2,4T jede jak atmosféra.

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 22
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Kojetín
Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.

#1 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Kuky »

Potřeboval bych poradit, když mám 2,4T 147kw,ale momentálně auto jede jak atmosféra. Auto má turbo po repasu, skrtici klapka také po repasu a cooler údajně je dobrej. Hadice jsem prolezl a vše se zdá v pohodě, takže nevím kde je chyba. Napad napichnuti na diagnostiku byl, ale ta nic zásadního nevyhodila vše ok. Tak mi někdo poraďte jestli jste se stím už nekdo setkal. Díky všem :cry: :sorry:

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Zajsoft »

Zacni kontrolou podtlakovejch hadicek od/k TCV a pripadne dany ventil...
Boost tam nejaky je?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#3 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Basstl »

Jezdilo to někdy jinak?
Ona totiž 2,4T jezdí jak atmosféra. Žádnej velkej zátah, nebo kopanec tam není.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od raolsa »

Tak, tak, nějak echt to nejede, ale jak jsi psal v tom druhém vlákně tlak 0,3 je málo. Mě to tlačí podle Torque při běžném přidání okolo 0,8 a když na to opravdu šlápnu tak to leze přes 1 bar.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#5 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od peter cz »

Tam máš čip? To je na LPT nějak moc...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 22
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Kojetín
Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.

#6 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Kuky »

Každéj kdo v tom jel tak řekl, že je to nějak chcipli na to kolik to má mít koní.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#7 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od raolsa »

peter cz píše:Tam máš čip? To je na LPT nějak moc...
Nemám. :D Ale stejně to moc nejede. :(
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#8 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

raolsa píše:
peter cz píše:Tam máš čip? To je na LPT nějak moc...
Nemám. :D Ale stejně to moc nejede. :(
se stage 2 SW a 2,5 Simons/Ferrita vejfukem to pocitově dost ožije - ale je to +- 21 000kč navíc a ne každému to za to stojí.
Subjektivně myslím, že ta Stage 2 by neměla mít nějaké drastické dopady na životnost komponent

EDIT:
teď koukám, že v té 147Kw verzi je 12T turbo. Vycházim z trochu novější 154Kw se 14T
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 22
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Kojetín
Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.

#9 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Kuky »

Dá se nějak po domácku zjistit netěsnost kompletního potrubí včetně cooleru? Popřípadě jak?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 22
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Kojetín
Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.

#10 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Kuky »

Dá se nějak po domácku zjistit netěsnost kompletního potrubí včetně cooleru? Popřípadě jak? A jak se dá jinak zvýšit ten plnící tlak z těch 0,3 aspoň na 0,5bar?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#11 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od raolsa »

Netěsnost ideálně zjistíš tak, že ucpeš oba konce potrubí a natlakuješ to. :D

Zkontroluj nastavení wastegate podle tohoto videa:

"
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 22
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Kojetín
Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.

#12 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Kuky »

Tak sem dnes osobně kontroloval veškerý hadice na sání a nikde nic neuchází. Podtlaky se taky zdají v pořádku. Někdo nějaký nápady proč to tlačí plnící tlak pouze 0,3bar? Díky předem za rozumný nápady

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#13 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od peter cz »

Raolsa ti v předchozím příspěvku poslal video jak nastavit wastegate, tak to udělej. Pak ještě zkus regulační ventil jestli cvaká když na něj přivedeš napětí.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 22
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Kojetín
Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.

#14 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Kuky »

West je nastavenéj podle toho co mi poslal. A ventil je už aj zkousenej na jiným autě a fungoval.Ješte je na turbu jedna nějaká banka do které vede taky hadička, to slouží k čemu? Dá se to nějak vyzkoušet?

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#15 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Zajsoft »

Kuky píše:West je nastavenéj podle toho co mi poslal. A ventil je už aj zkousenej na jiným autě a fungoval.Ješte je na turbu jedna nějaká banka do které vede taky hadička, to slouží k čemu? Dá se to nějak vyzkoušet?
Wastegate... Uz tu dlouho tahle Westgate nebyla... :Search:

Odpoj min na 15min baterku... Po nastatovani to nech 1min tocit na volnobeh, plyn nech na pokoji...

Potom:
After the installation of the ipd HD TCV drive the vehicle for 5 minutes without developing any boost
pressure to allow the engine to warm up. In a safe and appropriate place, accelerate the vehicle
to approx half of its maximum boost level and hold there for 5-7 seconds, then decelerate to below
30mph. Proper accelerator modulation will be necessary to control the boost level. Repeat this 4 times.
Turn the engine off and wait for 12 minutes. For optimum results the above procedure should be
performed twice.

https://www.ipdusa.com/files/product/533/PI-396%20HDTCV%20P1.PDF
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 22
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Kojetín
Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.

#16 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Kuky »

A tohle je zase co za srandu?

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#17 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Zajsoft »

Kuky píše:A tohle je zase co za srandu?
No mohl bys bejt konkretni :D
Ale odpojeni baterky proto, aby se Ti vymazali ruzny docasny adaptace, etc...
A ten nasledny postup, je adaptace TCV ventilu, plus se to i lip prizpusobi tomu, pokud jsi rerizoval WG...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#18 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od peter cz »

Kuky píše:Ješte je na turbu jedna nějaká banka do které vede taky hadička, to slouží k čemu? Dá se to nějak vyzkoušet?
Jestli myslíš CBV na tři šrouby od které vede hadička do sání, tak může zkusit jestli drží podtlak/přetlak, tzn. neni děravá membrána.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 22
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Kojetín
Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.

#19 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Kuky »

A k čemu to přesně je to cbv jakou funkci tam má?

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#20 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Zajsoft »

Kuky píše:A k čemu to přesně je to cbv jakou funkci tam má?
Defacto je to BlowOff, kterej je primo na turbu a ma odfuk do sani, namisto do atmosfery...
A ano, praska v nem membrana :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 22
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Kojetín
Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.

#21 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Kuky »

Ta membrána se v něm při repasu nemění nebo jak to dělají? Takže kdyby byla praskla, tak by to taky nemuselo kvůli tomu mít ten správný plnící tlak?

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#22 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Zajsoft »

Kuky píše:Ta membrána se v něm při repasu nemění nebo jak to dělají? Takže kdyby byla praskla, tak by to taky nemuselo kvůli tomu mít ten správný plnící tlak?
Tak to musis vedet Ty, kdo a jak Ti to repasoval ne?
No schvalne hadej, kdyz to ma odfukovat prebytecnej tlak... ;)

Nechces to radsi hodit k nejakemu, ne uplne neschopnemu mechanikovi? ;)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 22
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Kojetín
Vůz: Volvo s60 2.4t, 00'.

#23 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Kuky »

Už teď na tom dělá druhéj mechanik a má stím stejný problémy, až na to že jemu Teda diagnostika ukázala aspoň nějaký teplotní čidlo nasavaneho vzduchu - 48°c. A nejsem si úplně jistej jestli to má na nějakéj tlak vliv!

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#24 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Zajsoft »

Kuky píše:Už teď na tom dělá druhéj mechanik a má stím stejný problémy, až na to že jemu Teda diagnostika ukázala aspoň nějaký teplotní čidlo nasavaneho vzduchu - 48°c. A nejsem si úplně jistej jestli to má na nějakéj tlak vliv!
Tak dojed k nekomu kdo dela/zna Volva a ma VIDU/DiCE... Pacz nerikam, ze se s univerzalkama neda taky krapet pracovat, ale musis vedet co od toho cekat...

A pokud mas v haji cidlo nasavaneho vzduchu, tak ano, pak to bude delat haluze... Ono by mozna nebylo od veci, kdyby sis krapet precetl forum a pohledal, ne cekal, ze Ti nekdo naserviruje komplet reseni,
to Te pak radsi rovnou poslu do autorizaku, tam si za takovej pristup nechaj zaplatit :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Vizibable
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 353
Registrován: 2 roky 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

#25 2,4T jede jak atmosféra.

Příspěvek od Vizibable »

Kucí, jak mám vyrobit přípravek abych si ověřil otvírání westgate ? Pochopil jsem že musím vyrobit stabilní podtlak (vyčetl jsem tady že u mé 2,4T to je 12,5kPa neboli 1,8PSI). A při tomto podtlaku se má otevřít obtok. Tak bych potřeboval nějakou sestavu jak mají na videu v IPD....

Edit: a nebo zase kecám a je tam tlak a ne podtlak ? :lol:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“