S80 / II - dotaz na benzínové motory
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Ahoj všem
Pokukuji po nějaké S80. Mám jasnou představu co se týče vzhledu , ročníku atd, ale nemám - moc jasno v motorech. Rád bych benzíňáka v automatu rok 2009 - 2011 a rád bych , aby zůstal palivem na benzín. Mělo by se jednat o auto na denní ježdění i na delší trasy i do města. S s80 - 3,2 mám letitou zkušenost. AWD potěší.
Tedy:
V8 - bomba, ale neuživím to
3,2 AWD - možná
3,2 možná
3,0 V6 - super, ale neuživím to... I když?...
2,5 mi přijde spotřebou podobná, že bych snad asi radši tu 3,2, ale co vy na to? Motor neznám
Ale co chci vyzvědět jsou motory 2,0 a 1,6
Ano, vím, že jsou od Fordu, ano vím, že mají jen 4 válce.... ale zná je opravdu někdo? Co je na nich jakože krom toho Fordu špatně? 149, resp. 132 KW mi přijde OK (mám aktuálně nejsilnější 125 kw)
Třeba ta 1,6 jezdí za 7,5 l a má 132 KW. Proč ne? Je to na S80 slabé?
Podotýkám, že do budoucna nevybírám Dream car, ale praktické auto na ježdění do práce i jinam. Tedy chci tvary a pohodlí S80 / 2, ale tak abych to uživil a nemusel jít do nafty, kde bych si m.j. vybral D3. Co vy na ty 4 válce? Prý tomu občas praskaly písty ve Fordech, ale nic jsem na tyto motory jinak nenašel...
Pokukuji po nějaké S80. Mám jasnou představu co se týče vzhledu , ročníku atd, ale nemám - moc jasno v motorech. Rád bych benzíňáka v automatu rok 2009 - 2011 a rád bych , aby zůstal palivem na benzín. Mělo by se jednat o auto na denní ježdění i na delší trasy i do města. S s80 - 3,2 mám letitou zkušenost. AWD potěší.
Tedy:
V8 - bomba, ale neuživím to
3,2 AWD - možná
3,2 možná
3,0 V6 - super, ale neuživím to... I když?...
2,5 mi přijde spotřebou podobná, že bych snad asi radši tu 3,2, ale co vy na to? Motor neznám
Ale co chci vyzvědět jsou motory 2,0 a 1,6
Ano, vím, že jsou od Fordu, ano vím, že mají jen 4 válce.... ale zná je opravdu někdo? Co je na nich jakože krom toho Fordu špatně? 149, resp. 132 KW mi přijde OK (mám aktuálně nejsilnější 125 kw)
Třeba ta 1,6 jezdí za 7,5 l a má 132 KW. Proč ne? Je to na S80 slabé?
Podotýkám, že do budoucna nevybírám Dream car, ale praktické auto na ježdění do práce i jinam. Tedy chci tvary a pohodlí S80 / 2, ale tak abych to uživil a nemusel jít do nafty, kde bych si m.j. vybral D3. Co vy na ty 4 válce? Prý tomu občas praskaly písty ve Fordech, ale nic jsem na tyto motory jinak nenašel...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#2 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Můžu porovnat spotřeby S80II s motory 3,2/ 3,2 AWD/ V8 AWD
1) dálkové jízdy
8,5/ 9/ 10,5
2) kratší trasy, cukačky po městě
9,5-10/ 10,5-11/ 12,5-13
Nástřel tedy máš, jestli FWD nebo AWD je +- jedno (ten litr asi nikoho nezabije), V8 už je trošku skok (hlavně město a kratší trasy).
A co mi z toho vychází? Pokud bych chtěl auto z čistě ekonomického hlediska tak bych nechal S80I s klasickou 125kW 2,4.
1) dálkové jízdy
8,5/ 9/ 10,5
2) kratší trasy, cukačky po městě
9,5-10/ 10,5-11/ 12,5-13
Nástřel tedy máš, jestli FWD nebo AWD je +- jedno (ten litr asi nikoho nezabije), V8 už je trošku skok (hlavně město a kratší trasy).
A co mi z toho vychází? Pokud bych chtěl auto z čistě ekonomického hlediska tak bych nechal S80I s klasickou 125kW 2,4.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#3 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Diky, primarne jeste shanim info, co je "špatně" na 4 valci 1,6 a 2.0 litru?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#4 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Pusť si tohle video, rozebírá tam všechno co se dávalo...
turbobenzín 1,6 a 2,0 ford prý není špatný motor
ale převodovka když by automat, tak je tam u těchto motorů vždy pouze dvouspojkový powershift - prý nic moc - říká problematická
turbobenzín 1,6 a 2,0 ford prý není špatný motor
ale převodovka když by automat, tak je tam u těchto motorů vždy pouze dvouspojkový powershift - prý nic moc - říká problematická
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#5 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Ty benzínové čtyřválce od Fordu nejsou dobrý nápad, konkrétně atmo dvoulitr s 107kW. Známý též jako Duratec HE. Ten motor trpí na pístní kroužky a spotřebu oleje.
Například
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=915081&hilit=ford#p915081
Nemluvě o tom, že to s tím autem moc nezahýbe. Na ty čtyřválce bych se vykašlal, pokud to nebude benzínová VEA, kód motoru B4204T11.
Pokud beznín tak výše zmíněný turbo čtyřvál, turbo pětivál 2.5T, atmo šestivál 3.2 nebo turbo šestivál 3.0. A pokud chceš jezdit úsporně tak 2.5 a 3.2 údajně dobře snáší LPG.
Ty šestiválce jsou hodně povedený a spolehlivý, ale nejsou tak rozšířený a mají jistá specifika. Pokud se něco na nich vysype, levný to nebude. Ta 2.5ka jezdila i v Mondeu a asi to bude nejlepší volba.
Například
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=915081&hilit=ford#p915081
Nemluvě o tom, že to s tím autem moc nezahýbe. Na ty čtyřválce bych se vykašlal, pokud to nebude benzínová VEA, kód motoru B4204T11.
Pokud beznín tak výše zmíněný turbo čtyřvál, turbo pětivál 2.5T, atmo šestivál 3.2 nebo turbo šestivál 3.0. A pokud chceš jezdit úsporně tak 2.5 a 3.2 údajně dobře snáší LPG.
Ty šestiválce jsou hodně povedený a spolehlivý, ale nejsou tak rozšířený a mají jistá specifika. Pokud se něco na nich vysype, levný to nebude. Ta 2.5ka jezdila i v Mondeu a asi to bude nejlepší volba.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#6 S80 / II - dotaz na benzínové motory
2.0 Duratec 107kw se do toho auta nikdy nedaval. A rekl bych,ze ani zadny jeho derivat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#7 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Pak teta Wiki kecá...
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S80#Engines_2
A fotka jako důkaz...
Tu je dokonce jeden exemplář
https://www.varaosahaku.fi/fi-en/Search/Car-parts/Volvo/VOLVO-S80/2007_2013/Engine/Engine-Gasoline/All/ID-32218707/
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S80#Engines_2
A fotka jako důkaz...
Tu je dokonce jeden exemplář
https://www.varaosahaku.fi/fi-en/Search/Car-parts/Volvo/VOLVO-S80/2007_2013/Engine/Engine-Gasoline/All/ID-32218707/
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Kde bereš tu jistotu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#9 S80 / II - dotaz na benzínové motory
No tvl...
Moje hluboká omluva pánové. Vycházel jsem z paměti + jsme před příspěvkem porychlu googlil pro ověření a našel jsem jen 1.6T a 2.0T, zároveň mi tento motor přišel naprosto nelogický k použití, ale fakt.
Pak platí výše uvedené. Ten motor je v zásadě velmi trvanlivý. Má řetezový rozvod, jednoduchou konstrukci atd..ALE obvykle trpí na zvýšenou konzumaci oleje, která ale například dle Ford Poděbrady ani dlouhodobě nezpůsobuje smrt katalyzátoru.
