AlesK - XC90 2010 Executive
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#101 AlesK - XC90 2010 Executive
Vzdyť je zeblitá i řemenice, takže dle mě to tam teče.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 167
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
#102 AlesK - XC90 2010 Executive
Kdyby se ti náhodou zdálo, že na to už nemáš nervy, tak bych měl zájem o interier
Ne, opravdu vydrž skončíš opravy vepředu a čeká tě zadek.
Ne, opravdu vydrž skončíš opravy vepředu a čeká tě zadek.
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#103 AlesK - XC90 2010 Executive
Pátrání po oleji pokračuje. Dnes vystopováno místo, kde jsou čerstvý kapky, je nad trubkou k turbu viz. foto. Může to být přepad turba? Trubka k turbu, která navazuje na rezonátor (rezonátor nemám), byla uvnitř suchá. Tip mechanika, kde jsem to měl na zvedáku byl těsnění vakuové pumpy. Tak jako první zkusím tyhle dvě věci. Hladina oleje drží furt jeden křížek pod max.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#104 AlesK - XC90 2010 Executive
Update po delší době:
Na konci léta se devadesátka podívala k moři
2.8.23 280 500 - Vzpěry kufru FEBI BILSTEIN (potisknuto Stabilus) , Stěrače BOSCH Aerotwin přední
3.8.23 280 500 - Vzduchový a palivový filtr MANN, kabinový BOSCH s uhlím
12.9.23 284 000 Olej Mobil Super 3000 5W 30 a filtr BOSCH, nová hadice místo rezonátoru ta první praskla , při první polní opravě zjištěn únik oleje z převodovky
18.9.23 284 500 - V rámci reklamace v T6R vyměněna olejová vana na převodovce - křivá, olej utíkal přes těsnění (poděkování p.Patočkovi za výměnu )
6.12.23 286 500 - Nazuto FALKEN WILDPEAK A/T AT3WA XL 235/60 R18 107H - po první testovací stovce kilometrů na sněhu a ledu spokojenost
Na konci léta se devadesátka podívala k moři
2.8.23 280 500 - Vzpěry kufru FEBI BILSTEIN (potisknuto Stabilus) , Stěrače BOSCH Aerotwin přední
3.8.23 280 500 - Vzduchový a palivový filtr MANN, kabinový BOSCH s uhlím
12.9.23 284 000 Olej Mobil Super 3000 5W 30 a filtr BOSCH, nová hadice místo rezonátoru ta první praskla , při první polní opravě zjištěn únik oleje z převodovky
18.9.23 284 500 - V rámci reklamace v T6R vyměněna olejová vana na převodovce - křivá, olej utíkal přes těsnění (poděkování p.Patočkovi za výměnu )
6.12.23 286 500 - Nazuto FALKEN WILDPEAK A/T AT3WA XL 235/60 R18 107H - po první testovací stovce kilometrů na sněhu a ledu spokojenost
- Přílohy
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#105 AlesK - XC90 2010 Executive
Po dvou letech na emise a STK.
Emise bez jakéhokoliv problému. Žádná stovka v techničáku, jen VIF a přistaveno řádně zahřáté. Z laického pohledu jsou všechny hodnoty na zlomku maximální hodnoty.
STK prošlo, ale objevil se první černý puntík v podobě zašlých předních světel - budu řešit výměnou plexi a poznámka, že ručka (nebo možná nožka) je slabá
Dopředu jsem pročítal, jak je to s brzdama a AWD a podle záznamu z dashcamu technik zařadil neutrál a zhasnul motor, takže Haldex nezaplakal
Emise bez jakéhokoliv problému. Žádná stovka v techničáku, jen VIF a přistaveno řádně zahřáté. Z laického pohledu jsou všechny hodnoty na zlomku maximální hodnoty.
STK prošlo, ale objevil se první černý puntík v podobě zašlých předních světel - budu řešit výměnou plexi a poznámka, že ručka (nebo možná nožka) je slabá
Dopředu jsem pročítal, jak je to s brzdama a AWD a podle záznamu z dashcamu technik zařadil neutrál a zhasnul motor, takže Haldex nezaplakal
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 20 Odpovědi
- 1692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vztekloun
-
- 26 Odpovědi
- 2182 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hanys
-
- 640 Odpovědi
- 74280 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Thor123
-
- 12 Odpovědi
- 560 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka