Volvo 245 DL 1977
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 15
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Volvo 940 POLAR 2.3 ti 97'
- Bydliště: Mírová pod Kozákovem
#1 Volvo 245 DL 1977
Zdravím všechny,
Tak jsem se stal také majitelem volva 240.
Chci se zeptat jestli náhodou někdo nemá na prodej kryt filtru/sání viz. Jedna z foto.
Také bych měl dotaz pro zkušenější, jak nejinteligentněji sundat chromové lišty/doplňky?
Za veškeré informace, rady a odkazy atd. budu vděčný.
V případě zájmu o nějaké informace neváhejte napsat.
Motor B21E 92kW
Ahoj všem.
Tak jsem se stal také majitelem volva 240.
Chci se zeptat jestli náhodou někdo nemá na prodej kryt filtru/sání viz. Jedna z foto.
Také bych měl dotaz pro zkušenější, jak nejinteligentněji sundat chromové lišty/doplňky?
Za veškeré informace, rady a odkazy atd. budu vděčný.
V případě zájmu o nějaké informace neváhejte napsat.
Motor B21E 92kW
Ahoj všem.
_________________
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#2 Volvo 245 DL 1977
Ahoj. Gratuluji k pořízení vozu. Pokud je ten plast na filtr stejný jako modely 1978 - dál, tak bych snad měl, ale bojím se, že zde to bude jiné. Ještě zkusím prověřit. Chromované doplňky se sundávají nějakým plastovým udělátkem. Zkus nějakou starou kartu, nebo profíci na to mají nějaký nožík...
Kdybys potřeboval pokecat...tak tel. 777869871
Ať se dílo daří.
Kdybys potřeboval pokecat...tak tel. 777869871
Ať se dílo daří.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#3 Volvo 245 DL 1977
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#4 Volvo 245 DL 1977
Koukej to v té garáži přes zimu pořádně odrbat, ať mám na jaře na těch našich okreskách na co koukat ty oktavky se už fakt nedají
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#5 Volvo 245 DL 1977
Krása. Je dobře, že se jí bude někdo věnovat. Byla v inzerci ostudně dlouho
Na ty lišty se mi osvědčila plastová špachtle, mezi příchytkama podstrčit pod lištu, dojet k příchytce a s citem páčit. Pro větší jistotu jít 2 špachtlema z obou stran a nemělo by se nic stát.
Na díly doporučím volvosanatorium Petrov.
Ať se daří a brzy to jezdí!
Na ty lišty se mi osvědčila plastová špachtle, mezi příchytkama podstrčit pod lištu, dojet k příchytce a s citem páčit. Pro větší jistotu jít 2 špachtlema z obou stran a nemělo by se nic stát.
Na díly doporučím volvosanatorium Petrov.
Ať se daří a brzy to jezdí!
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 15
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Volvo 940 POLAR 2.3 ti 97'
- Bydliště: Mírová pod Kozákovem
#6 Volvo 245 DL 1977
Díky moc, až si nebudu vědět rady, určitě zavolám.pekelnik píše: ↑03 pro 2020 00:18 Ahoj. Gratuluji k pořízení vozu. Pokud je ten plast na filtr stejný jako modely 1978 - dál, tak bych snad měl, ale bojím se, že zde to bude jiné. Ještě zkusím prověřit. Chromované doplňky se sundávají nějakým plastovým udělátkem. Zkus nějakou starou kartu, nebo profíci na to mají nějaký nožík...
Kdybys potřeboval pokecat...tak tel. 777869871
Ať se dílo daří.
Ahoj.
_________________
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 15
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Volvo 940 POLAR 2.3 ti 97'
- Bydliště: Mírová pod Kozákovem
#7 Volvo 245 DL 1977
Díky všem za info a podporu, příští rok snad bude plně v provozu..
_________________
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#8 Volvo 245 DL 1977
A já volvosanatorium Vrané n.V.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#9 Volvo 245 DL 1977
Imrija se mě dušoval, že to není tak zlý, jak to na první pohled vypadá.
No..., doufejme
Samozřejmě gratuluji a současně poprosím o fotku ventilového víka - dle zúženého prostoru pro přední RZ bych tipoval zámoří a tedy možná KE-jet s lambdou a katem.
No..., doufejme
Samozřejmě gratuluji a současně poprosím o fotku ventilového víka - dle zúženého prostoru pro přední RZ bych tipoval zámoří a tedy možná KE-jet s lambdou a katem.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 15
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Volvo 940 POLAR 2.3 ti 97'
- Bydliště: Mírová pod Kozákovem
#10 Volvo 245 DL 1977
Ano, podle dokumentů Amerika.
Postupně přidám více fotografií, jak z dokumentů, tak z auta a "restaurování".
Jak postupuji, tak to nejděsivější bylo vidět už při prvním pohledu na auto, ostatní je celkem v pořádku.
Postupně přidám více fotografií, jak z dokumentů, tak z auta a "restaurování".
Jak postupuji, tak to nejděsivější bylo vidět už při prvním pohledu na auto, ostatní je celkem v pořádku.
_________________
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
#11 Volvo 245 DL 1977
Perspektivně moc pěkný auto. No, pokud nejseš hyperaktivní kofeinová veverka, tak "do roka" je hodně vlkej závazek. Ale fandím!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 15
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Volvo 940 POLAR 2.3 ti 97'
- Bydliště: Mírová pod Kozákovem
#12 Volvo 245 DL 1977
Tak oprava, je to BRIT??
Poslední zápis do servisní knihy je 108tkm...
Ještě tu mám kupu účtenek z různých zemí, v několika jazycích...
Poslední zápis do servisní knihy je 108tkm...
Ještě tu mám kupu účtenek z různých zemí, v několika jazycích...
_________________
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 15
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Volvo 940 POLAR 2.3 ti 97'
- Bydliště: Mírová pod Kozákovem
#13 Volvo 245 DL 1977
Přidám ještě nějakou dokumentaci rozkladu/čištění.
_________________
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#14 Volvo 245 DL 1977
klucí, na co je ta věc zešikma co je za ventilovým víkem. Vypadá to jako že to je napojené na podtlak. Mám to ve Vlajkonošovi a myslel jsem si, že to má co dočinění s klimou, ale tady ji nevidím, tak se tedy jedná o regulátor podtlaku?
Auto by to mohlo být američan. V 77 se dávaly i USA normální kruhové světlomety do DL modelu, je v tom B21E, ale na druhou stranu, je v tom zas manuál M45. Tak těžko říct.... Vzhledem k levému řízení a malému prostoru pro přední SPZ mě napadá ještě Švýcarsko. Ta gumová redukce do předního nárazníku se tehdy dělala. Buď komplet nárazník v gumě a v prostřední části značka, jako je mapř. na obalu uživatelského manuálu, nebo tato redukce na malou SPZ pro Itálii, Švýcarsko apod... a pak se od toho asi upustilo a zůstal velký prostor pro SPZ a v zadním nárazníku komplet guma furt.
Jinak pěkně ti jde práce od ruky, vypadá to slibně
Auto by to mohlo být američan. V 77 se dávaly i USA normální kruhové světlomety do DL modelu, je v tom B21E, ale na druhou stranu, je v tom zas manuál M45. Tak těžko říct.... Vzhledem k levému řízení a malému prostoru pro přední SPZ mě napadá ještě Švýcarsko. Ta gumová redukce do předního nárazníku se tehdy dělala. Buď komplet nárazník v gumě a v prostřední části značka, jako je mapř. na obalu uživatelského manuálu, nebo tato redukce na malou SPZ pro Itálii, Švýcarsko apod... a pak se od toho asi upustilo a zůstal velký prostor pro SPZ a v zadním nárazníku komplet guma furt.
Jinak pěkně ti jde práce od ruky, vypadá to slibně
Naposledy upravil(a) pekelnik dne 04 pro 2020 00:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#15 Volvo 245 DL 1977
ten kastlik filtru k sání bych tu měl mít, kouknu se ti
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 Volvo 245 DL 1977
Tvl z tech fotek vypadala jako totálně prohnilá mrcha a ono to je skutečně pěkný auto. Tak ať ti práce pěkně jde od ruky jako doposud
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#17 Volvo 245 DL 1977
Kolombo můžu ti poslat flašku? Jen tak. Páč další takovej debil mezi náma dvojkařema se cení zlatem. Vod teďka už si totiž budeš jen drbat hlavu. Ale na to právě máme to mazání.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 15
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Volvo 940 POLAR 2.3 ti 97'
- Bydliště: Mírová pod Kozákovem
#18 Volvo 245 DL 1977
Flašek je zatím dost. Hlavu si budu drbat až vlastnoručně budu něco vyvařovat, o čemž jako produktový designér vím opravdu málo... Dokud si nebudu trhat vlasy tak asi dobrý uvidíme jak to půjde od ruky přes zimu..
_________________
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7543
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#19 Volvo 245 DL 1977
Kombíky z prvních let výroby se mi líbí nejvíc, takže je trochu paradox, že mám poslední modelový rok! Přeji ať Ti jde renovace od ruky a ať Tvoje prvotní nadšení trvá!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 25
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc60 T6, 262c 1979 (1980)
- Bydliště: Praha
#20 Volvo 245 DL 1977
Jsem rád, že jsi ho koupil, aspoň mi odpadl projekt;-)...Po renovaci Bertonky, která nakonec trvala skoro rok a půl, ti přeji hodně štěstí s realizací snu;-) dnes už vím, že na začátku je potřeba udělat zásadní rozhodnutí a to je otázka kolik chceš dát do renovace(tuto zásadní položku jsem hodně podcenil) finančních prostředků. Pokud na to máš řádově nižší desítky tisíc, tak to bude všechno ležet na tvé šikovnosti tvém volném čase. Jinak nejlepší je se obrátit na Peklnika, ten má hodně užitečných rad(zrovna dneska jsem uklízel a našel papír na který jsem si psal od něj rady, které jsem využil)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
#21 Volvo 245 DL 1977
gratulujem k autu a 2x tak silno gratulujem k odvahe.
Ked som hladal dvojku pre seba, pozeral som aj po tejto, ale obaval som sa ze klampiar si pride na slusne peniaze. A myslim ze som sa nemylil. Tak prajem vela chuti a trpezlivosti.
Ked som hladal dvojku pre seba, pozeral som aj po tejto, ale obaval som sa ze klampiar si pride na slusne peniaze. A myslim ze som sa nemylil. Tak prajem vela chuti a trpezlivosti.
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 321
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#22 Volvo 245 DL 1977
Rád budu sledovat vlákno, taky jsem tenhle kousek vídával v inzerci, tak mě těší, že se jí někdo ujal.
S tím Švýcarskem, neměla vzadu nalepenou MPZ "CH"? V dvojkách se vůbec nevyznám, ale osobně mi to víc sedí na to Švýcarsko.pekelnik píše: ↑04 pro 2020 00:25 ...Vzhledem k levému řízení a malému prostoru pro přední SPZ mě napadá ještě Švýcarsko. Ta gumová redukce do předního nárazníku se tehdy dělala. Buď komplet nárazník v gumě a v prostřední části značka, jako je mapř. na obalu uživatelského manuálu, nebo tato redukce na malou SPZ pro Itálii, Švýcarsko apod...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 15
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Volvo 940 POLAR 2.3 ti 97'
- Bydliště: Mírová pod Kozákovem
#23 Volvo 245 DL 1977
Děkuji za rady, tak lišty jsou dole, sundáno pomocí plastových špachtlí, odrezovače a malého šroubováku omotaného lepenkou všechny zůstaly pěkně rovné..
_________________
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 15
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Volvo 940 POLAR 2.3 ti 97'
- Bydliště: Mírová pod Kozákovem
#24 Volvo 245 DL 1977
Nálepka Švýcarsko byla a auto je odtamtud dotažené, ale podle papírů tam měla snad jen jeden servis, nejvíce servisních prohlídek podle papírů měla v Řecku...
Ano je to hodně práce a bude to něco stát... Ale chci se na tom něco naučit a věnovat tomu nějaký čas, tak to za to snad bude stát zadek auta si nebudu dělat sám, to by bylo příliš velké sousto a šlo by to moc dobře vidět kdybych to zprasil. .
Ano je to hodně práce a bude to něco stát... Ale chci se na tom něco naučit a věnovat tomu nějaký čas, tak to za to snad bude stát zadek auta si nebudu dělat sám, to by bylo příliš velké sousto a šlo by to moc dobře vidět kdybych to zprasil. .
_________________
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
Volvo 940 POLAR B230FK '97, Organisator
Volvo 245 DL B21E '77, Vanilka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#25 Volvo 245 DL 1977
Kolombo, to barvičkování je při vší úctě ke Tvé houževnatosti k ničemu - tedy kromě dobrému pocitu . Koroze vždycky vzniká ve spojích plechů a to hlavně těch, které jsou vně a zespod auta.
Pokud si mohu dovolit rady, tak:
- opatři si plastové vložky předních podběhů (tedy pokud je nemáš na voze dodatečně namontované). Pokud je neseženeš někde blíž, tak Ti jedny věnuju. Pokud auto jezdilo bez nich, tak by stálo za úvahu sundat blatníky a zkontrolovat "A" sloupky a podběhy...
- demontuj navijáky předních pásů, všechny plastové ucpávky prahů a vyfoukej/vysaj bordel, který se do nich dostal mřížkou pod čelním sklem
- vyvaření lemů zadních blatníků a zadních kapes zadej někomu, kdo to nezmastí stylem "připlácnout novej kus plechu, nabodovat několika sváry a doladit kýblem tmelu"
- po namáhavém odstranění asfaltových pásů bude auto hlučnější a začne nehezky dunět - máš to nějak ošéfovaný?
- anténa je nainstalována na místě, kde bylo nutno provrtat dutinu a mohlo by tudy zatékat do kabiny - zkontrolovat
- když už sis tak hezky připravil operační pole, tak bych zvážil preventivní výměnu kabinového větráku
Pokud si mohu dovolit rady, tak:
- opatři si plastové vložky předních podběhů (tedy pokud je nemáš na voze dodatečně namontované). Pokud je neseženeš někde blíž, tak Ti jedny věnuju. Pokud auto jezdilo bez nich, tak by stálo za úvahu sundat blatníky a zkontrolovat "A" sloupky a podběhy...
- demontuj navijáky předních pásů, všechny plastové ucpávky prahů a vyfoukej/vysaj bordel, který se do nich dostal mřížkou pod čelním sklem
- vyvaření lemů zadních blatníků a zadních kapes zadej někomu, kdo to nezmastí stylem "připlácnout novej kus plechu, nabodovat několika sváry a doladit kýblem tmelu"
- po namáhavém odstranění asfaltových pásů bude auto hlučnější a začne nehezky dunět - máš to nějak ošéfovaný?
- anténa je nainstalována na místě, kde bylo nutno provrtat dutinu a mohlo by tudy zatékat do kabiny - zkontrolovat
- když už sis tak hezky připravil operační pole, tak bych zvážil preventivní výměnu kabinového větráku
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 314 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od X-Tuner
-
- 2 Odpovědi
- 242 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 14 Odpovědi
- 4234 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LUBOŠ
-
- 5 Odpovědi
- 2805 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 72 Odpovědi
- 18952 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 1tom