850 TDI - skubani motoru

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#26 850 TDI - skubani motoru

Příspěvek od dumi.cz »

Tak sem vymenil vstriky, je to vyrazne lepsi. Takze svoje hodim na repas.

Nejaky tip kam s nimi?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#27 850 TDI - skubani motoru

Příspěvek od Tarkin »

Vzhledem k tomu, že Firady stojí 6-7 stovek /kus, tak to asi nemá smysl.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#28 850 TDI - skubani motoru

Příspěvek od dumi.cz »

Jako novej vstrik?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#29 850 TDI - skubani motoru

Příspěvek od Tarkin »

_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#30 850 TDI - skubani motoru

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Ty vstřiky ale stejně musíš nechat seřídit, i když dáš nový trysky...
Já je kdysi svého času dával seřídit do Bosch servisu v Soběslavi. Teď mají i pobočku v ČB
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#31 850 TDI - skubani motoru

Příspěvek od dumi.cz »

Idealne abych svoje vstriky nekam dal a oni mi dali zpet funkcni vec co dam do motoru a nebudu se o nic starat :D

mas prosim Te nejaky kontakt?

Diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#32 850 TDI - skubani motoru

Příspěvek od z-d-e-n-a »

http://www.autoservisrada.cz/

Měl jsem svoje nové trysky, vyndal vstřiky, dovezl do Sobíku (tuším že jsem jednal s p. Oubramem = luxusní domluva), oni přehodili nový špičky, seřídili a hurá.
Jak to chodí v ČB netuším. Ale už je to pár let z5.

Normálně je tam odvez, oni buď třeba jen vyčistí a seřidí nebo ti dají nové trysky. Je to o domluvě
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Vůz: Volvo 850 TDI

#33 850 TDI - skubani motoru

Příspěvek od Frantta »

V čem byl tedy nakonec problém? Byly to ty vstřiky? Mě to dělá úplně to stejné. Když motor ještě není ohřátý a jedu ustálenou rychlostí někde kolem 2000 - 2400 ot/min tak silně cuká a kouří ale jakmile sešlápnu plyn tak to přestane a auto se plynule rozjede. Dělá to jenom v těch otáčkách a při lehké noze na plynu, a když se motor ohřeje tak se to trochu zlepší, ale je to tam pořád. Špičky na vstřikovačích už stály za prd (měl jsem tam Jettexy z ebaye) tak jsem je vyměnil za polské Wuzetem (na zkoušečce se zdají být Ok) ale vůbec nic se tím nezměnilo, tak si říkám jestli není nějaký problém spíš v čerpadle.

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#34 850 TDI - skubani motoru

Příspěvek od dumi.cz »

nechal jsem udelat vstriky, je to tak o polovinu lepsi, ale porad to se to mirne deje. Prikladam to cerpadlu, ale uz me to tak neotavuje tak az bude cas udelam cerpadlo a uvidim. :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#35 850 TDI - skubani motoru

Příspěvek od Zeb »

Ja mel u sebe nacnuty hlavni kabelovy svazek pred motorem. Jednu chvili mi netesnila palivova hadicka a protekala mi nafta - primo na ten svazek a casem na jednotlivych dratech odesla izolace. Zkuste napojit auto na diagnostiku predvstriku a rukou verglovat vepredu s tim svazkem, jestli se budou menit hodnoty. Po prepajeni nekolika dratu problem u me zcela zmizel
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“