Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#1 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Nazdar, dnes som bol neprijemne prekvapeny... Idem si na aute a odrazu prestalo ist servo a dobijanie, dost neprijemny pocit v zakrute. Bolo to 500 m pred robotou tak som dosiel. Dvihnem kapotu, remen alternatora dole, sice je cely, ale vyzera ze vytrhlo kladku. Motor nastastie ide.
Moja chyba, zacalo to trocha piskat piatok, spravil som par km. Sobotu uz piskalo viac, spravil som 3 km, hovorim si ze pondelok este skocim do roboty ( 24 km ) a potom sa zastavim v servise nech pozre. Figu, nestihol som
Podla foto to vyzera na vytrhnutu kladku.
Je tazke to vymenit doma? Myslim komplet pomocny rozvod.
Moja chyba, zacalo to trocha piskat piatok, spravil som par km. Sobotu uz piskalo viac, spravil som 3 km, hovorim si ze pondelok este skocim do roboty ( 24 km ) a potom sa zastavim v servise nech pozre. Figu, nestihol som
Podla foto to vyzera na vytrhnutu kladku.
Je tazke to vymenit doma? Myslim komplet pomocny rozvod.
- Přílohy
-
- 158076484_263992808518560_5838876939171780284_n.jpg (53.46 KiB) Zobrazeno 374 x
-
- 158663299_773282159975596_1562550524908765437_n.jpg (68.78 KiB) Zobrazeno 374 x
Naposledy upravil(a) kamov dne 08 bře 2021 07:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
#2 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Tazke to nie je, otazka v akom stave je zavit na kladku.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
#3 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Mě asi před třemi týdny vypekl ten řemen na druhé straně - u čerpadla. Jako technik už spousty let přemýšlím, proč tyto řemeny nejsou zdvojené a hlídané. Minimálně u rozvodů by to stálo za to, a popravdě teď jsem začal přemýšlet, jestli by to nešlo dobastlit. Na každou mašinu to dávám - tam kde hrozí při přetržení řemene nějaký kreš, zdvojím řemen a hlídám ho. Nechápu, že to není v autech, který jsou přesraný různými nesmysli už léta. Toto by přece nestálo tak moc. Nemuselo by se dablovat vše, stačí jen ten řemen. Kladky řemenice všechno na sobě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#4 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Na tuhle kladku bacha, třeba u mýho dehtu jsem ji měl trochu vyosenou a stačilo zapilováním dorovnat dosedací plochu. Nejspíš moc silnej napínák
Kdyby nejhůř bylo a závit byl k.o., musel bys vyndat altík, servo a kompresor klimy. Je to jeden velkej držák přišroubovanej k bloku. Ale místo pro případnou opravu závitu, zdá se, je. Ani kompresor by se nemusel vyndavat...
Kdyby nejhůř bylo a závit byl k.o., musel bys vyndat altík, servo a kompresor klimy. Je to jeden velkej držák přišroubovanej k bloku. Ale místo pro případnou opravu závitu, zdá se, je. Ani kompresor by se nemusel vyndavat...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#5 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Řemen na rozvodech 120 tis , řemen na čerpadle 60 tis. Stačí dodržovat intervaly.mr1 píše: ↑08 bře 2021 07:14 Mě asi před třemi týdny vypekl ten řemen na druhé straně - u čerpadla. Jako technik už spousty let přemýšlím, proč tyto řemeny nejsou zdvojené a hlídané. Minimálně u rozvodů by to stálo za to, a popravdě teď jsem začal přemýšlet, jestli by to nešlo dobastlit. Na každou mašinu to dávám - tam kde hrozí při přetržení řemene nějaký kreš, zdvojím řemen a hlídám ho. Nechápu, že to není v autech, který jsou přesraný různými nesmysli už léta. Toto by přece nestálo tak moc. Nemuselo by se dablovat vše, stačí jen ten řemen. Kladky řemenice všechno na sobě.
#6 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Já vím, ale vydržet to nemusí... mě už jednou rozvody na TDI šli do háje, ale je pravda - můžu si za to sám. Kladku sem slyšel aspoň tisíc km.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#7 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
ROzvody maju 95 000km, na strane cerpadla sa menil iba remen pri 70000km, pre istotu dam vymenit komplet. Auto mam od 400 000 a pomocny rozvod tam bol povodny, mohol som to riesit skor :/
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#8 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Remen pretiahnem cez kladky, napinak vypacim dozadu aby sa tam vosiel? ako na obr
- Přílohy
-
- AuxBelt.jpg (7.1 KiB) Zobrazeno 282 x
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 105
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
#9 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Ano tak ako je to vyobrazené. Ako si vyriešil tú kladku? Závit bol OK ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#10 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Dneska pridu rozvody, sam som zvedavy, pohladom nevidno nic.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#11 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Nestrašte mě, taky mě to tqm z těch míst začíná popískávat. Hm, takže nejvyšší čas to nechat zkontrolovat.
Jestli jsem to pochopil správně, tak tohle dokážu pošéfovat doma sám? Nerozhrabu si nějak rozvody? Nerad bych si umrtvil motor.
Jestli jsem to pochopil správně, tak tohle dokážu pošéfovat doma sám? Nerozhrabu si nějak rozvody? Nerad bych si umrtvil motor.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#12 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Pohoda, ten napinak vypacis hore ako na obrazku a povolis remen. Akurat kup dobre kladky, ja kupil sadu graf a prisli mi cinske loziska, tak som vratil
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
#13 Pomocny rozvod kaput, 2,5tdi
Zdar, akorát takovej poznatek ze včerejška, měnil jsem rozvody a zrovna tahle kladka je třetí držící bod vodní pumpy co je na rozvodech. Pokud ti ulítl šroub co ji drží, tak dostat zbytek šroubu ven bude docela problém. Origo šroub u nové kladky má na těle závitu nanesenou barvu (snad nějaké lepidlo)aby se nepovolil. Pokud se ti vytočil celej ven a jen tak vypadl s kladkou, kup novou a jásej.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1300 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 18 Odpovědi
- 4219 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od palorep
-
- 6 Odpovědi
- 1914 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 0ndro
-
- 9 Odpovědi
- 378 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 11 Odpovědi
- 655 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od skreči