Jeden zdejší člen měl ten motor tuším ve Focusu a avizoval, že náprava stavu stála cca 30 000kč, kdy se to rozhodilo, překroužkovalo etc. a následně tedy už OK. Každopádně 107Kw a tím spíše něco okolo 190Nm se pro S80 moc nehodí. kontrola je celkem snadná, základ je vytáhnout měrku a odšoubovat hrdlo víka ventilů no..ideálně změřit na místě komprese, pokdu prodávající dovolí. Ne tak účinně (už za vlastnictví), zato snadno se to dá zkusit případně tak, že se vytočí svíčky a naleje se to petrolejem...třeba 2x..vypustit, vyměnit olej...Ideálně možná ještě předtím BG. Něco by to pustit mělo a spotřeba oleje by měla klesnout.
Taky bych (ale to jsem asi jenom já) bral v úvahu budoucí prodejnost, která v případě chtění prodeje nebude s touto motorizací kdoví co.
Edit : a skoro bych řekl, že ten 2.0 bude mít pro nějaké normální ježdění aby člověk stačil provozu spotřebu okolo 9L/100Km. V Mondeu mk3 kombi to žralo cca 8,5-9,5. To s šestiválcem zvládne člověk taky, když to nebude držet u huby.
Moje hluboká omluva pánové. Vycházel jsem z paměti + jsme před příspěvkem porychlu googlil pro ověření a našel jsem jen 1.6T a 2.0T, zároveň mi tento motor přišel naprosto nelogický k použití, ale fakt.
Pak platí výše uvedené. Ten motor je v zásadě velmi trvanlivý. Má řetezový rozvod, jednoduchou konstrukci atd..ALE obvykle trpí na zvýšenou konzumaci oleje, která ale například dle Ford Poděbrady ani dlouhodobě nezpůsobuje smrt katalyzátoru.
Jeden zdejší člen měl ten motor tuším ve Focusu a avizoval, že náprava stavu stála cca 30 000kč, kdy se to rozhodilo, překroužkovalo etc. a následně tedy už OK. Každopádně 107Kw a tím spíše něco okolo 190Nm se pro S80 moc nehodí. kontrola je celkem snadná, základ je vytáhnout měrku a odšoubovat hrdlo víka ventilů no..ideálně změřit na místě komprese, pokdu prodávající dovolí. Ne tak účinně (už za vlastnictví), zato snadno se to dá zkusit případně tak, že se vytočí svíčky a naleje se to petrolejem...třeba 2x..vypustit, vyměnit olej...Ideálně možná ještě předtím BG. Něco by to pustit mělo a spotřeba oleje by měla klesnout.
Taky bych (ale to jsem asi jenom já) bral v úvahu budoucí prodejnost, která v případě chtění prodeje nebude s touto motorizací kdoví co.
Edit : a skoro bych řekl, že ten 2.0 bude mít pro nějaké normální ježdění aby člověk stačil provozu spotřebu okolo 9L/100Km. V Mondeu mk3 kombi to žralo cca 8,5-9,5. To s šestiválcem zvládne člověk taky, když to nebude držet u huby.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#10 S80 / II - dotaz na benzínové motory
aktuálně hned 2x (ikdyž ty AAA, kdo ví jestli vůbec existuje)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/156672634
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/154462561
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/156672634
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/154462561
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#11 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Asi existuje. Ale pro Poláky s příplatkem 10 000Kč. Dyškrymynáce !
https://www.tipcars.pl/volvo-s80/sedan/benzyna/volvo-s80-2-0-i-serv-kniha-xenony-7046552.html
https://www.tipcars.pl/volvo-s80/sedan/benzyna/volvo-s80-2-0-i-serv-kniha-xenony-7046552.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#12 S80 / II - dotaz na benzínové motory
A není 107kW na tak velké a těžké auto skoro málo?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Je.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#14 S80 / II - dotaz na benzínové motory
No já si právě myslím, že aby tohle auto trochu jelo, tak bych o tomhle motoru asi moc neuvažoval.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: S80 3.2 AWD
#15 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Mám S80 s 3.2 awd automat, jezdím 50:50 město a okolo komína s průměrem cca 11.5l. Popravdě si neumím představit jezdit v tomto autě se slabším motorem, ale je to asi o zvyku. Osobně jsem do S80 šel s tím, že nebudu řešit spotřebu…, přednosti a vlastnosti jsou jinde než se zastavovat u spotřeby…
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#16 S80 / II - dotaz na benzínové motory
To asi zalezi od vkusu kazdeho. Me uz dneska davno nezajimaji kilowatty tolik, jako newtonmetry. Prijde mi to vice vypovidajici. Atmo benzinovych 107kw neni zdaleka totez jako turbonaftovych 107kw a aby to bylo jeste slozitejsi, tak ikdyby to melo stejne parametry ale 5 ci sest valcu (delaly se normalne 2litrove sestivalce) v atmo benzinu,bylo by to alespon o cosi lepsi. Ale to kazdy mistni vi.
Jako..za me je to poddimenzovanej motor nehodici se k charakteru auta. Nevim kolik to vazi +/-, ale 0-100 to ma cca 11sec, takze se bavime priblizne o dynamice dvojkove Fabie.
Takze pro klidneho ridice to asi nebude takova hruza, ale predjizdet s tim na okreskach bych si odpustil.
Jako..za me je to poddimenzovanej motor nehodici se k charakteru auta. Nevim kolik to vazi +/-, ale 0-100 to ma cca 11sec, takze se bavime priblizne o dynamice dvojkove Fabie.
Takze pro klidneho ridice to asi nebude takova hruza, ale predjizdet s tim na okreskach bych si odpustil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#17 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Rozdíl v dynamice oproti šlapacímu autíčku je minimální
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#18 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Kluciii, 107 kw nikdy nepripadalo v uvahu...
Myslel jsem na turbo benzinove mptory 1.6 a 2.0.
Ale jak tu kdosi psal, asi to nakonec dppadme jako obvykle a az na tp prijde budu zas nakupovat srdcem a ne rozumem. Tedy bych to videl na 3.2 AWD
Myslel jsem na turbo benzinove mptory 1.6 a 2.0.
Ale jak tu kdosi psal, asi to nakonec dppadme jako obvykle a az na tp prijde budu zas nakupovat srdcem a ne rozumem. Tedy bych to videl na 3.2 AWD
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#19 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Však už jsi takové měl, ne? Nebo si to pletu?
Jako já na S80 3,2 AWD nedám dopustit,
Jako já na S80 3,2 AWD nedám dopustit,
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#20 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Kdybys chtěl V8 s plynem... ale má nějaký mouchy.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#21 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Právě ze mel. A zjistil, ze jsem spokoken s S80/II, jen by me potěšil navic AWD. Motorove premyslim aby to tolik nezralo, protože jako Daily car to ovlivnuje rodinny rozpočet...
Na druhou stranu miluju velke motory (šesti a osmivalce) a chci bohatpu vybavu, což u 1.6, ci 2.0 nelze očekávat.
2.5 myslim neni reseni, protoze to zere podobne jak 3.2.
Naposledy upravil(a) pekelnik dne 18 pro 2021 15:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#22 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Krom výkonu bych se zamyslel taky nad váhou. Rozdíl váhy 2.0T nebo 2,5T FWD oproti 3,2 AWD bude dost velkej. Doporučoval bych se s tím projet. Měl jsem pár let 3,2 AWD a pak T5 FWD a byly to dvě auta, který jsem měl pocit, že se sebou nemají nic společného.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#23 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Ja 3.2 awd měl a 2.5T fwd mi přišel v tom autě v porovnání příjemnější.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#24 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Momentálně premytam, zda jit radeji do 4 valce 1.6 popr. 2.0 T nebo dieselu D3. Oboje zere tak nejak podobne. U diesela mam problem s tim ze to chrochtá a smrdi a v zime nemusim nastartovat z duvodu zhaveni ci zamrzle nafty. U benzinu je problem s tim, ze kdyz se mi cokoliv na motoru podělá, takxna to na vrakaci nic neseženu, protoze proste nejsou, zatímco D3 se válí asi všude relativne dost...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#25 S80 / II - dotaz na benzínové motory
Ale jak dlouho ho máš? Motor Ford, ve Volvu ho moc neznají. Neříkám, že je špatný, to vůbec ne. Jen kde servisovat? Sice turbomotory nemusím, na jednu stranu jsou příjemnější, svižnější než atmosféra, na druhou komplikovanější.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 400 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od skulda
-
- 6 Odpovědi
- 1073 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 1 Odpovědi
- 422 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od THOmasoj
-
- 2 Odpovědi
- 1216 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pavel K.
-
- 10 Odpovědi
- 1831 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Davidxman