Volvo modrá 740 GLT
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#26 Volvo modrá 740 GLT
Stropnice je super
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#27 Volvo modrá 740 GLT
Ten body kit je origo?
Až to budeš prodávat, tak se stavím do řady
Až to budeš prodávat, tak se stavím do řady
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#28 Volvo modrá 740 GLT
Bratříček
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#29 Volvo modrá 740 GLT
Moc pěkná krabice doufám že ti bude sloužit lépe než dvojka, péči těm autům rozhodně dát umíš tak ať se daří
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#30 Volvo modrá 740 GLT
Rozhodne bych nechtel shazovat dvojku, trochu jsem ji ted zanedbaval, ale to, ze Alois stoji, neni jeho vina, problem je na strane (ne)ridice.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#31 Volvo modrá 740 GLT
Uběhly dva roky a kousek. Na autě jsem pracoval, to je pravda, avšak neproběhl žádný upgrade, který by byl hodný zápisu do galerky. Prošel jsem stk a dva roky jezdil a servisoval. Okolo řízení vstřikování jsem postupně vyměnil skoro vše. Vyměnil jsem též přístrojovku, jelikož přestala kostřit alternátor.
Postupem času jsem se ale musel věnovat víc rekonstrukci domu než autu. Po přestěhování jsem přišel i o garáž a přišla myšlenka o výměně za celoroční povoz, jelikož už jsem přestal být majitelem, kterého si auto zaslouží.
Ironií proto je, že mě s autem hned potkala nehoda. Dostal jsem smyk na vsechny čtyři a bokem jsem najel na začátek svodidla.
Poničil spoiler, airguide a nosič chladiče vepředu, komplet vyfuk od katu. Ale nejhorší újmou jsou promackly prahy. Celkem se konstrukce (asi) nehnula, dveře mají všude mezery stejný, nikde se nic nepozná, pokud se člověk nesehne, že. Bodykit se nasadit dá a není to vidět vůbec.
Tudíž jsem si říkal, že s tím dokážu žít nějaký čas, než přijde čas na opravu.
Auto mám teda venku na kozach a opravuju, leckde se našly puchýře, tak opět kartáčuju, odrezuju.
Ale věc se má tak.
Není mezi Vámi někdo, kdo se zrovna nudí a chtěl by si hrát doma v garáži na téhle sedmě?
Vím, že promáčklý práh není žádná prkotina, ale přenechal bych ji levně.
Nechce se mi psát inzerát typu na opravu nebo nd. Asi by to bylo snazší, ale já bych raději, kdyby se našel nějaký zachránce.
Postupem času jsem se ale musel věnovat víc rekonstrukci domu než autu. Po přestěhování jsem přišel i o garáž a přišla myšlenka o výměně za celoroční povoz, jelikož už jsem přestal být majitelem, kterého si auto zaslouží.
Ironií proto je, že mě s autem hned potkala nehoda. Dostal jsem smyk na vsechny čtyři a bokem jsem najel na začátek svodidla.
Poničil spoiler, airguide a nosič chladiče vepředu, komplet vyfuk od katu. Ale nejhorší újmou jsou promackly prahy. Celkem se konstrukce (asi) nehnula, dveře mají všude mezery stejný, nikde se nic nepozná, pokud se člověk nesehne, že. Bodykit se nasadit dá a není to vidět vůbec.
Tudíž jsem si říkal, že s tím dokážu žít nějaký čas, než přijde čas na opravu.
Auto mám teda venku na kozach a opravuju, leckde se našly puchýře, tak opět kartáčuju, odrezuju.
Ale věc se má tak.
Není mezi Vámi někdo, kdo se zrovna nudí a chtěl by si hrát doma v garáži na téhle sedmě?
Vím, že promáčklý práh není žádná prkotina, ale přenechal bych ji levně.
Nechce se mi psát inzerát typu na opravu nebo nd. Asi by to bylo snazší, ale já bych raději, kdyby se našel nějaký zachránce.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#32 Volvo modrá 740 GLT
Tak proběhl malý posun vpřed.
Říkal jsem si, že si sem opět zaznamenám své úspěchy a neúspěchy, pokusy a otázky...
Jako první jsem se pustil do opravy popraskaného spoileru. Zvolil jsem metodu sešití horkým drátkem ala ty mašinky nabízené na internetu.
Já jsem však použil starou pájku a měděný drát o průměru 1,5mm. všechny kusy jsem k sobě takto sešil, poté jsem zalil spoje lepidlem na plasty
(roztavil jsem čiré plastové rámečky, co zbyly synovi po plastové stavebnici, v acetonu). Následně jsem spoiler zevnitř vylaminoval.
Poměrně mnoho úsilí, ale o tuhosti takové opravy mám stále pochybnosti - ostatně provoz ukáže.
Při této kosmetice jsem řešil rovnou vyrezlý blatník. Koupil jsem jakousi Tchai-wanskou druhovýrobu. Plech o pár desetin tenčí po několik dobře mířených kolínkách
nakonec padnul na místo. Ale je to vidět obzvlášť zepředu, že to není originál. Výsledek domácího lakování je též při nejlepším uspokojivý, takže do budoucna chci blatník vyměnit za originál.
Vazníček, jenž drží chladič jsem narovnal zpět a popraskaný airguide zatím chybí.
Nainstaloval jsem katalyzátor, jelikož původní byl už stejně prázdný, ale po nehodě též placatý. Od katu dozadu je nový výfuk od bosalu.
Obul jsem nová letní pneu vredestein.
Nainstaloval jsem "novou" řídící jednotku a přepojil palivové relé dle originálního zapojení. Čili pumpa teď jede pouze pokud má motor otáčky - to je super.
Ale takové to natlakování na kontrolkách to se tedy neděje. Nicméně autu to moc nevadí, čili to neřeším. Dále jsem našel uhnilý konektor ventilu odvětrání sání.
Je to asi nějaký ventil teplých startů - podle mě to má pouze 16v. To jsem opravil, ale ten nepravidelný problém se správným spalováním přetrvává. Nezbývá mi,
než zkontrolovat kompletní motorový svazek. Jsem přesvědčený, že problém je v elektrice, podezření padá na ukostření - zřejmě jsem něco přehlédl.
Čili auto už zase vypadalo, motor vrčel, tak jsem vyrazil na stk. Technicky jsem prošel, avšak emise tragédie. Inu budu na tom muset ještě zapracovat.
Mimochod kdesi jsem se dočetl, že ta pozdější 114kw verze vznikla kvůli snížení emisí... inu já mám starší 117kw s tří palcovou váhou, ale v papírech 114kw.
Tak si říkám, mám vůbec šanci emisemi projít? Uvidím.
Nyní mám auto zase na špalkách. Dal jsem se do repase přední nápravy. Na zadní jsem vyměnil horní uložení vlečných ramen.
Zatím mám kosti dole a čistím je. Měl jsem možnost je opískovat, ale nakonec to jde celkem dobře na staré 360v kotoučovce s kartáčem.
O povrchové úpravě ještě dumám, asi padne volba na alkyton, či něco takového. Rozhodně měním uložení stabilizatoru - PUR a ufa, tyčky stabíku a kloub - skandix.
Gumy zadního a předního ramene vypadají obstojně a jsou originál, tak zvažuju, že je tam nechám. Když neměním za PUR, tak si říkám, že výměna za druhovýrobu by byl možná downgrade..
Koupil jsem bilstein b2 (zlákala mě sleva- vím, že nemůžu čekat nějakou kvalitu) ale zjistil jsem, že mi nepasují. Asi půjdu do KYB.
Rozhodl jsem se, že půjdu do nového katu od bosalu, dneska večer bych ho měl nějak vařit-pasovat. A v souvislosti s absencí šroubení na lambdu ji chci dát na downpipe (říkám si, čím blíž motoru, tím líp)
Jenže musím káblík nějak uchytit na druhé straně nosníku. Vrtat se mi moc nechce, tak zkusím pořádně vyčistit povrch a nalepit příchtky na kablík lepidlem na sklo.
Asi jsem určitě na něcio zapomněl, tak to průběžně doplním. Celkem se těším na svezení s novými silentbloky.
Říkal jsem si, že si sem opět zaznamenám své úspěchy a neúspěchy, pokusy a otázky...
Jako první jsem se pustil do opravy popraskaného spoileru. Zvolil jsem metodu sešití horkým drátkem ala ty mašinky nabízené na internetu.
Já jsem však použil starou pájku a měděný drát o průměru 1,5mm. všechny kusy jsem k sobě takto sešil, poté jsem zalil spoje lepidlem na plasty
(roztavil jsem čiré plastové rámečky, co zbyly synovi po plastové stavebnici, v acetonu). Následně jsem spoiler zevnitř vylaminoval.
Poměrně mnoho úsilí, ale o tuhosti takové opravy mám stále pochybnosti - ostatně provoz ukáže.
Při této kosmetice jsem řešil rovnou vyrezlý blatník. Koupil jsem jakousi Tchai-wanskou druhovýrobu. Plech o pár desetin tenčí po několik dobře mířených kolínkách
nakonec padnul na místo. Ale je to vidět obzvlášť zepředu, že to není originál. Výsledek domácího lakování je též při nejlepším uspokojivý, takže do budoucna chci blatník vyměnit za originál.
Vazníček, jenž drží chladič jsem narovnal zpět a popraskaný airguide zatím chybí.
Nainstaloval jsem katalyzátor, jelikož původní byl už stejně prázdný, ale po nehodě též placatý. Od katu dozadu je nový výfuk od bosalu.
Obul jsem nová letní pneu vredestein.
Nainstaloval jsem "novou" řídící jednotku a přepojil palivové relé dle originálního zapojení. Čili pumpa teď jede pouze pokud má motor otáčky - to je super.
Ale takové to natlakování na kontrolkách to se tedy neděje. Nicméně autu to moc nevadí, čili to neřeším. Dále jsem našel uhnilý konektor ventilu odvětrání sání.
Je to asi nějaký ventil teplých startů - podle mě to má pouze 16v. To jsem opravil, ale ten nepravidelný problém se správným spalováním přetrvává. Nezbývá mi,
než zkontrolovat kompletní motorový svazek. Jsem přesvědčený, že problém je v elektrice, podezření padá na ukostření - zřejmě jsem něco přehlédl.
Čili auto už zase vypadalo, motor vrčel, tak jsem vyrazil na stk. Technicky jsem prošel, avšak emise tragédie. Inu budu na tom muset ještě zapracovat.
Mimochod kdesi jsem se dočetl, že ta pozdější 114kw verze vznikla kvůli snížení emisí... inu já mám starší 117kw s tří palcovou váhou, ale v papírech 114kw.
Tak si říkám, mám vůbec šanci emisemi projít? Uvidím.
Nyní mám auto zase na špalkách. Dal jsem se do repase přední nápravy. Na zadní jsem vyměnil horní uložení vlečných ramen.
Zatím mám kosti dole a čistím je. Měl jsem možnost je opískovat, ale nakonec to jde celkem dobře na staré 360v kotoučovce s kartáčem.
O povrchové úpravě ještě dumám, asi padne volba na alkyton, či něco takového. Rozhodně měním uložení stabilizatoru - PUR a ufa, tyčky stabíku a kloub - skandix.
Gumy zadního a předního ramene vypadají obstojně a jsou originál, tak zvažuju, že je tam nechám. Když neměním za PUR, tak si říkám, že výměna za druhovýrobu by byl možná downgrade..
Koupil jsem bilstein b2 (zlákala mě sleva- vím, že nemůžu čekat nějakou kvalitu) ale zjistil jsem, že mi nepasují. Asi půjdu do KYB.
Rozhodl jsem se, že půjdu do nového katu od bosalu, dneska večer bych ho měl nějak vařit-pasovat. A v souvislosti s absencí šroubení na lambdu ji chci dát na downpipe (říkám si, čím blíž motoru, tím líp)
Jenže musím káblík nějak uchytit na druhé straně nosníku. Vrtat se mi moc nechce, tak zkusím pořádně vyčistit povrch a nalepit příchtky na kablík lepidlem na sklo.
Asi jsem určitě na něcio zapomněl, tak to průběžně doplním. Celkem se těším na svezení s novými silentbloky.
- Přílohy
-
- IMG_20230923_173326_714.jpg (121.84 KiB) Zobrazeno 1216 x
-
- IMG_20230721_165244_078.jpg (94.49 KiB) Zobrazeno 1216 x
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#33 Volvo modrá 740 GLT
Pekne ses do toho dal... Drzim palce!
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#34 Volvo modrá 740 GLT
Krásná práce. To vaření nárazníku by mohlo i držet, kor jestli si přes to hodil nějakou tkaninu. Jen to je do prvního ťukance někde na parkovišti, protože to už nebude houževnatý, ale křehký. Mě nově udělanej nárazník vydržel na autě přesně 2 dny, než mi ho nějakej dobrák na parkovišti poladil
Tak aŤ ti elán vydrží, dobře se na to kouká
Tak aŤ ti elán vydrží, dobře se na to kouká
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#35 Volvo modrá 740 GLT
Díky. Taky už moc nepočítám, že bude ten spoiler flexibilní, ale nerozpadne se. Snad.
Připojuji fotečku z večerního ladění výfuku. Šel jsem cestou vlnovce, jelikož ten originál pružný spoj mě celkem štval.
Připojuji fotečku z večerního ladění výfuku. Šel jsem cestou vlnovce, jelikož ten originál pružný spoj mě celkem štval.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7513
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#36 Volvo modrá 740 GLT
Sedma bude jako nová!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#37 Volvo modrá 740 GLT
dobrá práce
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#38 Volvo modrá 740 GLT
Děkuju všem za podporu.
Tak jedeme pomalu dále. Ale opravdu po malých krůčkách.
Nakonec měním všechny gumy a rovněž zadní ramena, jelikož z nich už mnoho nezbývalo.
Mezitím proběhla očista všech komponent, ocelové věci ošetřeny nátěrem. Kosti a nové šucplechy jsem natřel trochu prasacky silnou vrstvou kovářské černě, je trvale elastická, ale nepouští vodu. Uvidím, jak dlouho tam vydrží. Zbytek tedy alkyton s mým oblíbeným odstínem - rezavá.
U kostí jsem zvolil špatný postup a natřel je před lisováním nových gum, takže jsou náležitě "ochmatány" při manipulaci po zahřátí - poučení pro příště.
Náboje jsem očistil a nacpal do nich novou vazelínu od SNR. Není to tak, že bych šetřil na nových dílech (dobře trochu to tak je), ale spíš se snažím zachovat co nejvíce originálu, pokud je v pořádku. Tak jsem jim snad trochu prodloužil životnost.
Musím tedy říct, že mě cídění starých dílů celkem baví, je to pro mě taková psychoterapie. Někdo třeba vybarvuje mandaly a já stojím u staré kartacovacky a uhýbám odlétávajícím štětinkám.
Teď už jen počkat,až mi skandixu vydá nová ramena, šrouby, misky horního uložení a můžu jet dál.
Sundal jsem (po třech hodinách usilovného nadávání) výfukové svody, abych zjistil, že jsou vevnitř úplně zborcené, praskliny už jsou vidět i z venku na spodku.
A to jsou právě ty momenty (s touhle kraksnou až moc časté), kdy si říkám, že už mě to s ní nebaví. Pokud svody neseženu, poskládám to zpátky se starými a půjde pryč.
Tak jedeme pomalu dále. Ale opravdu po malých krůčkách.
Nakonec měním všechny gumy a rovněž zadní ramena, jelikož z nich už mnoho nezbývalo.
Mezitím proběhla očista všech komponent, ocelové věci ošetřeny nátěrem. Kosti a nové šucplechy jsem natřel trochu prasacky silnou vrstvou kovářské černě, je trvale elastická, ale nepouští vodu. Uvidím, jak dlouho tam vydrží. Zbytek tedy alkyton s mým oblíbeným odstínem - rezavá.
U kostí jsem zvolil špatný postup a natřel je před lisováním nových gum, takže jsou náležitě "ochmatány" při manipulaci po zahřátí - poučení pro příště.
Náboje jsem očistil a nacpal do nich novou vazelínu od SNR. Není to tak, že bych šetřil na nových dílech (dobře trochu to tak je), ale spíš se snažím zachovat co nejvíce originálu, pokud je v pořádku. Tak jsem jim snad trochu prodloužil životnost.
Musím tedy říct, že mě cídění starých dílů celkem baví, je to pro mě taková psychoterapie. Někdo třeba vybarvuje mandaly a já stojím u staré kartacovacky a uhýbám odlétávajícím štětinkám.
Teď už jen počkat,až mi skandixu vydá nová ramena, šrouby, misky horního uložení a můžu jet dál.
Sundal jsem (po třech hodinách usilovného nadávání) výfukové svody, abych zjistil, že jsou vevnitř úplně zborcené, praskliny už jsou vidět i z venku na spodku.
A to jsou právě ty momenty (s touhle kraksnou až moc časté), kdy si říkám, že už mě to s ní nebaví. Pokud svody neseženu, poskládám to zpátky se starými a půjde pryč.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#39 Volvo modrá 740 GLT
Tak už to budou dva týdny, co modrá opustila mou stáj. Věřím, že v novém domově o ní bude dobře postaráno, jelikož nový majitel zdá se plný sil a entusiasmu.
Já jsem si potřeboval udělat prostor, abych se postaral o dvojku a opravil můj staro-nový přírůstek - V 70 XC p2 147kw.
Se sedmičkou jsem se stihl rozloučit při sněhové nadílce, za což jsem rád.
Já jsem si potřeboval udělat prostor, abych se postaral o dvojku a opravil můj staro-nový přírůstek - V 70 XC p2 147kw.
Se sedmičkou jsem se stihl rozloučit při sněhové nadílce, za což jsem rád.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#40 Volvo modrá 740 GLT
Občas neuškodí trochu zúžit svůj záběr
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#41 Volvo modrá 740 GLT
Moje řeč. Obzvlášť, když největší žrout času a peněz je ten dům v pozadí poslední fotky.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#42 Volvo modrá 740 GLT
Ta poslední fotka sedmička je opravdu stylová, jak do kalendáře
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šluknovský výběžek
- Vůz: 740 glt b234f '89
- Bydliště: Mikulášovice
#43 Volvo modrá 740 GLT
Diky. A to jsem fotku pořizoval úplně promrzlý po tom, co jsem se vyprošťoval holýma rukama s pomocí deky pro psa ze závěje jejíž výška se otiskla na dveřích.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47
Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 0 Odpovědi
- 199 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 33 Odpovědi
- 5959 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 6 Odpovědi
- 3871 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Manek
-
- 8 Odpovědi
- 3482 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa