Tépětkové dilema 850 versus C70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 14
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: V70 I TDi, C70 I T5, 850 T5
#1 Tépětkové dilema 850 versus C70
Přátelé,
vzhledem k okolnostem budu muset prodat buď sedanovou 850ku (166 kW, 1995) nebo jedničkovou C70ku (176 kW, 2000). Obojí je automat, jedou velmi dobře a jsou v podobném stavu. Napište prosím svůj názor, co byste dělali vy..
Díky!
vzhledem k okolnostem budu muset prodat buď sedanovou 850ku (166 kW, 1995) nebo jedničkovou C70ku (176 kW, 2000). Obojí je automat, jedou velmi dobře a jsou v podobném stavu. Napište prosím svůj názor, co byste dělali vy..
Díky!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 Tépětkové dilema 850 versus C70
Ahoj prodal bych C70
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 Tépětkové dilema 850 versus C70
Nech si tu, ktera je ti srdci blizsi, nebo kterou potrebujes
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#4 Tépětkové dilema 850 versus C70
dej sem fotky ale asi bych se zbavil C70.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#6 Tépětkové dilema 850 versus C70
já mám jasno, zelená 850 je pecka, je i praktičtější. Jedině kdybych přemýšlel tak kvůli stavu. Co vidím sedajdu u C70 tak ta už toho má dost za sebou.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 14
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: V70 I TDi, C70 I T5, 850 T5
#7 Tépětkové dilema 850 versus C70
Jojo, srdce bije pro klasiku čímdálvíc.. Osmsetpadinu obecně považuju za jedno z nejkrásnějších aut všech dob. Asi je rozhodnuto. (Ale to céčko když se naštve, tak to je strašnej masakr na tý silnici no..)
#8 Tépětkové dilema 850 versus C70
Vosmpade v sedanu je opravdu jedno z nejkrásnější aut. To rozhodně ano. Pokud by si prodával to céčko, tak bych dost možná měl zájem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 14
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: V70 I TDi, C70 I T5, 850 T5
#9 Tépětkové dilema 850 versus C70
Musím ho dát pořádně ještě dokupy, nechci nikomu dát šunt. Momentálně mě čeká škrtící klapka a rozvody. Je ze Švýcarska, ale ten Arab (zřejmě mlaďas) se k tomu nechoval úplně s láskou bych řek.. Každopádně budu brečet jak želva.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 411
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#10 Tépětkové dilema 850 versus C70
Z těhle dvou bych určitě prodal céčko a osmpáďo nechal...
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Tépětkové dilema 850 versus C70
Já jsem taky v tomhle hrozně nerozhodnej. Ale pokud ti to pomůže, tak prodávej obojí a co se prodá, to se prodá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
#12 Tépětkové dilema 850 versus C70
Pokud budeš prodávat osmpade, měl bych zájem.
Kdyžtak můžeš do SZ napsat info o ceně a autě. Už po nich koukám dlouho a tahle vypadá dobře
Cčko je fajn, ale krabice je krabice
Kdyžtak můžeš do SZ napsat info o ceně a autě. Už po nich koukám dlouho a tahle vypadá dobře
Cčko je fajn, ale krabice je krabice
_________________
C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 8
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: Volvo 850 AWD 1996 B5254T
#13 Tépětkové dilema 850 versus C70
Už jen pro tu barvu bych si také nechal 850!!!
_________________
Volvo 850 AWD 1996 B5254T
Volvo 850 AWD 1996 B5254T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#14 Tépětkové dilema 850 versus C70
Prodej 850, já ji vezmu
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 95 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ykka
-
- 10 Odpovědi
- 1370 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od wacully
-
- 5 Odpovědi
- 588 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pitris V70
-
- 8 Odpovědi
- 1953 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matýsek
-
- 25 Odpovědi
- 1981 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pegos