jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#76 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od f.e.e.t »

Tenhle silentblok byl nejdražší originální díl co jsem na mou P80 dával. 2 roky zpět za 3300,-

Kdysi mi někdo říkal, že P2 od P80 má naopak levnější tyhle díly a jak tak koukám, není to pravda.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#77 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

f.e.e.t.: jo, cca 2 roky zpět stál podobně, ale ostatně jako všechno už podražil.

Jinak včera jsem využil hezkého počasí k venkovnímu servisu.
Bohužel se moc nezadařilo, protože jsem úplně blbej a objednal jsem servočerpadlo pro benzín, takže na to vůbec nedošlo a pak, když jsem chtěl měnit zadní stěrač, tak se mi podařilo na rameni ulomit ty pacičky :fool:

Takže vyměněn boční silentblok Corteco, přední destičky Ate a přední stěrače.
20230107_113112.jpg
20230107_113416.jpg
20230107_121458.jpg
20230107_121543.jpg
20230107_144642.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 92
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 B5244S 01

#78 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od Kyjaq »

jirkaTDI píše: 08 led 2023 10:14 když jsem chtěl měnit zadní stěrač, tak se mi podařilo na rameni ulomit ty pacičky
Pakárna, nedávno se mi stalo to samý (na ne-Volvu). Osa na "kompatibilním" stěrači měla větší průměr, než na který je ramínko dělané...
_________________
S80 - B5244S - 01

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#79 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

Tak dnes druhý pokus o výměnu servočerpadla, tentokrát už jsem objednal správný typ :D takže výměna proběhla OK + výplach oleje + doplněný magnetický filtr (dával se origo tuším na krabice 2xx/7xx/9xx). Umístění filtru je zatím provizorní, to ještě předělám, aby byl schovaný.
A taky už konečně mám zadní stěrač :D
Přílohy
20230115_160107.jpg
20230115_170535.jpg
20230115_173510.jpg
20230115_174520.jpg
20230115_192740.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#80 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

Při výměně servopumpy jsem odhalil, že je i altík KO - ložiska už se dost ozývaly. Takže dnes altík, koupil jsem repas Bosch, na výměnný způsob s vrácením starého.
20230122_114820.jpg
20230122_115030.jpg
20230122_124034.jpg

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 4780
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#81 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od PetrXC70 »

Se ti to nějak sešlo...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Nitty
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 193
Registrován: 4 roky
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S80

#82 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od Nitty »

jirkaTDI píše: 22 led 2023 18:49 Při výměně servopumpy jsem odhalil, že je i altík KO - ložiska už se dost ozývaly. Takže dnes altík, koupil jsem repas Bosch, na výměnný způsob s vrácením starého.
20230122_114820.jpg
20230122_115030.jpg
20230122_124034.jpg
Na kolik vyšel?
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#83 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

Petr: Jo, ale tak za minulé 2 roky to zase skoro nic nechtělo, jen jsem měnil olej a filtry :) a auto si chci nechat ještě dlouho, letos toho plánuju víc, ještě bych chtěl udělat repas řízení, vstřiky, zadní nápravu, turbo, asi i upgrade předních brzd na 316 mm z XC90 a nějaké zvýšení výkonu :)

Nitty: je to přesně tento:
https://autodilos.cz/autodily/volvo/v70-ii-285/2.4-d5-120kw/elektroinstalace-generator-casti-generator/generator-997308

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#84 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

leden 2023, 440 540 km
- filtry MANN: vzduch + olej + palivo
- olej Eurol 5W40
- přetěsněné ventilové víko + nové podložky pod vstřiky

Aby to nešlo tak lehce, tak při povolování palivových trubek jsem ulomil měrku na olej :%)
Přílohy
20230128_210157.jpg
20230128_195009.jpg
20230128_210224.jpg

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#85 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od raolsa »

Měrka je první věc co dám pryč, když něco dělám na motoru, přesně z tohoto důvodu. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#86 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

Příště už to tak taky budu dělat :D

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 4780
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#87 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od PetrXC70 »

raolsa píše: 29 led 2023 18:46 Měrka je první věc co dám pryč, když něco dělám na motoru, přesně z tohoto důvodu. :D
Přesně to sem chtěl napsat... :D
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#88 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

Minulý týden jsem vyměnil přední zimáky Kleber HP3, smetené na 3,5 mm vzorku (vydržely více jak 40tkm - za mě not bad), za jeté Michelin Alpin 6 se 6,5 mm, abych nějak doklepal zimu (nové se mi teď na závěr zimy kupovat nechtělo a tyhle byly za dobře).

Jinak mě taky vypekla baterie. Potvrzuji tedy zkušenost Michla s Exide Premium (100Ah/900A) - odešla z ničeho nic po 3,5 letech. Jeden den, když jsem jel z práce, tak bylo znát, že startér točí pomaleji. Druhý den ráno už ani neotočila motorem. Koupil jsem na doporučení baterii ERA 100Ah/830A, tak uvidíme. Když nic, tak má alespoň 3 roky záruku. Koupená v Kelly.

Jinak mi taky začalo hučet pravé přední ložisko a na pětku při plném plynu kolem 2tis. ot. mi začala klouzat spojka, takže nuda nebude :lol:
20230215_153416.jpg
20230215_164745.jpg
20230224_090044.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#89 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

Tak se omlouvám Exide baterce, dneska jsem opět nenastartoval, problém bude tedy jinde, než v baterce. Nový altík přitom dobíjí, jak má, 14V, fakt nevím, kde může být chyba, jestli tam je nějaký stálý odběr třeba... :%)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#90 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od tiktak »

V téhle zimě stačí světýlko v kastlíku (bojoval jsem s ním u 850) či podobně "nenáročnej" spotřebič s odběrem půl ampéry a ráno už nenastartuješ (nevím, zda se u V70 II vypínají okruhy téhle elektriky se zamčením auta). Zkus klasicky zamknout auto a na pojistkách měř, zda tam nemáš nějakej nadstandardní odběr.
Pokud si nenastartoval už za pár hodin i na nové baterce, tak ten odběr bude hodně přes 1A a to rychle poznáš, co ti "běží" a při tom by nemělo :)
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#91 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

Tak jsem pokročil ve výzkumu: Baterka byla vybitá už na 11.7 V, zkoušel jsem tedy měřit klidový odběr a naměřil jsem 0.03 A, což by mělo být OK. Včera jsem dal nabíjet tu původní Exide baterku, tak jsem jí dal do auta (měla 12.7 V), v pohodě to nastartovalo a jel jsem se projet.

Altík nabíjí na volnoběh cca 13.9 - 14.1 V, ve středních otáčkách 14.2 - 14.3 V a u omezovače tam blikne 14.4 V, to je snad OK.

No ale zjistil jsem jednu věc! Ventilátor topení/klimy jede pořád na stejné otáčky a vůbec nereaguje na kolečko na klimapanelu! A pokračuje v chodu i po vyndání klíče. Vyndal jsem pojistku č.3 a přestalo to, tak zítra uvidím, jestli to nastartuje a bylo to tedy tím. Napětí na baterce po vypnutí auta bylo 12.8 V.

Co by mohlo způsobovat ten stálý běh ventilátoru? Že by vadná CEM? Mám MY2005, což znamená problém se zatékáním do CEM a samozřejmě tam mám ještě původní vadnou sérii průchodky na svazek.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#92 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od tiktak »

Altík pode hodnot tlačí myslím vcelku ukázkově - přesně jak by měl.
Tak si asi odhalil problém, proč je baterka za pár hodin vycucaná. Jen vyřešit ten následnej problém bude asi větší oříšek... :%)
Naposledy upravil(a) tiktak dne 27 úno 2023 22:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#93 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od hajnej »

A nemá ten ventilátor nějaký svoje relé?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#94 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

Trochu jsem pohledal a možnou příčinou by mohl být předřadný odpor ventilátoru nebo klimapanel, tak uvidím.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#95 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

Tak ráno měla baterka 12.4 V a start v pohodě. Na vině je tedy ten ventilátor.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#96 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od tiktak »

Stopro - 12.4V je vcelku správný napětí pro baterii nabitou autem, v téhle zimě, s pár hodinama "odstátí" a taky s tím, že i při zamknutí auta je tam nějaký minimální stálý odběr. Čistě kvalitní nabíječkou nabitá baterka by měla teoreticky mít po ustátí pár hodin při "pokojové" teplotě cca. 12.6-12.8V (platí pro zánovní a udržované baterie).
Takže prostě 12.4V za těchto podmínek je cajk, problém je tedy 100% ten "spotřebič" - ventilátor (pokud se nevypíná).
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#97 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

Dnes bylo pěkně, tak proč to nevyužít na venkovní výměnu předního ložiska :D koupil jsem rovnou už ložiska na všechny kola, protože všechny jsou ještě původní. Nicméně začal jsem pravým předním, které si o výměnu doslova říkalo.

Dál jsem měl nachystaný předřadný odpor ventilátoru topení, ale vyměnit jsem hu už nestihl, tak musím ještě chvíli vyndávat na noc pojistku. :D
Přílohy
20230312_171206.jpg
20230312_173653.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 107
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#98 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od jirkaTDI »

Zůstával mi viset EGR, kdy pak auto padalo do dost nepříjemného nouzáku a téměř nereagovalo na plyn. Dnes definitivně vyřešeno v AVdilech: SW EGR off + záslepka.
Ještě jsem si tam rovnou vzal brzdiče z XC90 pro upgrade předních brzd na 316 mm kotouče.
Akorát cestou jsem vzal obrubník a zničil jsem si zadní gumu, jsem hrozný vemeno...
Minulý týden jsem si ještě vyzvedl u Davida Patočky zánovní origo poloosy :Yahoo!:
Jinak 2 měsíce stará servopumpa Meyle na volnoběh píská a rosí olej v dělící rovině :D ale mám rozjednané komplet řízení s pumpu z auta, co mělo 60tkm najeto, tak snad bude řízení vyřešený.
Přílohy
20230316_080912.jpg
20230320_094314.jpg
20230320_094406.jpg
20230320_094423.jpg
20230320_165516.jpg

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#99 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od f.e.e.t »

To je díra jak do ... 😬😁

Ty brzdy z XC90 se pak vejdou pod R17 nebo i R16 na P2?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 38
Registrován: 2 roky 10 měsíců
Bydliště: Kralupy
Vůz: XC90 D5 AWD 2010

#100 jirkaTDI - Volvo V70 II D5

Příspěvek od Max007 »

nejmensi jdou AFAIK R17
_________________
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“