P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#76 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Až sem příště Hajnej přijede, tak můžem zkusit tuhle červenou hadici napojit přímo na bufík.
Nebo udělat ten okruh do kýble.
Možná udělám testík s tím pomuchlaným čerpadlem, co tu mám, jaký to bude mít průtok. Jenom samotné čerpadlo.
Třeba je přiucpaná hadice co vede od bufíka, i když jsem hadice kontroloval a nikde není skříplá ani zlomená.
Co se týče elektroniky, tak netuším proč to nezasáhne, ale teplota vody bufíku ukazuje za běhu okolo 81° (? už si nepamatuju) a bufík to nevypne. Možná je v háji termostat bufíku? Navrhoval jsem Hajnýmu výměnu kabeláže, kde je termostat i čidlo součástí, ale prý ta původní nevypadá špatně a tak jsme ji nechali. Možná chyba?
Červená hadice na videu má vnitřní průměr cca 18 mm.
Nebo udělat ten okruh do kýble.
Možná udělám testík s tím pomuchlaným čerpadlem, co tu mám, jaký to bude mít průtok. Jenom samotné čerpadlo.
Třeba je přiucpaná hadice co vede od bufíka, i když jsem hadice kontroloval a nikde není skříplá ani zlomená.
Co se týče elektroniky, tak netuším proč to nezasáhne, ale teplota vody bufíku ukazuje za běhu okolo 81° (? už si nepamatuju) a bufík to nevypne. Možná je v háji termostat bufíku? Navrhoval jsem Hajnýmu výměnu kabeláže, kde je termostat i čidlo součástí, ale prý ta původní nevypadá špatně a tak jsme ji nechali. Možná chyba?
Červená hadice na videu má vnitřní průměr cca 18 mm.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#77 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Podle mě je kabeláž OK.
Ten test s kýblem jsme teda měli udělat. To nás nenapadlo.
Když tu někdo zmiňoval, že by mělo jít z hadice víc vody, může být přicpaná ta hadice z bufíka? Jak se to stane, že se ucpe hadice?
Ten test s kýblem jsme teda měli udělat. To nás nenapadlo.
Když tu někdo zmiňoval, že by mělo jít z hadice víc vody, může být přicpaná ta hadice z bufíka? Jak se to stane, že se ucpe hadice?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#78 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Díky za info. Nám to přišlo v pohodě, proto jsme ani nedělali ten test solo bufa v kýblu. Tím jsme asi měli začítstanda píše: ↑29 pro 2020 23:25 Pokud tedy z hadice na videu vytéká VEŠKERÁ voda ohřátá bufem, tak je to slabota. Čerpadla bufíků mají průtok 10-15l/min... Ono taky bezpečně odebírat z bufa 5kW výkonu... Testuju bufíky čerpadlem s jednu lopatku ulomenou (!) a i přesto jde z hadice násobně víc vody.
Takže dejme tomu, že je někde uškrcen průtok vody - proč by se ale neozvalo řízení bufíku, že teplota roste moc rychle???
Asi je to blbost...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4833
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#79 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Tak já budu muset k Radkovi kvůli bufíku taky...
Nejdřív mě voda z nádobky ubyla na minimum, tak sem ji dolil na max a teď, když je motor studenej, tam mam dost nad rysku. Mám to co je navíc vytáhnout stříkačkou?
A druhej problém, byl sem zapnout bufíka a na začátku, než začal topit, bylo slyšet strašný skřípání. Točil se, ale zvuk hroznej. Nechám to hodinu schladnout (byl puštěnej cca 1min) a zkusim to nahrát...
Nejdřív mě voda z nádobky ubyla na minimum, tak sem ji dolil na max a teď, když je motor studenej, tam mam dost nad rysku. Mám to co je navíc vytáhnout stříkačkou?
A druhej problém, byl sem zapnout bufíka a na začátku, než začal topit, bylo slyšet strašný skřípání. Točil se, ale zvuk hroznej. Nechám to hodinu schladnout (byl puštěnej cca 1min) a zkusim to nahrát...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#80 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Upravuji finální teorii. Ta vrtulka by asi tolik neplechy neudělala. Jestli Standa tvrdí, že ten průtok má být vyšší, musíme se zaměřit na přívod k bufíku a ten jde přes chladič EGRu. Když se pustí jen solo čerpadlo, je slyšet, jak si na začátku tahá bublinky a tu vodu tahá od EGR. Pak se malým průtokem bufík přehřívá, ale zase ne tolik, aby to chytlo čidlo.
Takže bych se dále zaměřil na ten EGR resp. přívod vody do bufa.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#81 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Píšu za Raolsu - potvrzuje, že ten průtok má být větší než je vidět na videu - testoval extra čerpadlo - Standa měl pravdu. Takže je to fakt přicpané. Podle mě to bude na vstupu - nejspíš chladič EGR.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#82 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Tak jestli jde voda do bufa z chladiče EGR tak je to jasné tam je nejužší místo a jak ho přepalují výfukové plyny tak jednoduše zarostl bordelem ! Taky to může být kombinace blbé chladící kapaliny blbá voda šmejd glykol a třeba tam někdo někdy nalil nějaký utěsnovač a podobně ..
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#83 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Jj, chladič EGR je horký kandidát na původce závady.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#84 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Než začnete měnit chladiče, egry a kdoví co, tak napřed zkuste bufík napojit samostatně přes ten kýbl, ať je jasné, jestli to čerpadlo bude dávat víc...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#85 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Ještě přikládám video z dnešního testování čerpadla.
https://www.youtube.com/watch?v=S1tQgNBFWm0&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=S1tQgNBFWm0&feature=youtu.be
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#86 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Ale stejně bych to raději zkusil ještě přes ten Hajného bufík, ať je to na 120%...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#87 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Já si na 99,9% myslím, že chyba v bufíku není. Vždyť už má asi 4 kotel, druhé čerpadlo a ještě jedno další bylo vyzkoušeno a je to pořád stejný.
Prostě je někde problém s průtokem vody, ale teď jde o to, zjistit kde.
Samozřejmě se díly budou měnit až si budeme jistý kde je problém.
Radiátor už jsme vyloučili.
Prostě je někde problém s průtokem vody, ale teď jde o to, zjistit kde.
Samozřejmě se díly budou měnit až si budeme jistý kde je problém.
Radiátor už jsme vyloučili.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#88 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Nó, teď Ti stříká pěkně
Radku, jestli umíš s ampérmetrem, tak prosím změř odběr čerpadla před a po opravě - pokaždý jednak volný průtok a pak taky odběr se zmáčknutou hadicí. Mám totiž zkušenost, že se odběr po zmáčknutí hadice zvedne o cca 0,1-0,2A (u aut bez ucpanýho vodovodu). Měřením proudu si ověřuju, jestli voda kolotá...
Docela by mě zajímalo, jestli by šlo tu vaši zapeklitou závadu pro příště diagnostikovat během deseti vteřin klešťovým ampérmetrem...
Radku, jestli umíš s ampérmetrem, tak prosím změř odběr čerpadla před a po opravě - pokaždý jednak volný průtok a pak taky odběr se zmáčknutou hadicí. Mám totiž zkušenost, že se odběr po zmáčknutí hadice zvedne o cca 0,1-0,2A (u aut bez ucpanýho vodovodu). Měřením proudu si ověřuju, jestli voda kolotá...
Docela by mě zajímalo, jestli by šlo tu vaši zapeklitou závadu pro příště diagnostikovat během deseti vteřin klešťovým ampérmetrem...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#89 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Mám jenom klasický multifunkční měřák, ale zkusím to nějak spáchat, teda jestli si vzpomenu, což je vysoce nepravděpodobné.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#90 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Má pravdu standa. Ten průtok musí být větší. Badame hloubějistanda píše: ↑29 pro 2020 23:25 Pokud tedy z hadice na videu vytéká VEŠKERÁ voda ohřátá bufem, tak je to slabota. Čerpadla bufíků mají průtok 10-15l/min... Ono taky bezpečně odebírat z bufa 5kW výkonu... Testuju bufíky čerpadlem s jednu lopatku ulomenou (!) a i přesto jde z hadice násobně víc vody.
Takže dejme tomu, že je někde uškrcen průtok vody - proč by se ale neozvalo řízení bufíku, že teplota roste moc rychle???
Asi je to blbost...
https://youtu.be/6apsSjrgQwA
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4833
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#91 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Vyzkoušíme taky?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#92 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Takže tohle je čistě bufík...
A problém bude teda v tom egru?
A problém bude teda v tom egru?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#93 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Cokoliv od vstupu do čerpadla po vodní pumpu.. Hadice EGR -> čerpadlo je nejblíž. Pak následuje samotný EGR, hadice do EGRu atd.
Nebude jednodušší rovnou dát nové hadice? Než zkoušet každou zvlášť, montovat ven a zpátky?
Nebude jednodušší rovnou dát nové hadice? Než zkoušet každou zvlášť, montovat ven a zpátky?
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#94 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Dneska proběhly různé pokusy.
Samotný bufík v kýblu - viz video - OK.
Bufík s napojenou hadicí k radiátoru a z té do kýblu - OK.
Přemostěný EGR, hadice co vede z EGRu k bufíku napojena přímo na trubku co vede z motoru k EGRu - o chlup menší průtok, ale OK.
Pak došlo k profouknutí všeho možného a kromě radiátoru šlo všechno hubometricky úplně krásně.
Takže jsme vyměnili radiátor.
No došlo k lepšímu průtoku z vratky z radiátoru do nádobky, ale zase z ní začaly jít bubliny.
A tím mi došly nápady. Ale bufík přestal kouřit.
Takže Hajnej jel domů a bude testovat, ale fakt už nevím co s tím.
Samotný bufík v kýblu - viz video - OK.
Bufík s napojenou hadicí k radiátoru a z té do kýblu - OK.
Přemostěný EGR, hadice co vede z EGRu k bufíku napojena přímo na trubku co vede z motoru k EGRu - o chlup menší průtok, ale OK.
Pak došlo k profouknutí všeho možného a kromě radiátoru šlo všechno hubometricky úplně krásně.
Takže jsme vyměnili radiátor.
No došlo k lepšímu průtoku z vratky z radiátoru do nádobky, ale zase z ní začaly jít bubliny.
A tím mi došly nápady. Ale bufík přestal kouřit.
Takže Hajnej jel domů a bude testovat, ale fakt už nevím co s tím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#95 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
3. den provozu s různými bufíkovými režimy a zatím žádná hláška o nízké hladině chladící kapaliny. Takže to vypadá, že výměna radiatoru nakonec fakt zabrala. Ještě to koncem týdne potvrdím.raolsa píše: ↑02 led 2021 18:13 Dneska proběhly různé pokusy.
Samotný bufík v kýblu - viz video - OK.
Bufík s napojenou hadicí k radiátoru a z té do kýblu - OK.
Přemostěný EGR, hadice co vede z EGRu k bufíku napojena přímo na trubku co vede z motoru k EGRu - o chlup menší průtok, ale OK.
Pak došlo k profouknutí všeho možného a kromě radiátoru šlo všechno hubometricky úplně krásně.
Takže jsme vyměnili radiátor.
No došlo k lepšímu průtoku z vratky z radiátoru do nádobky, ale zase z ní začaly jít bubliny.
A tím mi došly nápady. Ale bufík přestal kouřit.
Takže Hajnej jel domů a bude testovat, ale fakt už nevím co s tím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#96 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Můžeme říct, že je to úspěšně vyřešeno. Týden provozu s bufíkováním, 3x do kopce na hory, dolů, do práce. Hladina vody nekřičí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#97 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
takže nakonec opravdu jen ten radiátor? nebo i něco jiného?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#98 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Jen ten radiator. Výměna členů bufa neměla vliv.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#99 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Pociťuješ po výměně radiátoru lepší výkon topení, nebo byl radiátor ucpanej jen tak akorát na potíže s bufíkem?
Ještě zbývá zdůvodnit vpravdě ledový klid řj bufíku..., nejdřív raketomet, pak vařící voda... Říšský bufíky vachujou rozhodně přísněji, někdy až hystericky.
Ještě zbývá zdůvodnit vpravdě ledový klid řj bufíku..., nejdřív raketomet, pak vařící voda... Říšský bufíky vachujou rozhodně přísněji, někdy až hystericky.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#100 P2 Ardic - tlakování vody při zapnutém bufíku
Topí to trochu líp, ale ne výrazně líp.
Proč se bufík nepřehříval, to je záhadou i pro mě. Prostě se to asi vařilo někde na výstupu do hadice hned za čidlem. Čidlo jsem přes VIDA sledoval a žádné abnormality.
Raketomet - to taky chápu, prostě flame senzor viděl plamen (což je OK stav) a velká dávka paliva stačila letět ven a nepřehřívat kotel.
Moje doporučení je: MUSÍTE TY BUFÍKY PRAVIDELNĚ SLEDOVAT A VČAS KONAT.
Proč se bufík nepřehříval, to je záhadou i pro mě. Prostě se to asi vařilo někde na výstupu do hadice hned za čidlem. Čidlo jsem přes VIDA sledoval a žádné abnormality.
Raketomet - to taky chápu, prostě flame senzor viděl plamen (což je OK stav) a velká dávka paliva stačila letět ven a nepřehřívat kotel.
Moje doporučení je: MUSÍTE TY BUFÍKY PRAVIDELNĚ SLEDOVAT A VČAS KONAT.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 1168 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 2 Odpovědi
- 605 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasko
-
- 29 Odpovědi
- 1658 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 9 Odpovědi
- 666 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 16 Odpovědi
- 1184 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda