Neptej se, jsi tazan ty, pokud tvrdis, ze rozvodak po 90 tis, a ze je to dle servisniho planu. Toto neni pravda u p3 xc70, minimalne me d4 awd, kde je 180 tisic km dle servisniho planu, a remen a kladka prislusenstvi je doporucena radsi po 60 tisicich.Munga píše:To je divný, tohle by mělo být stejné ne? Ledaže by to v mém ročníku potichu zkrátili. Ostatně ford to takhle dělá běžně a majitel co nejezdí do autorizáku se to nemá šanci dozvědět.
Když se jim něco začne sypat tak servis dostane aktualizaci intrvalů a majitel ne..
Jak jsem se ptal kdy optimálně dělat rozvody/řemeny tak koukám že se to už řešilo v jiném vlákně a shoda padla na 160/60.
Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#26 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#27 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
myslím, že jde jen o nepochopení, špatná interpretace. jedná se o pomocný řemen, nikoliv VŠECHNY řemeny.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#28 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Presneji receno, jde o nepresne vyjadrovaniHarry píše:myslím, že jde jen o nepochopení, špatná interpretace. jedná se o pomocný řemen, nikoliv VŠECHNY řemeny.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#29 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
old.fashioned píše: Neptej se, jsi tazan ty, pokud tvrdis, ze rozvodak po 90 tis, a ze je to dle servisniho planu. Toto neni pravda u p3 xc70, minimalne me d4 awd, kde je 180 tisic km dle servisniho planu, a remen a kladka prislusenstvi je doporucena radsi po 60 tisicich.
Což je také nepřesné vyjadřování, neboť se po 60 tisících nemění řemen, ale řemenY (dva) ... ale hlavně, že si rozumíte
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#30 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
přesně, ale zpátky ke sporné otázce, ať to nezamluvíme pro prostou zábavu...Fíla píše:old.fashioned píše: Neptej se, jsi tazan ty, pokud tvrdis, ze rozvodak po 90 tis, a ze je to dle servisniho planu. Toto neni pravda u p3 xc70, minimalne me d4 awd, kde je 180 tisic km dle servisniho planu, a remen a kladka prislusenstvi je doporucena radsi po 60 tisicich.
Což je také nepřesné vyjadřování, neboť se po 60 tisících nemění řemen, ale řemenY (dva) ... ale hlavně, že si rozumíte
i když ono už bylo vyjasněno, že servisní plán - výměna po 90 tis. se zde rozvoďáku netýká
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#31 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Správně, rozvodový řemen se nemění po 90 tisících. Např. u mé D3 (5tiválec D5204T7) se mění po 180 tisících/10 letech
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#32 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Pětiválcové 2.4 a 2.0 od P3 výš mají 90 000km na pomocné řemeny a pokdu mají tak i kladku, v minulsoti se jim hydraulický napínak hodně vymstil, tak byla i svolávačka na výměnu za mechanický. pár lidi k tomu dostalo nový motor...
Te´d nevytáhnu z hlavy kterým se už napínací kladka nemění a stačí jen řemen. Důležitý je aby mechanik vyzkoušel volné otáčení klima kompresoru, chování volnoběžky atd. Taky aby si všímal jejich stavu, zda řemen nebrousí kraj. Pokud jen vymění řemen, není to nejlepší...
Pak ve 180 000km nebo po 10letech od uvedení do provozu jsou komplet rozvody včetně pomocných řemenů. Vodní pumpa atd. Na to Volvo dělá fajnové akce, že rozvoy vychází od 9 do 14 tis záleží na ročníku a přesném typu motoru.
Nová VEA řeší rozvody v 150 000km, taky interval snížili, jak už jsem tu někde psal.
Te´d nevytáhnu z hlavy kterým se už napínací kladka nemění a stačí jen řemen. Důležitý je aby mechanik vyzkoušel volné otáčení klima kompresoru, chování volnoběžky atd. Taky aby si všímal jejich stavu, zda řemen nebrousí kraj. Pokud jen vymění řemen, není to nejlepší...
Pak ve 180 000km nebo po 10letech od uvedení do provozu jsou komplet rozvody včetně pomocných řemenů. Vodní pumpa atd. Na to Volvo dělá fajnové akce, že rozvoy vychází od 9 do 14 tis záleží na ročníku a přesném typu motoru.
Nová VEA řeší rozvody v 150 000km, taky interval snížili, jak už jsem tu někde psal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#33 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Tak já tedy zareaguji i když mi to příde zbytečné : To jsi fakt špatně pochopil, možná jsem to nerozepsal doslovně a připadlo mi že to každý pochopí že rozvody je rozvodová sada a řemeny jsou pomocné řemeny sada.old.fashioned píše:Neptej se, jsi tazan ty, pokud tvrdis, ze rozvodak po 90 tis, a ze je to dle servisniho planu. Toto neni pravda u p3 xc70, minimalne me d4 awd, kde je 180 tisic km dle servisniho planu, a remen a kladka prislusenstvi je doporucena radsi po 60 tisicich.Munga píše:To je divný, tohle by mělo být stejné ne? Ledaže by to v mém ročníku potichu zkrátili. Ostatně ford to takhle dělá běžně a majitel co nejezdí do autorizáku se to nemá šanci dozvědět.
Když se jim něco začne sypat tak servis dostane aktualizaci intrvalů a majitel ne..
Jak jsem se ptal kdy optimálně dělat rozvody/řemeny tak koukám že se to už řešilo v jiném vlákně a shoda padla na 160/60.
Mohl bych to samozřejmě rozepisovat doslovně. Tak pardon za zkratky..
Já hned nepoznal že chceš rejt a nebo nečteš a tady píšeš a podsouváš mi rozvody v 90ti a školíš mne jak učitel?? To jsem opravdu nenapsal.
Pročti si co jsem psal a jestli jsi to špatně pochopil tak jsi jediný a tím bychom mohli ukončit toto plevelení vlákna.
Jasně, někdy taky říkám řemenům klínák - budu raději uvádět celé názvy ať nejsou nejasnosti, to je zase pravda.
Ale když rejt tak řemenY se fakt dělají dva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#34 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Me dotazy smerovaly ciste k tvemu rezolutne znejicimu vyjadreni, ze remeny po 90 tis. Je dobre ze se vyjasnilo, ze pro rozvodovy to neplati. Ne kazdy tady pouziva slang a za remen nepovazuje remen rozvodovy
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#35 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Zde jsem vcas na tebe reagoval a uvadel to na pravou miru... na to jsi nereagoval a vypadalo to ze si na tom trvas... diky za presne vyjadreniold.fashioned píše:Ale ne rozvodový...
Kazdopadne cilem nebylo te nejak chytat za slovo, ale zjistit, jak to tedy je, a jestli i ohledne rozvodaku neplati nejaky doporuceni delat ho podstatne driv nez cca ve 180t...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 39
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Summum
#36 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
dle mě se na výdrži řemene příslušenství podílí i to kolik a v jakém provozu auto jezdí (prach,místa kde se v zimě sype inertem, ale i hodně solí) a z toho vyplívající stav třeba drážek řemenice na klice, servočerpadle a kompresoru. Kolikrát jsou na autech ty řemenice hlavně na klice oťukaný a nabroušený že to musí ovlivnit jeho výdrž.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#37 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Plně souhlasím!!! Když jsem měnil na jaře klimakompresor, tak jsem z řemenice čerpadla a kliky kartáčkem dostával ven kamínky, které byli zapíchané i v řemenu!!!
Volvo také vymyslelo dodatečnou ochranu řemenů. viz. odkaz na RU.drive
https://translate.google.cz/translate?sl=ru&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F10125415%2F
Volvo také vymyslelo dodatečnou ochranu řemenů. viz. odkaz na RU.drive
https://translate.google.cz/translate?sl=ru&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F10125415%2F
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 30 lis 2019 22:19, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#38 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Na focusu to bylo to samé a řemen je tam přitom,,celoživotní" maximálně začne pískat,ale nepadne.
Tohle bude zřejmě háklivější - to že řemeny padají bývá defektem řemenu a nebo kladka,altík atd. ??
Každopádně také budu na jaře raději kontrolovat..
Jde mi o to jestliže budou řemeny vypadat pěkně tak jsem ok a nebo to prohlédnout pořádně celé.
Tohle bude zřejmě háklivější - to že řemeny padají bývá defektem řemenu a nebo kladka,altík atd. ??
Každopádně také budu na jaře raději kontrolovat..
Jde mi o to jestliže budou řemeny vypadat pěkně tak jsem ok a nebo to prohlédnout pořádně celé.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#39 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Sundat a prohlédnout zevnitř. U mě napohled také pěkný a jakmile jsem ho přetočil naruby, hned se začali objevovat prasklinky.
Výše jsem doplnil odkaz a dodatečnou ochranu před nečistotami
Třeba zde po 45tiskm KO
https://translate.google.cz/translate?sl=ru&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F3778165%2F
Výše jsem doplnil odkaz a dodatečnou ochranu před nečistotami
Třeba zde po 45tiskm KO
https://translate.google.cz/translate?sl=ru&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F3778165%2F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#40 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
No tak to je mazec - Dayco měl i fokouš a tam to drželo statisíce. Možná je to fakt na místě kde dostává nálož bordelu a ten kryt pomůže. Ty ho tam máš?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#41 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Jo někdy mám pocit, že volvo vyrábí řemeny z ekologicky recyklovanych opasku a kšand, které posbírá po Švédsku...
Už to není takové co to bývalo, ale stále je třeba u petivalcu kontrolovat řemen a jakmile se objeví 80 000km měnit.
Už to není takové co to bývalo, ale stále je třeba u petivalcu kontrolovat řemen a jakmile se objeví 80 000km měnit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#42 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Munga píše:No tak to je mazec - Dayco měl i fokouš a tam to drželo statisíce. Možná je to fakt na místě kde dostává nálož bordelu a ten kryt pomůže. Ty ho tam máš?
Ne zatím ten kryt nemám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#43 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Na staré poctivé D5 -ce mi zanedlouho plochý řemen načne třetí stotisícovku !! a není na něm jedinná prasklinkaSup píše:Jo někdy mám pocit, že volvo vyrábí řemeny z ekologicky recyklovanych opasku a kšand, které posbírá po Švédsku...
Už to není takové co to bývalo, ale stále je třeba u petivalcu kontrolovat řemen a jakmile se objeví 80 000km měnit.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#44 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
dnes jsem hledal únik kapaliny z posilovače a tenhle kryt na V60 2015 mámJakub Svoboda píše:Munga píše:No tak to je mazec - Dayco měl i fokouš a tam to drželo statisíce. Možná je to fakt na místě kde dostává nálož bordelu a ten kryt pomůže. Ty ho tam máš?
Ne zatím ten kryt nemám.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 306
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
#45 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
tak pánové, uvítejte mě v klubu řemenářů včera mi odešla kladka... do poslední chvíle nic auto jezdilo jak pila, včera při startování zakvičely řemeny a motor šel najednou s brutál rezonací mezi 1000 - 2000 ot. , kouknul jsem jestli to není rozvoďák a hodil to do nejbližšího servisu, byla to kladka alternátoru...přitom vše měněno před rokem a půl spolu s rozvody tzn. 35tis km zpět, ve Volvu přímo. se mi zdá že ta kvalita je nějaká divná.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#46 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Omyl, standardně se při výměně rozvodů volnoběžka alternátoru nemění.
Ani ve Volvu, ani nikde jinde, pokud zákazník nedá souhlas.
Ono je to totiž dáno tím, že při výběrovém řízení na výměnu rozvodů, je rozhodujícím faktorem cena, nikoliv preventivní opatření celého úkonu. Nedej bůh, že by snad došlo k nějakému navýšení rozpočtu
Všichni víme, že cena je maximálně 13 000,- a v této ceně není absolutně prostor na nic dalšího.
To není nutno hovořit o tom, že celý program je výrobcem dotován.
V překladu to znamená, že celá operace stojí víc, nežli vy zaplatíte na pokladně.
PS: Nebavíme se nyní o materiálu z Auto Cardo, a práci ve strejdově stodole, zde se jedná o originály.
https://www.volvozustavavolvem.cz/cs/spickovy-servis-za-dostupnou-cenu
o volnoběžce se zde asi nic nepíše.......
Ani ve Volvu, ani nikde jinde, pokud zákazník nedá souhlas.
Ono je to totiž dáno tím, že při výběrovém řízení na výměnu rozvodů, je rozhodujícím faktorem cena, nikoliv preventivní opatření celého úkonu. Nedej bůh, že by snad došlo k nějakému navýšení rozpočtu
Všichni víme, že cena je maximálně 13 000,- a v této ceně není absolutně prostor na nic dalšího.
To není nutno hovořit o tom, že celý program je výrobcem dotován.
V překladu to znamená, že celá operace stojí víc, nežli vy zaplatíte na pokladně.
PS: Nebavíme se nyní o materiálu z Auto Cardo, a práci ve strejdově stodole, zde se jedná o originály.
https://www.volvozustavavolvem.cz/cs/spickovy-servis-za-dostupnou-cenu
o volnoběžce se zde asi nic nepíše.......
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#47 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Přesně tak, rozvody jsou dotovány výrobcem. Proto tam ej řemen, pomocný řemen, kladky, vodní pumpa, chladící kapaliny, šrouby a práce mechanika.
Na T6 nebo 3.2 jsou dotované řemeny, ale běžně se nemění pohon altíku, stejně jako se nedělá u ostatních motorů volnoběžka.
Na T6 nebo 3.2 jsou dotované řemeny, ale běžně se nemění pohon altíku, stejně jako se nedělá u ostatních motorů volnoběžka.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#48 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
Odešla kladka, která se měnila?ivanvanata píše:tak pánové, uvítejte mě v klubu řemenářů včera mi odešla kladka... do poslední chvíle nic auto jezdilo jak pila, včera při startování zakvičely řemeny a motor šel najednou s brutál rezonací mezi 1000 - 2000 ot. , kouknul jsem jestli to není rozvoďák a hodil to do nejbližšího servisu, byla to kladka alternátoru...přitom vše měněno před rokem a půl spolu s rozvody tzn. 35tis km zpět, ve Volvu přímo. se mi zdá že ta kvalita je nějaká divná.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#49 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
ivanvanata se určitě špatně vyjádřil - na 99% odešla volnoběžka řemenice alternátoru. Jak výše David píše, není to součástí výměny rozvodů ve značkovém servisu. Musíš si vyloženě zažádat jako preventivní výměnu (mě měnili ve 180 tkm současně s rozvodama na vlastní žádost a za příplatek).hajnej píše:Odešla kladka, která se měnila?ivanvanata píše:tak pánové, uvítejte mě v klubu řemenářů včera mi odešla kladka... do poslední chvíle nic auto jezdilo jak pila, včera při startování zakvičely řemeny a motor šel najednou s brutál rezonací mezi 1000 - 2000 ot. , kouknul jsem jestli to není rozvoďák a hodil to do nejbližšího servisu, byla to kladka alternátoru...přitom vše měněno před rokem a půl spolu s rozvody tzn. 35tis km zpět, ve Volvu přímo. se mi zdá že ta kvalita je nějaká divná.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#50 Nefunkční posilovač řízení - XC60 2009
No proto se tak blbě ptám. Volnoběžku jsem s rozvody měnil - preventivně samozřejmě.Macek2 píše: ivanvanata se určitě špatně vyjádřil - na 99% odešla volnoběžka řemenice alternátoru. Jak výše David píše, není to součástí výměny rozvodů ve značkovém servisu. Musíš si vyloženě zažádat jako preventivní výměnu (mě měnili ve 180 tkm současně s rozvodama na vlastní žádost a za příplatek).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek