Brembo Max

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#1 Brembo Max

Příspěvek od JaSk »

Ahoj,
postupně nakupuji na auto nové brzdy a po různých recenzích jsem se rozhodl koupit Brembo Max kotouče a k tomu Brembo destičky. Mají to být drážkované s lakem.
Co vy na to?
Vyšší cenu neřeším, chci, aby to brzdilo co nejlépe. Dopředu přijdou třmeny z T5 s odpovídajícím rozměrem kotoučů. Jinak komplet repas, takže nové gumičky a "pancéčové" hadice.
Ještě jeden dotaz - co brzdový válec a jeho kontrola?
Díky za rady!

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2972
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#2 Brembo Max

Příspěvek od Tod2 »

taky se na brembo max chystám, tak se tu odložím... :)
ještě teda uvažuju o kryo úpravě
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#3 Brembo Max

Příspěvek od Michl »

Taky jsem původně na drážkované Brembo Max koukal společně i na vrtané Zimmermann, ale obojí se dělají na moje auto jen na předek. Tak jsem nakonec pořídil ATE PowerDisc, které dělají jak předek i zadek a v kombinaci s deskama ATE Ceramic to brzdí docela slušně :) .
Můj osobní názor je, že je to srovnatelné a záleží jen co se komu líbí víc.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#4 Brembo Max

Příspěvek od kishmick »

JaSk píše:Ahoj,
postupně nakupuji na auto nové brzdy a po různých recenzích jsem se rozhodl koupit Brembo Max kotouče a k tomu Brembo destičky. Mají to být drážkované s lakem.
Co vy na to?
Vyšší cenu neřeším, chci, aby to brzdilo co nejlépe. Dopředu přijdou třmeny z T5 s odpovídajícím rozměrem kotoučů. Jinak komplet repas, takže nové gumičky a "pancéčové" hadice.
Ještě jeden dotaz - co brzdový válec a jeho kontrola?
Díky za rady!
Čau! Budu dělat to samý. Taky Brambo. (drážky neřešim, hladký kotouče z kvalitního materiálu brzdí taky pekelně). Protože jsem zdědil po minulém majitely kotouče (nějaký másla), na kterých se při větších rychlostech dělaji fialový šmouhy !!!! :( . kolikrát mě potkal fading ani nepočítám (na letišti). Proto to komplet povyměňuju, jako ty (co keramický destičky?). Kdyžtak nahoď nějaký tipy, názvy, odkazy, fotky, rozměry, co tam budeš dávat, ať se poučí i ostatní, co maji S60. Já zatim hledám na netu......
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1140
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#5 Brembo Max

Příspěvek od smolda »

Brembo nebrat, děsně reznou jen co auto chvíli stojí! Vyhozený peníze a spoustu starostí.

Já mám dobrou zkušenost s vrtanými Zimmerman sport...

A Ate už taky rozhodně není žádná kvalitní značka, což je trochu problém...protože co lepšího než Ate?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Brembo Max

Příspěvek od Urvanej »

kishmick píše:...Protože jsem zdědil po minulém majitely kotouče (nějaký másla), na kterých se při větších rychlostech dělaji fialový šmouhy !!!! :(
Jen výměna destiček by mohla stačit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#7 Brembo Max

Příspěvek od kishmick »

Thanx za tip. O víkendu zkusim. Jinak ptal se tady JaSk na brzdový válec. Možná by se tady hodila nějaká větší studie, co se může u S60-ky (facelift), třeba na válci, vyskytnout za problém a jak se to pak projevuje (protože si evidentně neni jistej, že mu to brzdí "jako sv..ě"). Něco, co se nedá ani moc najít na netu. Já jsem v minulosti taky dostával "stihomam", když jsem měl lepší auto, než před tím a brzdilo to o dost míň. A přitom to třeba stačilo pořádně odvzdušnit (a při tom vyměnit kapalinu). Prostě se dopracovat k výsledku, že při středním (trochu větším) sešlápnutím pedálu by to šlo už bez ABS do smyku.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#8 Brembo Max

Příspěvek od Zeb »

Já byl nejvíc na autě spokojen s kombinací kotouče Brembo (měl jsem pouze hladké - na zadek se nedělají a připadalo mi kolotočářské mít vepředu děrované / drážkované a vzadu plné ještě s tím velkým bubnem uprostřed) a destičky Textar. Nepřijde mi, že by rezly víc nebo míň než origo Volvo, nebo ATE. Ale měl jsem vždy pouze hladké kotouče.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 Brembo Max

Příspěvek od Urvanej »

U mě byla největší změna přechod na Jaruně z ATE na vrtanýho zimrmana a textar desky. Jsou tam jen 280 kotouče, ale uplně mi to stačí. A taky se dělaji jen na předek, ale to mi netrápí, protože čim líp brzdí předek, tim míň brzdí zadek, páč se víc odlehčuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#10 Brembo Max

Příspěvek od raolsa »

Teď mám ve předu kombinaci kotouče TRW a desky Textar a taky to brzdí dobře, kotouče nereznou, ale ty desky už jsou po 45 kkm dost sjeté. Myslím, že vydrží tak do jara.
Ale asi to koupím zase. Možná jenom desky, kotouče jsou ještě v pohodě, téměř bez hrany.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2972
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#11 Brembo Max

Příspěvek od Tod2 »

jak jsou na tom desky Ferodo? https://www.motora.cz/ferodo/FDB1382.html
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#12 Brembo Max

Příspěvek od kishmick »

Když už jsme u těch brzd: tady jedna pomůcka, kterou můžete odvzdušňovat sami, bez pomoci druhýho maníka. Je to jednocestný ventil, kterej se dá na odvzdušňovák, povolíte ho a jenom šlapete a šlapete...... :D ( jo..... a ještě dolejváte...)
(taky se dřív dávala nádobka s kapalinou nad úrověň odvzdušňováku, ale tohle je rychlejší...)

https://www.aliexpress.com/item/32840948963.html
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#13 Brembo Max

Příspěvek od Basstl »

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#14 Brembo Max

Příspěvek od JaSk »

Proč ty Textar desky? Lepší, než Brembo?
Ještě čekám na třmeny z AV díly a jdu do toho...

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#15 Brembo Max

Příspěvek od Michl »

Na Brembo Max příp. jiné drážkované kotouče jsou doporučovány hlavně keramické destičky, které tolik nešpiní a nezanáší drážky v kotoučích.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#16 Brembo Max

Příspěvek od Zeb »

Ta kombinace Brembo kotouče a Textar desky je dost často doporučovaná na různých fórech. A byla to nejlepší kombinace co jsem měl. Doporučoval mi ji Lukáš (Blackhawk), že prý origo destičky jsou od Textaru a kdokoliv se s mým autem svezl, tak říkal, jak perfektně brzdí. Brácha na ně přešel z ATE a je taky velmi spokojenej, já mám vše ATE v současnosti na autě a těším se, až je sjedu a dám zase Brembo a Textar
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#17 Brembo Max

Příspěvek od JaSk »

Můžu poprosit link, které konkrétně?

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#18 Brembo Max

Příspěvek od Zeb »

dej do googlu “kotouce brembo desticky textar forum”
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#19 Brembo Max

Příspěvek od marekbm »

na S60 2002 mám Brembo Max kotouče (předek i zadek) a Brembo destičky. brzdí to jak ďas.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#20 Brembo Max

Příspěvek od jirkaTDI »

Na Octavii jsem měl Brembo Max kotouče v kombinaci s deskami EBC Ultimax II a brzdilo to velmi dobře a kotouče nerezly.

Co bych ale kotoučům Brembo Max vytkl je, že při prudším brždění hodně hlasitě hučí kvůli drážkování, proto už bych si je znovu nekoupil.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#21 Brembo Max

Příspěvek od marekbm »

jj, to hučení tam je drsné :) . ale opravdu jen při prudším brzdění, a ještě navíc až po chvíli. mě se to paradoxně líbí :D
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#22 Brembo Max

Příspěvek od Michl »

Při razantním brždění mi drážkované kotouče ATE PowerDisc taky zahučí a podobně jako uživateli marekbm se mi ten hluboký zvuk-tón docela líbí. Ale třeba vysoké pískání brzd by mi ale už vadilo.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#23 Brembo Max

Příspěvek od JaSk »

Tak Bremba na Volvu! Brzdí to skvěle, žádný hluk - prostě super!
Můžu doporučit, jen nezapomenout ty třmeny řádně očistit a obrousit rez, ať destičky hezký jezdí :)
Přílohy
IMG_20191231_151848_resize_51.jpg
IMG_20191231_151910_resize_62.jpg
IMG_20191221_120613_resize_59.jpg
IMG_20191221_120603_resize_23.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1138
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#24 Brembo Max

Příspěvek od Tarkin »

Podělím se o svou zkušenost, dlouho jsem vybíral různé kombinace, značky podle různých doporučení, které se většinou stejně zakládají na osobních preferencích.
Jsem koupil na předek ATE 305mm + destičky TRW Cotec Dtec, protože mám letní Arrakisy, myslel jsem si, že to pomůže s mytím a nebudou pořád špinavé.
Pomůže dokud s tím nějak víc nebrzdím, tak to práší méně, pokud na to ale někde dupnu, práší to úplně stejně jak obyč destičky.
Další nevýhoda, keramické desky pokud nejsou zahřáté brzdí o poznání hůře, než zahřáté. Je třeba s tím počítat...

Zadek mám obyč Brembo kotouče + Textar destičky.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#25 Brembo Max

Příspěvek od Nosound89 »

JaSk píše:Tak Bremba na Volvu! Brzdí to skvěle, žádný hluk - prostě super!
Můžu doporučit, jen nezapomenout ty třmeny řádně očistit a obrousit rez, ať destičky hezký jezdí :)
Tak oproti tomu co jsi tam měl asi nějaký rozdíl bude :D
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“