Koupě ne Volvo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 99
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
- Vůz: V70 2,5TDI
#1 Koupě ne Volvo
Prosím o radu a Vaše zkušenosti tady,potřebuji a chci si koupit něco 4x4,auto pracovní a okolo komína,chci aby mi pár let vydrželo a nemrzelo mě do něj cpát peníze,všechny své auta servisuji spíše až nadstandartně,ale jak píšu nechci cpát prachy do něčeho co schnije za pochodu. Žádný extra terén jezdit nebudu,ale auto stylu SUV asi nechci a Samuraje a Vitaru taky ne,protože Vitaru mam a tu chci dát do světa,je to prostě skvělé,ale malé a musím si k tomu ještě držet Berlingo a to bych chtěl taky pustit dál.
Potřebuji aby to bylo schopné jezdit do práce cca 4 km,spustu popojížděk a dále to zvládlo jezdit po lese,když už ho musím udržovat a nebálo se to trochu větší káry...
Dostal sem se dlouhým hledáním,přemýšlením a vyptáváním se na Nissan Terrano 2,7 TD,tam by to bylo ve třídvířku,aby to nebylo tak dlouhý a druhý adept je Jeep Cherokee XJ,já sem sice nafťák ,ale u této varianty by to byl asi 4,0 benzín, s automatem a dát do něj plyn,ale pořád se nemůžu rozhodnout. Poradí někdo nebo navede úplně na něco jiného? Vím,že nechci auto s korbou a preferuji naftu,ale to je v tomto případě mimo toho Terrana asi nemožné,nevím,sem v koncích...
Jsem otevřen každému nápadu a všem zkušenostem co tu máte. Bude to fakt pracovní,možná to párkrát za zimu,když nebudou sjízdé silnice to dostane ženská na dojetí 30 km do práce,jinak na víkendové ježdění a výlety pořád zůstává V70.
Bugget mam nachystaný 100-150k,raději samozřejmně koupím auto levnější s přiznanýma chybama a 50 do něj nacpu a vím co tam mam...
Díky za postřehy
Potřebuji aby to bylo schopné jezdit do práce cca 4 km,spustu popojížděk a dále to zvládlo jezdit po lese,když už ho musím udržovat a nebálo se to trochu větší káry...
Dostal sem se dlouhým hledáním,přemýšlením a vyptáváním se na Nissan Terrano 2,7 TD,tam by to bylo ve třídvířku,aby to nebylo tak dlouhý a druhý adept je Jeep Cherokee XJ,já sem sice nafťák ,ale u této varianty by to byl asi 4,0 benzín, s automatem a dát do něj plyn,ale pořád se nemůžu rozhodnout. Poradí někdo nebo navede úplně na něco jiného? Vím,že nechci auto s korbou a preferuji naftu,ale to je v tomto případě mimo toho Terrana asi nemožné,nevím,sem v koncích...
Jsem otevřen každému nápadu a všem zkušenostem co tu máte. Bude to fakt pracovní,možná to párkrát za zimu,když nebudou sjízdé silnice to dostane ženská na dojetí 30 km do práce,jinak na víkendové ježdění a výlety pořád zůstává V70.
Bugget mam nachystaný 100-150k,raději samozřejmně koupím auto levnější s přiznanýma chybama a 50 do něj nacpu a vím co tam mam...
Díky za postřehy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Koupě ne Volvo
Vím o tom úplný kuloví, ale hnissan nejde do kupy s
nechci cpát prachy do něčeho co schnije za pochodu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#3 Koupě ne Volvo
zvaz kia sorento 1. generace
ono se nezda ale je to v terenu prekvapive schopny a odolny, jasne ve predu uz nezavisla ale jeste auto na ramu, vzadu tuha, ma to redukci, pokud najdes CRDi bez dpf co neni shnily mohl bys byt spokojenej...je to na silnici celkem kultivovany a na taznym muze mit v manualu i 3500kg...jediny na co vim ze umiraj jsou rozvody (je tam retez ale kdyz uz je vytahanej neda to napinak a potka se to) a samozrejme koroze
ja sem patrolista ale to ti radsi radit nebudu, protoze kdo ma dneska pekneho patrola tak ho neproda, vcetne me
ono se nezda ale je to v terenu prekvapive schopny a odolny, jasne ve predu uz nezavisla ale jeste auto na ramu, vzadu tuha, ma to redukci, pokud najdes CRDi bez dpf co neni shnily mohl bys byt spokojenej...je to na silnici celkem kultivovany a na taznym muze mit v manualu i 3500kg...jediny na co vim ze umiraj jsou rozvody (je tam retez ale kdyz uz je vytahanej neda to napinak a potka se to) a samozrejme koroze
ja sem patrolista ale to ti radsi radit nebudu, protoze kdo ma dneska pekneho patrola tak ho neproda, vcetne me
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 99
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
- Vůz: V70 2,5TDI
#4 Koupě ne Volvo
Jako taky mi to Sorento trošku v hledáčku uvízlo,stejně jako starší Santa fe,ještě po nich kouknu.
S Patrolem je to jak píšeš,hezkého neseženeš a co se dá ,tak je za dvojnásob a komplet udělat,ale Patrol je prostě Patrol
S Patrolem je to jak píšeš,hezkého neseženeš a co se dá ,tak je za dvojnásob a komplet udělat,ale Patrol je prostě Patrol
#5 Koupě ne Volvo
Jak moc potřebuješ světlu výšku? Pokud to není úplně nutný, tak bych do hledáčku přihodil ještě tuto zrůdičku. https://www.sauto.cz/osobni/detail/ssangyong/rexton/148719767 je to mergl se vším všudy, v odporném hávu. Má to kamarád, co by dělníka, dlouhá léta. Odolnost nadstandartní, to se musí nechat. A jako bonus - docela to tak nějak i jede.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 99
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
- Vůz: V70 2,5TDI
#6 Koupě ne Volvo
Takhle zrůdička je prej super,ale tu výšku já potřebuji....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#7 Koupě ne Volvo
Co Forester?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#8 Koupě ne Volvo
Tak neco podobneho jsem resil pred vice nez 10ti lety ja. Slo mi o auto do lesa (tahani dreva), na ryby (chtel jsem neco delsiho na prespani) a nakonec jsem skoncil u naftoveho freelanderu z roku 1998 Mel jsem moznost koupit hodne dobrej "sankjank", cehoz do dnes trochu lituju, ale s freeckem jsem i pres prvni hodne spatny dojmy, udelal taky dobre. Byl na tu dobu za hubicku. Vyladil jsem drobne mouchy a auto maka o stosest. Mam ho opravdu jako pracovni. Nema teda redukci, ale na ty moje aktivity jsem ji nikdy nepotreboval a to taham z lesa na kare vice nez tunu, vozim pisek, sterk, .... Mam tam vraniky (eco tramp). mam najeto pres 60 tis km a vlastne same couracky. Ale jinak vseobecne landrovera radeji asi ne ejhamos píše: ↑30 črc 2021 18:43 Prosím o radu a Vaše zkušenosti tady,potřebuji a chci si koupit něco 4x4,auto pracovní a okolo komína,chci aby mi pár let vydrželo a nemrzelo mě do něj cpát peníze,všechny své auta servisuji spíše až nadstandartně,ale jak píšu nechci cpát prachy do něčeho co schnije za pochodu. Žádný extra terén jezdit nebudu,ale auto stylu SUV asi nechci a Samuraje a Vitaru taky ne,protože Vitaru mam a tu chci dát do světa,je to prostě skvělé,ale malé a musím si k tomu ještě držet Berlingo a to bych chtěl taky pustit dál.
Potřebuji aby to bylo schopné jezdit do práce cca 4 km,spustu popojížděk a dále to zvládlo jezdit po lese,když už ho musím udržovat a nebálo se to trochu větší káry...
Dostal sem se dlouhým hledáním,přemýšlením a vyptáváním se na Nissan Terrano 2,7 TD,tam by to bylo ve třídvířku,aby to nebylo tak dlouhý a druhý adept je Jeep Cherokee XJ,já sem sice nafťák ,ale u této varianty by to byl asi 4,0 benzín, s automatem a dát do něj plyn,ale pořád se nemůžu rozhodnout. Poradí někdo nebo navede úplně na něco jiného? Vím,že nechci auto s korbou a preferuji naftu,ale to je v tomto případě mimo toho Terrana asi nemožné,nevím,sem v koncích...
Jsem otevřen každému nápadu a všem zkušenostem co tu máte. Bude to fakt pracovní,možná to párkrát za zimu,když nebudou sjízdé silnice to dostane ženská na dojetí 30 km do práce,jinak na víkendové ježdění a výlety pořád zůstává V70.
Bugget mam nachystaný 100-150k,raději samozřejmně koupím auto levnější s přiznanýma chybama a 50 do něj nacpu a vím co tam mam...
Díky za postřehy
Kamos ma sorento a neda na nej dopustit. Velky silny auto, redukce, na silnici hodne prijemne...az na tu korozi, ktera to auto brzo posle do srotu
Ted si teda koupil xc90 jako druhe auto
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 229
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
#9 Koupě ne Volvo
Existuje i Vitara XL-7 a ta už tak malá není, dělá se i s fajnovou motorizací, s benzínovými V6. My máme v rodině naší grand vitaru V6 a je to opravdu spolehlivé i když docela malé auto, ovšem na hupsání cestou necestou je menší auto spíš lepší (drsný terén taky nejezdíme). Jako hračku jsem si před nějakou dobou přivezl Toyotu 4Runner 2. gen s 3,0 V6 benzínem.
naše Vitarka
https://photos.google.com/share/AF1QipP5VMUxPXOZCCh_Mf9BvHA5PVAjsY7jM1ew-LnhEj8ZipdJWVUYMfnf4S2XDHYjdQ/photo/AF1QipP8LymBx3go7IrMmi_haeOjEWTTeYKVhiZquS3v?key=SlRxYnpHVW5Cb09pQktDVkJKVkVtZEVSczZFdWtR
A 4Runner
https://photos.google.com/share/AF1QipMKTsEmGfD1OUqOgWKOBiUH1hE1e3xPAaeg29FPt33MeZRXpR2ahOIQ4bWE8qNR7g/photo/AF1QipOZ0XseOjq5DD7iGsf3OF3o8Bi_AwzCUlYUzHfY?key=RTNiSEVON1YwWnNIYWdLcXB2amVETHg5aVc5Wmdn
naše Vitarka
https://photos.google.com/share/AF1QipP5VMUxPXOZCCh_Mf9BvHA5PVAjsY7jM1ew-LnhEj8ZipdJWVUYMfnf4S2XDHYjdQ/photo/AF1QipP8LymBx3go7IrMmi_haeOjEWTTeYKVhiZquS3v?key=SlRxYnpHVW5Cb09pQktDVkJKVkVtZEVSczZFdWtR
A 4Runner
https://photos.google.com/share/AF1QipMKTsEmGfD1OUqOgWKOBiUH1hE1e3xPAaeg29FPt33MeZRXpR2ahOIQ4bWE8qNR7g/photo/AF1QipOZ0XseOjq5DD7iGsf3OF3o8Bi_AwzCUlYUzHfY?key=RTNiSEVON1YwWnNIYWdLcXB2amVETHg5aVc5Wmdn
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 99
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
- Vůz: V70 2,5TDI
#10 Koupě ne Volvo
Freelendra mi kamarád servisák zakázal,že jestli si to koupím,tak on stím nechce mít nic společného...
Vitara XL s V6 je hodně,hodně povedené auto,ale je to fakt obr,mít to jako jediné auto v rodině,tak bych do ní šel,protože je to fakt luxusní svezení. Nicméně mam vyřešeno a tímto všem děkuji,skočil sem po Terranu,ale z Itálie,takže koroze u auta z roku 2000 nula a vše ostatní bude snad cajk. Musím to vymejt,nastříkat pořádně spodek udělat všechny výměny spotřebáku a snad to bude sloužit k mé spokojenosti.
Paradox je,že Volvo si postavilo hlavu,přijet sem pro Terouše a Volvo,že nebude startovat,asi totál zdech startér,tak byla roztlačovačka
Vitara XL s V6 je hodně,hodně povedené auto,ale je to fakt obr,mít to jako jediné auto v rodině,tak bych do ní šel,protože je to fakt luxusní svezení. Nicméně mam vyřešeno a tímto všem děkuji,skočil sem po Terranu,ale z Itálie,takže koroze u auta z roku 2000 nula a vše ostatní bude snad cajk. Musím to vymejt,nastříkat pořádně spodek udělat všechny výměny spotřebáku a snad to bude sloužit k mé spokojenosti.
Paradox je,že Volvo si postavilo hlavu,přijet sem pro Terouše a Volvo,že nebude startovat,asi totál zdech startér,tak byla roztlačovačka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 99
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
- Vůz: V70 2,5TDI
#11 Koupě ne Volvo
Ta Toyotka je nádherná,ale to by se člověk musel propadnout stím jet pracovat,to je kára na víken a na výlet,ale je fakt luxusVýska píše: ↑03 srp 2021 17:54 Existuje i Vitara XL-7 a ta už tak malá není, dělá se i s fajnovou motorizací, s benzínovými V6. My máme v rodině naší grand vitaru V6 a je to opravdu spolehlivé i když docela malé auto, ovšem na hupsání cestou necestou je menší auto spíš lepší (drsný terén taky nejezdíme). Jako hračku jsem si před nějakou dobou přivezl Toyotu 4Runner 2. gen s 3,0 V6 benzínem.
naše Vitarka
https://photos.google.com/share/AF1QipP5VMUxPXOZCCh_Mf9BvHA5PVAjsY7jM1ew-LnhEj8ZipdJWVUYMfnf4S2XDHYjdQ/photo/AF1QipP8LymBx3go7IrMmi_haeOjEWTTeYKVhiZquS3v?key=SlRxYnpHVW5Cb09pQktDVkJKVkVtZEVSczZFdWtR
A 4Runner
https://photos.google.com/share/AF1QipMKTsEmGfD1OUqOgWKOBiUH1hE1e3xPAaeg29FPt33MeZRXpR2ahOIQ4bWE8qNR7g/photo/AF1QipOZ0XseOjq5DD7iGsf3OF3o8Bi_AwzCUlYUzHfY?key=RTNiSEVON1YwWnNIYWdLcXB2amVETHg5aVc5Wmdn
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#12 Koupě ne Volvo
gratulace takat slouzi, ta 2.7 je hodne prijemnej motorjhamos píše: ↑05 srp 2021 13:09 Freelendra mi kamarád servisák zakázal,že jestli si to koupím,tak on stím nechce mít nic společného...
Vitara XL s V6 je hodně,hodně povedené auto,ale je to fakt obr,mít to jako jediné auto v rodině,tak bych do ní šel,protože je to fakt luxusní svezení. Nicméně mam vyřešeno a tímto všem děkuji,skočil sem po Terranu,ale z Itálie,takže koroze u auta z roku 2000 nula a vše ostatní bude snad cajk. Musím to vymejt,nastříkat pořádně spodek udělat všechny výměny spotřebáku a snad to bude sloužit k mé spokojenosti.
Paradox je,že Volvo si postavilo hlavu,přijet sem pro Terouše a Volvo,že nebude startovat,asi totál zdech startér,tak byla roztlačovačka
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#13 Koupě ne Volvo
moje auto je rok 98, (takze ne ty novejsi td4 a mladsi), najeto 270 tis km (ja 60 tis km) , mam ho 10 let, davam mu fakt zahulit a az na servocerpadlo a jednu napinaci kladu o nicem vyjma servisnich ukonu nevim. Takze jsem koupil proste dobre. Jinak celkem kamarada servisaka chapu, ale majitele landroveru jsou proste trochu jinde a nestydi se za to
Sam budu tak za 2 roky resit taky jake dalsi pracovni 4x4.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek