TDi - syndrom vyhoření? :D

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4773
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#76 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od PetrXC70 »

A nebude to prostě tim benzinem? Bez vibrací, hluku...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#77 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To má taky důvod 😀
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#78 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Takže abych to téma "kam skočit po TDi?" nějak uzavřel...vstoupil jsem do vod P3, tedy přesněji řečeno V70III 2,5T.
Po půl roce ježdění ve V50 (kterou prostě musím blahořečit) jsem se uvelebil do pohodlných křesílek "dospělého" modelu a ... baví mě to, cejtim se v tom autě fakt dobře. Sedačky oproti V50 jsou fakt příjemný, v tom Focusu jsou prostě takový prkenný (kůže).
Je tam samozřejmě cítit ta hmota navíc (+2 metráky oproti V50), ale zatím jsem nadšenej. A ten kufr! To bylo to, co mi u padíka chybělo.
Když to teda vezmu zpětně V70 TDi vs. V70III 2,5T, jestli se to vlastně dá trochu srovnat:
- trojka je fakt flák auta. Pocitově i velikostně
- poctivost P80ky už u P3 samozřejmě není, ale tak nějak se všechno lépe rozebírá i skládá :green:
- je to fakt celkem tichý auto (a to nemám lamino skla), naopak je v autě slyšet krásně motor (příjemně - neobtěžuje). To ani u V50T5 nebylo.
- co mi bude chybět z mýho TDíčka - Dolby. Teď tam mám "modrý" audio a je to děs. Tohle musím pořešit, P80 mě v tomhle neskutečně rozmlsala a ...teď mě to bude akorát stát prachy a nervy se sháněním. :green:
- i z té V70III je celkem dobrej výhled šikmo vzad a dozadu celkově. Prostě kolmý okno na pátejch vratech chceš.
- brzdí to!!! Sice jen průměrný 316mm kotouče ale brzdí to!
Určitě je toho mnohem víc, V70III mám chvilinku a pořád se oťukáváme, ale je to prostě auto obgeneraci novější. Se vším všudy.
A taková mesidž nakonec pro ty, kdo ještě se starou TDi váhají s prodejem - udělejte to. 😁
Na P80 budu velmi rád vzpomínat, měl jsem jí 10 let jako daily, ale teď už si na ní ani nevzpomenu. Fakt.
Jako " hobby auto" na občasné svezení či ladění super, ale na běžný provoz už jsem zmlsanej novějším autem.
Tož tak.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#79 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od f.e.e.t »

Rok pryč, tak dej další feedback jak to vidíš se zkušenostmi po přechodu z TDI teď.

PS: Aby to nevypadalo blbě proti Zdeňkovi, tak jsme si to trochu povyměňovali a jeho ex V50 T5 už přes rok doma využíváme my s manželkou. Zatím ku spokojenosti obou.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#80 TDi - syndrom vyhoření? :D

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Nuže, co napsat. P80 odvál čas. Občas na ní nostalgicky zavzpomínám. Pak mi ale někdo cinkne s prosbou o radu při řešení nějaké TDíčkové patálie, něco takovýho klasickýho jako že mu to blbě startuje kolem 10°C a já si zas vzpomenu co všechno člověk řešil za blbosti (měl jsem stejnej problém), a to mě fofrem vrátí na zem. :green:
Takže chrochtat už neee. Hodně jsem si zvykl na ten "benzínový luxus", kdy se to rychle ohřeje a při každym větším mrazu tě vlastně ani nenapadne že bys nenastartoval, že jestli to žhaví atd. Ano, to byl život s MSA15.7. Takže to bych zpátky fakt nechtěl.
Ano, koupil jsem vlastně nejlevnější trojkovou sedmdesátku v benzínu, co v té době byla k dispozici v inzerátech, takže prachy do toho ještě potečou. Hodně. Fakt hodně. Na druhou stranu - můj záchranářský komplex bude uspokojen 😀
Teď jsem ve fázi že fakt leju jen benzín a neřeším (cpu prachy do V50 a motorky), takže vlastně zlatý auto.
Spotřebu mám 9-10l (zatím od koupě jezdím pořád na 17" zimákách) :oops: , a docela mi to za ten relativní klid stojí (oproti třeba D5, kde čék neřeší žhavičky, výřivky, DPF, kiksující kladky a ostatní dehtový lahůdky).
Co mi ale docela začíná chybět - automat. Asi páprdovatím, ale k V70III by mi fakt pasoval.

Takže abych to tak nějak shrnul obecně. Do P80 bych šel už jen v benzínu, něco ve smyslu T5 či R. A snad i jako daily bych to ještě skousnul.
P2 mi stále vůbec nedává smysl. Mě to auto přijde prostě takový to mezi - relativně ještě poctivý ale zbytečně složitý. A přijde mi že i ty poface modely teď strašně stárnou.
V70III je momentálně pro mě jediná schůdná volba, s 2.5T mi to auto dává stále největší smysl (vzhledem k mému nájezdu). I tu V60 bych si uměl představit. I přes všechny ty "fordí" vychytávky (kiksující zámky dveří, vymletá kulisa řazení, odcházející serva, hódobóžová výměna větráku topení, apod.) bych si to auto koupil zas. Nejhorší je, že až mě přestane to auto bavit (doufám že za dlouho), netuším kam dál. Asi něco tříválcovýho s pěti turby. A ne Volvo...
6576E4CB-AB91-4CCC-BE99-F6BCB37FD844.jpeg
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“