Jen takový poznatek - když ostřikuješ čelní okno, neprotéká ti to trochu ostřikovačem i na zadní okno?
Já teď nedavno měnil mrtvej motorek za NEORIGO Čínu a ta mrcha pouští trochu tlak i na zadní okno...
Jinak mě ještě napadá že by mohl být problém v těch zpětných ventilkách...
Cvakání relé v B-sloupku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#51 Cvakání relé v B-sloupku
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#52 Cvakání relé v B-sloupku
Nepropouští.
Hadičky jsem profoukl kompresorem. Byly průchozí. Takže buď čerpadlo nebo ty trysky. Tohle nemám rád, když nemohu odzkoušet, co je vlastně v háji. Opravovat stylem výměňovat díly, dokud se netrefím, to není můj styl. Na to jsem příliš držgrešle.
Kurňa, teď mě napadá, že jsem mohl zkusit dát hadičku na to druhé čerpadlo. Ale to bude dávat asi mnohem vyšší tlak, protože má spešl uchycení hadičky. Není jen nasazená, ale nacvaklá s koncovkou. Takže bych jí vlastně stejně nenapojil.
Zpětný ventilky tam jsou proto, aby to ostřikovalo ihned od prvního okamžiku (nepadala hladina). Navíc jsem je viděl jen na hadičkách pro ostřik světel. Pro okna jsem tam žádný ventilky neviděl.
Hadičky jsem profoukl kompresorem. Byly průchozí. Takže buď čerpadlo nebo ty trysky. Tohle nemám rád, když nemohu odzkoušet, co je vlastně v háji. Opravovat stylem výměňovat díly, dokud se netrefím, to není můj styl. Na to jsem příliš držgrešle.
Kurňa, teď mě napadá, že jsem mohl zkusit dát hadičku na to druhé čerpadlo. Ale to bude dávat asi mnohem vyšší tlak, protože má spešl uchycení hadičky. Není jen nasazená, ale nacvaklá s koncovkou. Takže bych jí vlastně stejně nenapojil.
Zpětný ventilky tam jsou proto, aby to ostřikovalo ihned od prvního okamžiku (nepadala hladina). Navíc jsem je viděl jen na hadičkách pro ostřik světel. Pro okna jsem tam žádný ventilky neviděl.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#53 Cvakání relé v B-sloupku
Zpětné ventilky jsou v tom téčku a kolénku přímo u ostřikovačů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#54 Cvakání relé v B-sloupku
Tak tam jsem nekoukal
Každopádně vadné zpětné ventilky (podle mě) nemohou za nižší tlak, ale pouze za případně zpoždění, respektive za postupný náběh tlaku.
Zkousl jsem zuby a objednal jsem nové čerpadlo, takže už teď je jasné, že u mě bude problém v těch tryskách (když bych vzal nejprve trysky, byl by - jak jinak - problém v čerpadle)
Každopádně vadné zpětné ventilky (podle mě) nemohou za nižší tlak, ale pouze za případně zpoždění, respektive za postupný náběh tlaku.
Zkousl jsem zuby a objednal jsem nové čerpadlo, takže už teď je jasné, že u mě bude problém v těch tryskách (když bych vzal nejprve trysky, byl by - jak jinak - problém v čerpadle)
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#55 Cvakání relé v B-sloupku
Takže čerpadlem to špatné ostřikování asi nebylo. Dal jsem nové a je to (tlak) snad ještě o chlup horší. Leda že by nová replika (SWAG) byla ještě horší, než vyžvatlaný originál.
I když už to nedělá ohraničené čtyří proudy na trysku, ale více to rozprašuje do prostoru. Nicméně za jízdy to stříká jen na spodní půlku skla. Při stání je to OK.
I když už to nedělá ohraničené čtyří proudy na trysku, ale více to rozprašuje do prostoru. Nicméně za jízdy to stříká jen na spodní půlku skla. Při stání je to OK.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek