iPd downpipe T6 B6304T4

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 84
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

#1 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Xc60242kw »

Ahoj, budu objednavat downpipe iPd vcetne katu na B6304T4 (3.0 T6) - https://www.ipdusa.com/uploads/images_products_slideshow/fullsize_33347.jpg. Nemate nekdo, prosim, zkusenosti s emisema a celkove, jestli nehlasi auto chyby. Je tam 150 cell cat, Vyrobce tvrdi, ze ne /

The downpipe mounts in the stock locations and, using a 150 cell metal catalyst, will cause no errors or malfunctions to seamlessly preserve your civil drive.

V cechach jsem nasel dostupnou pouze Ferritu - zde za 26tis - https://www.35r.cz/Ferrita-vyfuk-Sport-VOK-33398S-VOLVO-S60-II-T6-AWD-d15420.htm?utm_campaign=Ferrita&utm_content=Ferrita+-+nerezov%C3%A9+v%C3%BDfuky+%7C+Sport&utm_medium=cpc&utm_source=heureka&utm_term=Ferrita+v%C3%BDfuk+Sport+VOK+33398S+VOLVO+S60+II+T6+AWD
Dalsi vec, neobjednavali jste v posledni dobe nejake dily z USA? Jak je to ted, prosim, se clem a dph? Clo 7 procent (nejaka kalkulacka na celnim mi vyhodila 4,5 procenta) a dph 19 nebo 21 procent? Dlouho jsem nic neobjednaval. 3. otazka, menili byste i lambda sondy? Jsou tam original - 7 let stare.
Diky

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#2 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

ještě mrkni na https://www.europeantuning.nl/ bral jsem tam 3 palcovou DP se 100 CPI RaceCat před 2 lety
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Zajsoft »

Je to jejich dealer, cenove to vyjde na prakticky identicky prachy.
Jedinej rozdil je, ze nebudes muset resit celni rizeni.
Bral sem pres ne za posledni rok asi 3x, objednas, poslou fakturu, zaplatis, nasledne objednaj u IPD a tak za cca 3tydny to mas doma - kdyz to ma IPD na sklade.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 84
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

#4 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Xc60242kw »

Ty jo, diky, to jsem neznal, ale bohuzel cenovej rozdil je velkej ipd 570 dolaru, europeantuning 900 euro - to vyjde i s postou, clem, dph lepe z US.
Na aute zlobi kat, vyskakuje pri nizkych otackach oranzova kontrolka check engine. Kat funguje pri vyssich otackach dobre, ale pri nizkych ne (overeno na emisich) - tempomat s nizkymi otackami, pomalu jedouci kolona a kontrolka sviti.. vse pretesnene, unik vzduchu vyloucen.
Ted jsem objevil na US foru, ze se nekomu objevila oranz kontrolka motoru po nekolika tis km i s ipd DP. Ale resi se to pry timhle - Oxygen Sensor Spacer - https://www.ipdusa.com/products/8656/Oxygen-Sensor-Spacer-IPD-109553 - pry se to dava na zadni o2 senzor a vyresi to chybovou hlasku. Nevite, prosim, jaka velikost je vhodna na B6304T4, klasicka M18x1,5? Je lepsi dat tu 90 stupnovou, kratsi, delsi? Mate zkusenosti? Diky
Naposledy upravil(a) Xc60242kw dne 01 dub 2021 01:13, celkem upraveno 5 x.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#5 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od peter cz »

https://race-shop.cz/sirokopasmova-lambda-sonda/55917-adapter-lambda-sondy-m18x15-90-.html

Jaký ti to píše chybový kód? Řešíme u bratra na T6 něco podobného, ale ten má asi opravdu ko kat.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 84
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

#6 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Xc60242kw »

Dik, uz na to koukam, ale nevim, jestli dat tuhle 90 stupnovou, normalne rovnou, kratkou/dlouhou.
Je to chyba ECM-P042000 catalyst efficenty below treshold.
Vyfuk je kompLet pretesneny. Zvenku kat vypadal skoro jak novy. Podle emisi je ok ve vsech otackach, ale nekde okolo 1tis ma nizkou funcknost a vyskoci chyba.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Zajsoft »

Xc60242kw píše: 01 dub 2021 00:28 Ty jo, diky, to jsem neznal, ale bohuzel cenovej rozdil je velkej ipd 570 dolaru, europeantuning 900 euro - to vyjde i s postou, clem, dph lepe z US.
Tot otazka, o neco malo mozna jo, ono samozrejme zalezi na aktualnim kurzu $/EUR, ja kdyz bral naposled, tak byly nastejno, ted je tam 4kc rozdil.
Jinak DPH 21%, Clo bych videl tak na 3-5%. Zastoupeni CP v celnim rizeni 250.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 84
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

#8 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Xc60242kw »

peter cz píše: 01 dub 2021 00:42 https://race-shop.cz/sirokopasmova-lambda-sonda/55917-adapter-lambda-sondy-m18x15-90-.html

Jaký ti to píše chybový kód? Řešíme u bratra na T6 něco podobného, ale ten má asi opravdu ko kat.
Koukam, ze podle videa by tam melo byt mista dost na rovny delsi adapter, tak tam zkusim dat tento - https://www.highperformanceparts.cz/adapter-pro-odstineni-lambda-sondy-proracing-zavit-m18x15.59092

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#9 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

nebo to půjde vyřešit i softwarově - napiš Robertovi do HiltonTuning. SW úprava: Catalyst Delete (150-200 dolarů) + Rear O2 Delete (cca 100 dolarů).
Udělal jsem to samé, adaptace Stage 3 proběhla do 24h od zadání požadavku. Není to nejlevnější, ale zdá se, že bez budoucích komplikací.
Ještě plánuju přihodit z nabízeného balíčku addonů Wastegate upgrade a Fuel overrun
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#10 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od kishmick »

Čau! Katalyzátor bude asi dobrej(spacerem nic nezkazíš). Ale ta chyba většinou znamená špatnou první lambdu. Většinou si lidi myslí, že je to katem a druhou lambdou, ale většinou je to právě naopak. Jak má jednotka dostávat dobré hodnoty, když už spálená-první lambda naměří bludy (kat a 2.lambda už to nezachrání) !!! :D
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 84
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

#11 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Xc60242kw »

Cau. Servis uz s tim laboruje nekolik mesicu. Nekolikrat chybu smazali. Rozsvitila se po 3,5 mesici, po 14ti dnech, po tydnu - vse se vyndalo, pretesnilo - objeveny ulomene stefty (pravdepodobny duvod kontrolky), a po 14ti dnech zase kontrolka, Tak auto dali na emise. Hodnoty byly v norme, jen nekde okolo 1tis rpm, byly mimo normu (pri tehle otackach se objevi chyba), ale po chvili se to ustalilo i tam. V ostatnim spektru otacek vsechno v poradku - shrnuti KO kat + pritom vymenit i lamdy. Tak nez kupovat origo, tak jsme se rozhodli pro iPd. Pokud by byla spalena 1. lambda, tak by to asi ukazovalo emise spatne furt, ne?

Tak pripadne SW, diky

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#12 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od peter cz »

Ještě kdyby se ti nechtělo objednávat ze států, tak severní sousedí umí taky pěkný, cena 760 Eur :wink:


_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#13 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

já tomu teda rozumim jak koza petrželi, ale nebude ti náhodou se 150 CELL Race Katem vyhazovat řídící jednotka chybu (u P2 platformy: ECM-400C ), což
by byl sám o sobě ten nejmenší problém. Nebo jinak, myslím, že bez úpravy SW ECU pro tebe bude nákup 3 palcové downpipe ještě se sportovním katem
kontraproduktivní, ale mohu se mýlit.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 84
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

#14 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Xc60242kw »

peter cz píše: 01 dub 2021 11:08 Ještě kdyby se ti nechtělo objednávat ze států, tak severní sousedí umí taky pěkný, cena 760 Eur :wink:


To vypada taky dobre, diky. Musim to propocitat

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#15 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Fíla »

Před tím, než bych měnil katalyzátor a snažil se řídící jednotku očůrat spacerem na zadní nebo přední lambdě, bych se pokusil zjistit, jestli mám v pořádku motor. Abych nevyměnil kat a za pár tisíc km to neřešil znovu. Spolehlivě ho totiž zničí hlavně příliš bohatá směs a nebo příliš mnoho oleje ve výfukových plynech. Takže bych nejdřív vyndal svíčky, podíval bych se na ně, jestli na nich není napečený černý bordel, a potom bych změřil také komprese. Tak by se dalo zjistit, jestli těsní ventily a pístní kroužky. Pak bych zkontroloval výfuk před katem, jestli tam není nějaká netěsnost. Typicky vlnovec umí pozlobit. Vzduch, který by se tou netěsností mohl dostávat do výfuku by mohl totiž nakecat přední lambdě blbosti ohledně množství kyslíku ve výfukových plynech, ta by díky tomu dávala pokyn ř.j., že má zvýšit dávku paliva a problém s bohatostí je na světě.
Ten problém s bohatostí směsi mě napadl právě při popisu závady, že chyba se rozsvěcí v nízkých otáčkách, kdy je výplach válců nejhorší a výfukových plynů nejmíň.

Mimochodem, ona taková italská údržba by tomu taky mohla pomoct, minimálně jako prevence... :D
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 84
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

#16 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Xc60242kw »

Diky. Prave vyfuk je kompletne pretesneny 2tkm zpatky. Byl vyndavan i motor, prave kvuli ulomenym steftum na sbernym - to jsme mysleli, stejne jako ty, ze je duvod pro rozsviceni kontrolky. Pri te prilezitosti meneno i turbo. Auto bylo kvuli tehle kontrolce uz nekolikrat v pruhonicich. 2tkm zpatky byl delany i rocni servis. 2 dny zpatky vezli auto i na emise, aby vyloucili vadne lambdy. A vse ukazuje na kat. Co jsem i cetl po internetu, tak katalyzatory u tohohle motoru odchazi. Zacalo to vyhazovat chybu okolo 140tkm. Ted 158tkm. Co myslis italskou udrzbou? Auto je servisovano kzdy roi v pruhonicich, v pulce intervalu menen jeste olej a tankovan jen 100oktan benzin. Tady jsou fotky katu a tech ulomenych steftu 2tkm zpatky - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=74788&p=918155#p918155

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#17 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Zajsoft »

Italska udrzba, znamena poradne to projet v otackach.
Kor kdyz nekdo jezdi jak s hnojem, tak to zabere...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 84
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Xc60 t6 polestar

#18 iPd downpipe T6 B6304T4

Příspěvek od Xc60242kw »

Diky, jo, takhle. Tak to tady snad nehrozi. Auto je zahrivano, dochlazovano. Ale vykon je vyuzivan - minimalne parkrat denne. Jeste me napadlo, nemohlo kat znicit prehnane dochlazovani? Auto po kazde jizde stoji zhruba 2 minuty na volnobehu. Minimalne pul minuty, kdyz se nekam specha, min nikdy. Nerozumim tomu, ale, ze by se uz benzin nestihl poradne spalit a kat profouknout a tim by se postupne znicil? Je zvlastni, ze zvenku skoro nejevi znamky opotrebeni. To zakourene okolo 1. Lambdy je asi normalni, ze? Diky
Přílohy
E12C6648-4BA3-4510-B515-19094508235A.jpeg
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“