V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 17
Registrován: 4 roky
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: V60 D4 2015

#1 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od VolvistaZeSudet »

Ahoj,
už nějaký čas (přes rok) po potýkám s problémy s chladící kapalinou.
Začalo to problíkáváním Nízké hladiny kapaliny při jízdě a doplňováním kapaliny cca co měsíc 0,2-0,3l
Byla to ta nejhoší varianta - CO v kapalině, po sundání hlavy, propálený blok za vložkou válce
Motor komplet vyměněn za úplně nový
Pozitivum: nový motor nežere olej :)
Nicméně jsem i po výměně, asi jednou za 3 měsíce stejně musel dolít tak 0,2l chladící kapaliny (když nepočítám zavzdušněný systém po věměně motoru a 100km najetých)
Na další servisce mě bylo řečeno, že takový malý únik byl způsobený spatným dotaženým spony hadice kdesi.
Já se radoval, protože jsem autu přestával už věřit
No a po 2 měsících opět malý únik chladicí kapaliny(opět známá hláška a zase při odšroubování víka hladina vystoupla a e expanzky se dostal natlakovaný vzduch) a zkusmo při cca 30sec jízdě na plných výkon začala stoupat i teplota motor nad normal (po zpomalení se vrátila do správně polohy)
Venku je 5stupnu a topeni při jízdě spíš netopilo, při rychlejší jízdě snad už vůbec
Slyšel jsem snad i nějaké bublání vody

Četl jsem tady, že by to mohlo být těsnění. Ale u nového motoru s nájezdem 15tis km
Auto skončí opět v servisu, jen mě zajímalo jestli je to nějaké normální jev u Volv, protože mám opravdu chut vozidlo po opravě prodat a pořidit si znovu němce
_________________
Volvo V60 D4 MY2015 181HP

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#2 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od volvoperformance »

Reklamovat!!!

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5143
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#3 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tak určitě reklamace, nicméně to vypadá jakoby na prasklinu v hlavě / špatně provedené opravě.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1041
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#4 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od Tom0 »

Dávali ti celý motor a nebo jen spodek a na to napasovali tvoji původní hlavu?
Podle výkonu v podpisu je to už novodobý čtyřválcový motor.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 17
Registrován: 4 roky
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: V60 D4 2015

#5 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od VolvistaZeSudet »

To jsi mě docela zaskočil. Když mě v servisu řekli, že oprava se skládá z výměny motoru (cena byla tušim 280tis kč) čekal bych, že motor je komplet nový - nedíval jsem se
Podle všech indicíí, bych to taky tipoval na těsnění pod hlavou, teda doufám, že jen tohle
_________________
Volvo V60 D4 MY2015 181HP

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 426
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#6 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od lkopcansky »

Doplň prosím info pre ostaných. Kde sa oprava vykonávala a kód motora

Diky
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 17
Registrován: 4 roky
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: V60 D4 2015

#7 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od VolvistaZeSudet »

typ motoru D4204T5
servis zatím zmiňovat nebudu, chovají se perfektně, jen jsem měl asi doteď smůlu
Auto je ještě v záruce pár měsíců, snad se to podaří vyřešit co nejdříve
_________________
Volvo V60 D4 MY2015 181HP

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5143
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#8 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Mě kdysi říkali ve Stodůlkách 150tis Kč za samotný blok, tudíž ta tvá cena musí být komplet, ale také nemusí, protože by pak práci dělali zadarmo.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 17
Registrován: 4 roky
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: V60 D4 2015

#9 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od VolvistaZeSudet »

Auto už je v servisu, naměřili extrémně vysokou hladinu CO v chladícím okruhu - šlo vidět už podle zbarvení chladící kapaliny, nebyla tmavě zelené, ale hnědá
_________________
Volvo V60 D4 MY2015 181HP

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5143
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#10 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od Jakub Svoboda »

VolvistaZeSudet píše: 11 dub 2020 20:33 Auto už je v servisu, naměřili extrémně vysokou hladinu CO v chladícím okruhu - šlo vidět už podle zbarvení chladící kapaliny, nebyla tmavě zelené, ale hnědá

Takže to tam někudy fouká. Tak snad ti to napodruhé složí správě.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 17
Registrován: 4 roky
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: V60 D4 2015

#11 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od VolvistaZeSudet »

ptal jsem se na motor a ten byl minule měněný úplně celý. Než opravu, radši bych zase úplně nový- do třetice. Pravidelná výměna oleje včetně výměny motoru :)
_________________
Volvo V60 D4 MY2015 181HP

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#12 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od David Patočka »

No, k motorům a jejich názvosloví "Nový" a "Repasovaný" se vyjadřovat nebudu, ale snad vědí, že tam neodchází jen
vložky ve válcích, ale také praskají EGR ventily. To potom tlakuje do vody a je tam vysoké CO2, takže aby nebyl tentokrát problém jinde.

To, že by zrepasovali motor mizerně se nestává, ale stávalo se, že během dalších např.70 tis.km to prasklo zase.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 17
Registrován: 4 roky
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: V60 D4 2015

#13 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od VolvistaZeSudet »

David Patočka píše: 17 dub 2020 22:49 No, k motorům a jejich názvosloví "Nový" a "Repasovaný" se vyjadřovat nebudu, ale snad vědí, že tam neodchází jen
vložky ve válcích, ale také praskají EGR ventily. To potom tlakuje do vody a je tam vysoké CO2, takže aby nebyl tentokrát problém jinde.

To, že by zrepasovali motor mizerně se nestává, ale stávalo se, že během dalších např.70 tis.km to prasklo zase.
Davide (muzeme si potykat?) vyhravas 100 bludistaku, a je to docela ostuda. Podle servisu je to presne tak , jak si napsal. EGR ventil/chladic plus dalsi novy motor
_________________
Volvo V60 D4 MY2015 181HP

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 17
Registrován: 4 roky
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: V60 D4 2015

#14 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od VolvistaZeSudet »

Pro informaci: od Volva dorazil dopis, ohledně svolávácí akce, na úpravu chladícího systému motoru. "Z důvodu rizika zachycení vzduchu v chladícím systému a možném poškození částí motoru" Pokud dopis dobře chápu, tak se svolávačka týká všech dieslových motorů 2014-2017
Bohužel jsem měl tu smůlu, a motor kvůli této chybě odešel
_________________
Volvo V60 D4 MY2015 181HP

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5143
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#15 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od Jakub Svoboda »

To bude ta úspora v podobě neosazeni hadicky ovzdusneni z chladiče.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#16 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od David Patočka »

Jo, to je všechno možné......
Vložky ve válcích měníme 4 roky, a musím zaklepat........všechny stále jezdí, protože tam dáváme silnější, než originál.
Viz.detail druhé fotografie v inzerátu : https://auto.bazos.cz/inzerat/122206791/Volvo-motor-D5-blok-motoru-hlava-vlozka-valce.php
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 17
Registrován: 4 roky
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: V60 D4 2015

#17 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od VolvistaZeSudet »

Jakub Svoboda píše: 20 črc 2020 14:40 To bude ta úspora v podobě neosazeni hadicky ovzdusneni z chladiče.
"Samotná oprava spočívá v doplnění odvzdušňovací hadičky mezi expanzní nádobkou chladící kapaliny a chladičem..."
Takže tak
_________________
Volvo V60 D4 MY2015 181HP

Shockey

#18 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od Shockey »

Minulý týden jsem byl na třech svolávačkách současně a tohle byla jedna z nich - přidání hadice mezi expanzku a chladič.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 6
Registrován: 7 roků
Bydliště: Hořovice
Vůz: C70 2,4T 2001, V70 D4 2015, V70 D3 2015

#19 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od migez75 »

Ahoj, mám podobný problém, ale začalo to dělat právě po provedení zásahu při svolávací akci někdy v červnu. Od té doby je pořád tlak v chladícím systému a musím povolovat víčko a někdy i dolévat kapalinu. Před tím jsem s tím autem jezdil 40 tisíc km bez problému. Mám stejný motor D4 D4204T5 ve Volvu V70 MY2015. Už jsem byl jednou znovu v servisu, něco tam provedli, ale nezlepšilo se to. Od té doby jsem se tam znovu nedostal. Myslíte, že to může být něco závažnějšího?
Díky, Michal.
_________________

C70 2.4T 142kW MY2001, V70 III D4 133kW MY2015, V70 III D3 110kW MY2016

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#20 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od Munga »

VolvistaZeSudet píše: 11 dub 2020 20:52 ptal jsem se na motor a ten byl minule měněný úplně celý. Než opravu, radši bych zase úplně nový- do třetice. Pravidelná výměna oleje včetně výměny motoru :)
Zjistil jsi či máš podezření proč se to propálilo - jestli se to dá ovlivnit užíváním a stylem jízdy či ne?

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#21 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od David Patočka »

Obecně lze říci, že uživatel má na zničení motoru vždy také svůj díl.
Pokud je to v záruce, tak je to fuk, ovšem po záruce je dobré se ke svému autu chovat slušně, a to hlavně za studena.
Ale to nemá smysl někomu vysvětlovat, protože někteří lidé to nechápou úmyslně. Dost často tady čtu, že oni nebudou sloužit svému autu
a šetřit ho, když má auto sloužit jim, takže asi je to tak správně.


Prasklé vložky válců jsou při dnešních výkonech motorů bohužel běžnou záležitostí, a to nejen u Volva.
Naštěstí to lze opravit, a to velmi úspěšně. Koneckonců motor od výrobce je také repasovaný, nikoliv nový, ale říká se tomu "výměnný díl"
Starý si nechají, a "nový" vám namontují.

Můj velmi dobrý kamarád si před 15 lety koupil natruc novou Fabii 1.2 12V HTP.
Všichni jsme mu říkali, že to není dobrý motor, ať si to nekupuje. Navíc s ohledem na to, že tam chtěl dát LPG.
Jak řekl, tak udělal. Auto najelo 315 000 km, původní rozvody, původní hlava, původní katalyzátor, a ještě pořád to jezdí někde u dalšího majitele.
Takže možná i ten nejhorší motor s rozumným člověkem dokáže fungovat dobře.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1898
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#22 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od Munga »

Mne to zajímá hlavně proto že mám 120kw se kterýma jsem spokojen, ale plánuji zvýšit na 158kw hlavně pro bezpečnostní rezervu při nečekané situaci.
Pokud budu při jízdě používat hlavu jako to dělám tak bych tím neměl jít závadě naproti.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#23 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od shalibaba »

Migez75: že by chladič EGR?

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#24 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od David Patočka »

Zvýšení výkonu by na to nemělo mít zásadní vliv, protože hlava a blok motoru je u pětiválců konstrukčně stejný, a to u 2.0 i 2.4 D z konkrétního období.
Dvoulitr má jen menší zdvih, takže tam se toho také není důvod obávat. Polestar je vlastně posvěcené zvýšení výkonu přímo od výrobce,
ale ARD od D5T5 funguje také bezchybně.
Takže při normálním používání s tím není žádný problém.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 6
Registrován: 7 roků
Bydliště: Hořovice
Vůz: C70 2,4T 2001, V70 D4 2015, V70 D3 2015

#25 V60 D4 MY2015 chladící kapalina, problémy

Příspěvek od migez75 »

shalibaba píše: 18 lis 2020 08:13 Migez75: že by chladič EGR?
Nevím, zkusím s tím co nejdřív zajet do servisu a napíšu co zjistili. Ale je mi divný, že to začalo přesně po tom servisním zásahu...
_________________

C70 2.4T 142kW MY2001, V70 III D4 133kW MY2015, V70 III D3 110kW MY2016
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“