D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#1 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Zdravím
Před třemi měsíci jsem zde psal jak mi praskli trubky sání a od turba na mém S80 D5 151kw polestar. Po měsíci mi prasklo celé sání - víko ventilů (to plastové) a tak jsem nechal mechanika sání vyměnit a koupil jsem nový díl. Při prasknutí sání mi vyskočil nouzák, systém motoru doporučen servis a Filtr plný sazí. To jsem si myslel že je tím prasklým víkem.
Po opravě to bylo ok, žádná hláška, ale jel sem to dnes projet na dálnici a opět hláška filtr plný sazí a opět nouzák - auto tedy netáhne a jede mizerně.
Cestou domů se opět rozsvítil i motor potřebuje servis.
Nevíte čím to může být? Nikde nic neprdí jako když prasklo něco na sání, turba fučí ale motor táhne tak z 15%. Mám jít spíše po naftě, nebo sání? Museli se sundavat vstřiky, prý bez komplikací, ovšem nemohlo se něco odehrát zde?
Také se měnili přepady.
Asi na věštění z koule co
Díky moc
Před třemi měsíci jsem zde psal jak mi praskli trubky sání a od turba na mém S80 D5 151kw polestar. Po měsíci mi prasklo celé sání - víko ventilů (to plastové) a tak jsem nechal mechanika sání vyměnit a koupil jsem nový díl. Při prasknutí sání mi vyskočil nouzák, systém motoru doporučen servis a Filtr plný sazí. To jsem si myslel že je tím prasklým víkem.
Po opravě to bylo ok, žádná hláška, ale jel sem to dnes projet na dálnici a opět hláška filtr plný sazí a opět nouzák - auto tedy netáhne a jede mizerně.
Cestou domů se opět rozsvítil i motor potřebuje servis.
Nevíte čím to může být? Nikde nic neprdí jako když prasklo něco na sání, turba fučí ale motor táhne tak z 15%. Mám jít spíše po naftě, nebo sání? Museli se sundavat vstřiky, prý bez komplikací, ovšem nemohlo se něco odehrát zde?
Také se měnili přepady.
Asi na věštění z koule co
Díky moc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#2 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Začal by jsem tím, aby se někdo s Vidou podíval co se píše v závadách.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#3 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Byly sme to znova projet. Po vychladnutí to zase jede normálně. Trochu hrubší chod jak se to dusí a po pár minutách opět vyskočí DPF. Jak prasklo to sání tak se to pravděpodobně zaudilo. Zkusím sehnat někoho s VIDOU v praze kdo by mi vyčetl chyby a zregenoval přes Vidu.
A to sem to tak protahoval abych DPF čistil až sem mi to vrátilo
A to sem to tak protahoval abych DPF čistil až sem mi to vrátilo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Nechceš to radši odstavit někam k odborníkům? S uvedeným bydlištěm máš docela dost možností.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#5 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Klidně dál jezdi, brzy se k ucpanému filtru přidá i zničený katalyzátor, ale nevěš hlavu, třeba se to opraví samo!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#6 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Díky moc, kromě Maary a T6R doporučíte ještě někoho? AV díly sou daleko a Maara taky. V T6R se čeká vždycky a o dalších moc nevím.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Daleko...hm
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#8 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Už sem objednán v T6R, všude bylo přes 3 tejdny čekání. Proto sem se ptal. Ještě sem našel pana Zemana, ale neměl zrovna dobré recenze tady na fóru tak sem tam nejel. Dobrý je to hledat přes D5T5, tam je mapka dobrejch servisů, ale musel sem si na to přijít sám, tak kdyby to někdo hledal tak tam začít.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#9 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
A taky to můžou dělat vadné vstřiky, proto se nechce zregenerovat dpf přirozenou cestou.
No, až to přijede tak se uvidí, co se tam vyčte.
No, až to přijede tak se uvidí, co se tam vyčte.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#10 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Uzavírám toto téma, vyřešeno výměnou spodních trubek od Cooleru a u nich té hliníkové roury v T6R.
Odešly tedy kryt sání, 2 trubky a 3 hadice. Za cenu opravy sem mohl koupit nejetou prevedovku, zbrusu nová turba nebo třicetipalcová zlatá kola a já to narvu do trubek jak z baumaxu a plastovýho odlitku. Hlavně že už COVID neřádí.
Děkuji všem za rady a naviděnou
Odešly tedy kryt sání, 2 trubky a 3 hadice. Za cenu opravy sem mohl koupit nejetou prevedovku, zbrusu nová turba nebo třicetipalcová zlatá kola a já to narvu do trubek jak z baumaxu a plastovýho odlitku. Hlavně že už COVID neřádí.
Děkuji všem za rady a naviděnou
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5014
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#11 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
No tak to se na tobě, dobře zahojili.
Tak hlavně ať ti to fakt vydrží v cajku a jim nezaskoči z nenažranosti.
Tak hlavně ať ti to fakt vydrží v cajku a jim nezaskoči z nenažranosti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#12 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Většina oprav byla u dvorního mechoše, oni to naopak dali do pořádku a vyměnili 3 trubky. Ono se to nakonec vyplatí hodit tam, člověk se fakt nemusí bát a auto je vždycky v cajku. Ale levný to není
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#13 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Přesně takhle tady vznikají dezinformace, a následně na to přehnané reakce ostatních uživatelů.
Jinak u motorů 151 a 158 kw praskají víka motoru, odchází malé turbo, hadice intercooleru i ta hliníková trubka pod motorem, takže při určitém nájezdu km je třeba to vyměnit.
Jinak u motorů 151 a 158 kw praskají víka motoru, odchází malé turbo, hadice intercooleru i ta hliníková trubka pod motorem, takže při určitém nájezdu km je třeba to vyměnit.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#14 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
a při jakém asi? mám stejný motor, takže mne to zajímá
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#15 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
To poznáte až si budete krásy českých krajů užívat v pohodlí nouzového režimu. Poslouchejte zvuk motoru při přidání plynu jestli tam někde nefičí, nebo neučí. Bylo to jako vysavač, nebo jako kdyby utíkal vzduch.
až budete měnit filtry a auto bude zvedlý, tak nechte zkontrolovat gumový hadice, ty spodní sou hezky vidět - od Cooleru a zespoda od turba. Jakmile je tam doura, je to zasvineny od oleje, ihned poznáte. Víko prasklo až v extrémní námaze, pochybuji že ty chudáky trápíte nad 200 jako já. Ráda zní, raději koupit trubky origo, ač stojí raketu, kvalita je opravdu o několik tříd jinde než silikonový z Polska. Ta se nafukovala jak balónek.
až budete měnit filtry a auto bude zvedlý, tak nechte zkontrolovat gumový hadice, ty spodní sou hezky vidět - od Cooleru a zespoda od turba. Jakmile je tam doura, je to zasvineny od oleje, ihned poznáte. Víko prasklo až v extrémní námaze, pochybuji že ty chudáky trápíte nad 200 jako já. Ráda zní, raději koupit trubky origo, ač stojí raketu, kvalita je opravdu o několik tříd jinde než silikonový z Polska. Ta se nafukovala jak balónek.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Kolik máš najeto?frantuvdedek píše: ↑11 kvě 2020 08:09 Víko prasklo až v extrémní námaze, pochybuji že ty chudáky trápíte nad 200 jako já.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Když auto nemá DPF tak to poznáš, páč je za tebou oblak jak z unavený avie. Auto s DPF ho nejdřív ucpe, a pak skočí do nouzáku. A to neni jen otázka volva, ale všech aut. Prostě jakmile je někde na sání dirka, tak si nesmíš říct, "to dojedu". Dojedeš, ale zaplatíš to několikanásobně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#18 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
TAk jsem se tedy hodně zasmál, je mi už jasné kam mířil David Patočka minulý týden při osobním rozhovoru.
Mě třeba při 185tis km praskla hliníková trubka, tak jsem si ji vyndal a zavařil.
Co se týče výše zmíněné přehnané ceny za díly, za to jistě servis nemůže. No a cenu práce komentovat nebudu, protože si to příště můžeš udělat doma sám ne ?
Mě třeba při 185tis km praskla hliníková trubka, tak jsem si ji vyndal a zavařil.
Co se týče výše zmíněné přehnané ceny za díly, za to jistě servis nemůže. No a cenu práce komentovat nebudu, protože si to příště můžeš udělat doma sám ne ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Nevim teda, ale mě nepřijde, že by si Dědek od Franty stěžoval na cenu u T6r, ale na celkový náklady na takovou blbost jako je prasklá trubka, včetně těch, než to dovezl klukum do T6r. Takže asi neni nutný kydat hnůj či přehnaně obhajovat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#20 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Přesně jak říká tady pán. Jestli můžu na T6R říct něco špatného, tak jedině to že sou v Modřanech . Opravdu sem si stěžoval na cenu dílů a ty bych sehnal za stejný peníze i v autorizáku. Zrovna tohle se jako aftermarket díly nedělá (Sání a většina trubek) a když ano tak je to pochybné.
Jinak mám nalítáno 240k, takže je to zralý na pojídání úspor. Jinak máte absolutní pravdu, jak to prasklo, zacpal se DPF, nouzák na furt. No myslel sem, že to auto prodám nějakému chudákovi. DPF se nechtěl vypálit za jízdy, ale pokoušel se o to. V T6R to vypálili na diag a teď je auto v pořádku. Jenom sem se zarazil, když sem parkoval do garáže, že za autem to začalo smrdět a praskal vejfuk. Evidentně to vypalovalo nebo dovypalovalo (Od opravy sem najel tak 1000 km). Nikdy mi volvo takhle nesmrdělo při vypalování, vlastně nikdy sem vypalování ani nepoznal. Smrdělo to jako když se fotrovi vypaloval třílitrovej Cayenne, Q7 i stará 535d. Asi smrděl ten zbylej bordel co se nedovypálil. Radči to pudu zase projet, dokuď to jezdí. Mimochodem je nějaká rada jak aktivně DPF vypálit? Moje hypotéza je, že když člověk zrychluje na dálnici (130-160 a znova) tak by se měl výfuk zahřát na vysokou teplotu sám, čímž těm sazím pomoct ven. Aspoň takhle sem to dělal, dokud mi nekoukali ventily skrz sání ven
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Co vím tak DPF se vypaluje tak po cca 400 km, podle profilu trasy.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#22 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Pokud je na autě všechno v pořádku, tak i při trasách 12 km tam, a 12 km zpět, se mi nepovedlo zaznamenat, kdy se vypaluje. Jednou za 14
dní jedu na chalupu po okreskách 70 km úplně normální jízdou. Žádný řev motoru, ani překračování rychlosti není nutné.
Prostě o něm nevím, a on se umí zahřát a vypálit i ve městě, proto má 151 a 158 kw vstřiky, které umí 7 vstřikovacích cyklů během jedné otáčky motoru.
Jo, pokud je tam díra, nebo něco funguje špatně, tak to potom asi dopadne zabetonováním DPF.
dní jedu na chalupu po okreskách 70 km úplně normální jízdou. Žádný řev motoru, ani překračování rychlosti není nutné.
Prostě o něm nevím, a on se umí zahřát a vypálit i ve městě, proto má 151 a 158 kw vstřiky, které umí 7 vstřikovacích cyklů během jedné otáčky motoru.
Jo, pokud je tam díra, nebo něco funguje špatně, tak to potom asi dopadne zabetonováním DPF.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 90
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
#23 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Co mám zkušenosti s Němcem,tak řj má nastavený interval regenerace pevným kilometrovým intervalem a pak další,co se odvíjí od údajů čidla diferenčních tlaků na dpf. Jsou dva druhy regenerací. Pokud jsou ideální podmínky tj.dostatecna teplota na dpf,správná funkce oxidačního katu,tak regenerace proběhne při ustálené jízdě,aniž bychom cokoliv poznali. Pokud však není dostatečná teplota a regenerace je z výše uvedených důvodů vyžadována,tak si rj pomůže obohacením směsi a vyššími otáčkami tak,aby regenerace proběhla i když tomu něco nepřeje. Jak je to přesně u Volva ale nevím....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#24 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Já to nikdy právě nepoznám, jenom že praská výfuk po zastavení. Asi přestanu experimentovat a užívat si jízdu. třeba i ta spotřeba spadne pod 10
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 90
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
#25 D5 151kw Nouzák, Motor doporučen servis a Filtr Plný sazí
Pokud je motor a vše kolem v cajku,člověk tankuje kvalitní naftu a o auto se stará,tak věřím tomu,že klidně 150 až 200 tis.km nemusí dpf řešit. Samozřejmě,pokud nejezdí tři kilaky tam a zase zpět a hotovo. Ale jednou se ten filtr zaplní i když vše funguje. Pak nastupuje jeho výměna nebo dpf ven a mokré nebo suché čištění,nastavení řj na tzv.vymenu filtru a jede se nové kolo. Ale to už asi nebude tak dlouhé jako to první a taky většinou už motor nebo vstriky,turbo či egr není v kondici a začínají investice,kterých se všichni majitelé dehtů boji.... A já taky,proto chapu,když dá někdo přednost benzínové 3.2 za cca 200 tis. před naftakem za 300 tis. a stotisícovou úsporu si nechá na rozdíl ve spotřebě na dobu třeba 5-7 roku.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 33 Odpovědi
- 4775 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 10 Odpovědi
- 1049 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od *dědek*
-
- 26 Odpovědi
- 8857 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dakarcz
-
- 10 Odpovědi
- 1006 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka