Filtr pevných částic do TDI
- Autor
- Zpráva
#1 Filtr pevných částic do TDI
Má někdo zkušenosti s instalací DPF na TDI (P80)?
Narazil jsem na tohle, ale nemám představu jestli a jak to bude reálně fungovat.
https://www.highperformanceparts.cz/univerzalni-sportovni-filtr-pevnych-castic-dpf-redback.95671
Narazil jsem na tohle, ale nemám představu jestli a jak to bude reálně fungovat.
https://www.highperformanceparts.cz/univerzalni-sportovni-filtr-pevnych-castic-dpf-redback.95671
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Filtr pevných částic do TDI
No me to zaujalo i s CATem, kdyz si to uz nekam daval tuhle.
Kdyz sem nadhodil, ze by se mi to libilo na D24, tak se prislo s dobrou myslenkou, ze DPF je asik delany na mensi saze, nez jaky D24 produkuje, takze by ho clovek asik rychle ucpal...
Ale rad si poslechnu nazory, jeste lepe pokud do toho nekdo realne vidi...
Kdyz sem nadhodil, ze by se mi to libilo na D24, tak se prislo s dobrou myslenkou, ze DPF je asik delany na mensi saze, nez jaky D24 produkuje, takze by ho clovek asik rychle ucpal...
Ale rad si poslechnu nazory, jeste lepe pokud do toho nekdo realne vidi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#3 Filtr pevných částic do TDI
Němci tyhle věci hodně dávají, aby dostali zelenou emisní plaketu. Ne teda zrovna toto, spíš tzv. Cityfilter od HJS, který má homologaci. Dělá se buď univerzální filtr samotný, nebo univerzální filtr i s katalyzátorem v jednom obalu a pak i celá downpipe na konkrétní auto. Tu poslední možnost mám na svý D5 jako dědictví po předchozím majiteli z německa. Funguje to výborně, auto vůbec nekouří a "regeneruje" se to pouze tak, že když auto proženeš, tak se to vyfouká ven, ale ani tehdy to nikdy není černá mlha, většinou to není viditelné vůbec, nebo jen chvilková lehká mlha (ale to jen tehdy, pokud se s autem jezdilo dlouho po městě na malou zátěž).
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Filtr pevných částic do TDI
Není to úplně k tématu, ale včera jsem jel za VW T4 nejspíš s motorem 2,5TDI tudíž identický. Valil to úplně stejně rychle jako já, kopec, zrychlování no čuměl jsem.
Ale proč to píšu - vůbec mu to nekouřilo. Ale fakt vůbec. Třeba měl DPF .
Ale proč to píšu - vůbec mu to nekouřilo. Ale fakt vůbec. Třeba měl DPF .
Naposledy upravil(a) hajnej dne 03 lis 2020 07:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 Filtr pevných částic do TDI
nebo prostě jen měl vstřiky a čerpadlo v cajku, easy byznys
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#6 Filtr pevných částic do TDI
Taky mám vstřiky čerpadlo v cajku, ale úplně bez kouře to teda nejede.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 Filtr pevných částic do TDI
tak je to čipem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#8 Filtr pevných částic do TDI
2.5TDI s obtokovým turbem si vždy zakouří, než se roztočí turbo, i když je vše OK. T4 mělo i 111 kW verzi, která má VGT turbo, proto nekouří.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#9 Filtr pevných částic do TDI
já ho tam nejspíš mám původem z Německa, mám TDI a zelenou německou nálepku , musím uznat, že to moc nehulí, ale mám to i lehce chipované. jsou situace, když to člověk prožene, tak nějaký ten dým taky vyletí
#10 Filtr pevných částic do TDI
Nevíte jak je těžké naroubovat to VGT turbo? Lineárnější náběh zátahu by se mi na TDI hrozně moc líbil...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#11 Filtr pevných částic do TDI
Řeším to samé v jiným vlákně, svoje TDI pravděpodobně nechám předělat na GARRETT 753959-5005s, což je GT2260V s VNT regulací.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Filtr pevných částic do TDI
Filtr DPF se do TDi běžně dával jako dodělávka. Nefunguje to moc dobře, to auto potom ani moc nejede, ale zase to nehulí. Nicméně ta přestavba nebyla nic levnýho, mam pocit, že sem viděl cenovku řádově 100kKč, ale to už je několik let a od tý doby ty filtry stojí výrazně míň a některý i fungujou
A to VGT turbo naroubovat na TDi bude sranda, ta řj co bude naklápět lopatky nebude nic levnýho, ale pokud umíš s arduinem, tak by to mohla být tisícikorunová položka.
A to VGT turbo naroubovat na TDi bude sranda, ta řj co bude naklápět lopatky nebude nic levnýho, ale pokud umíš s arduinem, tak by to mohla být tisícikorunová položka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#13 Filtr pevných částic do TDI
Jednotka k ovládání VGT je sranda https://www.tuning-diesels.com/store/DIGIBOOSTER-c21487243 ale místní tdi ladiči to prý umí i bez
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 104
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: praha západ :-)
- Vůz: V70 1998 & XC70 2008
#14 Filtr pevných částic do TDI
Tak jestli to mistni ladici umi za "hubicku", pripadne hubu, tak se stavim do řady jako prvni... Nechci zanovni lehce zajety vuz s pouhymi 394 xxx tisic poslat do kopriv jen proto, ze se s tim nekdo na STK nechce patlat a opakovat, a vyzeneme me smer Kovohute (Jsou 500 metru od me STK
_________________
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#15 Filtr pevných částic do TDI
JJ, je to tak. Koukal jsem po D5 120kW z Reichu a skoro všechny měli filtr. Každopádně díky za doplňující info.jirkaTDI píše: ↑03 lis 2020 00:25 Němci tyhle věci hodně dávají, aby dostali zelenou emisní plaketu. Ne teda zrovna toto, spíš tzv. Cityfilter od HJS, který má homologaci. Dělá se buď univerzální filtr samotný, nebo univerzální filtr i s katalyzátorem v jednom obalu a pak i celá downpipe na konkrétní auto. Tu poslední možnost mám na svý D5 jako dědictví po předchozím majiteli z německa. Funguje to výborně, auto vůbec nekouří a "regeneruje" se to pouze tak, že když auto proženeš, tak se to vyfouká ven, ale ani tehdy to nikdy není černá mlha, většinou to není viditelné vůbec, nebo jen chvilková lehká mlha (ale to jen tehdy, pokud se s autem jezdilo dlouho po městě na malou zátěž).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#16 Filtr pevných částic do TDI
Nemusel mat dpf, mam S70 tdi a tiez mi to vobec nedymi, pritom vsetko povodne, auto ma 500 000 km
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
#17 Filtr pevných částic do TDI
Nevěřím že "vobec nedymi".
Každý 2,5TDI kouří. I když bylo nový z fabriky.
V zátěží, v kopci, pod plným plynem. Pokud je všechno v pořádku a dobře seřízený, tak jen krátce.
Každý 2,5TDI kouří. I když bylo nový z fabriky.
V zátěží, v kopci, pod plným plynem. Pokud je všechno v pořádku a dobře seřízený, tak jen krátce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 104
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: praha západ :-)
- Vůz: V70 1998 & XC70 2008
#18 Filtr pevných částic do TDI
Kdyz jsem so ztezoval, ze mánevr "chobotnice" ( v pripade ohrozeni pridej plnej plyn a zmiz v oblaku koure) je na muj vkus moc casty, tak mi nejmenovany Volvoguru (zdravim Davida P.) rekl, ze TDI je zkratkaTen Dym Ignoruj.... Co by clovek chtel od motoru z konce osmdesatek... Takze tak, ale unie nezahali, premysli, co by zakazala, a mam si misto toho koupit FAbia 1,O BituTirbo jednovalec?
_________________
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton
Volvo V70 2.5 TDI 1998 Hnusák
Volvo XC 70 2.4 2008 Elvíra
Volvo 745 2,3 1987 Sabaton
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 Filtr pevných částic do TDI
Ne biturbo, ale quatroturbo a ty turba bude roztáčet elektromotor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 Filtr pevných částic do TDI
No uz sem po el. turbu(tj. je roztaceny el. motorem namisto vyfukovych plynu) pokukoval, ale aby melo nejakou slusnou ucinnost/tlak/prutor, tak od 1kEUR nahoru...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#21 Filtr pevných částic do TDI
Zasa ked sa motam 50 km po meste, potom mu dam napit na okreske, tak z neho vyjebe bordel, ale potom uz nic, ani pod zatazou do kopca nedymi. Auto bolo firemne, jazdilo do 400 000 hlavne dialnice, co ho mam ja tak akurat menim olej po 10 000 km, jazdim furt nad 1600 ot a sem tam dam vif, alebo petrolej s olejom.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
#22 Filtr pevných částic do TDI
Je opravdu naivní si myslet, že z výfuku nic nejde.
Když sedíš za volantem, tak si všimneš jen opravdu velkýho kouře, kterej je, jak píšeš, " potom mu dam napit na okreske, tak z neho vyjebe bordel".
Posaď někdy za volant někoho jinýho a jeď za ním v závěsu. Možná se budeš divit.
Je to vlastnost toho motoru a zabránit tomu jde právě jen DPF filtrem, možní i jiným turbem.
Když sedíš za volantem, tak si všimneš jen opravdu velkýho kouře, kterej je, jak píšeš, " potom mu dam napit na okreske, tak z neho vyjebe bordel".
Posaď někdy za volant někoho jinýho a jeď za ním v závěsu. Možná se budeš divit.
Je to vlastnost toho motoru a zabránit tomu jde právě jen DPF filtrem, možní i jiným turbem.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek