S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#26 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od lakio »

pepa.paur píše: 29 led 2021 15:44 Asi jo, musíš to nastavovat podle diagnostiky nebo podle těch hodinek, takhle zkusmo je to na dlouho.
Chlapi, udelator funguje dobre, bez neho by ti neslo. Dostal som sa k doladeniu cez vol fcr s hodnotou 0.9 ale progres zase isiel opacnym smerom. Holt, daco mi stale v tom celom unika. Takze, otazka, dufam ze posledna 😊
360 na vacke je 360 na pumpe. Ale.. 360 na pumpe je 360 na zotrvaku prevodovky, resp. remenici?

Zasekavam sa dnes na nastaveniach.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2914
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#27 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od Vapik »

Myslím, že s tímhle už ti to bude jasné
Zpřevodování+do+pomala_.jpg
Zpřevodování+do+pomala_.jpg (56.86 KiB) Zobrazeno 212 x
Tohle je do pomala, do rychla to funguje stejně, ale ve vzorci přehodíš čitatele a jmenovatele.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#28 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od raolsa »

Ne, 360 na setrváku je 180 na čerpadle. Neboli na jednu otáčku čerpadla musíš dvakrát otočit klikovkou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#29 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od lakio »

Ok, to znamena 2 otocky vackovym kolom pri kazdom pokuse o hrube nastavenie? Rysky na pumpe nepomahaju, ani o 180°
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#30 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od raolsa »

Vačka se točí stejně jako čerpadlo. Prostě dvě otáčky klikovkou = 1 otáčka vačky a čerpadla.
A proč by jsi s tím měl točit furt dokola? Prostě s tím hni kousek na jednu nebo druhou stranu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#31 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od lakio »

Na znackach mi to nenastartuje. Ani s cerpadlom o 180°. Ani s cerpadlom kusok na jednu alebo na druhu stranu. Inu zavadu som vylucil.
Ake mam este moznosti? Co tam moze byt zle?
Dik
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#32 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od raolsa »

A stop ventil cvaká?
Pak už to jedině nastavit hodinkami.
Ale vždyť jsi psal, že jsi se dostal na hodnotu 0,9? Takže jsi to musel nastartovat a spustit funkci nastavení předvstřiku, nebo ne?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#33 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od lakio »

Ano, nastartovane to bolo. S hodnotou 0,9 lambda zhasla, motor isiel hladko ; chcel som dostal viac k nule ale spravil som chybu, miesto doladenia imbusom na kladke som ro tiesil cez velku paku. Potom som to uz na povodnu hodnotu nedostal a po troch dalsich pokusoch dostat to aspon na 5° mi to prestalo startovat. Evidentne robim nieco zle..

Mal uz niekto z vas dolu kladku z pumpy? Neda mi to pustit z hlavy ze sa v tom niekto rypal predtym.. ked si spomeniem ako v servise kolesa menili systemom, co je to tu za srobik? Ten nam vadi. Flexu na neho
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#34 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od raolsa »

A měl jsi při tom nastavování spuštěnou tu funkci na předvstřik? Motor při tom zvýší otáčky a po chvíli se teprve ustálí nastavený předvstřik a můžeš ho přečíst.
Takhle těžko radit, to už by to člověk musel vidět. Já to taky nastavuji velkou pákou, protože, jak psal Martin, se rád vytrhne závit z hlavy. Holt si s tím člověk musí pohrát a hýbá se s tím třeba o 0,5 mm.
Důležitý je to nastavit tak, aby to nastartovalo, pak už je napůl vyhráno.
Řemenici z pumpy dostaneš jenom stahovákem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#35 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od lakio »

raolsa píše: 02 úno 2021 18:40 A měl jsi při tom nastavování spuštěnou tu funkci na předvstřik? Motor při tom zvýší otáčky a po chvíli se teprve ustálí nastavený předvstřik a můžeš ho přečíst.
Řemenici z pumpy dostaneš jenom stahovákem.
Ano, presne tak to islo, otacky vysli na 1200 a potom to meralo stupne, tak som odcital tych 0.9.
Přílohy
Hriadel remenice pumpy
Hriadel remenice pumpy
Remenica so znackou na zotrvaku
Remenica so znackou na zotrvaku
Oznacena remenica pumpy
Oznacena remenica pumpy
Ryska na remenici
Ryska na remenici
Ryska na zotrvaku prevodovky
Ryska na zotrvaku prevodovky
Kladka mimo znacky
Kladka mimo znacky
Kladka po odtiahnuti vackoveho srobu na znacke
Kladka po odtiahnuti vackoveho srobu na znacke
Spanovak na znacke
Spanovak na znacke
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#36 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od raolsa »

Ta hlavní řemenice je pěkně v háji. :D
A těch 0,9 bylo podle diagramu?
Když dáš řemenici na rysku, tak je vačka v rovině?
Ta spodní rolna je nastavená s hranou?
Já už nevím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 699
Registrován: 17 roků
Bydliště: Šaľa

#37 S70 TDi, problem s casovanim palivovej pumpy

Příspěvek od lakio »

Vdaka vsetkym, obzvlast Raolsa za trpezlivost :) Aj vdaka vam som pochopil problematiku a dotiahol to do zdarneho konca.
Dik este raz.
Laco
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“