STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 18
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

#1 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od tuhajbej »

Zdravim volviste,
mate nekdo zkusenosti z vysokymi otacky na motoru D3 2.0 120kw rok 2012? Dneska mi bylo receno, ze na tento motor je podle dekry limit 4600 otacek, ale bylo namereno skoro 5000. Zajimave je, ze motor D5 2.4 120kw ma limit 5000 otacek. Z toho co jsem slysel tak motory se lisi objemem, jinak stejny motor.

Dekuji za jakekoli rady.
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od raolsa »

A co by jsi s tím asi mohl udělat?
Máš čip?
Tenhle motor nemá staré rotační čerpadlo, kde se dal povolit šroubek, aby to více točilo.

To zas měřil nějaký myslitel, ne? :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 18
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

#3 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od tuhajbej »

Situace je o to zajimavejsi, ze se jedna o origo Dektra diagnostiku. Napojil diagnostiku a ukazal mi, ze software pro motor D5204T ma limit 4600 a kdyz dal pedal na podlahu tak to ukazuje 4800 a neco. Ze nejsem prvni s timhle motorem od Volva. Kdybych u toho nebyl, tak bych rekl, ze chce do kapsy, ale videl jsem to na vlastni oci. Proto se ptam zdali je to znamy problem u tech motoru(Dektra ma definovane spatne hodnoty), nebo zdali to lidi resi nejak po svem aby to proslo.
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#4 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Deshi »

a ty jsi prošel nebo ne?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 18
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

#5 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od tuhajbej »

schvalne jsem si porovnal emisni protokol s pred 2 let s tim dnesnim ... namerene udaje jsou opravdu rozlisne o 445 otacek ... je teda realne mozne, ze neco se v motoru zmenilo? zadny tunning ani upgrade software jsem nedelalObrázekObrázek
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 18
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

#6 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od tuhajbej »

jeste dodam, ze u toho mereni pred 2 lety jsem nebyl a nikdo nic nerikal(stejne STK)... ted mam sice na 2 roky klid, ale zajima me jak to maji ostatni D3 120kw 2.0l, zdali se taky otackomer dostane temer na 5000 otacek, nebo ne
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#7 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Tom0 »

Problém může být klidně v předpisu od Dekry .
Mám s tím osobní zkušenost s Peugeotem 206CC.
Tam se konkrétně jednalo o volnoběžné otáčky, kdy předpis dekry - stanic emisí byl 750-850 a moje konkrétní auto točilo 700...
Jenže víme jak to funguje a jaké jsou praktiky aby auto prošlo.
Dva roky zpět to vyšlo, letos mě to ovšem stálo spojku .
A tak jsem to začal řešit a chtěl aby auto točilo to co je předepsano pro měření emisí.
Krute zjištění bylo že předpis výrobce je pro tento motor 650-750 a já mám 700 což je ideál.
Kontaktoval jsem dekru a dodal jim požadované dokumenty včetně vyjádření výrobce a na základě toho oni upravili předpis a dnes už by to mělo být ok na měření emisí...
Poznám za rok a kousek...

Zajímavé ale je že těch peugeotu s tímto motorem jezdí několik stovek v čr a všechny nějakým způsobem procházejí...
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 18
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

#8 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od tuhajbej »

Diky za komentar.
Vidim, ze moznost chybnych hodnot u Dekry existuje. Ma nekdo tady z fora moznost zjistit primo u vyrobce Volvo jake jsou oficialni hodnoty otacek pro motor D5204T?
Naposledy upravil(a) tuhajbej dne 03 říj 2019 23:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#9 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Tom0 »

Jelikož máme zřejmě úplně stejné motory, tak jsem dnes s těžkým srdcem potrápil motor a zkusil svoje přechodový otáčky...
Takže se za rok můžu zřejmě těšit na další válku s Dekrou a jejich chybami v předpisech na měření emisí... :cry:
Ale třeba to někdo bude řešit dřív. :wink:
VideoCapture_20191003-222242.jpg
VideoCapture_20191003-222242.jpg (48.34 KiB) Zobrazeno 2047 x
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 18
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

#10 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od tuhajbej »

Vidim, ze mas D4, je to identicke oznaceni motoru jako moje D3?
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#11 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Tom0 »

Na motoru mám typ D5204T3 .

Ale co se týká tvého měření, tak na motoru se určitě nic nezměnilo, jen ti to naměřili tak aby to vyšlo ... :oops:

Jinak co se týká změny toho předpisu v případě mého peugeota, tak postup byl následující:

1, poté co jsem zjistil že je auto auto ok, tak jsem se obrátil mailem na info dekra.
2, druhý den byla reakce kde jsem byl požádán o dodání scanu velkého tp k prověření.
3, další den mi volali že v systému mají skutečně otáčky 750-850 a že nemá žádné podklady pro provedení změny.
4, kontaktoval jsem podporu Peugeot a přišla mi odpověď mailem potvrzující moji pravdu že otáčky jsou 650-750, tento mail jsem přeposlal pracovníkovi dekry.
5, odpověď z dekry zda mi může akreditovaný zástupce vydat oficiální stanovisko na hlavičkovém papíru s razíkem a podpisem?
6, požadavek jsem přeposlal opět na Peugeot. Dostal mail a v příloze požadovaný dokument.
7, Opět jsem dokument přeposlal na Dekru.
8. Odpověď: Děkuji za spolupráci,otáčky pro typ Vašeho vozidla budou v DEKRA DATA pro SME opravena.
Takže předpokládám že už je to pro tento konkrétní případ OK.

Nejhorší je že těch chyb tam může být mraky... podle mě dělají předpisy s těmito daty metodou CTRL+C / CTRL+V
Protože jak jsem ještě později zjistil, tak ty původní otáčky 750-850 jsou skutečně předepsané, ale pro motory 1.1, 1.4, 1.6
A tento 2.0 to má posunuté o 100 níže.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#12 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Fíla »

Motory D3 i D4, tedy D5204T7 i D5204T3 mají maximální otáčky (omezovač) nastavený na 5000 ot/m. Info např. zde: https://www.media.volvocars.com/global/en-gb/models/v60/2013/specifications
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#13 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Tom0 »

Tak až bude trochu času, tak navážu na mail s Peugeotikem a zeptám se jaký mají předpis pro můj motor D4...
Případně zkusím zjednat nápravu... Nerad bych si za rok zničil ještě spojku na Volvu při emisích (na 206 mi to stačilo). :wink:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#14 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od raolsa »

Jak? Zničil spojku při emisích???
Vždyť při emisích se na spojku nešlape!
Nebo chceš říct, že technik při vytáčení motoru stál na pedálu?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#15 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Tom0 »

Na té 206 se jednalo o volnoběžné otáčky... takže to nebylo při vytáčení.
Jenže byly nižší než předpis...
Při malinkém přidání plynu ale už jsou moc vysoké cca 1000.
Takže si zatáhneš ručku, dáš tam pětku, malinko přidáš plyn a spojkou to koriguješ aby jsi se dostal na požadavek.
Jak se tam dostaneš, tak to tam musíš ale udržet půl minuty, když se ti to nepovede a třeba v 25.vteřině to ujede nahoru nebo dolů, tak je to neplatné a začíná se znovu...
A pak se pár dní potom rozpadne spojkové ložisko...

Ale zničil jsem si to tam sám... :cry:
Osobně jsem si to korigoval, místo abych se nechal vyhodit za špatné hodnoty. :oops:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#16 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od raolsa »

Njn za blbost se platí. :-)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#17 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od karelvolvo »

To jste si stéle nenašli někoho normálního u kterého ty emise koupíte ??
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#18 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Tom0 »

Tak nějak to zatím nebylo potřeba.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 18
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Chotebuz
Vůz: V60 D3 120kw (MY2012)
Bydliště: Chotebuz

#19 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od tuhajbej »

mam taky D5204T3, na vypisu emisi z pred dvou vidim, ze Dekra mela pro ten model max. hodnotu otacek 4600 ... takze to maji porad spatne, jedine D5tky tam meli tento rok s limitem 5000

dej vedet pokud se Ti to podarilo poresit, diky
_________________
Volvo V60 D3 120kw (MY2012)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#20 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Tom0 »

Po výměně prvního mailu to bude asi opět běh na dlouhou trať....
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#21 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Tom0 »

V současné chvíli to vzdávám...
Dekra si stojí za svým předpisem (4200-4600) s tím že vychází z homologace vozu a v případě že vůz točí 5000, doporučuje kontaktovat Volvo.
Po kontaktování volva-homologace jsem se dozvěděl že doporučuje problém řešit až a zda vůbec nastane (vyhození z emisí). Nicméně dodal že maximální otáčky tohoto motoru jsou skutečně 5000
Tento mail jsem ještě přeposlal na dekru a dostalo se odpovědi že změnu musí Volvo nechat uznat MD ČR na jejich www stránkách.

Takže asi tak a holt kdo první bude vyhozen z emisí, tak ten to bude řešit... :wink:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 401
Registrován: 12 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#22 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Teflon_490 »

To je neskutecnej bordel....
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5017
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#23 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od PINĎABC »

A upravit vidou ty max otáčky nepůjdou? V dnešní době Chip tuninngu. Námět pro D5T5.cz

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 147
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

#24 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od CouDy »

PINĎABC píše:A upravit vidou ty max otáčky nepůjdou? V dnešní době Chip tuninngu. Námět pro D5T5.cz
Myslíš další podvodnej software podle známé aféry DIESELGATE pro STK?? Nebude jednoduší dát pod pedál větší doraz??
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#25 STK emise, problem s D3, vysoke otacky

Příspěvek od Zajsoft »

CouDy píše:Nebude jednoduší dát pod pedál větší doraz??
Napadlo me presne to same :D

Metodicky postup měření emisí vozidel

A jinak sem si prave precetl celej metodickej pokyn MD, k mereni emisii,
docela zajimavy cteni, kdyby technici kontrolovali vse opravdu zevrubne dle toho,
tak by to bylo docela dost neprijemne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“