V70 II,2,4D,120kw horší starty

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#1 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Zdravím všechny!Jsem tady sice ode dneška zaregistrovaný,ale forum znám déle o to nejde.V létě jsem si splnil sen a po 15 letech vyměnil autopark za vysněné V70 2,4D5 120kw.S autem jsem spokojený nadmíru,tolik luxusu za jízdy jsem nikdy nikde neměl a jízdní komfort i výkon mě taky zahřívá u srdce,ale mám dotaz.Už při koupi ať je auto studený,nebo teplý mi startér uděla cca 5-6otoček než auto naskočí,je úplně jedno jestli je léto,nebo kolem nuly,pořád stejný interval.Omlouvám se,že možná už to v nějakém vlákně je,ale co jsem koukal už v létě na forum,tak se řešily pouze studené starty a tento problém nikdo neměl.Vím,že se tady uvádí,že to může být baterie(koupená před měsícem nová,silnější-bez účinku),vadnými vstřiky,unaveným startérem,žhavičema(v létě těžko :no: ),ale spíš mi jde o to,jetli to u této motorizace není normální,že nechytá na drc?Výfuk absolutně čistý,baterie nová,interval je prostě pořád stejný,cca 5otoček a hned chytne,ale byl jsem zvyklý startovat na drc.Moc děkuji za případné odpovědi,jestli je asi něco špatně,nebo je to u D5 normální?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9894
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od hajnej »

D5 startuje jinak než koncernové TDI. Prostě těch 5 válců se tam musí srovnat. Bral bych to jako vlastnost.
Bylo by ale fajn, porovnat si nějakou D5 ve svém okolí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#3 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Moc děkuju, já jsem totiž tady někde na fóru četl jednoho člověka, který mě nasadil brouka, že jemu to chytá na otočení. Pokud je to jak říkáte, tak jsem zase o něco klidnější a trefil jste se, měl jsem 15 let TDi, ale dlouho toužil po V70. Ještě jednou moc díky!

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9894
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od hajnej »

Spíš to spočítej na vteřiny, kolik to je času...?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#5 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Pokud je tady někdo z Liberecka,rád bych si vyměnil pár rad a popř.se setkal,mám více dotazů.Díky za každou odpověď.Hajnej,dík!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#6 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Cca 2s.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9894
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#7 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od hajnej »

No možná to už bude trochu delší. Ale pořád to nastartuje ne.?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#8 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Interval je pořád stejný,neprodlužuje se ani nezkracuje,po těch 5-6 otočkách chytá pokaždý rychle,auto nekouří,netrápí se,startér točí rychle,ale prostě pod 5-6otočení to nejde nikdy,ale déle taky ne.Kupoval jsem to v červenci a teď bylo už i minus 2st a pořád stejný,teplota zatím nemá vliv,no uvidíme až bude víc pod nulou,ale dle mého,to bude stejný.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 643
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#9 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od jirkaTDI »

Starty jsou u D5 obecně malinko delší, než u většiny jiných značek, takže bych se tím moc netrápil.
Každopádně rozdělat, vyčistit a promazat startér po těch letech by určitě nebylo na škodu a vyměnit žhaviče taky ne :)

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 2994
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#10 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

a další level je repas vstřiků... :)
taky mi to točí delší dobu, ale těch faktorů může být fakt hodně, většina jich tu už padla - vstřiky, žhaviče, startér, baterie...
já měl horší baterii a byly to spíš takové líné starty, teď jsem dal novou Exide 100Ah 900A a hned to startuje svižněji, ale pořád se to musí protočit
se dívám, že to už je asi dpf motor?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#11 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Já mám právě tu samou novou baterku a točí to pořád stejně, výměna byla zbytečná, ano má to už DPF, mám poslední verzi V70II, ve stejným roce začali dělat III. Zhavice to asi nebudou, to by byla ta nejlevnější varianta sice, ale ve 30st v létě mi to točilo stejně jako teď. Asi mě čekají vstriky :roll: , cena za repas jednoho je asi 3500 Kč jestli se nemýlím 😏.

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 2994
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#12 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

tu cenu spočítají podle skutečnosti, podle toho, co se bude měnit, ale jo, počítal bych s tím...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#13 Re:Moje V70 II,2,4D,120kw rady,postřehy

Příspěvek od Lebkoun »

Díky za reakce, uvidím přes zimu jak na tom budou starty. Pokud by někdo bydlel někde poblíž a měl Vidu a byl ochotny mi auto za úplatu očíhnout, budu vděčný. Do autorizaku se mi nechce. Auto je dovoz z Holandska a mluví to na mě jejich řečí a potřebuju vymazat pravidelný servis, který to hlásí, ale jelikož servis proběhl u známého a on diagnostiku Volvo nemá, hlášku neodstranil.
Naposledy upravil(a) Lebkoun dne 21 říj 2020 13:57, celkem upraveno 1 x.

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 2994
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#14 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

hlášku si odstraníš sám bez diag na budících, je tu postup a na yt najdeš videí spoustu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=144&p=873894&hilit=servisni+interval#p873894

a umí to smazat jakákoliv diag
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#15 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Ještě jedna věc, mám ještě tři klasický problémy kterými jsou V70 proslavený, ale věděl jsem do čeho jdu. Mám nacle řízení, klasické příznaky té vadné kostky na řízení, do táhlé zatáčky se to houpe, většinou při pravé zatáčce když auto má těžiště doleva, zajímá mě případný odkaz kde dělají repas, protože 22000nechci dávat. Někde tady byl na fóru odkaz na firmu ze Semil někde, cca 8000kc, musí se jím to poslat vymontovane a přijde to zpět zrepasovane, prý dobré zkušenosti. Jelikož David Patočka to už údajně nedělá 😔. Dále mám problém s víčkem nádrže, nechápu princip totiž ohledně zamykání. Ano, tady jsem si o tom četl, ale nechápu jednu věc. Po zamceni auta se po nějakém čase víčko skutečně zavře, po odemčení auta odemkne, ale otvírá se mi někdy za jízdy 🙄. Chci se zeptat jak je to od výrobce ošetřeno proti otvírání víčka za jízdy při odemcenem autě?Třetí problém jsem měl s tahlem vyrivych klapek, ale to jsem vyřešil obracenim táhla a už jsem na to ujel 6000km bez problémů, ale klapky už budou asi nacle z důvodu mírného úniku oleje od uchycení táhla.
Naposledy upravil(a) Lebkoun dne 21 říj 2020 09:52, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#16 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Tod2:Jo ale tohle je xc60, půjde to i na starý V70?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#17 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Omlouvám se všem za splacany vlákno, ale psát to na každý zvlášť mi připadalo hloupý. Děkuji za rady a trpělivost a pokud by se našel někdo poblíž mě, zkušený a ochotný mi trochu pomoci, budu rád. Všem děkuju!Auto jinak denně v provozu a zatím nic nebrání jízdě, jsem spokojený, ale chci se vyvarovat budoucím problémům.
Naposledy upravil(a) Lebkoun dne 21 říj 2020 10:00, celkem upraveno 1 x.

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 2994
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#18 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

ten reset? v tom vlákně je to popsáno na více typů, ale princip je skoro vždy stejný, nebo hledej na youtube
víčko se otvírá nejspíš proto, že jsou urvané ty packy na pružinku, která to drží zavřené nebo otevřené, nové stojí asi 120Kč, zase je tu téma (jestli tam máš tohle https://www.saabtuning.parts/index.php?cl=details&anid=1013533&listtype=search&searchparam=1013533 )
na řízení zkus Raolsu tady z fora
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#19 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Moc ti děkuju, opravdu!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#20 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Tod2:Jsi frajer, jsem ti vděčný, servis už mi neukazuje, vyřešeno a u víčka už vím, díky tvému odkazu na fotku dílu, kde je chyba, moc ti děkuju, takhle si představuju pomoc v "nouzi", ještě jednou díky🙏

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 2994
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#21 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

není zač, ale tohle znají všichni zdejší borci, takže žádný frajer :)
ale od toho by tohle forum mělo být
jinak doporučuju projít zdejší vlákna, je tu dost čtení na dlouhé zimní večery :)

ještě bys mohl tohle téma přejmenovat na nějaký univerzálnější název..
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#22 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

Já vím, snažil jsem se a ležel v tom už co jsem auto koupil, ale je toho moc a neco se bohužel netýkalo konkrétních závad, proto jsem to udělal takhle. Každopádně lenost to nebyla, vždycky se snažím hledat problém sám, než někoho začnu otravovat. Každopádně jsem rád, že aspoň dvě věci vyřešené :good:

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 2994
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#23 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Tod2 »

to klidně tady otravuj, když si uděláš takovéto svoje vlákno, tak je to v poho, horší je, když na každou věc založíš nové vlákno a pak se to kupí a je v tom všem akorát bordel :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 54
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 II(2007),D5,120kw,317000km

#24 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od Lebkoun »

:) Proto jsem to všechno nacpal do jednoho, ikdyz změnit nápis jsem mohl no

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 643
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#25 V70 II,2,4D,120kw horší starty

Příspěvek od jirkaTDI »

k těm vstřikům - než je začneš tahat ven, prvně bych zkusil přepadový test a diagnostiku DPF přes Vidu - to hodně napoví o stavu vstřiků

k servu - prvně zkus výměnu servo-oleje s proplachem a s přípravky BG (výplach + kondicionér) - jasně, servo to neopraví, ale mě to dost pomohlo, že jsem repas řízení odložil na neurčito
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“