Adaptivní tempomat v P3 2009
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#26 Adaptivní tempomat v P3 2009
A to tyhle auta neumí normální tempomat? Tzn. když ho zmáčknu tak to udržuje nastavenou rychlost?
Tak to si asi svou V70II nechám ještě hodně dlouho.
Tak to si asi svou V70II nechám ještě hodně dlouho.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#27 Adaptivní tempomat v P3 2009
Auta vybavena ACC umi jen ACC do nejakeho roku.raolsa píše:A to tyhle auta neumí normální tempomat? Tzn. když ho zmáčknu tak to udržuje nastavenou rychlost?
Tak to si asi svou V70II nechám ještě hodně dlouho.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#28 Adaptivní tempomat v P3 2009
Ne, neumí Stejně tak u P3 odebrali senzor hladiny oleje, který u P2 post-FL přidali. Takže zatímco si post-FL P2 řekne o dolití, když je olej na minimu, tak P3 zarytě mlčí. Ale že je málo v ostřikovačích, to se hlásí. Přijde mi, že u pre-FL P3 vynechali vychytávky z post-FL P2, aby mohli u P3 ten FL vůbec udělat, protože jim došli nápady.raolsa píše:A to tyhle auta neumí normální tempomat? Tzn. když ho zmáčknu tak to udržuje nastavenou rychlost?
Tak to si asi svou V70II nechám ještě hodně dlouho.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#29 Adaptivní tempomat v P3 2009
To ho máš asi rozbitej, ale je tam.Werscajk píše:Stejně tak u P3 odebrali senzor hladiny oleje, který u P2 post-FL přidali. Takže zatímco si post-FL P2 řekne o dolití, když je olej na minimu, tak P3 zarytě mlčí.
#30 Adaptivní tempomat v P3 2009
Nesmysl, je tam a hlasi to tusim Nizka hlasina oleje. Je to i v manualu...Werscajk píše:Ne, neumí Stejně tak u P3 odebrali senzor hladiny oleje, který u P2 post-FL přidali. Takže zatímco si post-FL P2 řekne o dolití, když je olej na minimu, tak P3 zarytě mlčí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#31 Adaptivní tempomat v P3 2009
Když mi začal teď téct přepad turba, tak jsem byl půl litru pod minimem a hláška žádná. Pokud tam je, tak se měl ozvat a ne to nechat padnout pod minimum. A ve VIDA jsem senzor nedohledal. Hledal jsem v kategoriích 217 a 221. A senzor nikde . Došel jsem k závěru že B6304T2 teda senzor nemá. A pokud jo, tak kam ho soudruzi schovali a jak ho nastavili? Nejlepší senzor je stejně měrka pod kapotou.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#32 Adaptivní tempomat v P3 2009
Konkrétně kategorie 386 a zespoda na vaně ho uvidíš na první pohled.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#33 Adaptivní tempomat v P3 2009
Tak to díky za tip. A tak teď zjistit proč ta mrcha nic nehlásila
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#34 Adaptivní tempomat v P3 2009
Tak ještě k ACC.
Ano, nezrychlí přímo v zatáčce, je to dané stupni natočení volantu... Což ale znamená, že jakmile ztratí auto před sebou (a že má zorné pole hodně ubohé) je schopný zrychlit ještě před zatáčkou nebo na vjezdu do ní kdy volant nepřekročí dané stupně natočení.
Výsledek pak je, občas jedete jak na drogách kdy před zatáčkou přidáte a v ní nebo na výjezdu zpomalíte... Až takový pako před sebou zase někdy uvidím, už vím proč )
Blinkry fungují, to ano, ale blinkr nebliká jen vpředu, ale i vzadu a abych s ním kompenzoval funkci ACC a přitom dával informaci o změně směrů kterou ani udělat nechci v tu chvíli, to mi taky přijde na hlavu.
Jediné s čím souhlasím, že se s ním musí naučit žít co se týče bezpečné vzdálenosti. Potud je to v pořádku.
Ale jeho zorné pole a rychlost reakcí na zmizení auta jsou vážně trapné. Holt je to jeden z prvních systémů a Volvo nikdy nebylo etalon techniky v tomhle smyslu.
Mohu porovnávat s Mercedesem E a tam je to jeden velký luxus co se týče fungování ACC.
Tady to jen otravuje život.
Nové modely už jsou nastavené lépe, ty které už umí i zastavovat a měnit funkci ACC jen za CC.
Jsem zvyklý jezdit hodně plynule s normálním CC a předvídat a vypínat zapínat... Tenhle nedokonalý ACC mi do toho akorát háže vidle.
Ano, nezrychlí přímo v zatáčce, je to dané stupni natočení volantu... Což ale znamená, že jakmile ztratí auto před sebou (a že má zorné pole hodně ubohé) je schopný zrychlit ještě před zatáčkou nebo na vjezdu do ní kdy volant nepřekročí dané stupně natočení.
Výsledek pak je, občas jedete jak na drogách kdy před zatáčkou přidáte a v ní nebo na výjezdu zpomalíte... Až takový pako před sebou zase někdy uvidím, už vím proč )
Blinkry fungují, to ano, ale blinkr nebliká jen vpředu, ale i vzadu a abych s ním kompenzoval funkci ACC a přitom dával informaci o změně směrů kterou ani udělat nechci v tu chvíli, to mi taky přijde na hlavu.
Jediné s čím souhlasím, že se s ním musí naučit žít co se týče bezpečné vzdálenosti. Potud je to v pořádku.
Ale jeho zorné pole a rychlost reakcí na zmizení auta jsou vážně trapné. Holt je to jeden z prvních systémů a Volvo nikdy nebylo etalon techniky v tomhle smyslu.
Mohu porovnávat s Mercedesem E a tam je to jeden velký luxus co se týče fungování ACC.
Tady to jen otravuje život.
Nové modely už jsou nastavené lépe, ty které už umí i zastavovat a měnit funkci ACC jen za CC.
Jsem zvyklý jezdit hodně plynule s normálním CC a předvídat a vypínat zapínat... Tenhle nedokonalý ACC mi do toho akorát háže vidle.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#35 Adaptivní tempomat v P3 2009
Dobře sepsáno, mohu také potvrdit z podobných pár zkušeností s ACC i u jiných automobilek.Schumi_01 píše:Tak ještě k ACC.
Ano, nezrychlí přímo v zatáčce, je to dané stupni natočení volantu... Což ale znamená, že jakmile ztratí auto před sebou (a že má zorné pole hodně ubohé) je schopný zrychlit ještě před zatáčkou nebo na vjezdu do ní kdy volant nepřekročí dané stupně natočení.
Výsledek pak je, občas jedete jak na drogách kdy před zatáčkou přidáte a v ní nebo na výjezdu zpomalíte... Až takový pako před sebou zase někdy uvidím, už vím proč )
Blinkry fungují, to ano, ale blinkr nebliká jen vpředu, ale i vzadu a abych s ním kompenzoval funkci ACC a přitom dával informaci o změně směrů kterou ani udělat nechci v tu chvíli, to mi taky přijde na hlavu.
Jediné s čím souhlasím, že se s ním musí naučit žít co se týče bezpečné vzdálenosti. Potud je to v pořádku.
Ale jeho zorné pole a rychlost reakcí na zmizení auta jsou vážně trapné. Holt je to jeden z prvních systémů a Volvo nikdy nebylo etalon techniky v tomhle smyslu.
Mohu porovnávat s Mercedesem E a tam je to jeden velký luxus co se týče fungování ACC.
Tady to jen otravuje život.
Nové modely už jsou nastavené lépe, ty které už umí i zastavovat a měnit funkci ACC jen za CC.
Jsem zvyklý jezdit hodně plynule s normálním CC a předvídat a vypínat zapínat... Tenhle nedokonalý ACC mi do toho akorát háže vidle.
Prakticky jediný přínos tohoto systému vidím při jízdě za zhoršené viditelnosti (mlha...), jinak normální tempomat bohatě stačí a je rozhodně bezpečnější v krizových situacích. Smysl mi dává ACC dále jen u automatických převodovek, s manuálem je ta jeho funkce stejně tak napůl. Když ale člověka baví auto řídit, sledovat provoz, řadit, šlapat pedály...tak se bez ACC docela v klidu obejde.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#36 Adaptivní tempomat v P3 2009
Mno a dá se to ACC nějak předělat na CC, třeba jen vyndáním nějaké pojistky?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#37 Adaptivní tempomat v P3 2009
No to je přesně to proč jsem tohle téma otevřel...dunnst píše:Mno a dá se to ACC nějak předělat na CC, třeba jen vyndáním nějaké pojistky?
Teoreticky by šlo vyřadit radar (buď pojistkou či jinou chybou a zastavení jeho funkce), pak podle mě ale nebude fungovat tempomat vůbec a hlavně přijdeš o protikolizní systém, který zase v případě nepozornosti úplně k zahození není.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#38 Adaptivní tempomat v P3 2009
pokud jde to trvalé vyřazení (ne možnost vypnout/zapnout bějem jízdy) acc aby fungovala jen jako cc, tak by to mohlo jít přes VDASH od D5T5 změnou konfigurace auta.Schumi_01 píše:No to je přesně to proč jsem tohle téma otevřel...dunnst píše:Mno a dá se to ACC nějak předělat na CC, třeba jen vyndáním nějaké pojistky?
Teoreticky by šlo vyřadit radar (buď pojistkou či jinou chybou a zastavení jeho funkce), pak podle mě ale nebude fungovat tempomat vůbec a hlavně přijdeš o protikolizní systém, který zase v případě nepozornosti úplně k zahození není.
jakýkoli ruční pokus pojistkou, ... to jen vypne úplně (při pokusu o aktivaci to hodí "tempomat nedostupný").
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek