AlesK - XC90 2010 Executive
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#51 AlesK - XC90 2010 Executive
Tak díky Raolsovi vyřešeny některé bolístky
- Intercooler
- Řemen, volnoběžka alternátoru a kladka
- Vířivé klapky
- Silentbloky motoru - naštěstí Radek není pouhý měnič a všiml si, že ještě druhej silent teče
- A bonus: Olej v automatu
- A druhý bonus: Zjistil, že do větráku bufíku nepouští šťávu řídící jednotka
Ještě jednou velký dík
- Intercooler
- Řemen, volnoběžka alternátoru a kladka
- Vířivé klapky
- Silentbloky motoru - naštěstí Radek není pouhý měnič a všiml si, že ještě druhej silent teče
- A bonus: Olej v automatu
- A druhý bonus: Zjistil, že do větráku bufíku nepouští šťávu řídící jednotka
Ještě jednou velký dík
Naposledy upravil(a) AlesK dne 31 led 2022 11:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#52 AlesK - XC90 2010 Executive
Rádo se stalo.
Ten bufík je divný, tohle jsem ještě neviděl. Prostě to do větráku nic nepouští.
Nemá někdo na půjčení, případně prodej, jednotku bufíku s číslem 30661721-002? Je to ta nahoře zúžená verze.
Ten bufík je divný, tohle jsem ještě neviděl. Prostě to do větráku nic nepouští.
Nemá někdo na půjčení, případně prodej, jednotku bufíku s číslem 30661721-002? Je to ta nahoře zúžená verze.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#53 AlesK - XC90 2010 Executive
Nevim zda jsem pipali i vodice jako takove, pac oxidace muze znevodit i viditelne ok kablik, nebo muze byt zlomeny. To by jste koukali co kolikrat opravuji v praci
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#54 AlesK - XC90 2010 Executive
Hm dobrá připomínka.
Určitě by to chtělo prověřit, to mě nějak nenapadlo, protože on ten bufík je jinak v pěkném stavu, jako nový. I motorek, když jsem do něj pustil šťávu, tak se točil bez běžných pazvuků, nádherně.
Určitě by to chtělo prověřit, to mě nějak nenapadlo, protože on ten bufík je jinak v pěkném stavu, jako nový. I motorek, když jsem do něj pustil šťávu, tak se točil bez běžných pazvuků, nádherně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#55 AlesK - XC90 2010 Executive
Dnešní technická a emise bez ztráty kytičky
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#56 AlesK - XC90 2010 Executive
Že při měření emisí 3x po sobě trefil naprosto stejný otáčky? Už je mi to "jasný".
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#57 AlesK - XC90 2010 Executive
To zrovna u nafty neni problém, prostě přeběhový otáčky... navíc měření pouze 2. To poslední je složitá matematická operace, obzvláště u dvou stejných čísel... průměr
PS: kdyby to bylo 4096, bylo by to hooodně podezřelý
PS: kdyby to bylo 4096, bylo by to hooodně podezřelý
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#58 AlesK - XC90 2010 Executive
Koukni do vedlejsi topiku s Emisema, Kuba Svobodu tam daval svuj protokol. Oba D5 2010 a stejne jiny hodnoty - respektive rozmeri merenych otacek (!)
Schvalne ty protokoly porovnej a uvidis jak moc se to lisi. Ja uz jsem fakt presvedcenej, ze nepoznam hodnoty mezi podmazlou a nepodmazlou technickou. Respektive mezi opravdu merenyma emisema a opravdu "merenyma" emisema.
Jasne, jinej clovek, jiny majitel, jiny auto. Jina STK/EM, ale stejny motory, rocniky. Tak k*pip*a, jak je tohle mozny?!
Schvalne ty protokoly porovnej a uvidis jak moc se to lisi. Ja uz jsem fakt presvedcenej, ze nepoznam hodnoty mezi podmazlou a nepodmazlou technickou. Respektive mezi opravdu merenyma emisema a opravdu "merenyma" emisema.
Jasne, jinej clovek, jiny majitel, jiny auto. Jina STK/EM, ale stejny motory, rocniky. Tak k*pip*a, jak je tohle mozny?!
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#59 AlesK - XC90 2010 Executive
4800-5100 AlesK vs. Kuba 4400-4600 a u Macka 4900-5100
celý to je prostě šaškárna
Hlavně když prošel...
Ber to i z toho pohledu, že spousta STK má opakovanou prohlídku zdarma a tak i technici chtěji mít to auto z krku. Takže pokud je evidentně v cajku, tak se holt trochu víc snaží, aby bylo fuč. Nejednou mi známej vyprávěl, jak měl na STK šrot, kterej ale prostě při férovym přístupu neměl za co vyhodit. To jsem se teda fakt divil, ale prej i kdyby ho vyhodil a trval si na tom, tak se maník otočí, za hodinu je tam zase a projde stejně.
EDIT: sem si vzpomněl, obzvláště si stěžoval na veloster od Kii, takovej ten xindl co má vpravo dvoje dveře a vlevo jedny.
celý to je prostě šaškárna
Hlavně když prošel...
Ber to i z toho pohledu, že spousta STK má opakovanou prohlídku zdarma a tak i technici chtěji mít to auto z krku. Takže pokud je evidentně v cajku, tak se holt trochu víc snaží, aby bylo fuč. Nejednou mi známej vyprávěl, jak měl na STK šrot, kterej ale prostě při férovym přístupu neměl za co vyhodit. To jsem se teda fakt divil, ale prej i kdyby ho vyhodil a trval si na tom, tak se maník otočí, za hodinu je tam zase a projde stejně.
EDIT: sem si vzpomněl, obzvláště si stěžoval na veloster od Kii, takovej ten xindl co má vpravo dvoje dveře a vlevo jedny.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#60 AlesK - XC90 2010 Executive
Zaplatil jsem jen to, na co jsem dostal fakturu, žádná stovečka v techničáku. Fyzicky jsem u toho nebyl, což mě docela překvapilo, ale mam video z dashcamu podle Vidy je volnoběh 700rpm a nijak zvlášť to nelítá (to jsem kontroloval při řešení vibrací), na videu je slyšet, jak to dvakrát prošlápl.
Topic s Emisema jsem předtím pročítal, tak jsem měl trochu bobky, protože DPF, ale to jsem řešil na podzim a asi vyřešil správně
Na STK řekli jen "to je vaše? pěkný auto"
Topic s Emisema jsem předtím pročítal, tak jsem měl trochu bobky, protože DPF, ale to jsem řešil na podzim a asi vyřešil správně
Na STK řekli jen "to je vaše? pěkný auto"
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#61 AlesK - XC90 2010 Executive
Ja stal pred vraty a taky to proslapl, ale 3x kazde max na 1s. Takze u me to taky merili ferove.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#62 AlesK - XC90 2010 Executive
Příběh nekončí... (3.3.22)
Dnes cca 80km jízda v klidu, pak dvě hoďky auto stálo, vyjížděl jsem zpátky, napojuji se do pruhu, žádná divočina a cca v čtyřicítce auto chce přeřadit, jakoby proklouzne spojka, otáčky vylítnou a pak se se středním kopancem chytne. 60km nic, všechno v pořádku, potom se rozsvítí starý známý oranžový trojúhelník a Doporučen servis převodovky. Po opětovném nastartování po zprávě ani známka, ale převodovka lehce kope při přeřazování.
A teď babo raď... Mám se pohrabat ve vidě a zkusit udělat adaptace? Mám jezdit a doufat v boha adaptací, že to zahojí, nebo mám rozbíjet další prasátko a řešit repas? Auto je pár tis.km po výměně oleje v převodovce.
UPDATE den poté (4.3.22): Pročetl jsem fórum o kopancích za tepla. Tak sednu do auta, že by to za studena mohlo jít líp. Zpátečka v pohodě, dopředu se tomu moc nechtělo, ale nakonec se to na jedničku rozjelo. Do kopce pak vůbec. Po 500m auto stojí, nezabere. Při přepnutí z D do S na palubáku svítí 5ka. Po odtáhnutí na laně kouknu pod auto a chčije z toho olej. Převodovka v hajzlu (?) Zítra pod to lehnu a zjistím odkud přesně to chčije.
UDATE2: Mluvil jsem s Davidem Patočkou. Mám se zítra kouknout, jestli "jen" neutekl olej přes nějakou hadici, pokud to protýká mezi převodovkou a motorem, tak je to na repas.
Dnes cca 80km jízda v klidu, pak dvě hoďky auto stálo, vyjížděl jsem zpátky, napojuji se do pruhu, žádná divočina a cca v čtyřicítce auto chce přeřadit, jakoby proklouzne spojka, otáčky vylítnou a pak se se středním kopancem chytne. 60km nic, všechno v pořádku, potom se rozsvítí starý známý oranžový trojúhelník a Doporučen servis převodovky. Po opětovném nastartování po zprávě ani známka, ale převodovka lehce kope při přeřazování.
A teď babo raď... Mám se pohrabat ve vidě a zkusit udělat adaptace? Mám jezdit a doufat v boha adaptací, že to zahojí, nebo mám rozbíjet další prasátko a řešit repas? Auto je pár tis.km po výměně oleje v převodovce.
UPDATE den poté (4.3.22): Pročetl jsem fórum o kopancích za tepla. Tak sednu do auta, že by to za studena mohlo jít líp. Zpátečka v pohodě, dopředu se tomu moc nechtělo, ale nakonec se to na jedničku rozjelo. Do kopce pak vůbec. Po 500m auto stojí, nezabere. Při přepnutí z D do S na palubáku svítí 5ka. Po odtáhnutí na laně kouknu pod auto a chčije z toho olej. Převodovka v hajzlu (?) Zítra pod to lehnu a zjistím odkud přesně to chčije.
UDATE2: Mluvil jsem s Davidem Patočkou. Mám se zítra kouknout, jestli "jen" neutekl olej přes nějakou hadici, pokud to protýká mezi převodovkou a motorem, tak je to na repas.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#63 AlesK - XC90 2010 Executive
Asi jak pises sam a jak ti poradil david. Skontrolovat uniky odkial su. Ak hadica mohlo by to byt ok opravit doplnit olej. Ak medzi kotorem a prevodovkou asi gufero takze skrina dole. Drzim palce.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#64 AlesK - XC90 2010 Executive
Tak závadu jsem bohužel způsobil já. Skřípla se mi při výměně oleje gumička na vratce a olej tudy vykapal.
Omlouvám se za potíže Alešovi i zde. Olej samozřejmě uhradím. Doufám, že to neodeslo i něco ve špajzu.
Zajímavý je, že při kontrole jsem žádný únik okolo trubičky nepozoroval.
Omlouvám se za potíže Alešovi i zde. Olej samozřejmě uhradím. Doufám, že to neodeslo i něco ve špajzu.
Zajímavý je, že při kontrole jsem žádný únik okolo trubičky nepozoroval.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#65 AlesK - XC90 2010 Executive
Já tě neměl v plánu naprášit Děkuju, za podporu na telefonu
Docela jsem panikařil, protože mi přišlo, že olej není do červena, ale hladina v motorového se neposunula. A zdálo se mi, že je víc zasviněna zadní část motoru a převodovky. Nakonec jsem na Raolsovo doporučení utřel spodek, nastartoval a čekal, kde se objeví kapka, po pár sekundách bylo jasno. Vypadá to, že takhle to ukapávalo již nějakou dobu do spodního deklu motoru, kde byl molitan pěkně nasáklej a tím pádem to nekapalo tolik na zem a celej spodek byl zablemcanej. Molitan jsem vyhodil.
Vykapanej olej smrdí po spálenině, ale doufám, že to nebude úplná konečná pro převodovku.
Docela jsem panikařil, protože mi přišlo, že olej není do červena, ale hladina v motorového se neposunula. A zdálo se mi, že je víc zasviněna zadní část motoru a převodovky. Nakonec jsem na Raolsovo doporučení utřel spodek, nastartoval a čekal, kde se objeví kapka, po pár sekundách bylo jasno. Vypadá to, že takhle to ukapávalo již nějakou dobu do spodního deklu motoru, kde byl molitan pěkně nasáklej a tím pádem to nekapalo tolik na zem a celej spodek byl zablemcanej. Molitan jsem vyhodil.
Vykapanej olej smrdí po spálenině, ale doufám, že to nebude úplná konečná pro převodovku.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#66 AlesK - XC90 2010 Executive
Gumicku maji v Kelly asi za 25Kč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#67 AlesK - XC90 2010 Executive
Já v jinym topicu našel těsnění horní zátky a spodního šroubku. Mám hledat podle čísla z Vidy na Kellyně nebo tam pasuje něco univerzálního?
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#68 AlesK - XC90 2010 Executive
Jsem ti to dosel vyfotit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#69 AlesK - XC90 2010 Executive
Díky
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#70 AlesK - XC90 2010 Executive
Když už byla 90ka dotažená k našim před barák, konečně se potkali všichni 4 pohromadě.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#71 AlesK - XC90 2010 Executive
Těsnění vyměněno, proběhl pokus o dolití oleje, po postupném nalití 4 litrů a zahřátí vytekl 1 litr hnědýho spálenýho hnusu. Auto couvá, dopředu nezabere. VIDA psala "Gear shift function Wrong gearratio", palubka "Převodovka nízký výkon".
Auto v pondělí 28.3. odvezeno do T6R k panu Patočkovi. Podle aktuálních zpráv to vypadá na komplet repasi za 80k s DPH a dnes volali, že prý když to bude venku, můžou vyměnit silentbloky ramen a dva na motoru + 8600,- s DPH. Měsíc si počkám. Co může přijít pak? Motor, Haldex, Turbo? A budu mít nový auto
Auto v pondělí 28.3. odvezeno do T6R k panu Patočkovi. Podle aktuálních zpráv to vypadá na komplet repasi za 80k s DPH a dnes volali, že prý když to bude venku, můžou vyměnit silentbloky ramen a dva na motoru + 8600,- s DPH. Měsíc si počkám. Co může přijít pak? Motor, Haldex, Turbo? A budu mít nový auto
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#72 AlesK - XC90 2010 Executive
Uz to leze do penez...Opravdu neni mozna domluva s predchozi majitelkou? Tohle preci po necelem pul roce nemuzes nazvat beznym servisem? Aby se vysypala spajzka a byla na repas...Myslis,ze to pani majitelka tusila nebo dokonce vedela? A nebo ji ten garazmistr poradil,aby se toho radeji zbavila,protoze...Ja bych po ni neco uz pomalu chtel...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#73 AlesK - XC90 2010 Executive
Ono to tak moc nefunguje, ale teda neviděl jsem kupní smlouvu. Většina prodejců si to při prodeji ve smlouvě ošetří, protože prodávají 10-15-20 let staré auto, že?
Kupující se musí smířit s tím, že kupuje 10-15-20 let staré auto, zatnout pěsti a solit. Popřípadě si teda můžou koupit za 2.000.000 nové
Tohle u soudu neprojde, nebuď bláhový.
Stay strong
Kupující se musí smířit s tím, že kupuje 10-15-20 let staré auto, zatnout pěsti a solit. Popřípadě si teda můžou koupit za 2.000.000 nové
Tohle u soudu neprojde, nebuď bláhový.
Stay strong
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
- Kontaktovat uživatele:
#74 AlesK - XC90 2010 Executive
Za ty prvotní komplikace jsme se domluvili na kompenzaci. Taky jsme se domluvili, že auto bylo zkontrolovaný a žádný další problém by tam být neměl a už si dál nárokovat nic nebudu, možná moje blbost, ale paní je přes 70 a já nejsem zrovna typ člověka, který by chtěl někoho furt buzerovat. Převodovka každopádně umřela po tom, co postupně odkapalo 3 litry oleje, jak moc byla načnutá předtím a jak moc za to může samotná suchá kůra se zeptám, až bude repas hotová.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
#75 AlesK - XC90 2010 Executive
To bude jako nový
Hlavně, pokud už jsi udělal/uděláš ty nejdražší věci, tak se nenech znechutit nějakou drobností a neprodávej to. A že jich bude.
Ona na člověka pak přijde blbá nálada a přestane ho to bavit třeba u drobnosti za litr, zatímco před tím do auta nasypal sto...
Tyhle auta mají tisíc a jednu mušku a buď se s tím člověk naučí žít, nebo znechuceně pošle Volvo dal, že je to krám co se furt sere a už mu nesmí do baráku(což je i dost často pravda) Volvo je taková severská Alfa
Hlavně, pokud už jsi udělal/uděláš ty nejdražší věci, tak se nenech znechutit nějakou drobností a neprodávej to. A že jich bude.
Ona na člověka pak přijde blbá nálada a přestane ho to bavit třeba u drobnosti za litr, zatímco před tím do auta nasypal sto...
Tyhle auta mají tisíc a jednu mušku a buď se s tím člověk naučí žít, nebo znechuceně pošle Volvo dal, že je to krám co se furt sere a už mu nesmí do baráku(což je i dost často pravda) Volvo je taková severská Alfa
_________________
C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 20 Odpovědi
- 1690 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vztekloun
-
- 26 Odpovědi
- 2162 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hanys
-
- 640 Odpovědi
- 74234 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Thor123
-
- 12 Odpovědi
- 559 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka