Volvisté a jejich letadla/létání :-)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#176 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Mám je v práci, i s kleštěmi.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#177 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Já včera takhle
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#178 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Teda Ruzině, to musí být mazec.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#179 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Brzy, jazyk, nazývat a ......?
Běžně to nedělám, ale teď jsem nějak musel. Pardon
Běžně to nedělám, ale teď jsem nějak musel. Pardon
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#180 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
[quote=Munga post_id=997004 time=1663839399 user_id=18732]
Teda Ruzině, to musí být mazec.
[/quote]
S tímhle to je v pohodě, to letí 150 kts, takže to dopravákům nepřekáží, to je i zhruba jejich rychlost na přiblížení
Větší sranda to byla když jsem tam v srpnu letěl s tímhle
Teda Ruzině, to musí být mazec.
[/quote]
S tímhle to je v pohodě, to letí 150 kts, takže to dopravákům nepřekáží, to je i zhruba jejich rychlost na přiblížení
Větší sranda to byla když jsem tam v srpnu letěl s tímhle
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#181 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
No jasně
Já to říkám hlasově do mobilu když řídím a pak to zřejmě google nebo něco přepíše.
Minule jsem říkal /psal že kámošova milenka má novou čivavu no a teď mi řekl proč o něm píšu kamarádům že má novou milenku - čivavu .
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#182 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Otázka pro neznalé. Proč se létá na Ruzyňi? Měl jsem zato, za tam tihle prcci vubec nesmeji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#183 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
No s tou malou cessnou jsem tam letěl spíš tak pro srandu/zkušenost, praktický důvod to nemělo žádný, zakázané to není, jen je to tam drahý takže to lidi běžně nedělají. Ale ten Cirrus, to je takovej "malej dopravák", který někoho veze a lítá často podle přístrojů a v noci, k tomu samozřejmě zpevněná dráha. Alternativa u Prahy, která by měla tohle všechno, moc není.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#184 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Ono je to snad i povinné při zkoušce. Kámoš když dělal piloťák tak byl z toho celkem ve stresu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#185 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Pro PPL je třeba v rámci výcviku letět na řízené letiště, nemusí to být Ruzyně, stačí Brno, Ostrava, Pardubice, Vodochody, Vary..
Pro ULL se to nevyžaduje, ale pak se nesmí lítat skrz řízený prostory, což mi přijde strašná blbost, takže si to stejně lidi dodělávají kvalifikací "řízené lety"
Pro ULL se to nevyžaduje, ale pak se nesmí lítat skrz řízený prostory, což mi přijde strašná blbost, takže si to stejně lidi dodělávají kvalifikací "řízené lety"
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 98
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#186 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Urvanej; Franta - Romulus mě předběhl a odpověděl zcela správně, včetně odkazu asi na jedinou českou firmu, která je zde prodává. Ale pěkně podražili, naposled když jsem od nich bral agrafy, tak za ně chtěli myslím 23 korun a nyní 36,-...
Teď jsem potřeboval na to svoje letadlo dokoupit agrafy abych byl soběstačný, tak nakonec jsem je kupoval od kamaráda (takový mix staré/nové, cca po 120 kusech ve třech velikostí - 3/32''; 1/8"; 5/32"), naštěstí za lepší cenu jak od Ronaxu
A klidně bych pořídil ještě další, stále jich není dost
Cirrus je hezké letadlo na létání, ale peklo co se týká práce na nich - má averze vůči všem těmto laminátovým verglům je všeobecně známá
Navíc jak říkám - Cirrus je dokonalou ukázkou, jak z necertifikovaných a automobilových dílů lze postavit certifikované letadlo. A pokud ti někdo řekne, že je konstruktérem od Cirrusu, tak neváhej, vezmi gumovou hadici nebo násadu od krumpáče a mlať ho dokud nebude modrej
Teď jsem potřeboval na to svoje letadlo dokoupit agrafy abych byl soběstačný, tak nakonec jsem je kupoval od kamaráda (takový mix staré/nové, cca po 120 kusech ve třech velikostí - 3/32''; 1/8"; 5/32"), naštěstí za lepší cenu jak od Ronaxu
A klidně bych pořídil ještě další, stále jich není dost
Cirrus je hezké letadlo na létání, ale peklo co se týká práce na nich - má averze vůči všem těmto laminátovým verglům je všeobecně známá
Navíc jak říkám - Cirrus je dokonalou ukázkou, jak z necertifikovaných a automobilových dílů lze postavit certifikované letadlo. A pokud ti někdo řekne, že je konstruktérem od Cirrusu, tak neváhej, vezmi gumovou hadici nebo násadu od krumpáče a mlať ho dokud nebude modrej
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 98
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#187 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Nýty konečně dorazily, takže mohu pokračovat
prvních 51 nýtů
Dneska mi psal kamarád, že kulisy řízení (které bylo pěkně orezlé) je už konečně opeckované, tak se tam příští týden zastavím jej vyzvednout a mohu zase pokračovat dál
Moje aktuální zásoba agraf (zbytek je na letadle)
Akorát musím pořídit nějaký nový box/organizér, do kterého by se to všechno vešlo... stávající je hooodně malý
prvních 51 nýtů
Dneska mi psal kamarád, že kulisy řízení (které bylo pěkně orezlé) je už konečně opeckované, tak se tam příští týden zastavím jej vyzvednout a mohu zase pokračovat dál
Moje aktuální zásoba agraf (zbytek je na letadle)
Akorát musím pořídit nějaký nový box/organizér, do kterého by se to všechno vešlo... stávající je hooodně malý
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#188 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Rozklepávám nejtek Pekelně drahej...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#189 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Tohle nejsou nýty, ale jenom taková dočasná věc, která ti drží díly u sebe než tam ten nýt dáš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 98
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#190 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Tak dlouho jsem sháněl kryt na maják, až jsem nakonec znova prolezl většinu svých depozitářů. Kryt (o kterém jsem doteď přesvědčen, že jej někde mám) jsem sice stále nenašel, ale místo toho jsem objevil starý kompletní maják z Cessny
Tak jsem jej akorát pořádně vyčistil, místo původní halogenky jsem tam rekvalifikoval diodové světlo a už svítí
(teď mu ještě vymyslet nějaký přerušovač (zatím umí akorát stále svítit a já potřebuji aby blikal), protože ten původní také nemohu najít - asi je zase někde jinde...
Tak jsem jej akorát pořádně vyčistil, místo původní halogenky jsem tam rekvalifikoval diodové světlo a už svítí
(teď mu ještě vymyslet nějaký přerušovač (zatím umí akorát stále svítit a já potřebuji aby blikal), protože ten původní také nemohu najít - asi je zase někde jinde...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 98
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#191 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Předchozí majitel sice opravil směrovku, ale jaksi se vykašlal na nastříkání základem (potažmo jakoukoliv povrchovou úpravu)
Tak jsem se rozhodl to napravit, rozebral jsem jí na prvočinitele a zítra to odvezu na nastříkání základovkou
Tak jsem se rozhodl to napravit, rozebral jsem jí na prvočinitele a zítra to odvezu na nastříkání základovkou
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#192 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Podzimní polétání je snad nejhezčí
Tohle asi pozná každý
Tohle asi pozná každý
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#193 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
A já se nechal po roce katapultovat na navijáku v blaníku, opět paráda.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#194 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
na jakém je to letišti?
Bych řekl, že ta OK-0920 létala v Rakovníku, ale možná jsou jen čísla přeházená.
Bych řekl, že ta OK-0920 létala v Rakovníku, ale možná jsou jen čísla přeházená.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1867
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#196 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
SoběslavJakub Svoboda píše: ↑07 říj 2022 19:16 na jakém je to letišti?
Bych řekl, že ta OK-0920 létala v Rakovníku, ale možná jsou jen čísla přeházená.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 98
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#197 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Sakra závidím
asi by jsem se měl nějaký den vykašlat na práci na letadle a raději sednout si za knipl...
asi by jsem se měl nějaký den vykašlat na práci na letadle a raději sednout si za knipl...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#199 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
Když by chtěl někdo zítra ráno z Letňan do Jičína, tam nějak přečkat 1-2h a pak zpátky tak napište
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 98
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#200 Volvisté a jejich letadla/létání :-)
23 na navijáku je zábava, ale ještě větší byla s klasickou L-13 v dobách kdy se smělo startovat se vztlakama - můj osobní rekord v LKBU (750m dráha) byl 430m po vypnutí
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 787 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87