C70 p80 v automate
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#1 C70 p80 v automate
tak cabro necháme radšej tak ale zaujíma ma coupe v automate ako je to so servisom automatu a či niečo vydrží... malo by ísť o C70 coupe 2.0 alebo 2.4 nizkotlak... mám všetko staršie v automate a toto by malo byť pre auto pre priateľku a chcela len automat... poprípade som rozmýšľal nad audi a3 alebo golfom ale to mi príde nespoľahlivé v automate a v skorom každom inzeráte je napísané že šklbe prevodovka... dík za info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 AT ´98 tmavomodre
#2 C70 p80 v automate
Ahoj,
Tak ak bude treba niekto ma doplnte...
1. C70 je dobrá volba, pevná konštrukcia, vynikajúce spracovanie
2. Automat vydrží veľa, je tam 4 stupňový Aisin, nie som si istý, ale v posledných rokoch výroby dávali aj 5 stupňové, no tuším iba do cabria.
Doležité je, ako sa predošlí majitelia o auto starali, či sa menil olej v automate aj s preplachom. Servisná história je v tomto prípade dôležitá.
Ak sa výmena robila, prežije ťa, i ked vždy može vypovedať, nové to nie je...
3. Motorizáca je podla gusta, 2,0 by som sa vyhol, slabé. Ked tak taliaska T5 / 2,0 /, 2,4 je v pohode, ale každý ti viac menej odporučí T5 /2,3/ - aj ja
4. za mna osobne C70 nie je moc na denné jazdenie, polomer zatáčania je hrôza, dvere sú dlhé a v dnešných úzkych parkovacích miestach je to gymnastika
Za koncern sa ti neviem vyjadriť, nevlastnil som, možno niekto zdejší.
Tak ak bude treba niekto ma doplnte...
1. C70 je dobrá volba, pevná konštrukcia, vynikajúce spracovanie
2. Automat vydrží veľa, je tam 4 stupňový Aisin, nie som si istý, ale v posledných rokoch výroby dávali aj 5 stupňové, no tuším iba do cabria.
Doležité je, ako sa predošlí majitelia o auto starali, či sa menil olej v automate aj s preplachom. Servisná história je v tomto prípade dôležitá.
Ak sa výmena robila, prežije ťa, i ked vždy može vypovedať, nové to nie je...
3. Motorizáca je podla gusta, 2,0 by som sa vyhol, slabé. Ked tak taliaska T5 / 2,0 /, 2,4 je v pohode, ale každý ti viac menej odporučí T5 /2,3/ - aj ja
4. za mna osobne C70 nie je moc na denné jazdenie, polomer zatáčania je hrôza, dvere sú dlhé a v dnešných úzkych parkovacích miestach je to gymnastika
Za koncern sa ti neviem vyjadriť, nevlastnil som, možno niekto zdejší.
_________________
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#3 C70 p80 v automate
tak ono ja mám c70 2.3 t5 ale manuál a pozerám c70 lebo keď chcem niečo podobné pre babu tak to je hrozné ten výber buď debilné FSI motory alebo zase audi s tým pošahaným multitronicom alebo ešte lepšie choré dsg s mechatronikou vadnou... auto chcem preto také lebo je bezpečné má dobrú výbavu a na polomer otáčania si zvykne P2 s r18 je podľa mňa ešte horšia a čo sa týka výkonu to stačí tých 120kw aspoň bude poistka dobrá 2.0 a 120kw aj tak ten automat zožerie výkonu dosť a T5 sú cenovo vyššie... a už keď voziť vzduch lebo max dvaja ľudia budú v aute tak aspoň štýlovo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#4 C70 p80 v automate
Takže ty si vozíš prdel v T5 a mladý nadělíš zdechlou 2.0 ? Pěkný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#5 C70 p80 v automate
načo by jej bola 176kw t5? okrem toho sú o dosť drahšie a ako prechod z oplu corsa čo mal 48kw to je fajn
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek