Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 22
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: 850R, 177kW, 1996
#1 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Ahoj,
potřeboval bych radu ohledně problému s tlakováním vody. Auto mám necelý měsíc (2009-2014 ho měl doktor), najeto od koupě 800km včetně cesty z Brna (380km). Před týdnem jsem si všiml, že mám pod autem trochu vody, teče chladič (z pravého dolního rohu). Myslel jsem, že je to prostě jen únava materiálu, ale dneska jsem šahal na gum. hadici od chladiče a byla tvrdá, takže to tlakuje do vody. a kvuli tomu zřejmě ¨také chladič praskl.
Když jsem pomalu otvíral víčko nádržky, tak vytékala chladící kapalina. Když jsem ji po chvíli otevřel, vrátila se hladina někam na úroven mezi rysky. Při sešlápnutí plynu dochází k poklesu hladiny, což je ok, ale pokud to takto protůruji na místě vícekrát bez víčka na nádržce, hladina se zvedá a pak kapalina začne vytékat ven. Těsnění měnil doktor někdy před 10 lety a 25000km, dělal to Maara, takže mám strach, aby to nebylo horší než jen těsnění.
Jsem z toho docela špatnej, auto jsem si koupil jako víkendovku s tím, že nějaké mouchy sice jsou, ale postupně budu řešit. Moc jsem si ho ale neužil a už takovej problém. Olej ve vodě ani opačně viditelný není.
Dokáže mi někdo ještě poradit, co např. zkusit, aby se problém co nejvíce upřesnil?
Díky za pomoc
Roman
potřeboval bych radu ohledně problému s tlakováním vody. Auto mám necelý měsíc (2009-2014 ho měl doktor), najeto od koupě 800km včetně cesty z Brna (380km). Před týdnem jsem si všiml, že mám pod autem trochu vody, teče chladič (z pravého dolního rohu). Myslel jsem, že je to prostě jen únava materiálu, ale dneska jsem šahal na gum. hadici od chladiče a byla tvrdá, takže to tlakuje do vody. a kvuli tomu zřejmě ¨také chladič praskl.
Když jsem pomalu otvíral víčko nádržky, tak vytékala chladící kapalina. Když jsem ji po chvíli otevřel, vrátila se hladina někam na úroven mezi rysky. Při sešlápnutí plynu dochází k poklesu hladiny, což je ok, ale pokud to takto protůruji na místě vícekrát bez víčka na nádržce, hladina se zvedá a pak kapalina začne vytékat ven. Těsnění měnil doktor někdy před 10 lety a 25000km, dělal to Maara, takže mám strach, aby to nebylo horší než jen těsnění.
Jsem z toho docela špatnej, auto jsem si koupil jako víkendovku s tím, že nějaké mouchy sice jsou, ale postupně budu řešit. Moc jsem si ho ale neužil a už takovej problém. Olej ve vodě ani opačně viditelný není.
Dokáže mi někdo ještě poradit, co např. zkusit, aby se problém co nejvíce upřesnil?
Díky za pomoc
Roman
_________________
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 177kW, 1996
bylo:
Volvo S60 D5, manual 136kW, 2006
Volvo XC70 D5, manual 151kW, 2010
Volvo S80, 2,4, 125kW, 2000
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 177kW, 1996
bylo:
Volvo S60 D5, manual 136kW, 2006
Volvo XC70 D5, manual 151kW, 2010
Volvo S80, 2,4, 125kW, 2000
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#2 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Test CO v chladicí kapalině by to měl jednoznačně potvrdit nebo vyvratit.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Tlakování do vody musí chladič vydržet, respektive nadbytečný tlak by mělo upustit víčko expanzky.
Takže vyměnit chladič, udělat test CO a pak opravit motor.
Takže vyměnit chladič, udělat test CO a pak opravit motor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 22
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: 850R, 177kW, 1996
#4 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Jak se dela test CO? To se prodava nebo na to mají mechanici nejakou mašinku?
_________________
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 177kW, 1996
bylo:
Volvo S60 D5, manual 136kW, 2006
Volvo XC70 D5, manual 151kW, 2010
Volvo S80, 2,4, 125kW, 2000
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 177kW, 1996
bylo:
Volvo S60 D5, manual 136kW, 2006
Volvo XC70 D5, manual 151kW, 2010
Volvo S80, 2,4, 125kW, 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Je na to takove udelatko, ktere se da misto vicka, a je tam barevnej indikator na pritomny CO2.
Me to netlakovalo, takze je to zvlastni. Kdyz s tim najel tak malo.
V 2010 jsem kupoval novej chladic.
Me to netlakovalo, takze je to zvlastni. Kdyz s tim najel tak malo.
V 2010 jsem kupoval novej chladic.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#7 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Vicko expanzky je v poradku? Mozna bych zacal tim, casto odchazi a dela to neplechu. Da se sehnat v autorizaku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 756
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#8 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Přečetl jsem si vlákno a napadla mě jedna věc. Proč si kupovat hned kvůli jednomu použití drahý bazmek, pokud uniká do chladící kapaliny CO2, tak se musí rozpouštět ve vodě která je hlavní součástí chladící kapaliny a vzniká kyselina uhličitá, stejně jako když se dělá sodovka. Pak stačí normálně změřit PH papírovým indikátorem nebo PH metrem a je to. Nebo ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#9 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Měli by ti to změřit normálně tam, kde dělají emise, jestli to chceš vědět určitě a hned.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Nepsal jsem, že si to má hned kupovat, stačí zajet do nějakého servisu, kde to mají a nechat změřit.
To s tím papírkem nevím jestli by fungovalo, odzkoušeno nemám.
To shadow: Proč by to měli mít tam kde měří emise? Tam strkají sondu do výfuku, ne do expanzky. A v plynech to nebude obsaženo. Tlak ve spalovacím prostoru je větší než v chladícím okruhu, proto se to dostane do chlazení, ale ne do plynů.
To s tím papírkem nevím jestli by fungovalo, odzkoušeno nemám.
To shadow: Proč by to měli mít tam kde měří emise? Tam strkají sondu do výfuku, ne do expanzky. A v plynech to nebude obsaženo. Tlak ve spalovacím prostoru je větší než v chladícím okruhu, proto se to dostane do chlazení, ale ne do plynů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 756
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#11 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
No v jednom z technických listů pro antifreeze G11 je napsáno, že má pH 8,15, jinými slovy je malinko zásaditá. Sodovka má podle čerstvosti pH od 2,5 do 4. Takže by to měl normálním laboratorním paírkem poznat. V těch servisech to asi taky výrazně jinak dělat nebudou.
https://www.cyberix.cz/diagnosticke-prouzky-ph-0-12-univerz-indik-papirek-100-d871484.htm?gclid=EAIaIQobChMIqqHAr4Cv8wIVCbd3Ch12nA2TEAQYASABEgKWjvD_BwE
Krásná hračka:
https://phet.colorado.edu/sims/html/ph-scale-basics/1.2.7/ph-scale-basics_cs.html
https://www.cyberix.cz/diagnosticke-prouzky-ph-0-12-univerz-indik-papirek-100-d871484.htm?gclid=EAIaIQobChMIqqHAr4Cv8wIVCbd3Ch12nA2TEAQYASABEgKWjvD_BwE
Krásná hračka:
https://phet.colorado.edu/sims/html/ph-scale-basics/1.2.7/ph-scale-basics_cs.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#12 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
To shadow: Proč by to měli mít tam kde měří emise? Tam strkají sondu do výfuku, ne do expanzky. A v plynech to nebude obsaženo. Tlak ve spalovacím prostoru je větší než v chladícím okruhu, proto se to dostane do chlazení, ale ne do plynů.
[/quote]
Nevím, jestli to mají ve všech emisních stanicích, ale u nás měl kolega na emisích přístroj, kterým mi to v expanzce změříl.
[/quote]
Nevím, jestli to mají ve všech emisních stanicích, ale u nás měl kolega na emisích přístroj, kterým mi to v expanzce změříl.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#13 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Vyměň nejdřív chladič jak píše raolsa a potom uvidíš a otvírat expanzku při cca 100stupních to ti vyteče vždy ještě možná seklej termostat ,ale začni chladičem.
11 let starej chladič má nárok na odchod .
11 let starej chladič má nárok na odchod .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#14 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Jak bylo již řečeno, chladič + víčko, test a až pak hlava. Chápu že to nepotěší, ale opravdu i na D5 mi špatné víčko natlačilo hadice na kámen, s novým je to v normě, takže nepropadej hned panice.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 22
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: 850R, 177kW, 1996
#15 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
A tohle mi někdo dokáže vysvetlit, to asi není normální ne? "Při sešlápnutí plynu dochází k poklesu hladiny, což je ok, ale pokud to takto protůruji na místě vícekrát bez víčka na nádržce, hladina se zvedá a pak kapalina začne vytékat ven"
Jinak teplota motoru nekolisa, drzi se to na pulce tak jak ma
Diky
Jinak teplota motoru nekolisa, drzi se to na pulce tak jak ma
Diky
_________________
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 177kW, 1996
bylo:
Volvo S60 D5, manual 136kW, 2006
Volvo XC70 D5, manual 151kW, 2010
Volvo S80, 2,4, 125kW, 2000
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 177kW, 1996
bylo:
Volvo S60 D5, manual 136kW, 2006
Volvo XC70 D5, manual 151kW, 2010
Volvo S80, 2,4, 125kW, 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#16 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Je to normální. Proto je tam taky to víčko . Za jízdy je v chladícím systému mírný přetlak. Vodní pumpa je na rozvodovém řemenu, tzn. čím větší rpm, tím víc se točí, tím větší přetlak.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Jak píše fíla, a dodám, že pokud to na místě párkrát protůruješ, tak se hlava ohřeje, ale jak tam neni tlak vody, tak začneš vodu vařit a leze to z expanzky ven. Vyměň chladič a víčko a pak se uvidí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#18 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
jestli nechceš kupovat hned novej chladič mám tu zánovní z rozborky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#19 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Ondro, pamatuji se, ze chladice se lisily podle motorizace, roli hral i typ prevodovky a jestli ma klimosku - protoze jdou tam za sebou ty chladice celkem tri.
Takze jakykoliv chladic z 850tky mozna nebude pasovat. Ja bych to overil podle cisla dilu
Takze jakykoliv chladic z 850tky mozna nebude pasovat. Ja bych to overil podle cisla dilu
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 22
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: 850R, 177kW, 1996
#20 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Jj, doktor si to tedy pamatuje dobre, potřebuji chladič z turba a automatu. Začnu tedy víčkem, nove origo 800kc, neoriginální nove do 200kc, stačí koupit neoriginální nebo mam jít do originálu? Co dily, dají se někde koupit original dily levněji?
Jinak diky moc za rady!
Jinak diky moc za rady!
_________________
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 177kW, 1996
bylo:
Volvo S60 D5, manual 136kW, 2006
Volvo XC70 D5, manual 151kW, 2010
Volvo S80, 2,4, 125kW, 2000
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 177kW, 1996
bylo:
Volvo S60 D5, manual 136kW, 2006
Volvo XC70 D5, manual 151kW, 2010
Volvo S80, 2,4, 125kW, 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#21 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Urcite originalni vicko; je to jistota, vydrzi zase x let. Dle meho se na tom nevyplati setrit. Cenu si rychle overis podle OEM kodu dilu tady: www.autond.cz/volvo
Pak staci objednat v autorizaku (napr.
https://eshop.autopalace.cz/)
Pokud jde o lepsi ceny origo dilu, chce to hledat, ale sance jsou male. Napr. www.skandix.de nebo cesky distributor https://saabtuning.parts/, pripadne obcas se neco objevi v aukcich (ebay, allegro, aukro). Nebo vubec nejlepe vyuzit nekoho solidniho odsud z fora, viz Ondra.
Fakt bych postupoval dle vyse uvedenych rad. Vymenit vicko a chladic a potom vse pozorovat, hlavne jestli nemizi nemrznouci kapalina. Nekdo tu kdysi psal i o vodni pumpe s plastovymi lopatky, ktere se za chvili vylamaly, a problem byl na svete.
Pak staci objednat v autorizaku (napr.
https://eshop.autopalace.cz/)
Pokud jde o lepsi ceny origo dilu, chce to hledat, ale sance jsou male. Napr. www.skandix.de nebo cesky distributor https://saabtuning.parts/, pripadne obcas se neco objevi v aukcich (ebay, allegro, aukro). Nebo vubec nejlepe vyuzit nekoho solidniho odsud z fora, viz Ondra.
Fakt bych postupoval dle vyse uvedenych rad. Vymenit vicko a chladic a potom vse pozorovat, hlavne jestli nemizi nemrznouci kapalina. Nekdo tu kdysi psal i o vodni pumpe s plastovymi lopatky, ktere se za chvili vylamaly, a problem byl na svete.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#22 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Pumpa se delala s rozvodama. Faktury uz nemam, protoze jsem je vsechny dal s autem, ale rozhodne tam nebyl zadny šunt. Sice uz to taky je par let ale na tech rozvodech to auto podle me nenajelo ani 30 tisic.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 22
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: 850R, 177kW, 1996
#23 Volvo 850R po doktorovi - tlakuje vodu
Jj, vim, všechny tvé faktury jsem dostal s autem, je to docela pěkná složka . Km moc není, ale 9let tam je no, rozvody jsem chtěl také řešit + olej v automatu. Uvidim jak dopadnu po výměně toho chladice.
_________________
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 177kW, 1996
bylo:
Volvo S60 D5, manual 136kW, 2006
Volvo XC70 D5, manual 151kW, 2010
Volvo S80, 2,4, 125kW, 2000
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 177kW, 1996
bylo:
Volvo S60 D5, manual 136kW, 2006
Volvo XC70 D5, manual 151kW, 2010
Volvo S80, 2,4, 125kW, 2000
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek