Cvakání relé v B-sloupku

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#51 Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Jen takový poznatek - když ostřikuješ čelní okno, neprotéká ti to trochu ostřikovačem i na zadní okno?
Já teď nedavno měnil mrtvej motorek za NEORIGO Čínu a ta mrcha pouští trochu tlak i na zadní okno... 😄
Jinak mě ještě napadá že by mohl být problém v těch zpětných ventilkách...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#52 Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od Majkl1 »

Nepropouští.
Hadičky jsem profoukl kompresorem. Byly průchozí. Takže buď čerpadlo nebo ty trysky. Tohle nemám rád, když nemohu odzkoušet, co je vlastně v háji. Opravovat stylem výměňovat díly, dokud se netrefím, to není můj styl. Na to jsem příliš držgrešle. :oops:
Kurňa, teď mě napadá, že jsem mohl zkusit dát hadičku na to druhé čerpadlo. Ale to bude dávat asi mnohem vyšší tlak, protože má spešl uchycení hadičky. Není jen nasazená, ale nacvaklá s koncovkou. Takže bych jí vlastně stejně nenapojil. :sorry:
Zpětný ventilky tam jsou proto, aby to ostřikovalo ihned od prvního okamžiku (nepadala hladina). Navíc jsem je viděl jen na hadičkách pro ostřik světel. Pro okna jsem tam žádný ventilky neviděl.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#53 Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od raolsa »

Zpětné ventilky jsou v tom téčku a kolénku přímo u ostřikovačů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#54 Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od Majkl1 »

Tak tam jsem nekoukal :)
Každopádně vadné zpětné ventilky (podle mě) nemohou za nižší tlak, ale pouze za případně zpoždění, respektive za postupný náběh tlaku.
Zkousl jsem zuby a objednal jsem nové čerpadlo, takže už teď je jasné, že u mě bude problém v těch tryskách :D (když bych vzal nejprve trysky, byl by - jak jinak - problém v čerpadle)
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#55 Cvakání relé v B-sloupku

Příspěvek od Majkl1 »

Takže čerpadlem to špatné ostřikování asi nebylo. Dal jsem nové a je to (tlak) snad ještě o chlup horší. Leda že by nová replika (SWAG) byla ještě horší, než vyžvatlaný originál.
I když už to nedělá ohraničené čtyří proudy na trysku, ale více to rozprašuje do prostoru. Nicméně za jízdy to stříká jen na spodní půlku skla. Při stání je to OK.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“