manuální boost controller
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 25
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Lovosice
- Vůz: Volvo 850 2.5tdi, 96
#1 manuální boost controller
Zdravim, má tu někdo zkušenosti se zvýšením tlaku na turbu pomocí manuálního controleru na motoru d5252t? Popřípadě jeho zapojení ( propojení s ventilem N75 ). Chtěl bych malinko zvýšit tlak na 1,2baru.
Díky Ondra.
Díky Ondra.
- Přílohy
-
- universal-boost-controller-blue-27601073.jpg (32.19 KiB) Zobrazeno 1110 x
_________________
Modrá 850 2.5tdi + chip
Modrá 850 2.5tdi + chip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#2 manuální boost controller
Podle toho, co jsem zjišťoval, se musí n75 úplně vyřadit. Mezi trubičku wastegate (musí se přeříznout) se pak dá manuální regulátor.
Další věc, co na to bude říkat jednotka, protože je tam snímač tlaku v sání.
Další věc, co na to bude říkat jednotka, protože je tam snímač tlaku v sání.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#3 manuální boost controller
850 TDI ho má? Nevím jen se ptám TDI jde mimo mně ,ale myslím,že ho 850 mít nebude .Tarkin píše: Další věc, co na to bude říkat jednotka, protože je tam snímač tlaku v sání.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#4 manuální boost controller
Každopádně pokud to nějak vymyslíš, tak dej pak vědět. Také se na to chystám. Problém bude ale limit v jednotce, záleží jen kam to pustí.
A rozřezat si trubičku wastegate jen tak se mi úplně nechce, i když by backup řešení byla navliknuta gumová hadička...
A rozřezat si trubičku wastegate jen tak se mi úplně nechce, i když by backup řešení byla navliknuta gumová hadička...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#5 manuální boost controller
Ono to půjde, ale taky si musí přidat dávku paliva jinak je to o ničem.Ale na to přijde .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#6 manuální boost controller
Nechci dělat chytrého, ale není náhodou u dieselů ovládáno turbo podtlakem?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#7 manuální boost controller
Je, n75 by se měla teoreticky úplně vyřadit.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 25
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Lovosice
- Vůz: Volvo 850 2.5tdi, 96
#8 manuální boost controller
Seženu někde palivová oka a vyzkouším to. Mám sice ještě jedno turbo, ale nechce se mi zbytečně ničit trubička.
- Přílohy
-
- _vyrn_447P2090083.jpg (41.38 KiB) Zobrazeno 967 x
_________________
Modrá 850 2.5tdi + chip
Modrá 850 2.5tdi + chip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#9 manuální boost controller
Má, je u naftového filtru schovaný na horním uložení tlumičů.Petr.Chrpa píše:850 TDI ho má? Nevím jen se ptám TDI jde mimo mně ,ale myslím,že ho 850 mít nebude .Tarkin píše: Další věc, co na to bude říkat jednotka, protože je tam snímač tlaku v sání.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 25
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Lovosice
- Vůz: Volvo 850 2.5tdi, 96
#10 manuální boost controller
MAP senzor to má a na to malé zvýšení tlaku bude stačit sériový.
_________________
Modrá 850 2.5tdi + chip
Modrá 850 2.5tdi + chip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#11 manuální boost controller
Dík za info u nás se jen mihla na dojetí takže tam jsme řešili jen nějakej základ a ta už se teď jinde kuchá .z-d-e-n-a píše: Má, je u naftového filtru schovaný na horním uložení tlumičů.
Zase vím o něco více
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#12 manuální boost controller
A nedopočítá si právě tohle jednotka?Petr.Chrpa píše:Ono to půjde, ale taky si musí přidat dávku paliva jinak je to o ničem.Ale na to přijde .
Udělat čip se vším všudy je samozřejmě lepší, ale pro nějaký nepatrné navýšení tlaku, by to mohlo fungovat...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#13 manuální boost controller
Potom proč máš v podpisu Stage 1 od VČ když sis ho mohl udělat montáží MBC?Tarkin píše:
A nedopočítá si právě tohle jednotka?
Udělat čip se vším všudy je samozřejmě lepší, ale pro nějaký nepatrné navýšení tlaku, by to mohlo fungovat...
Hodně lidí tady si prošli jen navyšováním tlaku někdo ohnul někdo ne (u dieslu nevím,jde mimo mně ,jen svou dodávku jsem si upravil ),ono se říká málo ,ale potom začneš být nenasytnej ,ale není to jen o navýšení tlaku ,je to jen podpora za určitých podmínek a ty podmínky se musí vytvořit ,sice zvýšíš tlak oblbneš jednu věc a co ty další co ukoriguje jednotka je ve hvězdách ty si musíš nastavit ideální podmínky , pro diesel sem ti něco vycuc je to rozházené musíš si to seskládat a upravy začerněné je to pro představu co by jsi měl udělat(pro MSA 15 všeobecně tzn.vč.koncernu)co si z toho kdo vezme je jen na dotyčném dával jsem sem celej návod pro MSA15 někde to je tady ke stažení :
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 25
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Lovosice
- Vůz: Volvo 850 2.5tdi, 96
#14 manuální boost controller
Vím že MBC už tu pár lidí na dechtu mělo a nikdo neřešil nějakou elektroniku, tak jsem chtěl zkusit snadnou cestu jak zvýšit tlak. ( dneska je obtížné už něco najít na stejný motor-dohledat přesně co jak je zapojené, protože jsou to příspěvky 10 let staré ( buď k nim není nic napsané nebo fotka ze shora na motor a není nic vidět. Videa a různý fóra jsem už snad všechny prolezl. Mám i jednu fotku člena zde na foru asi 8 let starou, jak má MBC, ale nechápu jak mu to mohlo fungovat.
Jakkoliv to na turbu propojím nedosáhnu tlaku přes 1bar ( maximálně ho dokážu snížit na 0,5 ) a je jedno jestli vyřadím n75 nebo jestli tam dám "téčko" na propoj, otočím šipky na controlleru nebo "téčku", jednu stranu controlleru nechám ven do ovzduší. Prostě je úplně jedno jak to zapojím vyzkoušel jsem snad úplně všechno a nikdy nedosáhnu vyššího tlaku, spíše nižšího ( a jó, otáčim tim controllerem jak doleva, tak doprava )
Možná je to primitivní, ale já na to za boha nemůžu přijít, což mě štve.
Je možné že by pružina ve wastegate byla tak utahaná a nedokázala by dosáhnout přes 1 bar ?
Jakkoliv to na turbu propojím nedosáhnu tlaku přes 1bar ( maximálně ho dokážu snížit na 0,5 ) a je jedno jestli vyřadím n75 nebo jestli tam dám "téčko" na propoj, otočím šipky na controlleru nebo "téčku", jednu stranu controlleru nechám ven do ovzduší. Prostě je úplně jedno jak to zapojím vyzkoušel jsem snad úplně všechno a nikdy nedosáhnu vyššího tlaku, spíše nižšího ( a jó, otáčim tim controllerem jak doleva, tak doprava )
Možná je to primitivní, ale já na to za boha nemůžu přijít, což mě štve.
Je možné že by pružina ve wastegate byla tak utahaná a nedokázala by dosáhnout přes 1 bar ?
_________________
Modrá 850 2.5tdi + chip
Modrá 850 2.5tdi + chip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#15 manuální boost controller
Zkontroluj těsnost IC a hadic jestli to neutíká někde jinde .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#16 manuální boost controller
Oja píše:Vím že MBC už tu pár lidí na dechtu mělo a nikdo neřešil nějakou elektroniku, tak jsem chtěl zkusit snadnou cestu jak zvýšit tlak. ( dneska je obtížné už něco najít na stejný motor-dohledat přesně co jak je zapojené, protože jsou to příspěvky 10 let staré ( buď k nim není nic napsané nebo fotka ze shora na motor a není nic vidět. Videa a různý fóra jsem už snad všechny prolezl. Mám i jednu fotku člena zde na foru asi 8 let starou, jak má MBC, ale nechápu jak mu to mohlo fungovat.
Jakkoliv to na turbu propojím nedosáhnu tlaku přes 1bar ( maximálně ho dokážu snížit na 0,5 ) a je jedno jestli vyřadím n75 nebo jestli tam dám "téčko" na propoj, otočím šipky na controlleru nebo "téčku", jednu stranu controlleru nechám ven do ovzduší. Prostě je úplně jedno jak to zapojím vyzkoušel jsem snad úplně všechno a nikdy nedosáhnu vyššího tlaku, spíše nižšího ( a jó, otáčim tim controllerem jak doleva, tak doprava )
Možná je to primitivní, ale já na to za boha nemůžu přijít, což mě štve.
Je možné že by pružina ve wastegate byla tak utahaná a nedokázala by dosáhnout přes 1 bar ?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#17 manuální boost controller
To Petr.Chrpa :
Samožrejmě, že ladit motor pomocí pružinkového regulátoru není ideální. Ale alespoň na pokus testování...
Psal jsem tymonovi ohledně custom čipu pro TDI, nějaký vyšší, než stage 1, ale bez odpovědi.
Máte někdo zkušenost s custom čipem od d5t5?
To Fíla:
Tohle je zapojení pro VNT, takže nám, co máme prehistorické artefakty bez regulace natáčení lopatek je to k ničemu, že?
Samožrejmě, že ladit motor pomocí pružinkového regulátoru není ideální. Ale alespoň na pokus testování...
Psal jsem tymonovi ohledně custom čipu pro TDI, nějaký vyšší, než stage 1, ale bez odpovědi.
Máte někdo zkušenost s custom čipem od d5t5?
To Fíla:
Tohle je zapojení pro VNT, takže nám, co máme prehistorické artefakty bez regulace natáčení lopatek je to k ničemu, že?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#18 manuální boost controller
Nafta jde kolem mě, takže nevím, jestli by zapojení MBC mělo být stejné stejné nebo ne
Ale ještě jsem našel něco ohledně nastavení WG, třeba by to vám TDIčkařům mohlo pomoct: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126416&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ale ještě jsem našel něco ohledně nastavení WG, třeba by to vám TDIčkařům mohlo pomoct: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126416&postdays=0&postorder=asc&start=0
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 25
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Lovosice
- Vůz: Volvo 850 2.5tdi, 96
#19 manuální boost controller
To nebude tím. V hadicích žádná díra není ani nic neutiká. To by nedosahovalo ani sériového tlaku a zvýšení o 0,2baru už není pro hadice žádný rozdíl.Petr.Chrpa píše:Zkontroluj těsnost IC a hadic jestli to neutíká někde jinde .
_________________
Modrá 850 2.5tdi + chip
Modrá 850 2.5tdi + chip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 25
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Lovosice
- Vůz: Volvo 850 2.5tdi, 96
#20 manuální boost controller
Zde pár fotek zapojení MBC. Spíše mě zaráží, že každý to má jinak. Ale jak píšu vyzkoušel jsem toho více mám dokonce i jiný mbc.
_________________
Modrá 850 2.5tdi + chip
Modrá 850 2.5tdi + chip
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#21 manuální boost controller
Zkus to co ti postoval Fíla
To by mohl být ten zakopanej pes
To by mohl být ten zakopanej pes
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#22 manuální boost controller
Myslím, že tady je třeba Lpbosse
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 25
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Lovosice
- Vůz: Volvo 850 2.5tdi, 96
#23 manuální boost controller
Tady je problém že já na svém turbu žádné kontramatky s imbusem nemám.Petr.Chrpa píše:Zkus to co ti postoval Fíla
To by mohl být ten zakopanej pes
_________________
Modrá 850 2.5tdi + chip
Modrá 850 2.5tdi + chip
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#24 manuální boost controller
Pokud jsem to dobře pochopil tak regulátor zapojíš sem a volnej výstup na n75 zaslepíš.
- Přílohy
-
- s-l1600.jpg (57.42 KiB) Zobrazeno 684 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 25
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Lovosice
- Vůz: Volvo 850 2.5tdi, 96
#25 manuální boost controller
Takhle jsem to nezkoušel a možná že to tak dává i smysl. Vyzkoušímpeter cz píše:Pokud jsem to dobře pochopil tak regulátor zapojíš sem a volnej výstup na n75 zaslepíš.
_________________
Modrá 850 2.5tdi + chip
Modrá 850 2.5tdi + chip
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 623 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 15 Odpovědi
- 832 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 9 Odpovědi
- 2995 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 61 Odpovědi
- 11562 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 11 Odpovědi
- 1803 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.