Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: C70 B5244T 2001 manual

#1 Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

Příspěvek od escobar »

Slyšel jste už někdo o svolávačce ohledně elektronický klapky pro 2.4T? Konkrétně by se mělo jednat o ročníky 99-02, a číslo svolávačky by mělo být 155 a mělo se to dít od března 2006. Něco málo jsem o tom našel na netu, ale dělá to na mě dojem, že se to týkalo jen US trhu.

Obecně má jít o upgrade softwaru, o jakési otupění systému, aby nevyhazoval tak citlivě chybu ETS.

Než se zeptám v autorizáku, zajímala mě zkušenost místních, aby na mě v servise nekoukali jak na blbce, protože se to například týkalo pravě jen US trhu.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

Příspěvek od Ondra. »

O hloupejsim sw jsem slysel ale mam pocit ze se to resilo jen kdyz klapka zacala zlobit. Ale v dnesni dobe je stejne kazda uz po repasu tak to asi pozbyva smyslu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: C70 B5244T 2001 manual

#3 Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

Příspěvek od escobar »

Ondra. píše: 15 říj 2020 07:20 O hloupejsim sw jsem slysel ale mam pocit ze se to resilo jen kdyz klapka zacala zlobit. Ale v dnesni dobe je stejne kazda uz po repasu tak to asi pozbyva smyslu
Já ji mám čerstvě po repasi (ecu.de), a sice krásně startuje, drží volnoběh, reaguje na plyn, takže funguje líp než před repasí, ale chybu už mi vyhodila dvakrát za poslední měsíc. Zatím stačilo chcípnout a nastartovat znova a zase vše fungovalo, ale repase chybu nevyřešila.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 23
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: nedaleko Brna
Vůz: V70 99´ blue, V70 III D5244T4, 2008

#4 Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

Příspěvek od nkarel1 »

No já ji po repasi ještě nemám, ale chybu vyhazuje jen když je chladněji tak cca do 10 C. A vždy asi po 1 km, takže stačí vypnout motor a znovu nastartovat a už se to neobjeví.
_________________
V70 I; 1999, 2,5 20V; 125kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: C70 B5244T 2001 manual

#5 Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

Příspěvek od escobar »

Před repasí mi chyba nevyskakovala, zato se projevovaly všechny ostatní symptomy - mírně kolísavý volnoběh, tendence k chcípnutí při vyřazení rychlosti, oscilace - při stejný poloze pedálu a ustálený rychlosti to jakoby slabounce ubíralo a přidávalo, občas to dýl startovalo, asi 3x nebo 4x mi po nastartování prakticky vůbec nereagoval plyn. Po repasi to všechno zmizelo. Teda kromě toho, že se mi ted 2x stalo, že to najednou za jízdy cukne jak když pustim plyn, vyhodí to chybu ETS (kontrolka) a nereaguje plyn a jde to jakoby na 3 nebo 4 válce. Po opětovnym nastartování běží uplně normálně. Dost nepříjemnej zážitek, když se to stane v běžnym provozu.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#6 Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

Příspěvek od Ondra. »

Koukal jsem do Vidy a SW upgrade klapky má číslo 9438425, můžeš se poptat ve Volvu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#7 Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

Příspěvek od Ondra. »

mě to vyhazuje cenu 1511 Kč s daní
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: C70 B5244T 2001 manual

#8 Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

Příspěvek od escobar »

Ondra. píše: 19 říj 2020 13:20 Koukal jsem do Vidy a SW upgrade klapky má číslo 9438425, můžeš se poptat ve Volvu
Moc ti děkuju. Já našel 30785452, pro US trh. V Liberci mi řekli, že prý dělaj jen auta do 5ti let, na starší mě poslali do Průhonic, ale tam mi zatim neodpověděli. Pardubice mlčí (moc se nedivím :D). Tak uvidím..
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: C70 B5244T 2001 manual

#9 Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

Příspěvek od escobar »

Tak abych to tady za sebe nějak uzavřel, odpovědi jsou takové, že mě mnou oslovený autorizáky ve vší slušnosti poslali do zadele. S 20 let starým pekáčem už asi nejsem zajimavý zákazník :D Ne že bych to čekal jinak, ale naději jsem měl :ROFL:
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#10 Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

Příspěvek od Zajsoft »

Spoj se z D5T5... Nahrati pak muze udelat kdokoliv z DICE a VDASH, treba ja...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: C70 B5244T 2001 manual

#11 Klapka Magneti Marelli 2.4T - Recall 155

Příspěvek od escobar »

D5T5 je taky bez odpovědi, ty jsem zkoušel jako první. Všichni je tu hodně vychvalují.... upřímně řečeno, nemám ve zvyku se lidem vnucovat, takže když neodpovídají, tak zřejmě neumí a/nebo nemaj zájem. Auto zatím jezdí bez problému, chyba už mi od poslední doby nevyskočila, ale i tak to jde do depozitu a do garáže. Mám ještě druhý auto, který funguje bez šotků a kupéčko je na denní ježdění stejně škoda :D
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“