Zdravím,
jedná se o 240 1989 údajně D6 (ale je možné, že už tam je něco jiného)
chtěl bych se zdejších odborníků a znalců zeptat, zda je umístění olejového filtru na mém autě normální, nebo to je nějáký bastl ze 740 nebo tak. Přijde mi divné, že je filtr takto "vysunutý", osazení na kterém drží se dá rukou pootočit a jsou tam dva nějaké "vývody" z toho osazení, které jsou jakš takš ucpané. napadlo mě, že by to mohlo být osazení z turbo D24 a vývody by mohly být k turbu a zpět a proto jsou ucpané? Krom toho je to tam řádně špinavé, takže tipuji, že to někde kolem útíká. Neoriginalita mi nevadí, jde mi hlavně o funkčnost, takže s nápady jak to dát do kupy nemusíte šetřit a předem všem mockrát díky! Když bych odmontoval osazení filtr nepůjde jen tak namontovat na bok bloku jak by asi měl být, že?
foto zde: https://drive.google.com/drive/folders/1HI0Z_cCJfHXtL5BMh5hK2CoHiguMpwHr?usp=sharing
D6/24- umístění olej. filtru, únik
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 36
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 D6 89'
#1 D6/24- umístění olej. filtru, únik
_________________
Volvo 244 D6 89'
740 B230F 89'
Volvo 244 D6 89'
740 B230F 89'
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#2 D6/24- umístění olej. filtru, únik
Jo to je ze 7/9, když to celý sundáš, filtr by měl jít přímo na blok, jen budeš potřebovat spojku 1257040. Ta kostka pod filtrem s vývodama je výměník pro rychlejší zahřívání/chlazení oleje -> mají tam být připojené vodní hadice.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3 D6/24- umístění olej. filtru, únik
A az to sundas, tak to nezahazuj, rad se toho ujmu, pacz me se to naopak na D24 v moji dvojce bude hodit
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 36
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 D6 89'
#4 D6/24- umístění olej. filtru, únik
Super, díky! A ještě dotaz, s odmontováním toho "vývodu" předpokládám vyteče nějaké množství oleje, ale ne moc? Nebo to spíš řešit až s výměnou oleje?
_________________
Volvo 244 D6 89'
740 B230F 89'
Volvo 244 D6 89'
740 B230F 89'
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 D6/24- umístění olej. filtru, únik
0,0 prd osobne bych to videl treba na 1-2dcl, nejvic asi vycintas manipulaci s filtrem. No tak pri vymene filtru budes muset filtr stejne sundat, ze
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 36
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 D6 89'
#6 D6/24- umístění olej. filtru, únik
No, já filtr už právě vyměněný mám i s olejem Každopádně díky, uvidím jak to vymyslím a kdyžtak se ozvu, kdybych to vykuchnul ven
_________________
Volvo 244 D6 89'
740 B230F 89'
Volvo 244 D6 89'
740 B230F 89'
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#7 D6/24- umístění olej. filtru, únik
Myslim že se mi tu někde válela trubka 4-10, kdyby po ní někdo toužil...
- Přílohy
-
- vymenik.JPG (51.47 KiB) Zobrazeno 847 x
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 23 Odpovědi
- 1719 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirkaTDI
-
- 1 Odpovědi
- 202 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od biimbo
-
- 8 Odpovědi
- 1237 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 15 Odpovědi
- 1174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spunge