mam sice jen 175, takze u me problem neni,ale tchana dostat na misto spolujezdce s jeho 195 cm je nadlidsky ukon
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC60 B4 Inscription MY21
#90 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Mají krásnou V90 CC, ale v Brně se blbě parkuje... život je o kompromisech
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#91 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Panorama střecha mi přijde jako trendy věc. Měl jsem to v P307 a fajn to bylo akorat na 1 fleku na semaforu, když člověk potřeboval koukat nahoru. Jinak je to věčně špinavy a v letě to skoro neotevřeš protože v autě je hned sauna. Člověk to musi ale zkusit aby zjistil.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2173
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#92 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Ja treba vubec nechapu proc tu panoramu nekdo zacal vyrabet. Tim spis,ze to Volvo vubec nabizi. Lidi se uz pred 50lety v Mercedesech neumeli postarat ani o "šíbr" co tenkrat vyzadoval jen pramalou udrzbu a ten byl navic kovovy a dneska cumi do mobilu vic nez ridi,kolikrat skonci na strese, v aute jezdi z 90% sami, ale chteji panoramu
Plus by me zajimal vliv na torzni tuhost karoserie a jak to po letech vrze/nevrze.
Plus by me zajimal vliv na torzni tuhost karoserie a jak to po letech vrze/nevrze.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#93 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Ja ji mel v p407sw a ve vsech dalsich autech me chybelo byt jen stresni okno. Je fajn,me se libi,tady svym rozsahem dodava vzdusnost a nerusi za jizdy jako otevrene bocni okenko...A chcete/nechcete. Nevim,jestli bych si ho daval do vybavy u definovani vyvavy noveho auta a nevim jaky vliv ma na tuhost karoserie pri havarii...Na druhou stranu,proc vubec delaji kabriolety,ze?
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#94 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
A v90 nebo v60...Zaparkujes a zbytek dojdes
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC60 B4 Inscription MY21
#95 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
no mam svůj vjezd v zóně, tak se musím vejít... každopádně, pokud by nekdo chtěl provést test s osmi bedničkami na zeleninu v xc60 a udělal foto, budu rád. Podle meho měření by to mohlo vyjít, ale je to hraniční o 1-2 cm.
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#96 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
Zelinari se meli za minuleho rezimu nejlepe...Tedy jeste reznici...A jak ta bedynka vypada? Ze bych udelal take test,ale musim si nekde takove mnozstvi opatrit...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#97 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
kup si 8 bas piv a po testu budeš mít z toho i užitek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#98 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
To je fakt. Zelinar nebo hospodskejJa ty lahvace nejak moc nemusim...Mam tady jefnu basicku tak na 2 mesice...Je tohle ta bedna?
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC60 B4 Inscription MY21
#99 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
ano, mělo by to být stejné
https://www.abstore.cz/plastova-prepravka-na-ovoce-a-zeleninu-s?shopping&gclid=Cj0KCQjw-daUBhCIARIsALbkjSbIfBYi1_6gJg0_WUZVKv1d3YnfKNv-xhUNJInGt0FwhECON171XPgaAsIOEALw_wcB
rozměry 60x40x22
https://www.abstore.cz/plastova-prepravka-na-ovoce-a-zeleninu-s?shopping&gclid=Cj0KCQjw-daUBhCIARIsALbkjSbIfBYi1_6gJg0_WUZVKv1d3YnfKNv-xhUNJInGt0FwhECON171XPgaAsIOEALw_wcB
rozměry 60x40x22
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 18
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC60 B4 Inscription MY21
#100 Volvo V60 CC vs Octavia IV Scout
tak jsem si plácl XC60 B4 Inscription, dělal jsem dnes řadu testovacích jízd, a byl jsem navážkách, dokonce před podpisem smlouvy jsem uvažoval, že to nekoupím....
důvody byly dva:
1. zvláštní lehký hluk od kol (takový dutý plech...), nakonec jsem vyhodnotil, že hold je to slyšet, protože v mé CX-5 je větší hluk, že podobné zvuky zaniknou
2. přenášení vibrací povrchu vozovky do volantu, to mě velmi překvapilo, oproti CX-5, která je "hladší"... (různé vibrace apod., trošku to zlepšilo nastavení na tvrdší řízení, tím pádem musel být pevnější úchop volantu...) jsou tam Continentalky 19". Na Mazdě se mi osvěčily 17" (které jsem měl tedy jen na zimu, jinak taky 19"), budu řešit, jak sjedu tyto kola možná přechod na 18".
také jsme museli mezi jízdami převážit kola, protože zpočátku jsem cítil i vibrace při zrychlování a brždění
Jinak překvapilo mě, že zrychlení je u CX-5 intenzivnější... i když XC60 má o 1 sekundu rychlejší zrychlení z 0-100.
Můj osobní dojem je, že XC60 je celkově větší a dospělejší auto, ale za takřka dvojnásobnou cenu proti CX-5 to není adekvátní dospění..., ale sedačky super:) každopádně jsem to podepsal a měním hlavně kvůli prostoru v kabině a sedačkám. Nevěřím, že mazďáci v CX-60 budou myslet na lidi, v Mazdě má první místo motor...
Poslední otázkou je tedy ještě chip:
- polestar na XC60 B4 není, neví někdo jiné cesty jak to pohonit? na BSR jsem už psal. Dle sdělení prodejce je B4 již ze 140 vytuněné na 145 a není tam prostor pro další zlepšení. Ve specifikaci ale není rozdíl mezi B4 a B5, proto tam podle mě prostor je.
zdravím
sg
důvody byly dva:
1. zvláštní lehký hluk od kol (takový dutý plech...), nakonec jsem vyhodnotil, že hold je to slyšet, protože v mé CX-5 je větší hluk, že podobné zvuky zaniknou
2. přenášení vibrací povrchu vozovky do volantu, to mě velmi překvapilo, oproti CX-5, která je "hladší"... (různé vibrace apod., trošku to zlepšilo nastavení na tvrdší řízení, tím pádem musel být pevnější úchop volantu...) jsou tam Continentalky 19". Na Mazdě se mi osvěčily 17" (které jsem měl tedy jen na zimu, jinak taky 19"), budu řešit, jak sjedu tyto kola možná přechod na 18".
také jsme museli mezi jízdami převážit kola, protože zpočátku jsem cítil i vibrace při zrychlování a brždění
Jinak překvapilo mě, že zrychlení je u CX-5 intenzivnější... i když XC60 má o 1 sekundu rychlejší zrychlení z 0-100.
Můj osobní dojem je, že XC60 je celkově větší a dospělejší auto, ale za takřka dvojnásobnou cenu proti CX-5 to není adekvátní dospění..., ale sedačky super:) každopádně jsem to podepsal a měním hlavně kvůli prostoru v kabině a sedačkám. Nevěřím, že mazďáci v CX-60 budou myslet na lidi, v Mazdě má první místo motor...
Poslední otázkou je tedy ještě chip:
- polestar na XC60 B4 není, neví někdo jiné cesty jak to pohonit? na BSR jsem už psal. Dle sdělení prodejce je B4 již ze 140 vytuněné na 145 a není tam prostor pro další zlepšení. Ve specifikaci ale není rozdíl mezi B4 a B5, proto tam podle mě prostor je.
zdravím
sg
Naposledy upravil(a) sginfo dne 07 čer 2022 14:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
Mazda CX-5 TOP Revolution, rv2019, 2,5 Skyactive G, automatická, AWD, 19"
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1543 Odpovědi
- 175529 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 8 Odpovědi
- 2282 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 25 Odpovědi
- 9389 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kuko28
-
- 10 Odpovědi
- 3933 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 3 Odpovědi
- 1074 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper