XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#1 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Tak mě včera jedno z mých Volvíků před Vánoci "potěšilo"...
Při konstantní rychlosti 95 km/h na tempomat po absolutní rovině najednou tempomat off a hláška protiprokluzu a vzápětí převodovka.
Ta mě vyděsila. Skočila do nouzáku.
Vzhledem k tomu, že to jelo stálou rychlostí na 6ku, zamčený měnič pravděpodobně, žádná rána, bylo mi to divné a pátral jsem.
Tady jsem našel podobný projev a případ s odkazem na konektory vstřiků.
Dnes jsem se dostal k VIDĚ a chyby níže.
Po smazání se auto chovalo chvíli normálně. Prudký kopec, řazení, rozjezdy, pohoda. Pak chvíli jemná jízda a znovu.
Vstřik to dělá určitě. Ale vzhledem k tomu, že to nešlo už ani odstranit dokud jsem vstřik nerozpojil a znovu nezapojil...ukazuje to spíše jen na konektor?
Potřebuji pomoc s tím, kde je v tuhle šílenou nejen Vánoční dobu sebrat. Soused šikovný kutil tohle zvládne udělat.
Při konstantní rychlosti 95 km/h na tempomat po absolutní rovině najednou tempomat off a hláška protiprokluzu a vzápětí převodovka.
Ta mě vyděsila. Skočila do nouzáku.
Vzhledem k tomu, že to jelo stálou rychlostí na 6ku, zamčený měnič pravděpodobně, žádná rána, bylo mi to divné a pátral jsem.
Tady jsem našel podobný projev a případ s odkazem na konektory vstřiků.
Dnes jsem se dostal k VIDĚ a chyby níže.
Po smazání se auto chovalo chvíli normálně. Prudký kopec, řazení, rozjezdy, pohoda. Pak chvíli jemná jízda a znovu.
Vstřik to dělá určitě. Ale vzhledem k tomu, že to nešlo už ani odstranit dokud jsem vstřik nerozpojil a znovu nezapojil...ukazuje to spíše jen na konektor?
Potřebuji pomoc s tím, kde je v tuhle šílenou nejen Vánoční dobu sebrat. Soused šikovný kutil tohle zvládne udělat.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#2 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Nemas neco v OBD???
Jinak to fakt vypada na chybejici info od ECM pro ostatni jednotky.
Jinak to fakt vypada na chybejici info od ECM pro ostatni jednotky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#3 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
skontroluj si konektory na vstrekoch a precisti tam kontakty. mal som to iste a bol to zaoxidovany kontskt na 5. vstreku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#4 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
V OBD nic nemám, jen ta ViIDA tam byla.
Tohle téma jsem bral jako vodítko:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=73158
Zatím to vypadá dost podobně.
Pátý vstřik jsem zatím jen WDčkem prostříkl, jediné bylo po ruce. Pomohlo na 5 minut jízdy.
Abych to znovu vyrušil musel jsem vstřik opět odpojit a připojit.
Tohle téma jsem bral jako vodítko:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=73158
Zatím to vypadá dost podobně.
Pátý vstřik jsem zatím jen WDčkem prostříkl, jediné bylo po ruce. Pomohlo na 5 minut jízdy.
Abych to znovu vyrušil musel jsem vstřik opět odpojit a připojit.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#5 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
no wdcko veru ziadna vyhra ak je oxidacia na konektore. skorej uz poskrabat srobovakom alebo niecim trochu zoskrabat tu oxidaciu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#6 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Můžu zkusit.
Ale přišlo mi to úplně čisté.
Spíš to vidím na vadný vstřik jako takový a nebo ten konektor.
Ten tak drahý nebude, vyměnil bych je i kdyby jen preventivně. Pak to buď ustane a nebo zůstane a bude to vstřik samotný.
Což?
Ale přišlo mi to úplně čisté.
Spíš to vidím na vadný vstřik jako takový a nebo ten konektor.
Ten tak drahý nebude, vyměnil bych je i kdyby jen preventivně. Pak to buď ustane a nebo zůstane a bude to vstřik samotný.
Což?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#7 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
to je mozne ale este by som radsej presiel kabelaz.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#8 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Vadný konektor na vstřikovači. Řešit urychleně, než dojde k opálení pinů na vstřikovači.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#9 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
OK
Může mi někdo pomoct někde ho najít? Zatím se mi nedaří.
Případně bych mohl mezi svátky zkusit někde vzít starší (Formánek Cvikov je kousek, případně AV díly). Ale raději bych někde našel rovnou nový.
Nebo autorizák?
Může mi někdo pomoct někde ho najít? Zatím se mi nedaří.
Případně bych mohl mezi svátky zkusit někde vzít starší (Formánek Cvikov je kousek, případně AV díly). Ale raději bych někde našel rovnou nový.
Nebo autorizák?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#10 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Mám skladem opravnou sadu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=74061&hilit=Opravná+sada
Případně můžeš nouzově vytáhnout piny konektoru a malinko je přihnout.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=74061&hilit=Opravná+sada
Případně můžeš nouzově vytáhnout piny konektoru a malinko je přihnout.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#11 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Tohle by mohl být správný díl?
- Přílohy
-
- vstřik.jpg (67.85 KiB) Zobrazeno 883 x
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#12 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Byl jsi rychlejší. Nouzově to řešit nepotřebuji, čím jezdit mám. Paradoxně auto co je pro radost stačí jen kdykoliv nastartovat a jet a jen měnit olej a dělat údržbuvolvoperformance píše: ↑23 pro 2020 21:32 Mám skladem opravnou sadu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=74061&hilit=Opravná+sada
Případně můžeš nouzově vytáhnout piny konektoru a malinko je přihnout.
Maximálně pro zkoušku jestli je to opravdu tím.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#13 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Je to tím . V uplynulých 14 dnech jsme to řešili 3x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#14 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Bylo by to super.
Předpokládám že se vyplatí udělat rovnou všech 5
Předpokládám že se vyplatí udělat rovnou všech 5
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#15 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Stačí pouze ten špatný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#16 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
A potká mě to zase někdy v tu nejméně vhodnou chvíli?
Jako teď při plánované cestě 250 km tam a zpět. Naštěstí se mi to stalo po asi 8 km a mohl jsem se vrátit a vyměnit auto. Nechtěl bych tohle řešit někde 1000 km od domova
Jako teď při plánované cestě 250 km tam a zpět. Naštěstí se mi to stalo po asi 8 km a mohl jsem se vrátit a vyměnit auto. Nechtěl bych tohle řešit někde 1000 km od domova
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Njn, benzínová auta musí sebou vozit náhradní cívku a nafťáky náhradní konektor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#18 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Obávám se, že v tomhle případě by to bylo nedostatečné zásobení se díly
Zlatý benzín... Škoda, že to u Volva neplatí stejně jako jinde, že ojetý "užraný" benzín má o poznání nižší cenu. Do XC70 byla prostě mizerná nabídka benzinů a to ani nemluvím o výbavách.
Zlatý benzín... Škoda, že to u Volva neplatí stejně jako jinde, že ojetý "užraný" benzín má o poznání nižší cenu. Do XC70 byla prostě mizerná nabídka benzinů a to ani nemluvím o výbavách.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#19 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Pokud se to někomu stane na cestě, předpokládám, že diagnostiku u sebe nikdo nevozí. Je třeba sundat kryt motoru a jeho držák, drží na 2 matičkách na 10 mm klíč. Tím se dostanete ke konektorům vstřikovačů. Při nastartovaném motoru zkuste s konektorama zahýbat, u kterého se změní vibrace nebo zvuk motoru, na tom je problém. Provizorně stačí několikrát odpojit zapojit, případně lehce vyhnout pin vstřikovače.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#20 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?
Nemáš náhodou ještě skladem sadu viz. tohle téma?volvoperformance píše: ↑23 pro 2020 21:32 Mám skladem opravnou sadu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=74061&hilit=Opravná+sada
Případně můžeš nouzově vytáhnout piny konektoru a malinko je přihnout.
Jeden vstřik zase hapruje stejným způsobem.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 900 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 3 Odpovědi
- 241 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 10 Odpovědi
- 5685 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 7 Odpovědi
- 935 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 6 Odpovědi
- 599 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda