AlesK - XC90 2010 Executive
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#1 AlesK - XC90 2010 Executive
Po několikaměsíčním prolézání tohoto fóra jsem se odhodlal pořídit si též švédský tank...
Volvo XC90 2010 D5 136kW Executive barvy Moonlight s hnědým interiérem, 7 míst
Auto po první majitelce, která prováděla nejnutnější servis u asi ne moc schopného servisáka. Aktuální nájezd 260k km. Oproti fotkám je teď na kolech Atlantis, ty na fotkách (myslím Camulus) podělal jejich servisák, že byly údajně špatné.
Co je dobře:
- Slušný stav exteriéru a interiéru
- Pěkná výbava
Co je špatně:
- SAS Modul - už před koupí jsem to tipoval podle hlášky na palubáku, VIDA potvrdila ✓ 3700,-
- Rezonátor - cestou po nákupu ztráta výkonu a syčení, díky Hajnýmu na telefonu "diagnostikován" rezonátor - čekám na trubku ✓ 1445,-
- Vířivé klapky - prosakuje, upadlé táhlo - sháním mechanika v okolí, který by si na to troufnul ✓
- Nefunkční bufík
Další plánované úkony:
- Výměna drážkovaného řemene a napínáku
- Snad všechny oleje a filtry
Snažil jsem se si všechno dohledat tady nebo na fb skupině a sesumírovat to do jednoho dokumentu, pokud jsem na něco zapomněl, budu rád za doplnění https://docs.google.com/document/d/1NwjJIdy2JU9BUEa4S7yLgr5DgTxHMk8-EtGF2EURwsI/edit?usp=sharing
Edit: Opraveny překlepy
Volvo XC90 2010 D5 136kW Executive barvy Moonlight s hnědým interiérem, 7 míst
Auto po první majitelce, která prováděla nejnutnější servis u asi ne moc schopného servisáka. Aktuální nájezd 260k km. Oproti fotkám je teď na kolech Atlantis, ty na fotkách (myslím Camulus) podělal jejich servisák, že byly údajně špatné.
Co je dobře:
- Slušný stav exteriéru a interiéru
- Pěkná výbava
Co je špatně:
- SAS Modul - už před koupí jsem to tipoval podle hlášky na palubáku, VIDA potvrdila ✓ 3700,-
- Rezonátor - cestou po nákupu ztráta výkonu a syčení, díky Hajnýmu na telefonu "diagnostikován" rezonátor - čekám na trubku ✓ 1445,-
- Vířivé klapky - prosakuje, upadlé táhlo - sháním mechanika v okolí, který by si na to troufnul ✓
- Nefunkční bufík
Další plánované úkony:
- Výměna drážkovaného řemene a napínáku
- Snad všechny oleje a filtry
Snažil jsem se si všechno dohledat tady nebo na fb skupině a sesumírovat to do jednoho dokumentu, pokud jsem na něco zapomněl, budu rád za doplnění https://docs.google.com/document/d/1NwjJIdy2JU9BUEa4S7yLgr5DgTxHMk8-EtGF2EURwsI/edit?usp=sharing
Edit: Opraveny překlepy
Naposledy upravil(a) AlesK dne 18 bře 2023 20:36, celkem upraveno 7 x.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4780
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#2 AlesK - XC90 2010 Executive
Moc pěkná! Ještě by to chtělo ty fotky interiéru
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#3 AlesK - XC90 2010 Executive
Jo, vizuálně moc hezké
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#4 AlesK - XC90 2010 Executive
Mám tu jen pár fotek, když jsem se na to byl podívat poprvé. Auto bude do začátku týdne nepojízdné, pak se chystám dát to trochu do pucu a víc nafotit.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#5 AlesK - XC90 2010 Executive
Nádhera!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 AlesK - XC90 2010 Executive
Rovnou udělej i volnoběžku altíku, ať to máš vše při jednom.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 AlesK - XC90 2010 Executive
Bufík se vůbec nechtěl roztočit, obávám se, že bude nějakej zapečenej a čeká tě výněma komplet vnitřku. https://www.autokelly.cz/Product/VOL-3731372/1004073747
Ale chce to rozebrat a podívat se dovnitř. V Budějicích by ti asi mohl pomoct Petr https://auto.bazos.cz/inzerat/141869967/origo-volvo-nezavisle-topeni-bufik-2ks-d5-1ks-24i.php
Zkus se ním domluvit i na ty klapky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#8 AlesK - XC90 2010 Executive
Díky, volnoběžku jsem přidal na seznam, pokud to chápu správně, je tam několik různých rozměrů a ten přesnej zjistím až po sundání? V originál krabičce od Volva je zabalená INA nebo má smysl připlatit za origoš?
Bufík asi zas tak nehoří (doopravdy taky ne), tak ho pořeším, až všechno ostatní bude v pofackovaný, jestli se toho někdy dočkám
Bufík asi zas tak nehoří (doopravdy taky ne), tak ho pořeším, až všechno ostatní bude v pofackovaný, jestli se toho někdy dočkám
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4780
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#9 AlesK - XC90 2010 Executive
Hmmm... Tak ta hnědá kůže je supr! Dávala se i do XC70?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#10 AlesK - XC90 2010 Executive
Tak to nevím, hledal jsem si info jen k 90 a ani tam jsem toho moc nenašel.
Objevil jsem ale tenhle super render
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 AlesK - XC90 2010 Executive
Origoš nemá smysl. Vzal bych INA a tam je na výběr jen jeden díl https://autodilos.cz/autodily/volvo/xc90-i-275/d5-awd-136kw/remenovy-pohon-predstihova-spojka/predstihova-spojka-74646565
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#12 AlesK - XC90 2010 Executive
Tak to je veliká krása….ten interiér.. mokro v rozkroku.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#13 AlesK - XC90 2010 Executive
Vyměněn SAS Modul za repas z D5T5 https://d5t5.com/eshop/detail/38/sas-modul-krouzek-volantu-p2-my05-14
Kdyby hledal někdo nejlepší video návod jak na to, tak tady https://www.youtube.com/watch?v=Oc-RIK8rdzI
Dnes také dorazila náhrada za rezonátor z volvozone, ale budu muset počkat do zítra, až bude volný zvedák.
Kdyby hledal někdo nejlepší video návod jak na to, tak tady https://www.youtube.com/watch?v=Oc-RIK8rdzI
Dnes také dorazila náhrada za rezonátor z volvozone, ale budu muset počkat do zítra, až bude volný zvedák.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#14 AlesK - XC90 2010 Executive
Dnes vyměněna trubka za rezonátor, zkontrolována funkčnost zadních kol, ve vzduchu na zvedáku točí všechny, tak snad aspoň něco je na tom autě technicky dobře.
2km po výjezdu ze servisu se rozsvítil červený trojúhelník, nutný servis motoru a nouzák, takže to nekončí
2km po výjezdu ze servisu se rozsvítil červený trojúhelník, nutný servis motoru a nouzák, takže to nekončí
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#15 AlesK - XC90 2010 Executive
Při příjezdu do garáže se k nouzáku přidala ještě hláška DPF
Zahrál jsem si na jeskyňáře a vypreparoval trubku před a za EGRem, dost pomohlo tohle video:
Plastovou trubku z EGRu do sání šlo vyčistit - příborový nůž obalit do hadru a čistič brzd, gumová trubka k EGRu byla ve výrazně lepším stavu, ale taky jsem jí prostříkl a protáhl hadrem. EGR samotný už byl pěknej hnůj a přístup k němu jak k penězům - sundal jsem airbox, abych se dostal i ke klapce a poslepu čistil, občas zkontroloval přes foťák telefonu. Něco málo jsem dostal i z tý vertikální do sání. Při šťourání jsem vše rovnou odsával vysavačem. Operace ale ve výsledku asi úspěšná všechno jsem minimálně poskládal zpátky a přijde mi že i v tom nouzáku to jede o něco líp (nebo si začínám zvykat na pomalý tempo ).
Zítra jedu za Davidem do Písku na VIDU, tak bych rád vypnul nouzák a spustil regeneraci DPF.
Zahrál jsem si na jeskyňáře a vypreparoval trubku před a za EGRem, dost pomohlo tohle video:
Plastovou trubku z EGRu do sání šlo vyčistit - příborový nůž obalit do hadru a čistič brzd, gumová trubka k EGRu byla ve výrazně lepším stavu, ale taky jsem jí prostříkl a protáhl hadrem. EGR samotný už byl pěknej hnůj a přístup k němu jak k penězům - sundal jsem airbox, abych se dostal i ke klapce a poslepu čistil, občas zkontroloval přes foťák telefonu. Něco málo jsem dostal i z tý vertikální do sání. Při šťourání jsem vše rovnou odsával vysavačem. Operace ale ve výsledku asi úspěšná všechno jsem minimálně poskládal zpátky a přijde mi že i v tom nouzáku to jede o něco líp (nebo si začínám zvykat na pomalý tempo ).
Zítra jedu za Davidem do Písku na VIDU, tak bych rád vypnul nouzák a spustil regeneraci DPF.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#16 AlesK - XC90 2010 Executive
Po dnešní návštěvě Davida v Písku zjištěna závada čidla teploty výfukových plynů (313370463 / nově 31431045). Proto nejde regenerace DPF a proto je auto v nouzáku
Čidlo objednáno, až dorazí, buď bude mít mechanik čas a nechám ho vyměnit u něj i s tím spodním na DPFku nebo se do toho pustím sám
Jo a povedlo se mi rozchodit VIDU, zatím na stoláku, krabičku stejně nemám.
Čidlo objednáno, až dorazí, buď bude mít mechanik čas a nechám ho vyměnit u něj i s tím spodním na DPFku nebo se do toho pustím sám
Jo a povedlo se mi rozchodit VIDU, zatím na stoláku, krabičku stejně nemám.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#17 AlesK - XC90 2010 Executive
Neni toho nejak moc hned po koupi? A to ta regenerace pred koupi fungovala nebo si to neoveroval? Ja bych volal o slevu:-)
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#18 AlesK - XC90 2010 Executive
Ešte sa pozri na uloženie motora a prevodovky, oleje v prevodovke a 4x4.
Inak pekný kúsok hlavne interiér
Inak pekný kúsok hlavne interiér
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#19 AlesK - XC90 2010 Executive
No, nebudu tvrdit, že mě to nes*re
Pokud si dobře pamatuju o DPFku hned po koupi VIDA nic neříkala, každopádně jsem už pomalu ujel v nouzáku (přejezdy do garáže, na diagnostiku) víc než s funkčním motorem. Primární teď je to dát do kupy, kdybych měl řešit oficiální cestou reklamace s prodejcem, musel bych nechat auto v původním nepojízdném stavu. Až to bude pojízdné budu kontaktovat prodejce a snad se na nějaký kompenzaci dohodneme.
Díky, až se to povede dát do funkčního stavu, budu řešit další servisy. Jen tak letmo, když bylo auto ve vzduchu, zadní kola otáčela, tak na ně něco jde. Stejně to půjde na vířivý klapky do autorizáku, tak je poprosím o kontrolu dalších věcí.lkopcansky píše: ↑29 říj 2021 17:04 Ešte sa pozri na uloženie motora a prevodovky, oleje v prevodovke a 4x4.
Inak pekný kúsok hlavne interiér
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#20 AlesK - XC90 2010 Executive
Jo,jo,ja se vydal take na bezny velky servis a krome prednich brzd,ktere jsem necekal me to stalo bratru 50 tis.:-)Tim chci jen rici,ze udelat dobry servis je zaklad a budes pak spokojene jezdit...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#21 AlesK - XC90 2010 Executive
Dnes dorazil senzor teploty výfuku. Vyndání toho starého byl trochu boj - špatný přístup a nechtěl se hnout ani o píď. Nakonec se povedlo, ale v nouzáku je auto furt, příběh pokračuje... DPFko furt plný, nouzák furt svítí, auto furt nejede, takže DPFko se nevypálí. Začarovaný kruh
Když už auto stojí, vyměnil jsem filtr kabinovej a palivovej, vzduchovej jsem objednal moc dlouhej (328mm místo 226mm), tak ten až zítra. Všechno jsem bral BOSCH, vyndaval jsem palivovej MANN, kabinovej FILTRON celkem v podivným stavu a vzduchovej FILTRON po předchozím majiteli. Kabinovej jsem dal ten s akt. uhlím a antibakteriálním účinkem, což nevím, jakou roli hraje, ale šel do toho šuplíku blíž k motoru.
Pod vzduchovým byl na dně airboxu takový molitan, ale šíleně se drolil a když jsem tam zajel vysavačem, půlka se nacucla, vysál jsem ho tedy celý, snad tam nebyl podstatnej.
Když už auto stojí, vyměnil jsem filtr kabinovej a palivovej, vzduchovej jsem objednal moc dlouhej (328mm místo 226mm), tak ten až zítra. Všechno jsem bral BOSCH, vyndaval jsem palivovej MANN, kabinovej FILTRON celkem v podivným stavu a vzduchovej FILTRON po předchozím majiteli. Kabinovej jsem dal ten s akt. uhlím a antibakteriálním účinkem, což nevím, jakou roli hraje, ale šel do toho šuplíku blíž k motoru.
Pod vzduchovým byl na dně airboxu takový molitan, ale šíleně se drolil a když jsem tam zajel vysavačem, půlka se nacucla, vysál jsem ho tedy celý, snad tam nebyl podstatnej.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#22 AlesK - XC90 2010 Executive
Aby jsi to neměl jako Ekky, kdy taky nešlo filtr vypálit a nakonec se zjistilo, že do něj nějaký jouda provrtal skrz naskrz vrtákem několik děr.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#23 AlesK - XC90 2010 Executive
Žádnou úmyslnou díru jsem tam neviděl, když jsme vyndavali ten rezonátor, tak snad ten jejich mechanik nebyl až takhle hloupej.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#24 AlesK - XC90 2010 Executive
A ty jsi měl venku DPF filtr, když jsi vyndával rezonátor? Já jen, že rezonátor je na sání a DPF na výfuku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#25 AlesK - XC90 2010 Executive
Nevyndaval, postupoval jsem podle Hajnýho návodu - spoustu nástavců na golu a přes DPFko je vidět na horní sponu rezonátoru.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 20 Odpovědi
- 1692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vztekloun
-
- 26 Odpovědi
- 2177 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hanys
-
- 640 Odpovědi
- 74269 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Thor123
-
- 12 Odpovědi
- 560 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka