Volvo svolává přes dva miliony aut
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#26 Volvo svolává přes dva miliony aut
berou to podle poslední návštěvy ve Volvu. pokud to došlo tobě, tak s tím nový majitel ještě nebyl ve Volvu.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#27 Volvo svolává přes dva miliony aut
Takže když mám auto z Belgie a v Česku servis nepoznalo, tak se nedočkám nikdy...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#28 Volvo svolává přes dva miliony aut
To budu moct potvrdit pac s V70 jsem byl na vymene zamku 5. dveri uz tady a S60 jezdila pouze v Italii. Predpokladam, ze to tak bude a pokud ano, tak se behem navstevy s V70 preptam i na S60...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#29 Volvo svolává přes dva miliony aut
Tak to jsem zvědav. Byl jsem ve Volvu tak 2 roky zpět. A u mě je ten předpínač naprosto KO, přesně ve špatné pozici jako na letáku a narovnat nejde.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#30 Volvo svolává přes dva miliony aut
Podle mne je šance že se ozvou u nepůvodního majitele loterie, moje auto jezdilo do Průhonic - po koupi jsem tam osobně zajel a nacvakali si mne jako nového majitele. Když jsem po roce stáhnul app volvista
tak jsem se nezaregistroval protože potvrzovací kod zřejmě chodí na tel. původnímu majiteli.
Auto kupoval čech nové v S a tady mi ani nezjistily ani výbavu - prý nemají databáze propojené a to jezdilo pouze do autorizáku v ČR od nového. Mají to divně ošéfované tak jestli se ozvou bych nečekal.
tak jsem se nezaregistroval protože potvrzovací kod zřejmě chodí na tel. původnímu majiteli.
Auto kupoval čech nové v S a tady mi ani nezjistily ani výbavu - prý nemají databáze propojené a to jezdilo pouze do autorizáku v ČR od nového. Mají to divně ošéfované tak jestli se ozvou bych nečekal.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#31 Volvo svolává přes dva miliony aut
Také jsem si stáhnul app volvista (2018) zaregistroval se, ale potvrzovací kód chodil na telefon původnímu majiteli.
Je to o ničem
Je to o ničem
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
#32 Volvo svolává přes dva miliony aut
Nepletete si apku Volvista s Volvo on call? Volvista sel registrovat bez problemu, jen mi ta apka ve finale prisla jako zbytecna.
Volvo on call jsem chtel, tam je prave nutny ten kod. Autorizak vam to zmeni na vas, je nutny to u nich registrovat a samozrejme zaplatit - bez toho to nepujde. Chteli po me tusim 2 000/2 roky.
Pokud jde o auto koupene mimo CR, tak jakmile da Volvo novou registraci a kod, je potreba pres tlacitko On Call v aute zavolat na infolinku a tam zmenu potvrdit.
Volvo on call jsem chtel, tam je prave nutny ten kod. Autorizak vam to zmeni na vas, je nutny to u nich registrovat a samozrejme zaplatit - bez toho to nepujde. Chteli po me tusim 2 000/2 roky.
Pokud jde o auto koupene mimo CR, tak jakmile da Volvo novou registraci a kod, je potreba pres tlacitko On Call v aute zavolat na infolinku a tam zmenu potvrdit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#33 Volvo svolává přes dva miliony aut
tak mám po svolávačce. vpodstatě jen odstraní ten pahýl, co je chytnutý k sedačce.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#34 Volvo svolává přes dva miliony aut
No a s nim cely predpinac pasu. Hod detailni foto pod ten plast / gumu sedacky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#35 Volvo svolává přes dva miliony aut
asi tak
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#36 Volvo svolává přes dva miliony aut
Odstraňuje je primárně pyropatrona a nahrazuje se fixním uchycením pásu. Docházelo tam ke třepení jistícího lanka.
Podrobněji, včetně podrobného vysvětlení níže od importu:
Interní instrukce a zdůvodnění: Je velmi důležité správně vyměnit oba dva nebo jenom jeden spodní úchyt podle instrukcí TIE/VDN!
Vzhledem k tomu, že původní díly obsahují pyropatrony a jsou měněny na záruku (což jsou všechny výměny dílů v rámci
akcí) není možné vracet zákazníkovi vyměněné díly!
Výměna připojení typu PLP za pevné připojení spodního úchytu předního pásu
Původní řešení pásu s dílem PLP (patrona) spočívalo ve zvýšeném předpětí oblasti pánve a tím snížení dopředného pohybu pánve a vyvážení trajektorie trupu cestujícího a následné interakce s čelními airbagy při čelním nárazu.
Pro testy se nyní používají nové figuríny typu Thor ATD, které jsou v simulaci pohybu cestujícího při nárazu věrnější realitě než předchozí figuríny typu Hybrid-3 ATD, které měly příliš pevné napojení pánve a trupu.
Nedávné studie nárazových testů s novým typem figuríny nyní ukazují, že PLP řešení nemá efekt na hrudník, na pánev a na trup cestujícího v případě nárazu. Proto je akce řešena díly bez PLP .
Vozidla stále plně splňují požadované normy!
Podrobněji, včetně podrobného vysvětlení níže od importu:
Interní instrukce a zdůvodnění: Je velmi důležité správně vyměnit oba dva nebo jenom jeden spodní úchyt podle instrukcí TIE/VDN!
Vzhledem k tomu, že původní díly obsahují pyropatrony a jsou měněny na záruku (což jsou všechny výměny dílů v rámci
akcí) není možné vracet zákazníkovi vyměněné díly!
Výměna připojení typu PLP za pevné připojení spodního úchytu předního pásu
Původní řešení pásu s dílem PLP (patrona) spočívalo ve zvýšeném předpětí oblasti pánve a tím snížení dopředného pohybu pánve a vyvážení trajektorie trupu cestujícího a následné interakce s čelními airbagy při čelním nárazu.
Pro testy se nyní používají nové figuríny typu Thor ATD, které jsou v simulaci pohybu cestujícího při nárazu věrnější realitě než předchozí figuríny typu Hybrid-3 ATD, které měly příliš pevné napojení pánve a trupu.
Nedávné studie nárazových testů s novým typem figuríny nyní ukazují, že PLP řešení nemá efekt na hrudník, na pánev a na trup cestujícího v případě nárazu. Proto je akce řešena díly bez PLP .
Vozidla stále plně splňují požadované normy!
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#37 Volvo svolává přes dva miliony aut
Já nevěřím že vyhozenim předpínače je auto vlastně bezpečnější. Spíš že je to prostě levné a standart to splní.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#38 Volvo svolává přes dva miliony aut
Presne tak a je to cele na hovno.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#39 Volvo svolává přes dva miliony aut
Panove, kouknete se doprava na sedadlo spolujezdce. Tam je to jiz z vyroby, to co nyni davaji u ridice.
Jinak dnes jsem byl osobne ve Stodulkach a nic se SW nevypina, jen se pak do konektoru "cosi" cvakne ( dle me odpor) aby to nehlasilo chybu.
Jinak dnes jsem byl osobne ve Stodulkach a nic se SW nevypina, jen se pak do konektoru "cosi" cvakne ( dle me odpor) aby to nehlasilo chybu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#40 Volvo svolává přes dva miliony aut
Asi jsem objevil Ameriku, ale ten díl uchycení co dává Volvo do P3 místo předpínače vypadá uplně stejně, jako uchycení pásu u P2 před FL.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#41 Volvo svolává přes dva miliony aut
Pánové, předchozí majitel hodil mojí adresu do DB a přišla mi z Volva svolávačka na ty pásy. Je to teda trochu zvláštní, že se vykuchá pyropatrona, ale dejme tomu. Na druhou stranu palec nahoru pro Volvo, že řeší i takhle staré "wageny". Ke komu v Praze jezdíte do AS? Nikdy / nikde jsem nebyl. Díky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#42 Volvo svolává přes dva miliony aut
Tak mi to také přišlo - už jsem to nečekal.
Já byl spokojen u Kurtz Vestec (to se dá počítat jako Praha).
Já byl spokojen u Kurtz Vestec (to se dá počítat jako Praha).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#43 Volvo svolává přes dva miliony aut
Díky za tip, zkusím pana Kurtze. Aspoň to omrknu, kdybych potřeboval AS. Je tady na něj samá chvála
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dycky Most!
- Vůz: V60 D3
#44 Volvo svolává přes dva miliony aut
Tak už jsem taky po výměně, Volvo Ústí nad Labem za 30minut hotovo.
_________________
VOLVO V60, D3 120 kW, 2012, TF-80SC, + 205 tis.km
VOLVO V60, D3 120 kW, 2012, TF-80SC, + 205 tis.km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#45 Volvo svolává přes dva miliony aut
Také jsem nechával měnit, ale jen z důvodu, že ve SvenCaru dávali jako omluvu 25% slevu na nové díly a potřeboval jsem něco objednat
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#46 Volvo svolává přes dva miliony aut
@nosound: taky dobrý
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 756
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#47 Volvo svolává přes dva miliony aut
Teď jsem přijel z Průhonic, přijde mi, že jediné co udělali je, že nožíkem poměrně dost škaredě uřízli gumu u dolního uchycení pásu a aby to nebylo úplně hnusné, pokusili se to ojet šmirglem.
Edit: tak jsem kecal, neuřízli nic, ta guma tak vypadala i před tím a obroušená je od pásu.
Edit: tak jsem kecal, neuřízli nic, ta guma tak vypadala i před tím a obroušená je od pásu.
Naposledy upravil(a) ren dne 14 led 2022 10:30, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#48 Volvo svolává přes dva miliony aut
Tak tam nepojedu ... Mohl by jsi prosím udělat foto? Děkuji a nepospíchá to vůbec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#49 Volvo svolává přes dva miliony aut
jenom si tady cintnu s tim najdou/nenajdou. Když automobilka chce, tak si majitele auta najde. Svolávačka Audi, auto starý 20 let, nový prodaný v DE, tam pár majitelů, potom dovoz, v ČR tuna majitelů, pak já. Přišel mi doporučenej dopis od importéra.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#50 Volvo svolává přes dva miliony aut
Na začátku automobilka vyhlásí nějakou svolávací akci. Její součástí je seznam postižených vozů. Pak v první fázi všech svolávacích akcí (nebo teda ne všech, ale těch, kde hrozí nějaké nebezpečí při používání auta ano) dealeři obesílají svoje klienty. To trvá nějakou dobu. Každé auto, kde byla akce provedena se reportuje přímo do automobilky. Ta potom vydá nový seznam vozů, které ještě nebyly udělány. Následně importér požádá o součinnost Registr vozidel. Ten mu předá seznam majitelů příslušných vozů. Těm potom importér odešle poštou zvací dopis s tím, že se mají majitelé ozvat některému z dealerů, kde jim bude akce provedena.
Pokud se vyhlašuje bezpečnostní servisní akce na hodně stará auta (např. nedávno BMW a jejich airbagy), pak jde importér rovnou do Registru vozidel, protože se předpokládá, že tato auta již do autorizáků nejezdí.
Pokud se vyhlašuje bezpečnostní servisní akce na hodně stará auta (např. nedávno BMW a jejich airbagy), pak jde importér rovnou do Registru vozidel, protože se předpokládá, že tato auta již do autorizáků nejezdí.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 19 Odpovědi
- 1446 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Weight
-
- 13 Odpovědi
- 482 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 2 Odpovědi
- 699 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivanvanata
-
- 41 Odpovědi
- 2869 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.