TDI vibrace se stage1 D5T5

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 92
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D

#26 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od shaman137 »

Vzdyt rikam dvouhmota byla ok a nacipovani se zvednul kroutak vic nez dvouhmota unese tak proste se ozyva ale da se tomu predejit nizsim kvaltem takze no problemo
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#27 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Tarkin »

Mám Stage 1 čip, mam vyšší tlak, mým víc nafty, mám průchozí výfuk a v 1900-2100 to nevibruje ani s podlahou.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#28 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od raolsa »

shaman137 píše: 11 čer 2020 20:21nacipovani se zvednul kroutak vic nez dvouhmota unese
Ty evidentně nevíš jak dvouhmota funguje, co'? :D
Krouťák nemusí zvládat spojka, že proklouzne, ale dvouhmota krouťák jenom posílá dál, nijak na ní nemůže proklouznout. Vždyť je to jenom setrvačník, i když dvouhmotový.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#29 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Zeb »

Tarkine, postni sem graf z brzdy, abychom viděli průběh a konkrétní hodnoty výkonu a krouťáku, ať ho srovnáme s mým co jsem dával sem https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=31077&start=25. Já teď třeba nabral naftu u Ona a klepání při 2000 otáčkách zmizelo. Taky teda ale auto jede znatelně hůř. Takže bude třeba rozdíl v jednotkách Nm, kdy je vše ok a kdy už není.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#30 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Tarkin »

Nemám graf z brzdy, mám stage 1 s nějakýma úpravama co jsou více či méně k ničemu. V tuhle chvíli řeším vibrace v 2500-3000 otáčkach při plným.
Mám podezření na opět vyskočený výfuk ze silentu, PUR silentblok na převodovce a nebo prostě rozesraná dávka/mapa čerpadla.

Je to v řešení, mám objednaný chladič oleje, poslední část čerpadla a jsem domluven na custom čip. Pak by měl být krouťák vyšší. než stage 1.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#31 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od danki »

Ahojte,
mam tdi+chip na Daliho V70ke. Tez to vibrovalo pri cca 2000-2300 ot na 4. a 5. stupni.
Potom sem vymenil komplet spojku a vybruje dal :unknown:
Uz sem precital nejake info hlavne tu z fora a mozno bych sa vydal cestú stelovani predvstreku.
Negdo nejaky dotaz na tento napad?

Pozn. Chip tam je ale neni z D5T5

Danki
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#32 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od pepa.paur »

Ahoj Danki,
předvstřik jsem na TDI řešil v souvislosti se špatnými starty a předpokládám, že to základní nastavení podle tabulky ve vidě je jen pro ten start. Po nastartování už běží regulace a počítač reguluje předvstřik mimo jiné na základě snímače zdvihu jehly na čtvrtém válci. Takže pokud za jízdy běží ta regulace v rozsahu a souhlasí požadovaná a skutečná hodnota, mělo by to být ok.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#33 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od danki »

Aha, dobre vedet :good: , dik za info
tak pravdepodobne tady cesta nevede...
Tak budeme.diskutovat a mozno sa spolu k necemu dopracujeme :)
Ja si.musim aj tak predvstrek nastelovat, pac za tepla sa temu nekedy nechce. Keby tam byla nahodu nejaka zmena, hned pisem

Este raz dik
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1686
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#34 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od IgorS »

pepa.paur píše: 14 čer 2020 20:35 ... předpokládám, že to základní nastavení podle tabulky ve vidě je jen pro ten start.
:shock:
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#35 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Tarkin »

předvstřik jsem na TDI řešil v souvislosti se špatnými starty a předpokládám, že to základní nastavení podle tabulky ve vidě je jen pro ten start. Po nastartování už běží regulace a počítač reguluje předvstřik mimo jiné na základě snímače zdvihu jehly na čtvrtém válci. Takže pokud za jízdy běží ta regulace v rozsahu a souhlasí požadovaná a skutečná hodnota, mělo by to být ok.
Jak by to mohlo být jen pro start, když celá záležitost kolem předvstřiku je ryze mechanická, řízena napnutím řemenu pohánějící čerpadlo?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 69
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Bardejov
Vůz: S80 2,5 TDI 00'

#36 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Robo3220 »

Pri diagnostickych otackach skutocne nastavis iba zakladnu hodnotu predvstreku, ale predvstrek si nasledne podla rezimu reguluje samotne cerpadlo pomocou presuvniku, ktory pootaca celu klietku s valcekami. Nemam to dopodrobna nastudovane, ale prave tie diagnosticke otacky ti sposobia to, ze vnutorna regulacia predvstreku je pri dvihnutych otackach vypnuta a vies si nastavit tu zakladnu hodnotu. Dalej si to reguluje solenoidom samotne cerpadlo (podla teploty nafty ? zdvihu ihly riadiaceho vstreku?)
Mas na to aj vo Vide samotny parameter, ktory ukazuje na kolko % je ten presuvnik aktivny.
obrázok.png
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#37 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Tarkin »

V tuhle chvíli mi motor také vibruje, plný plyn otáčky okolo 2000, citelné vibrace, které ustanou okolo 2500. Nevím čím to, do teď to nedělalo.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#38 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Ondra. »

Usoudil jsem ze nestiha davkovat cerpadlo. Cip jsem vypnul a mam pokoj
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#39 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Tarkin »

To nedává smysl, čerpadlo i s 11mm hlavou ukrmí mnohem vyšší výkony a já mám 12mm.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Oja
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 25
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Lovosice
Vůz: Volvo 850 2.5tdi, 96

#40 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Oja »

Já se přikláním k dvouhmotě, tyto vibrace mi to po chipu dělá i na trojku když přidám víc plynu u 2000tis. To samé na čtyřku a pětku. Jak mám motor roztočený ke třem tisícům a přislápnu ho vibrace žádné nejsou. Novou dvouhmotu mám v regále, čekám na počasí. Tak možná někdy napíšu :D zda výměna pomohla a nebo né.
_________________
Modrá 850 2.5tdi + chip

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#41 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Tarkin »

Auto se mi vrátilo ze servisu, čerpadlo je s 11mm origo hlavou po repasu. Řešila se i napájecí relé pro stop ventil a N75.

V tuhle chvíli je tam stage 1 s dávkou paliva odpovídající čerpadlu v top stavu. Tzn žádný zbytečný dým a smrad. Motor nevibruje v žádných otáčkách.
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 17 úno 2021 12:24, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#42 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak ať máš už klid :good:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#43 TDI vibrace se stage1 D5T5

Příspěvek od Ondra. »

Tarkin píše: 17 úno 2021 12:13 Auto se mi vrátilo ze servisu, čerpadlo je s 11mm origo hlavou po repasu. Řešila se i napájecí relé pro stop ventil a N75.

V tuhle chvíli je tam stage 1 s dávkou paliva odpovídající čerpadlu v top stavu. Tzn žádný zbytečný dým a smrad. Motor nevibruje v žádných otáčkách.
takže jsem to tim čerpadlem trefil? já mam čip off, v normálním stavu se mi TDI chová pěkně, nebudu se trápit a vyhazovat peníze kvůli 20 kw (zdravím Ejdoua :D )
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“