Ojetina XC60 - recenze

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#2 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od wolf »

mají tam malou chybku, XC60 se vyrábí od 2008 ne 2010... jinak celkem povedená recenze.
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#3 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od volvoperformance »

hajnej píše: 07 črc 2020 11:21 ojeta XC60 ojetina spolehilvost zkušenosti recenze
Dobrá a pravdivá recenze, může se někomu hodit.

https://www.testyojetin.cz/ojete-vozy/volvo/ojete-volvo-xc60-pozor-na-puvod-tachometry-pretocene-o-200-tisic-nejsou-vyjimkou?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Co je na této recenzi pravdivého ? Jedna snůška nesmyslů za druhou!!!

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od hajnej »

2,4 l může jen po letech potrápit nefunkčními vířivými klapkami v sání

Řemen tedy měňte preventivně už po 60 000 km, hlavní rozvodový řemen pak stačí měnit po 180 000 km, opatrní majitelé nic nezkazí výměnou po 120 000 km

V mezinápravové spojce je potřeba po 60 000 km (nejpozději!) měnit olej

Každých 60 000 km se také musí měnit olej v automatické převodovce


Porovnám si tyhle informace s Tvojí recenzí XC90 v SM.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#5 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od hajnej »

A jestli to jsou nesmysly, tak bys mohl něco předat ze svých zkušeností.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#6 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od volvoperformance »

Třeba, že se XC60 vyrábí od 2008
Zrovna XC60 ze zahraničí nemívají velké nájezdy
Nejméně rizikový motor D5 ?
Teče mezichladič stlačeného vzduchu. Ty tkaky musí být obrovské, když se vzduch stává tekutý!
Vířivé klapky motor nesežere? Asi vypadnou na ulici
T6 jsou nespolehlivé motory? Atd

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#7 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od volvoperformance »

Verze T6 s turbem a kompresorem také nebude nic jednoduchého a bezproblémového. Řadové šestiválce jsou sice mechanicky spolehlivé, ale zase mají reálnou spotřebu okolo 12 litrů a servisně jsou trochu náročnější.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#8 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od Munga »

Je to klasická recenze podobná jak ostatní - předpokládám že to novináři už léta trošku změní a opíšou ze stejného mustru.
Já sem tomu také věřil než jsem XC60 koupil a až poté zjistil že je tam toho mraky ošizeného a serou se stejné věci většině. Kdybych napřed četl zde tak to nejspíš nekoupím.

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 744
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#9 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od Jasper »

D5ky jsou skvele a po pravu opevovane motory. Kazdy motor bude mit svou potrebu oprav...Nicmene me oba nic nechteji krome pravidelneho servisu.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 21
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Opatov
Vůz: Volvo xc60 D4 ocean race 2015

#10 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od Davidxman »

Tak si kupte českou modlu a sem nelezte, já jsem se svojí xc60 D4 133kw spokojenej najeto 215000 km a kromě EGR jenom pravidelný servis.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#11 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od shalibaba »

Je možný, že koho znám, tak u D4 4-válce zlobí chladič EGR?

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#12 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od Munga »

Davidxman píše: 24 lis 2020 18:06 Tak si kupte českou modlu a sem nelezte, já jsem se svojí xc60 D4 133kw spokojenej najeto 215000 km a kromě EGR jenom pravidelný servis.
Chceš říct že ti to nerezne? Byls někdy pod autem? Příčka pod chladičem atd. Když ti kamínek udělá dubku do ekolaku tak není pozink za chvilku zrzavej? Tak to ti fakt nevěřím.
Jen proto že mám Volvo tak si nebudu lhát do kapes. Realita je že tohle je jiné než píšou o nereznoucím tanku ze Švédské oceli.
Že seš spokojen je jedna věc, ale že tohle je pravda je jiná věc tak tady nikomu neříkej kam nemá lézt!

ren
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 756
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

#13 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od ren »

Velká pravda. Když jsem to v bazaru oblejzal, první co mě nas.alo byla příčka pod chladičem a chtěl jsem to tam nechat. To je obrovská ostuda nechat vepředu na ráně takový neošetřený kus kovu. Pak jsem jel kamarádovi mechošovi, ten to zvedl na sloupák a byl jsem na.ranej ještě víc. Kolega z práce má starou V70 MY 1999, nebyl jsem pod ní, ale tvrdí, že tam neexistuje rez. Jestli to je pravda, kam se na to současné XC60 hrabou. Na jaře proběhnou suříkové orgie.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 21
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Opatov
Vůz: Volvo xc60 D4 ocean race 2015

#14 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od Davidxman »

Každá značka a každý typ auta má slabé místo. Moje předchozí auto Octavia- ztuhlé stěrače, spadlé okna do dveří, předtím KIA po třech letech oloupaný volant, po dvou letech! provozu rez na zadnich dveřích, reklamace neznána musí tam být asi díra, sory jako na to je nějaká příčka s povrchovou rzí, která ani není vidět prkotina, já si do kapsy nelžu pro mě je to nejspolehlivější auto jaký jsem měl ale je to taky o štěstí to je jasný. Přeji hodně km bez poruchy všem.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#15 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od David Patočka »

Ano, podvozkové komponenty z oceli časem reznou. Je na nich pouze slabá vrstva barvy, která časem a solí prostě změní barvu na rezavou.
Příčka pod chladičema je zrzavá často, ale je poměrně silná a určitě vám chladiče neupadnou. U P2 být rezavá nemohla, protože tam žádná nebyla, a
při prvním najetí na obrubník, nebo hromadu zmrzlého sněhu se vodní chladič urval.
Ono všechno má svoje, a s ohledem na trend tlačení cen dolů, je to prostě ošizené. Navíc se nepočítalo s tím, že tato auta bude někdo provozovat
20 let, jak je tomu u nás. Jediné, co jsem viděl naprosto prorezlé u P2, byl podmotorový rám na S80 V8 z roku 2006.
Tam byla díra přesně za motorem poblíž výfuku, takže se raději objednal nový, protože V8 si to zaslouží :D

Takže si kupte vosk ve spreji, třeba u vás v Auto Kelly, a jednou za dva roky to nastříkejte. Hlavně žádné bolševické silnovrstvé praktiky,
protože potom na tom autě už nejde nic najít, natož udělat. Málokdo má představu, jak si někteří jedinci dokážou preventivně nakydat celé auto Tlumexem.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#16 Ojetina XC60 - recenze

Příspěvek od Sup »

Ano P2 jsou zespodu lepší, protože mají podvozkové díly z hliníku. P3 sdílí Fordí zavěšení a to hezky rezne, ale ještě jsem neviděl, že by to prolezlo úplně a upadlo. První XC70 P3 mají rezavé sváry prahů, když se sundá plastový kryt, ale je to v tak mizivém množství, že to není nic zásadní a žádné ohrožení bezpečnosti.
Shalibaba: to se ti nezdá VEA se systémově sere na věcích okolo EGR a docela trvalo, než se k tomu Volvo přiznalo. Zadělává se chladič EGR i samotný ventil se se.e. VEA pouští opravdu velké množství spalin zpět, stačí na sání sundat snímač tlaku a to vyndate jen kus plastu s uhlím, doporučuju občas vyndat a vyčistit. Dále jejich provedení některých svolávaček je šité horkou jehlou. Někdy bych možná našel fotky, zde rozříznete hadici a vložte tenhle mezi kus, na tenhle výstup vody z motoru nasadte gumovou záslepku a dotahnete eska pásku... Když Volvo tak s pětiválcem nebo více. S VEA pro mně skončil důvod si kupovat Volvo.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“