Zdravím, popadla mě mánie a musel jsem si koupit R-Designový budíky (z V70 2007) do mého starého Volva XC90 2004. Budíky jako takové fungujou, ale nefunguje mi osvětlení budíků. Pro upřesnění pozadí, ručičky a kontrolky svítí, ale nesvítí ciferník (čísla)... Nevím jestli je to vadnýma žárovkama nebo prostě tím, že ty budíky tam nepatří a elektronika si s tím neumí poradit.
Pokud se s tím někdo setkal, budu vděčný za rady. Popřípadě pokud je to žárovičkama, kde je najdu a kde je koupím ?
Děkuji
XC90 2004 výměna R-budíků - nesvítí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 XC90 2004 výměna R-budíků - nesvítí
V70 2007 to je ještě dvojková?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 XC90 2004 výměna R-budíků - nesvítí
Je. 2004 asi byly ještě staré budíky s podsvícením zezadu, nové budíky mají led nasvícení zepředu. Možná že d5t5 to budou umět pořešit změnou sw a nebo to osvětlení prostě zapojit někam...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 XC90 2004 výměna R-budíků - nesvítí
No já myslel, že XC90 je ouplně jinej systém komunikace oproti V70II a že to neni záměnný ani velkym SW násilim. Ale asi jsem si to tedy popletl s audiem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#5 XC90 2004 výměna R-budíků - nesvítí
Pokud si to pamatuju spravne, tak r budiky bylo potreba prodratovat. Jedno podsviceni jelo, to se pouzilo jako zdroj k tomu hornimu, ktere si myslim ze nesviti...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#6 XC90 2004 výměna R-budíků - nesvítí
Alernativně - auto lze překonfigurovat (v CEM), tak aby si palubka tohle podsvětlení zapnula. Bohužel je k tomu třeba heslo do CEM a to se nezískává snadno.
Ano je to lehce "overengineered", ale je to tak.
A ano - budíky z XC90 mají sice stejnou elektroniku, ale mechanicky (plasty) jsou jiné.
A do třetice: budíky z modelového roku MY04 má zelený konektor a není (přímo) kompatibliní s novějšími P2 auty (MY05-) s bílým konektorem.
/PL
P.S. A neprokopírovaly se ti kilometry z té dárcovské DIMky?
Ano je to lehce "overengineered", ale je to tak.
A ano - budíky z XC90 mají sice stejnou elektroniku, ale mechanicky (plasty) jsou jiné.
A do třetice: budíky z modelového roku MY04 má zelený konektor a není (přímo) kompatibliní s novějšími P2 auty (MY05-) s bílým konektorem.
/PL
P.S. A neprokopírovaly se ti kilometry z té dárcovské DIMky?
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#7 XC90 2004 výměna R-budíků - nesvítí
Budiky z XC90 sli prece dat normalne do V70 ci S60 ne? Ja tomu vlastne nikdy nevenoval pozornost, ale i na internetech se to tak vsude uvadi ne? Rozdil zarovkovych a ledkovych budiku a konektoru chapu, ale ty plasty ne...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#8 XC90 2004 výměna R-budíků - nesvítí
Asi takto:
nahoře budíky do XC/V70/S80/S60 - dole XC90 - tyhle jsou MY02-03 (XC90 jen MY03). Elektronika uvnitř stejná. Proč ten rozdíl, nechápu - i tohle je over-engineered. Protože mohli.
MY04 mají už LEDky místo žárovek, ale pořád zelený konektor. A od MY05 pak také LEDkové, ale konektor je bílý.
Dále pak existovala verze R-design a "Dial watch" - se zmíněným nasvícením (které se musí konfigurovat). R-design má navíc modré ciferníky, jinak jsou obě tyto verze shodné.
/PL
nahoře budíky do XC/V70/S80/S60 - dole XC90 - tyhle jsou MY02-03 (XC90 jen MY03). Elektronika uvnitř stejná. Proč ten rozdíl, nechápu - i tohle je over-engineered. Protože mohli.
MY04 mají už LEDky místo žárovek, ale pořád zelený konektor. A od MY05 pak také LEDkové, ale konektor je bílý.
Dále pak existovala verze R-design a "Dial watch" - se zmíněným nasvícením (které se musí konfigurovat). R-design má navíc modré ciferníky, jinak jsou obě tyto verze shodné.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 25 Odpovědi
- 2675 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 2 Odpovědi
- 288 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 123ce
-
- 6 Odpovědi
- 786 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 3 Odpovědi
- 665 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od eLzyx
-
- 2 Odpovědi
- 342 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od eLzyx