Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - návod na čištění EGR a chladiče

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#26 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Thor123 »

Jakub Svoboda píše: 01 říj 2021 08:00 Tezko rici, zda tvoji odpoved mam brat ironicky ci vazne. Nicmene si myslim, ze upravy co ti delali pri svolavacce, tak by mohli byt jiz u me implentovany z vyroby. To byla ma myslenka vhledem k vyrobě 06/2018. A faktu, ze jina svolavacka aktualne u me neni aktivni.
Myslel jsem to zcela vážně a vlastně bych jen opakoval co řekl Fíla. Jak o posledních pětiválecích tak o VEA.
Já sám osobně vím o dvou biturbo D5 MY14 a MY15 které zaklepaly mezi 100-150tis km. Ono si dnes moc nevybereš a myslím si, že alfa a omega aspoň trochu spokojeného užívání je chování majitele a především zkrácení továrního servisního intervalu.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Giew
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 411
Registrován: 4 roky
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#27 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Giew »

A i přesto sis nedávno D5 biturbo pořídil...
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#28 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Thor123 píše: 01 říj 2021 11:57 Myslel jsem to zcela vážně a vlastně bych jen opakoval co řekl Fíla. Jak o posledních pětiválecích tak o VEA.
Já sám osobně vím o dvou biturbo D5 MY14 a MY15 které zaklepaly mezi 100-150tis km. Ono si dnes moc nevybereš a myslím si, že alfa a omega aspoň trochu spokojeného užívání je chování majitele a především zkrácení továrního servisního intervalu.
Ok, rozumim. Nicmene ja mel alespon stesti v tom, ze olej v motoru byl menen do 18tis a ja vymenu stihl po 16tis hned po koupi. Takze snad i to tomu pomuze. Nicmene i po tech 16tis budiky ukazovali furt plnou hladinu oleje, coz je taky fajn a aktualne se blizim k 77tis km.

Jen spise otazka, zda nalit neco jineho nez 0W20. Zatim jsem ho tam nalil.
20210814_104332.jpg
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 50
Registrován: 3 roky
Bydliště: Divec
Vůz: V70 III 2.0 D2

#29 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Bican »

Tak dnes jsem vyzvedl těsnění a svěrky v Autokelly. Bohužel jsem nechal ráčny na chatě, takže se do toho budu moct pustit asi v příštím týdnu.
Obrázek
Naposledy upravil(a) Bican dne 01 říj 2021 20:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#30 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jsem zvedavy na foto z rozborky.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#31 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Thor123 »

Jakub Svoboda píše: 01 říj 2021 16:47
Thor123 píše: 01 říj 2021 11:57 Myslel jsem to zcela vážně a vlastně bych jen opakoval co řekl Fíla. Jak o posledních pětiválecích tak o VEA.
Já sám osobně vím o dvou biturbo D5 MY14 a MY15 které zaklepaly mezi 100-150tis km. Ono si dnes moc nevybereš a myslím si, že alfa a omega aspoň trochu spokojeného užívání je chování majitele a především zkrácení továrního servisního intervalu.
Ok, rozumim. Nicmene ja mel alespon stesti v tom, ze olej v motoru byl menen do 18tis a ja vymenu stihl po 16tis hned po koupi. Takze snad i to tomu pomuze. Nicmene i po tech 16tis budiky ukazovali furt plnou hladinu oleje, coz je taky fajn a aktualne se blizim k 77tis km.

Jen spise otazka, zda nalit neco jineho nez 0W20. Zatim jsem ho tam nalil.

20210814_104332.jpg
To je mega výhoda, že to někdo měnil takhle. U mě bohužel po 30tis km, s tím, že s třetí výměnou oleje se měnil i motor :D Já teď poprvé od té doby měnil po roce ale asi po 13tis km.
Rozhodoval jsem se docela dlouho, mezi Mobilem 5W-50 jako dávám do D5, nebo 0W-20. Nakonec dle rady Davida Patočky jsem zachoval 0W-20, s tím, že jsem dal Liqui Molly Special Tec V ,který jako jeden z mála splňuje origo normu VCC RBS0-2AE.
Auto má momentálně takový setup, že je tam chip na míru od D5T5 a vypnutý EGR a Start/stop. Olej to nežere žádný a reakce na plyn je nesrovnatelná. Tak snad nám ty čtyřválce vydrží :)
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#32 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ten Ravenol 0W20 ma taky psanou normu VCC RBS0-2AE
Čip co jsem koukal s Ok2ucx, tak jde az na 140kw, coz zatim necham spat, treba za rok.
Start Stop se vypinal okamzite.
Jo a auto nevyjede studene. Vzdy predehrate bufikem, i ted kdyz je jeste 8-10°C
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#33 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Thor123 »

Ano, ten Ravenol by měl mít též.
Mě to ladil sám Láďa Motl aka Tymon a říkal že 149-150kw a 400Nm.
Bufík ti závidím, zde bohužel není. S autem jezdí z 99% žena a má nakázáno to aspoň za studena nehonit. Co mě překvapilo, tak dle VDD se VEA zahřívá mnohem déle jak biturbo D5.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#34 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od lkopcansky »

snímač na hlave sania po 120 tis u VEA 110kw

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) lkopcansky dne 08 zář 2022 08:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#35 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Thor123 píše: 02 říj 2021 13:15 Ano, ten Ravenol by měl mít též.
Mě to ladil sám Láďa Motl aka Tymon a říkal že 149-150kw a 400Nm.
Bufík ti závidím, zde bohužel není. S autem jezdí z 99% žena a má nakázáno to aspoň za studena nehonit. Co mě překvapilo, tak dle VDD se VEA zahřívá mnohem déle jak biturbo D5.
U me take jezdi zena a ma nakazano poustet bufika vzdy rano.
Ano, take jsem si vsiml, ze mu trva dele se zahrat. Naopak pri spusteni bufika, je zas ohraty o 1/2 rychleji jak u XC biturbo.
Bufiky Eberspacher do V40II jsou dost v hojnem poctu na Allegro i s komplet hadicemi.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 3 roky
Bydliště: Praha
Vůz: V70 III D3 110kw MY2016

#36 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od jirka789 »

Jakub Svoboda píše: 02 říj 2021 09:26 Ten Ravenol 0W20 ma taky psanou normu VCC RBS0-2AE
Čip co jsem koukal s Ok2ucx, tak jde az na 140kw, coz zatim necham spat, treba za rok.
Start Stop se vypinal okamzite.
Jo a auto nevyjede studene. Vzdy predehrate bufikem, i ted kdyz je jeste 8-10°C
Volvo normu VCC RBS0-2AE má ještě Total v-drive nebo jak ho značí 😁

U mě D5T5 píše akorát tyto dvě možnosti:

ORI (110 kW Power, 320 Nm Torque)
ST2 (147 kW Power, 450 Nm Torque)

Zajímalo by mě jestli ST2 je pouze Chip a co na těch 450nm řekne převodovka? :unknown:
A nevíte v čem je jiný ORI? Chápu ho s EGR off, ale samostatně?
_________________
V70 D3 110kw MY2016 | ST2 + EGR Off by D5T5 127kw
Obrázek

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#37 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ano u D5T5 opravdu jen

110kw origo
149kw ST2
Vpodstate je z toho pak D4

Volba Origo je v pripade, kdy chces vratit tovarni SW
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#38 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Thor123 »

Jen škoda, že D2 a D3 mají jen jedno turbo a 6ti kvaltovy Aisin, u pravé D4 už je docela potenciál zvýšení výkonu.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#39 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jako kdyz jedu s XC70 se 169kw Tak je mi uplne fuk kopec nekopec kdyz predjizdim.
U V60 uz se musi premyslet.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#40 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Thor123 »

Jakub Svoboda píše: 02 říj 2021 13:48
Thor123 píše: 02 říj 2021 13:15 Ano, ten Ravenol by měl mít též.
Mě to ladil sám Láďa Motl aka Tymon a říkal že 149-150kw a 400Nm.
Bufík ti závidím, zde bohužel není. S autem jezdí z 99% žena a má nakázáno to aspoň za studena nehonit. Co mě překvapilo, tak dle VDD se VEA zahřívá mnohem déle jak biturbo D5.
U me take jezdi zena a ma nakazano poustet bufika vzdy rano.
Ano, take jsem si vsiml, ze mu trva dele se zahrat. Naopak pri spusteni bufika, je zas ohraty o 1/2 rychleji jak u XC biturbo.
Bufiky Eberspacher do V40II jsou dost v hojnem poctu na Allegro i s komplet hadicemi.
Nevím jak moc je složité ho zde dodělat , ale jelikož obě auta parkuji v teplé garáži tak bych to asi ani nevyužil.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#41 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Thor123 »

Po té optimalizaci na 149kw ta V40 nejede vůbec špatně, ale rozhodně na plnotučnou D5 se STG 2 se to vůbec nechytá. V tom naprosto souhlasím.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 3 roky
Bydliště: Praha
Vůz: V70 III D3 110kw MY2016

#42 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od jirka789 »

@thor123

Nebavil si se s p. Motlem nebo s někým jak to zvládá převodovka TF-SC71? Nikde jsme moc nenašel limit krouťáku, jenom pro TF-sc80 :pardon:
_________________
V70 D3 110kw MY2016 | ST2 + EGR Off by D5T5 127kw
Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 50
Registrován: 3 roky
Bydliště: Divec
Vůz: V70 III 2.0 D2

#43 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Bican »

Přidal jsem do druhého postu fotky po rozborce. Tady by se to ztratilo.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#44 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Thor123 »

Pokud vím, TF-71SC je jen vylepšená TF-80SC takže by to mělo být kolem 440Nm. Ale ber to jen jako mou doměnku.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 50
Registrován: 3 roky
Bydliště: Divec
Vůz: V70 III 2.0 D2

#45 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Bican »

Já mám najeto 175 tisíc a mám 88 kW. Měl jsem ho o trochu lepší, ale těžko říct, jestli ho už někdo nečistil.
lkopcansky píše: 02 říj 2021 13:37 snímač na hlave sania po 120 tis u VEA 110kwObrázek

Obrázek
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#46 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Thor123 »

Vyplatí se čistit pravidelně i u Euro5 pětiválců kde je též na sání, vždy je to plné bordelu.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#47 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Taky schvalne mrknu.
Cim to cistite? Cisticem na brzdy?
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 50
Registrován: 3 roky
Bydliště: Divec
Vůz: V70 III 2.0 D2

#48 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Bican »

Já jsem to čistil Kontaktolem a snažím se, aby tam nezatekl. Je to můj dohad, ale má to integrovaný termistor, který je obnažený ve špičce. Takže se k tomu chovám hodně opatrně.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#49 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Thor123 »

U nás v servise to kluci čistí čističem brzd ve spreji nebo silnějším čističem na EGR/turba
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 50
Registrován: 3 roky
Bydliště: Divec
Vůz: V70 III 2.0 D2

#50 Volvo V70 D2, 2015, VED D4204T20 - chyba P00BC - Mass Air Flow out of range - zasekávající se EGR

Příspěvek od Bican »

Opravil jsem potřebná těsnění. Na přívodní trubce od turba je potřeba jiné. Je to opraveno v prvním postu.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“