P3 XC70 V8

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#26 P3 XC70 V8

Příspěvek od Nosound89 »

Urvanej píše: 07 zář 2021 13:26 nosound: mě jde o systém řízení motoru... tuten motor je totiž svině a má 4x vvt, což umí externí řj v ceně kolem 100kKč a to odmítám, tak hledám jiná řešení.
Jo tak, četl jsem v rychlosti a pochopil jako otázku ,,jak se řídí?,, :D
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#27 P3 XC70 V8

Příspěvek od Urvanej »

Neni "nic problém" znamená, že se to může tvářit jako xc70? Je to totiž ofiko v papírech, takže těžko to bude s80 kuli stk.
No já furt nevim, kudy k tomu přistoupím. :)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13074
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#28 P3 XC70 V8

Příspěvek od raolsa »

Moje křišťálová koule říká, že je to XC 70, která elektronicky ví, že je v ní V8 a v papírech je to jako přestavba, nebo stavba. Takže na STK by neměl být problém.
Technicky by to taky neměl být extra problém, každopádně rád bych to auto viděl na živo a na zvedáku. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5017
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#29 P3 XC70 V8

Příspěvek od PINĎABC »

Přehodit motor a zprovoznit bude malina když v v P3 mohl být. Ovšem bál bych se každou STK, že narazim na dementa co si na mne bude zvedat sebevědomí.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#30 P3 XC70 V8

Příspěvek od Nosound89 »

papaya píše: 07 zář 2021 13:18
Arkaz píše:blbost.
Píšu poladěnááá. Nikoliv sériová.

Tak úplně stejně můžeš ,, poladit,, V8 a jsi zase někde jinde :wink:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#31 P3 XC70 V8

Příspěvek od Nosound89 »

PINĎABC píše: 07 zář 2021 18:45 Přehodit motor a zprovoznit bude malina když v v P3 mohl být. Ovšem bál bych se každou STK, že narazim na dementa co si na mne bude zvedat sebevědomí.
Jestli to bylo v Německu přihlášeno a u nás jen přepsáno na jiného majitele, neviděl bych v tom problém.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4787
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#32 P3 XC70 V8

Příspěvek od PetrXC70 »

Než se ta D5 rozmyslí, V8 je pryč a zvuk super...

Táta má starýho Jeep 5,2 V8 a i přesto, že to má jen asi 162kw, tak při tom rozjezdu tam toho výkonu je hromada...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5017
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#33 P3 XC70 V8

Příspěvek od PINĎABC »

Hmm, už vidím jak technik na emisích zadává ke změření značka Volvo, model xc70 a pak marně hledá kolonku motorizace v8. Nedejbože když to bude chtít načíst dle VIN.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#34 P3 XC70 V8

Příspěvek od Nosound89 »

Tak pro tohle snad budou výjimky, jestli byla v EU schválena jako přestavba a nejedná se o masovku. Ve VTP musí být změna motoru zapsaná, proto bych s VIN problém opravdu neviděl.

Nejlépe kdyby se vyjádřil někdo z T6R.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5017
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#35 P3 XC70 V8

Příspěvek od PINĎABC »

Já to chápu. Je nevím jestli bude mít pochopení i ten technik.
Sám vím jak snadné je pro ně říct,že něco nejde když mají vyvinout vlastní iniciativu.

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#36 P3 XC70 V8

Příspěvek od Deshi »

A když už je to v ČR zaevidované a prošlo to přihlášením? To snad nemůže říci nikdo nic ne?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#37 P3 XC70 V8

Příspěvek od marekbm »

kdysi jsem se bavil s Pavlem a prý když se do ČR dostane aspoň jeden ks a přihlásí se, pak by to mělo usnadnit další přestavby na v8, kdyby někdo chtěl.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 322
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#38 P3 XC70 V8

Příspěvek od papaya »

Nosound89 píše:
papaya píše: 07 zář 2021 13:18 Píšu poladěnááá. Nikoliv sériová.

Tak úplně stejně můžeš ,, poladit,, V8 a jsi zase někde jinde :wink:
Já vím, filtr K&N a hned je tam o 10 dB víc
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#39 P3 XC70 V8

Příspěvek od Nosound89 »

papaya píše: 08 zář 2021 11:36 Já vím, filtr K&N a hned je tam o 10 dB víc
A D5tkaři tiše závidí...

Nerozumím tvé narážce... Myslíš, že V8 se dále neladí a to jak vyjede z fabriky je strop?
Vím minimálně o jedné kde se už něco zkouší :wink:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2914
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#40 P3 XC70 V8

Příspěvek od Vapik »

Tak hlavně existuje varianta s 485kW, která je použita v supersportu Noble M600

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 322
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#41 P3 XC70 V8

Příspěvek od papaya »

Klasické klišé je Noble 600, pak prototyp ty červený XC90, pak jsem našel borce, co přidělal kompressor, ale nevejde se pod haubnu. Kolik toho vydrží pohonné ústrojí je věc druhá. Vlastně jestli víš o jednom člověku, autu, tak je to dost málo ne?
Nechci rozpoutat flame, ale faktem je, že do úprav téhle V8, se spíš nikde nikdo nepouští. Za 0,5 mio koupíš slušnou w211 e55 amg. Za 250 tis. koupíš slušnou S80 s V8 a za dalších 250 se určitě nedostaneš na úroveň toho merglu. Úprava téhle motorizace prostě nedává smysl, je to ekonomický nesmysl. Jako osobní projekt někde v garáži, proč ne. Proto taky nikdo nenabízí, krom softu, žádné díly, kity ani úpravy.
Na druhou stranu, vždycky když předsedu do ty V8čky, tak pocit z toho motoru a okénka dole mi částečně vynahradí všechny nedostatky, který s sebou jinak nese.

Mír s tebou.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#42 P3 XC70 V8

Příspěvek od Urvanej »

Hele u nás asi nic moc, ale běžně nabízí wiseco písty se sníženou kompresí... takže asi se někde s tim něco děje, jinak by se to nenabízelo. On je tam asi hlavní problém ta převodovka, která víc už prostě nezvládne dlouhodobě unést, kdežto motor by si to asi líbit nechal...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 322
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#43 P3 XC70 V8

Příspěvek od papaya »

Sleduju dost chorcheho a dělali turbo na koncernovou 3.6ku. Aby zachovali původní vnitřnosti, tak to tlačilo jen asi kolem 0.6. Ale tady je problém jak s mistem, tak s tim, co píšeš. Prý se dělal nějaký kit na prevodovku, nvm od koho, jestli od triple edge performance, pak by tohle bylo částečně vyřešeno. Vydrží to uhlovka, poloosy? Před každým takovým zásadním upgradeem je potřeba to dostat do sériového stavu, můžeme se zeptat " někoho" místního, kolik vysypal za motor, aby byl jako z fabriky.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#44 P3 XC70 V8

Příspěvek od Nosound89 »

Já se samozřejmě bavím pouze o SW úpravě a testuje to zrovna Chase.

Nemyslel jsem to špatně, ale nemám rád když někdo neporovnává stejné věci.
Poladěná D5 vs poladěná V8; sériová D5 vs sériová V8.

Ladit jde vše, je to ale pouze otázka financí a pak primárního použití daného vozidla.

A ohledně výdrže, ostatních komponentů jako převodovka, podvozek, to je snad totožné jak u D5 tak V8.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 322
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#45 P3 XC70 V8

Příspěvek od papaya »

Počkám si na graf. Z us komunity vím, že odbržděno měli v sérii kolem 200kW. Nevím ale, jak je to s přepočtem výkon na motoru vs na kolech a jestli těch sériových 232 je právě na motoru nebo klice.
Koukal jsem, že nalejvačů na 250kW je spousta. Otázka je, kam to posune kroutak, protože ten jediný bych uvital nekde do 3 tis. . Jestli bude výkon +30 koni až za hranicí 5 tis. ot/min tak to bude... Kdo z nás a jak často tam jezdí.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2914
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#46 P3 XC70 V8

Příspěvek od Vapik »

Pokud změřili 200kW na kolech tak si troufám říct, že na motoru, kde to udává fabrika, bude ještě více než 232kW.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#47 P3 XC70 V8

Příspěvek od marekbm »

papaya píše: 08 zář 2021 14:13 ... . Jestli bude výkon +30 koni až za hranicí 5 tis. ot/min tak to bude... Kdo z nás a jak často tam jezdí.
skoro každé předjíždění :oops:
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 10
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70II 103kW

#48 P3 XC70 V8

Příspěvek od Simca1301 »

Hele, ale s těma úpravama už je teď na STK celkem problém ne?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“