Čau kluci, nevíte někdo jestli jde na C70 1999, dát brzdy z xc 90?
Mám 302mm a nějak to nestačí.
Předem díky
Brzdy z XC90 na C70I
- Autor
- Zpráva
#2 Brzdy
Nejdou.
Jestli chceš větší brzdy, tak kromě závodních za nesmyslný prachy, nebo nesehnatelných Heico, tam jdou napasovat brzdy 320mm z V50 T5.
Potřebuješ k tomu adaptéry.
Možná by ale stačilo zrepasovat stávající brzdy a použít kvalitní destičky, panceřový hadice a dobrou brzdovku.
Jestli chceš větší brzdy, tak kromě závodních za nesmyslný prachy, nebo nesehnatelných Heico, tam jdou napasovat brzdy 320mm z V50 T5.
Potřebuješ k tomu adaptéry.
Možná by ale stačilo zrepasovat stávající brzdy a použít kvalitní destičky, panceřový hadice a dobrou brzdovku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#3 Brzdy
Přesně tak, adaptéry zde https://www.dvs.net.au/320conv.html, brzdiče jsou potřeba tyto https://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/brake-calipers/brake-caliper-front-axle-left/1023130/ + https://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/brake-calipers/brake-caliper-front-axle-right/1023131/ , z V50 T5 AWD jsou nejčastěji k sehnání (pozor V50 FWD má myslim jiné), ale dají se nají i na S40 T5, C70T5 ... občas jsem je viděl i na D5 ... ale také třebas i na V40, kde mají ale jiné držáky
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#4 Brzdy
Jdou tam brzdice z Porsche 911 993 a taky originály AP Racing z katalogu pro C70 to jsou ty dvojdílný šroubovaný, nebo policejní 320mm, co mají kolem náboje žebrování. Nejlevnější jsou ale ty z V50 nebo focuse.
Respektive dobrý závodní desky, ty udelaji za rozumný prachy dobrou službu a navíc neprasíš dvacet kilo neodpruzeny hmotnosti na auto navíc
Respektive dobrý závodní desky, ty udelaji za rozumný prachy dobrou službu a navíc neprasíš dvacet kilo neodpruzeny hmotnosti na auto navíc
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 05 kvě 2020 22:29, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#5 Brzdy z XC90 na C70I
A jakou by jsi doporučil kombinaci destičky/kotouče ? Já pořád přemýšlím nad EBC Grooved kotoučema (navrtáváne + drážkované) s deskama yellow stuff.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#6 Brzdy z XC90 na C70I
Hele já nevim, kdysi jsem měl na Cčku ty policejní 320mm, ale docela výhodně jsem je odprodal a od tý doby celý léta jezdim klasiku děrovaný 302 zimmy + velký textary, jedinou jinou kombinaci jsem zkoušel origo volvo 16" desky. Obojí brzdí stejně, jen Textary mají větší brzdnou plochu.
Nevim jak někdo dokáže utahat tyhle brzdy se slušnou brzdovkou a hadicema v normálním stavu na Cčku v běžným provozu.
Kdysi jsme laborovali s Daliborem co dát na jeho 850 s těma velkejma AP brzdama se šroubovanejma kotoučema za aftermarket kotouče a desky a jestli se nepletu, podle zkušeností kluků z T5D5 byly jediný použitelný od EBC (aniž by ses p*sral z toho jak se chovají v běžným provozu) blue stuff. A kotouče, cesťáky jezději J-hooky, páč děrovaný trpí na mikropraskliny kolem těch děr a údajně pak rády praskaj, pokud je opravdu v provozu utavíš, šel bych taky touhle cestou, než vyhazovat po měsíci prasklý kotouče za desítku. Ty drážky nebo díry jsou tam jenom proto, aby udržovaly čistý styčný plochy a umožnily vznikajicim plynum nějakej unik zpod obložení, takže funguje cokoliv.
PS: mám dojem, že yellow stuff kdysi nebyly ještě v nabídce, takže ty zkušenosti se jich možná netýkaly.
Nevim jak někdo dokáže utahat tyhle brzdy se slušnou brzdovkou a hadicema v normálním stavu na Cčku v běžným provozu.
Kdysi jsme laborovali s Daliborem co dát na jeho 850 s těma velkejma AP brzdama se šroubovanejma kotoučema za aftermarket kotouče a desky a jestli se nepletu, podle zkušeností kluků z T5D5 byly jediný použitelný od EBC (aniž by ses p*sral z toho jak se chovají v běžným provozu) blue stuff. A kotouče, cesťáky jezději J-hooky, páč děrovaný trpí na mikropraskliny kolem těch děr a údajně pak rády praskaj, pokud je opravdu v provozu utavíš, šel bych taky touhle cestou, než vyhazovat po měsíci prasklý kotouče za desítku. Ty drážky nebo díry jsou tam jenom proto, aby udržovaly čistý styčný plochy a umožnily vznikajicim plynum nějakej unik zpod obložení, takže funguje cokoliv.
PS: mám dojem, že yellow stuff kdysi nebyly ještě v nabídce, takže ty zkušenosti se jich možná netýkaly.
#7 Brzdy z XC90 na C70I
Ještě se dají použít čtyřpístky z Alfy Romeo.
Poláci dělají adaptér na kotouče 336 z XC90, nebo Calbony odsud z fóra vyráběl adaptéry na kotouče 320mm.
Ty brzdiče jsou pěkný a a mají obrovský desky.
Tady je rovnání třmenů a destiček.
Od shora - originál - 320mm z ST - Alfa Romeo - Heico AP Racing.
Poláci dělají adaptér na kotouče 336 z XC90, nebo Calbony odsud z fóra vyráběl adaptéry na kotouče 320mm.
Ty brzdiče jsou pěkný a a mají obrovský desky.
Tady je rovnání třmenů a destiček.
Od shora - originál - 320mm z ST - Alfa Romeo - Heico AP Racing.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#8 Brzdy z XC90 na C70I
Krystof P.: No já měl na mysli navrtávaný ne provrtávaný od EBC, ty taky mají problém s praskáním ? viz foto
Basstl: Nemáš někde prosímtě odkaz na ty poláky a jejich držáky na 336 ?
Basstl: Nemáš někde prosímtě odkaz na ty poláky a jejich držáky na 336 ?
- Přílohy
-
- predni-brzdove-kotouce-ebc-turbo-grooved-gd1386.jpg (22.35 KiB) Zobrazeno 214 x
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek