2,4T jede jak atmosféra.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.
#1 2,4T jede jak atmosféra.
Potřeboval bych poradit, když mám 2,4T 147kw,ale momentálně auto jede jak atmosféra. Auto má turbo po repasu, skrtici klapka také po repasu a cooler údajně je dobrej. Hadice jsem prolezl a vše se zdá v pohodě, takže nevím kde je chyba. Napad napichnuti na diagnostiku byl, ale ta nic zásadního nevyhodila vše ok. Tak mi někdo poraďte jestli jste se stím už nekdo setkal. Díky všem
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 2,4T jede jak atmosféra.
Zacni kontrolou podtlakovejch hadicek od/k TCV a pripadne dany ventil...
Boost tam nejaky je?
Boost tam nejaky je?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#3 2,4T jede jak atmosféra.
Jezdilo to někdy jinak?
Ona totiž 2,4T jezdí jak atmosféra. Žádnej velkej zátah, nebo kopanec tam není.
Ona totiž 2,4T jezdí jak atmosféra. Žádnej velkej zátah, nebo kopanec tam není.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 2,4T jede jak atmosféra.
Tak, tak, nějak echt to nejede, ale jak jsi psal v tom druhém vlákně tlak 0,3 je málo. Mě to tlačí podle Torque při běžném přidání okolo 0,8 a když na to opravdu šlápnu tak to leze přes 1 bar.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 2,4T jede jak atmosféra.
Tam máš čip? To je na LPT nějak moc...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.
#6 2,4T jede jak atmosféra.
Každéj kdo v tom jel tak řekl, že je to nějak chcipli na to kolik to má mít koní.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 2,4T jede jak atmosféra.
Nemám. Ale stejně to moc nejede.peter cz píše:Tam máš čip? To je na LPT nějak moc...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#8 2,4T jede jak atmosféra.
se stage 2 SW a 2,5 Simons/Ferrita vejfukem to pocitově dost ožije - ale je to +- 21 000kč navíc a ne každému to za to stojí.raolsa píše:Nemám. Ale stejně to moc nejede.peter cz píše:Tam máš čip? To je na LPT nějak moc...
Subjektivně myslím, že ta Stage 2 by neměla mít nějaké drastické dopady na životnost komponent
EDIT:
teď koukám, že v té 147Kw verzi je 12T turbo. Vycházim z trochu novější 154Kw se 14T
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.
#9 2,4T jede jak atmosféra.
Dá se nějak po domácku zjistit netěsnost kompletního potrubí včetně cooleru? Popřípadě jak?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.
#10 2,4T jede jak atmosféra.
Dá se nějak po domácku zjistit netěsnost kompletního potrubí včetně cooleru? Popřípadě jak? A jak se dá jinak zvýšit ten plnící tlak z těch 0,3 aspoň na 0,5bar?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 2,4T jede jak atmosféra.
Netěsnost ideálně zjistíš tak, že ucpeš oba konce potrubí a natlakuješ to.
Zkontroluj nastavení wastegate podle tohoto videa:
"
Zkontroluj nastavení wastegate podle tohoto videa:
"
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.
#12 2,4T jede jak atmosféra.
Tak sem dnes osobně kontroloval veškerý hadice na sání a nikde nic neuchází. Podtlaky se taky zdají v pořádku. Někdo nějaký nápady proč to tlačí plnící tlak pouze 0,3bar? Díky předem za rozumný nápady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#13 2,4T jede jak atmosféra.
Raolsa ti v předchozím příspěvku poslal video jak nastavit wastegate, tak to udělej. Pak ještě zkus regulační ventil jestli cvaká když na něj přivedeš napětí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.
#14 2,4T jede jak atmosféra.
West je nastavenéj podle toho co mi poslal. A ventil je už aj zkousenej na jiným autě a fungoval.Ješte je na turbu jedna nějaká banka do které vede taky hadička, to slouží k čemu? Dá se to nějak vyzkoušet?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#15 2,4T jede jak atmosféra.
Wastegate... Uz tu dlouho tahle Westgate nebyla...Kuky píše:West je nastavenéj podle toho co mi poslal. A ventil je už aj zkousenej na jiným autě a fungoval.Ješte je na turbu jedna nějaká banka do které vede taky hadička, to slouží k čemu? Dá se to nějak vyzkoušet?
Odpoj min na 15min baterku... Po nastatovani to nech 1min tocit na volnobeh, plyn nech na pokoji...
Potom:
After the installation of the ipd HD TCV drive the vehicle for 5 minutes without developing any boost
pressure to allow the engine to warm up. In a safe and appropriate place, accelerate the vehicle
to approx half of its maximum boost level and hold there for 5-7 seconds, then decelerate to below
30mph. Proper accelerator modulation will be necessary to control the boost level. Repeat this 4 times.
Turn the engine off and wait for 12 minutes. For optimum results the above procedure should be
performed twice.
https://www.ipdusa.com/files/product/533/PI-396%20HDTCV%20P1.PDF
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.
#16 2,4T jede jak atmosféra.
A tohle je zase co za srandu?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#17 2,4T jede jak atmosféra.
No mohl bys bejt konkretniKuky píše:A tohle je zase co za srandu?
Ale odpojeni baterky proto, aby se Ti vymazali ruzny docasny adaptace, etc...
A ten nasledny postup, je adaptace TCV ventilu, plus se to i lip prizpusobi tomu, pokud jsi rerizoval WG...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#18 2,4T jede jak atmosféra.
Jestli myslíš CBV na tři šrouby od které vede hadička do sání, tak může zkusit jestli drží podtlak/přetlak, tzn. neni děravá membrána.Kuky píše:Ješte je na turbu jedna nějaká banka do které vede taky hadička, to slouží k čemu? Dá se to nějak vyzkoušet?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.
#19 2,4T jede jak atmosféra.
A k čemu to přesně je to cbv jakou funkci tam má?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 2,4T jede jak atmosféra.
Defacto je to BlowOff, kterej je primo na turbu a ma odfuk do sani, namisto do atmosfery...Kuky píše:A k čemu to přesně je to cbv jakou funkci tam má?
A ano, praska v nem membrana
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.
#21 2,4T jede jak atmosféra.
Ta membrána se v něm při repasu nemění nebo jak to dělají? Takže kdyby byla praskla, tak by to taky nemuselo kvůli tomu mít ten správný plnící tlak?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#22 2,4T jede jak atmosféra.
Tak to musis vedet Ty, kdo a jak Ti to repasoval ne?Kuky píše:Ta membrána se v něm při repasu nemění nebo jak to dělají? Takže kdyby byla praskla, tak by to taky nemuselo kvůli tomu mít ten správný plnící tlak?
No schvalne hadej, kdyz to ma odfukovat prebytecnej tlak...
Nechces to radsi hodit k nejakemu, ne uplne neschopnemu mechanikovi?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.
#23 2,4T jede jak atmosféra.
Už teď na tom dělá druhéj mechanik a má stím stejný problémy, až na to že jemu Teda diagnostika ukázala aspoň nějaký teplotní čidlo nasavaneho vzduchu - 48°c. A nejsem si úplně jistej jestli to má na nějakéj tlak vliv!
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#24 2,4T jede jak atmosféra.
Tak dojed k nekomu kdo dela/zna Volva a ma VIDU/DiCE... Pacz nerikam, ze se s univerzalkama neda taky krapet pracovat, ale musis vedet co od toho cekat...Kuky píše:Už teď na tom dělá druhéj mechanik a má stím stejný problémy, až na to že jemu Teda diagnostika ukázala aspoň nějaký teplotní čidlo nasavaneho vzduchu - 48°c. A nejsem si úplně jistej jestli to má na nějakéj tlak vliv!
A pokud mas v haji cidlo nasavaneho vzduchu, tak ano, pak to bude delat haluze... Ono by mozna nebylo od veci, kdyby sis krapet precetl forum a pohledal, ne cekal, ze Ti nekdo naserviruje komplet reseni,
to Te pak radsi rovnou poslu do autorizaku, tam si za takovej pristup nechaj zaplatit
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 353
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
#25 2,4T jede jak atmosféra.
Kucí, jak mám vyrobit přípravek abych si ověřil otvírání westgate ? Pochopil jsem že musím vyrobit stabilní podtlak (vyčetl jsem tady že u mé 2,4T to je 12,5kPa neboli 1,8PSI). A při tomto podtlaku se má otevřít obtok. Tak bych potřeboval nějakou sestavu jak mají na videu v IPD....
Edit: a nebo zase kecám a je tam tlak a ne podtlak ?
Edit: a nebo zase kecám a je tam tlak a ne podtlak ?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek