Proč Pat a Mat? Nahrano to bylo na doporučení.Haben píše:Pat a Mat v jedne osobe. Ale zase kdo nic nedela, ten nic nezkazi, ze
Tak at ti to beha
P2 bufík Ardic - zvýšená kouřivost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#26 P2 bufík Ardic - zvýšená kouřivost
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#27 P2 bufík Ardic - zvýšená kouřivost
Tak beru zpět. Frekvencí čerpadla to není. Bufík se chová stále stejně. Začínám podezřívat novou trysku, že je vadná.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#28 P2 bufík Ardic - zvýšená kouřivost
Tak jsem to nejspíš rozluštil a dokončil.
Bufík kouřil nejspíš díky kombinaci několika faktorů.
1. špatná tryska
2. konektor žhavicí svíčky držel na vlásku - nešlo dost proudu takže se palivo nedostatečně zapálilo.
3. pokřivené lopatky rozprašovací vrtulky
4. nahranej benzínovej soft pro benzíny kvůli vyřazení automatického příhřevu. Tento benzínový soft dává trochu více paliva. Toto jsem udělal jako poslední akci a kouřivost zmizela snad úplně.
Dám časem vědět jak to jede, ale teď je to v pohodě.
Bufík kouřil nejspíš díky kombinaci několika faktorů.
1. špatná tryska
2. konektor žhavicí svíčky držel na vlásku - nešlo dost proudu takže se palivo nedostatečně zapálilo.
3. pokřivené lopatky rozprašovací vrtulky
4. nahranej benzínovej soft pro benzíny kvůli vyřazení automatického příhřevu. Tento benzínový soft dává trochu více paliva. Toto jsem udělal jako poslední akci a kouřivost zmizela snad úplně.
Dám časem vědět jak to jede, ale teď je to v pohodě.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#29 P2 bufík Ardic - zvýšená kouřivost
2 to spíš ne, buď se to zapálí nebo ne... (ale jasně, dobře to nebylo)
3 spíš toto, že se to špatně rozpráší
4 takže teď tam máš jaký?
3 spíš toto, že se to špatně rozpráší
4 takže teď tam máš jaký?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#30 P2 bufík Ardic - zvýšená kouřivost
4. mám zase diesel soft, kterej je s přímým startem a automatickým příhřevem
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek