Jo tak, četl jsem v rychlosti a pochopil jako otázku ,,jak se řídí?,,
P3 XC70 V8
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#26 P3 XC70 V8
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#27 P3 XC70 V8
Neni "nic problém" znamená, že se to může tvářit jako xc70? Je to totiž ofiko v papírech, takže těžko to bude s80 kuli stk.
No já furt nevim, kudy k tomu přistoupím.
No já furt nevim, kudy k tomu přistoupím.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13074
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#28 P3 XC70 V8
Moje křišťálová koule říká, že je to XC 70, která elektronicky ví, že je v ní V8 a v papírech je to jako přestavba, nebo stavba. Takže na STK by neměl být problém.
Technicky by to taky neměl být extra problém, každopádně rád bych to auto viděl na živo a na zvedáku.
Technicky by to taky neměl být extra problém, každopádně rád bych to auto viděl na živo a na zvedáku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#29 P3 XC70 V8
Přehodit motor a zprovoznit bude malina když v v P3 mohl být. Ovšem bál bych se každou STK, že narazim na dementa co si na mne bude zvedat sebevědomí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#30 P3 XC70 V8
Tak úplně stejně můžeš ,, poladit,, V8 a jsi zase někde jinde
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#31 P3 XC70 V8
Jestli to bylo v Německu přihlášeno a u nás jen přepsáno na jiného majitele, neviděl bych v tom problém.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4787
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#32 P3 XC70 V8
Než se ta D5 rozmyslí, V8 je pryč a zvuk super...
Táta má starýho Jeep 5,2 V8 a i přesto, že to má jen asi 162kw, tak při tom rozjezdu tam toho výkonu je hromada...
Táta má starýho Jeep 5,2 V8 a i přesto, že to má jen asi 162kw, tak při tom rozjezdu tam toho výkonu je hromada...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#33 P3 XC70 V8
Hmm, už vidím jak technik na emisích zadává ke změření značka Volvo, model xc70 a pak marně hledá kolonku motorizace v8. Nedejbože když to bude chtít načíst dle VIN.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#34 P3 XC70 V8
Tak pro tohle snad budou výjimky, jestli byla v EU schválena jako přestavba a nejedná se o masovku. Ve VTP musí být změna motoru zapsaná, proto bych s VIN problém opravdu neviděl.
Nejlépe kdyby se vyjádřil někdo z T6R.
Nejlépe kdyby se vyjádřil někdo z T6R.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#35 P3 XC70 V8
Já to chápu. Je nevím jestli bude mít pochopení i ten technik.
Sám vím jak snadné je pro ně říct,že něco nejde když mají vyvinout vlastní iniciativu.
Sám vím jak snadné je pro ně říct,že něco nejde když mají vyvinout vlastní iniciativu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#36 P3 XC70 V8
A když už je to v ČR zaevidované a prošlo to přihlášením? To snad nemůže říci nikdo nic ne?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#37 P3 XC70 V8
kdysi jsem se bavil s Pavlem a prý když se do ČR dostane aspoň jeden ks a přihlásí se, pak by to mělo usnadnit další přestavby na v8, kdyby někdo chtěl.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#38 P3 XC70 V8
Já vím, filtr K&N a hned je tam o 10 dB víc
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#39 P3 XC70 V8
A D5tkaři tiše závidí...
Nerozumím tvé narážce... Myslíš, že V8 se dále neladí a to jak vyjede z fabriky je strop?
Vím minimálně o jedné kde se už něco zkouší
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#40 P3 XC70 V8
Tak hlavně existuje varianta s 485kW, která je použita v supersportu Noble M600
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#41 P3 XC70 V8
Klasické klišé je Noble 600, pak prototyp ty červený XC90, pak jsem našel borce, co přidělal kompressor, ale nevejde se pod haubnu. Kolik toho vydrží pohonné ústrojí je věc druhá. Vlastně jestli víš o jednom člověku, autu, tak je to dost málo ne?
Nechci rozpoutat flame, ale faktem je, že do úprav téhle V8, se spíš nikde nikdo nepouští. Za 0,5 mio koupíš slušnou w211 e55 amg. Za 250 tis. koupíš slušnou S80 s V8 a za dalších 250 se určitě nedostaneš na úroveň toho merglu. Úprava téhle motorizace prostě nedává smysl, je to ekonomický nesmysl. Jako osobní projekt někde v garáži, proč ne. Proto taky nikdo nenabízí, krom softu, žádné díly, kity ani úpravy.
Na druhou stranu, vždycky když předsedu do ty V8čky, tak pocit z toho motoru a okénka dole mi částečně vynahradí všechny nedostatky, který s sebou jinak nese.
Mír s tebou.
Nechci rozpoutat flame, ale faktem je, že do úprav téhle V8, se spíš nikde nikdo nepouští. Za 0,5 mio koupíš slušnou w211 e55 amg. Za 250 tis. koupíš slušnou S80 s V8 a za dalších 250 se určitě nedostaneš na úroveň toho merglu. Úprava téhle motorizace prostě nedává smysl, je to ekonomický nesmysl. Jako osobní projekt někde v garáži, proč ne. Proto taky nikdo nenabízí, krom softu, žádné díly, kity ani úpravy.
Na druhou stranu, vždycky když předsedu do ty V8čky, tak pocit z toho motoru a okénka dole mi částečně vynahradí všechny nedostatky, který s sebou jinak nese.
Mír s tebou.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#42 P3 XC70 V8
Hele u nás asi nic moc, ale běžně nabízí wiseco písty se sníženou kompresí... takže asi se někde s tim něco děje, jinak by se to nenabízelo. On je tam asi hlavní problém ta převodovka, která víc už prostě nezvládne dlouhodobě unést, kdežto motor by si to asi líbit nechal...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#43 P3 XC70 V8
Sleduju dost chorcheho a dělali turbo na koncernovou 3.6ku. Aby zachovali původní vnitřnosti, tak to tlačilo jen asi kolem 0.6. Ale tady je problém jak s mistem, tak s tim, co píšeš. Prý se dělal nějaký kit na prevodovku, nvm od koho, jestli od triple edge performance, pak by tohle bylo částečně vyřešeno. Vydrží to uhlovka, poloosy? Před každým takovým zásadním upgradeem je potřeba to dostat do sériového stavu, můžeme se zeptat " někoho" místního, kolik vysypal za motor, aby byl jako z fabriky.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#44 P3 XC70 V8
Já se samozřejmě bavím pouze o SW úpravě a testuje to zrovna Chase.
Nemyslel jsem to špatně, ale nemám rád když někdo neporovnává stejné věci.
Poladěná D5 vs poladěná V8; sériová D5 vs sériová V8.
Ladit jde vše, je to ale pouze otázka financí a pak primárního použití daného vozidla.
A ohledně výdrže, ostatních komponentů jako převodovka, podvozek, to je snad totožné jak u D5 tak V8.
Nemyslel jsem to špatně, ale nemám rád když někdo neporovnává stejné věci.
Poladěná D5 vs poladěná V8; sériová D5 vs sériová V8.
Ladit jde vše, je to ale pouze otázka financí a pak primárního použití daného vozidla.
A ohledně výdrže, ostatních komponentů jako převodovka, podvozek, to je snad totožné jak u D5 tak V8.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#45 P3 XC70 V8
Počkám si na graf. Z us komunity vím, že odbržděno měli v sérii kolem 200kW. Nevím ale, jak je to s přepočtem výkon na motoru vs na kolech a jestli těch sériových 232 je právě na motoru nebo klice.
Koukal jsem, že nalejvačů na 250kW je spousta. Otázka je, kam to posune kroutak, protože ten jediný bych uvital nekde do 3 tis. . Jestli bude výkon +30 koni až za hranicí 5 tis. ot/min tak to bude... Kdo z nás a jak často tam jezdí.
Koukal jsem, že nalejvačů na 250kW je spousta. Otázka je, kam to posune kroutak, protože ten jediný bych uvital nekde do 3 tis. . Jestli bude výkon +30 koni až za hranicí 5 tis. ot/min tak to bude... Kdo z nás a jak často tam jezdí.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#46 P3 XC70 V8
Pokud změřili 200kW na kolech tak si troufám říct, že na motoru, kde to udává fabrika, bude ještě více než 232kW.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#47 P3 XC70 V8
skoro každé předjíždění
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 10
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II 103kW
#48 P3 XC70 V8
Hele, ale s těma úpravama už je teď na STK celkem problém ne?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek