Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#1 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Zdravím kolegové
Předtím než vás opustím, protože se mi auto přestane rozbíjet, bych si dovolil jednu malou otazečku která mi už pár let vrtá hlavou.
Hodně lidí zde mění silentbloky protože jim vadí vibrace dieselů, ovšem málokomu to pomůže. Já sem ovšem zpozoroval, že když se se připadá plyn, čti pila až do červeného, tak se zdá že vibrace přestanou. I pak na volnoběh. Auto pak i lépe řadí, rychleji a jemně. Zkrátka jako za mlada
To nemůže tedy mít spojitost s uložením motoru, nýbrž buď s motorem samotným, nebo s automatem, že tam je víc tlaku nebo co já vím.
Tato hypotéza se mi potvrdila opakovaně a tak si říkám jestli to nevyřeší výměna rozvaděče a zdali to zde někdo už neřešil. Konkrétně si nechat vyměnit rozvaděč, což není až tak složitá situace a na trhu je teď mnoho zajímavých alternativ jako poláci od sonnaxu atp. Rozvaděče tam stojí půlku, máte záruku i certifikát s razítkem s polskými písmeny a obrázky.
Četl sem večer u vína dlouho recenze všech těch polských podniků a většina se překvapivě zdá být opravdu kladná. I lidi co si pro to posílaj až do USA a UK. Jenže věřte tomu a Polák a razítka, na to já mám slabost.
Myslím že nejsem první koho to napadlo tak bychom to mohli jednou pro vždy vyřešit. Mnoho témat tu vždy končí, "kup originál nebo dej celý na repasovat", přičemž se zdá, podle literatury od různých servisních firem jak na uralu tak v západních končinách, že rozvaděč je v "9/10" případů vinen.
Samozřejmě není pochyb že já budu ten 10. připad, ale třeba tu existuje těch 9 kterým to pomůže, nebo pomohlo.
Přeci jenom dát nějakých 20 tisíc za opravu která vyřeší toliko častých a choulostivých problémů s automatem, se mi nezdá tak hrozné. Ale dávat dvojnásobek už ztrácí smysl i pro bezedný zoufale jako sem já.
Kdybyste někdo měl zkušenosti budu rád, chtěl bych to totiž zkusit. Každý názor se hodí.
Předtím než vás opustím, protože se mi auto přestane rozbíjet, bych si dovolil jednu malou otazečku která mi už pár let vrtá hlavou.
Hodně lidí zde mění silentbloky protože jim vadí vibrace dieselů, ovšem málokomu to pomůže. Já sem ovšem zpozoroval, že když se se připadá plyn, čti pila až do červeného, tak se zdá že vibrace přestanou. I pak na volnoběh. Auto pak i lépe řadí, rychleji a jemně. Zkrátka jako za mlada
To nemůže tedy mít spojitost s uložením motoru, nýbrž buď s motorem samotným, nebo s automatem, že tam je víc tlaku nebo co já vím.
Tato hypotéza se mi potvrdila opakovaně a tak si říkám jestli to nevyřeší výměna rozvaděče a zdali to zde někdo už neřešil. Konkrétně si nechat vyměnit rozvaděč, což není až tak složitá situace a na trhu je teď mnoho zajímavých alternativ jako poláci od sonnaxu atp. Rozvaděče tam stojí půlku, máte záruku i certifikát s razítkem s polskými písmeny a obrázky.
Četl sem večer u vína dlouho recenze všech těch polských podniků a většina se překvapivě zdá být opravdu kladná. I lidi co si pro to posílaj až do USA a UK. Jenže věřte tomu a Polák a razítka, na to já mám slabost.
Myslím že nejsem první koho to napadlo tak bychom to mohli jednou pro vždy vyřešit. Mnoho témat tu vždy končí, "kup originál nebo dej celý na repasovat", přičemž se zdá, podle literatury od různých servisních firem jak na uralu tak v západních končinách, že rozvaděč je v "9/10" případů vinen.
Samozřejmě není pochyb že já budu ten 10. připad, ale třeba tu existuje těch 9 kterým to pomůže, nebo pomohlo.
Přeci jenom dát nějakých 20 tisíc za opravu která vyřeší toliko častých a choulostivých problémů s automatem, se mi nezdá tak hrozné. Ale dávat dvojnásobek už ztrácí smysl i pro bezedný zoufale jako sem já.
Kdybyste někdo měl zkušenosti budu rád, chtěl bych to totiž zkusit. Každý názor se hodí.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Já ti nevím, ale jak může být rozvaděč příčinou vibrací, když má za úkol ROZVÁDĚT olej v převodovce různými směry? Nic se v něm netočí, nic neskáče, atd.....
Nepleteš si to s měničem?
Nepleteš si to s měničem?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#3 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
taky bych tipoval, že myslí měnič.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#4 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Absolutně netuším. Možná máte pravdu, smysl to dává. Půlit převodovku, jak se znám, tak to nedopadne dobře.
Často je to ale zmiňováno, že je to příčina "vibrací na neutrál". Vezl mě jednou taxikář v éčku a taky mi to říkal . Ono stačí že nějakej solenoid něco někam nedotlačí a už tam něco může o něco rachtat. Polak to tam popisuje jak bajku... Jednou sem četl, že vibrace na citroenech s tímhle automatem s tím měli problém když to bylo nový a po výměně vibrace zmizeli. Už ten příspěvek ale nemohu najít.
https://maktrans.net/AW-TF-80-81-valve-body-rebuild
http://c6-friends.nl/downloads/Aisin-aw6-diagnose.pdf
Často je to ale zmiňováno, že je to příčina "vibrací na neutrál". Vezl mě jednou taxikář v éčku a taky mi to říkal . Ono stačí že nějakej solenoid něco někam nedotlačí a už tam něco může o něco rachtat. Polak to tam popisuje jak bajku... Jednou sem četl, že vibrace na citroenech s tímhle automatem s tím měli problém když to bylo nový a po výměně vibrace zmizeli. Už ten příspěvek ale nemohu najít.
https://maktrans.net/AW-TF-80-81-valve-body-rebuild
http://c6-friends.nl/downloads/Aisin-aw6-diagnose.pdf
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Rozvaděč je přišroubovaný na převodovku zvenku. Měnič je mezi motorem a převodovkou. Je to vlastně jako taková "spojka", neboli vytváří se v něm tlak oleje, který ovládá automatické řazení - velice jednoduše řečeno.
Když by byl malý tlak oleje, nebo malý proud, který ovládá solenoidy, tak by teoreticky mohl solenoid nedosednout na své místo a blbě přepustit ten ovládací tlak, ale že by to vytvořilo vibrace se mi nezdá.
Nicméně tohle by musel potvrdit, nebo vyvrátit p. Patočka, který je machr na tyhle stroječky a přístroječky.
Když by byl malý tlak oleje, nebo malý proud, který ovládá solenoidy, tak by teoreticky mohl solenoid nedosednout na své místo a blbě přepustit ten ovládací tlak, ale že by to vytvořilo vibrace se mi nezdá.
Nicméně tohle by musel potvrdit, nebo vyvrátit p. Patočka, který je machr na tyhle stroječky a přístroječky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#6 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Haha, toho se právě bojím
No, udělám to následovně. Nechám udělat proplach převodovky (vytlačit vše ven), když se podělá, je to rozvaděč. Když ne, tak je to měnič a ten já měnit nebudu protože jakmile pude převodovka dolů, tak vidím velký špatný. Dávám tomu 50/50
No, udělám to následovně. Nechám udělat proplach převodovky (vytlačit vše ven), když se podělá, je to rozvaděč. Když ne, tak je to měnič a ten já měnit nebudu protože jakmile pude převodovka dolů, tak vidím velký špatný. Dávám tomu 50/50
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#7 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
cca před rokem a půl jsem řešil vadný hydroměnič - auto mi cca v 50km/h vibrovalo a pod motorem se ozývalo skřípání, jako když je v brzdách kamínek.
Udělal se repas a jezdím spokojeně dál....
Udělal se repas a jezdím spokojeně dál....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Jestli si chceš hrát, mam tu rozvadeč ze své V8, který jsme vyndaval, protože občas řadil dlouho. Dával jsem novej a tuten mi zustal. Měl sem ho tu na inzerci asi za 7 a nikdo ho nechtěl. Za 5 bych ti ho přenechal a pokusuj si. Je to i rozdíl, zda dát 25 nebo 5.
Pokud by sis dal svoje soleniody, tak nejspíš bude jak novej. Olej se měnil pravidelně a zanesený nebude.
Pokud by sis dal svoje soleniody, tak nejspíš bude jak novej. Olej se měnil pravidelně a zanesený nebude.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#9 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
No a jak poznám, že bude pasovat? Nevíš prosím číslo dílu? Já sám nevím který tam mám. Prý ten první, ale ten má taky 3 čísla dílů.
Co znamená "řadil dlouho", ten můj taky řadí dlouho
Jinak děkuji za reakci
Co znamená "řadil dlouho", ten můj taky řadí dlouho
Jinak děkuji za reakci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#10 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Haha, tady u pana rusáka to vypadá, že je to hračka To video má v sobě víc informací než co sem nasbíral z prezentace pro obchoďáky Aisinu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Orlice
- Vůz: XC90 V8 4.4 2006, S80II 3.2 2007
#11 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Zdravím, na S80 II 3.2, automat, při studeným motoru hučí až skřípe z motoráku. Při P, N, R jako by se hádali tlaky v převodovce, ale na D se to zklidní. Po zahřátí je vše OK. Při jízdě pod plynem je to dobrý, ale při ubrání plynu se ozve skřípění, stejný i při zatočení do leva, když se auto zhoupne na pravou stranu. Nemáte s tím někdo zkušenost?
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#12 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Jelikož se jedná o 3.2 tak bych se zaměřil na volnoběžku alternátoru a její pohon, protože to se řeší poměrně často.
Po startu je alternátor v plném zatížení a dobíjí baterku po vyčerpávajícím startu naplno, po zahřátí je to již ok.
Ale třeba jen kecám, možná bych namísto toho navštívil servis ve svém okolí, který opravdu zná VOLVO. A pak bude jasno,
než vyhazovat peníze za díly, které se nabízejí v diskuzi.
Po startu je alternátor v plném zatížení a dobíjí baterku po vyčerpávajícím startu naplno, po zahřátí je to již ok.
Ale třeba jen kecám, možná bych namísto toho navštívil servis ve svém okolí, který opravdu zná VOLVO. A pak bude jasno,
než vyhazovat peníze za díly, které se nabízejí v diskuzi.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Orlice
- Vůz: XC90 V8 4.4 2006, S80II 3.2 2007
#13 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Díky za odpověď. Taky jsem o volnoběžce uvažoval. Auto mám teprve týden a chci ho dát do pořádku. Nejdříve udělám pomocný rozvody a při tom se kouknem na volnoběžku. Koukal jsem že převodovka byla celá od oleje, ale vyřešilo to přetěsnění vakuové pumpy ( 30,- za těsněni ) Teď budu pátrat dál.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Orlice
- Vůz: XC90 V8 4.4 2006, S80II 3.2 2007
#14 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
tak volnoběžky a u toho i rozvody vyměněny (bylo na čase) a pořád stejný na P a R na místě hukot, při jízdě v záběru dobrý, ale při povolení plynu zase rachot, ale zajímavý, že to dělá při zhoupnutí vozu na levou stranu, na pravou ticho Jako by bylo málo oleje v převodovce a přeléval se tam olej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#15 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Když jsem měl v pytli hydroměnič, tak mi to pod autem skřípalo, byla tam ohlá lopatka - takový zvuk jako kamínek v brzdách. Dokonce to i bylo závislé na natočení volantu.
EDIT: a navíc to i vybrovalo v nižších otáčkách, hlavně na trojku.....
EDIT: a navíc to i vybrovalo v nižších otáčkách, hlavně na trojku.....
Naposledy upravil(a) Deshi dne 23 říj 2020 13:59, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Orlice
- Vůz: XC90 V8 4.4 2006, S80II 3.2 2007
#16 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
To jsi mě moc nepotěšil Dá se zjistit, kolik je oleje v převodovce když vyšroubuju napoušťák? Pokuď má být? Ještě jsem nic takovýho neřešil.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Hladina oleje se zkouší při nastartovaném motoru ohřáteho auta. Zespodu na vypouštěcím šroubu je ještě jeden menší šroubek, ten se vyšroubuje a mělo by z něj vytéct pár kapek oleje. Pokud z něj neteče může být oleje málo (nebo akorát), pokud teče, nechat vytéct co přebývá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#18 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Teplota oleje mezi 50-60°C
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Orlice
- Vůz: XC90 V8 4.4 2006, S80II 3.2 2007
#19 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Díky za radu, o víkendu na to kouknu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Orlice
- Vůz: XC90 V8 4.4 2006, S80II 3.2 2007
#20 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Zdravím vespolek, tak po repasi hydroměniče (utržená lamela spojky) furt rachot, komplet pomocný rozvody i s volnoběžkama a vodní pumpy. Mě jebne, furt to dělalo čurbes, hlavně studený motor. Do zatáček a při brždění motorem hrůza. Tak jsem dumal, lezl po i pod autem a nakonec to byl posr..... pravej horní silentblok motoru. Jsem se zmazal :p Už je klid.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#21 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
No, tak hlavně že se to vyřešilo.
A ani to zase tolik nebolelo, protože znám mnoho jiných samoopravářů, kteří to nakonec nerozlouskli vůbec.
Takže toto je ve své podstatě možno brát jako úspěch.
A ani to zase tolik nebolelo, protože znám mnoho jiných samoopravářů, kteří to nakonec nerozlouskli vůbec.
Takže toto je ve své podstatě možno brát jako úspěch.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#22 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Jo jo, tenhle silentblok dokáže pěkně potrápit. Mě to dělalo neskutečný bordel v levotočivých zatáčkách. Viděl jsem to na výměnu ložiska, nebo dokonce poloosy. A on to byl jen blbej silentblok.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#23 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Hele, to mi připomnělo moje martyrium s V8 po návratu z autorizáku. Už jsem to tu někde psal. V zoufalství jsem telefonicky obtěžoval i p. Patočku. Popisem vydávaných zvuků se vyloučila převodovka. Nakonec to našel Radek, kdy pitomci otočili horní uložení motoru a to dřelo do kastle.
Debilní zvuk, na který mělo vliv brzdění motorem, přeřazení P N D, natočení volantu. Přitom taková blbost.
Debilní zvuk, na který mělo vliv brzdění motorem, přeřazení P N D, natočení volantu. Přitom taková blbost.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#24 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Ano, všechno je možné.
Dokonce v jednom nejmenovaném značkovém servisu řekli pánovi, že jeho motor 3.2 v záběru vydává klepavý
zvuk, takže je vylágrovaný a musí se vyměnit.
Byl to spodní silentblok za motorem, který se v záběru opíral o rám.
Dokonce v jednom nejmenovaném značkovém servisu řekli pánovi, že jeho motor 3.2 v záběru vydává klepavý
zvuk, takže je vylágrovaný a musí se vyměnit.
Byl to spodní silentblok za motorem, který se v záběru opíral o rám.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Orlice
- Vůz: XC90 V8 4.4 2006, S80II 3.2 2007
#25 Vibrace - automat - tf80 - rozvaděč
Dělalo to jen za studena, jak se motor ohřál, tak byl klid . <s>To mě vrtalo hlavou.</s>
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek