Výměna oleje v AUT. převodovce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#26 Výměna oleje v AUT. převodovce
......škoda, že tady nemáme smajlíka s krčícími rameny
Já taky nevím, co kterou převodovku posílí, a kterou to zabije.
Někdo propláchl, pomodlil se a jezdí. Jinej propláchl a dojezdil.
Takže hlavně se mě neptejte pořád dokola , jestli proplach, nebo ne.
Já to nevím, a hlavně za nic nebudu nést odpovědnost, že jsem říkal TO, nebo ONO.
Vthledem k počtu převodovek, které měsíčně opravíme, tady na VK musí být XY desítek uživatelů,
kteří vám všem poreferují jejich postup výměn olejů, a na co jim to následně umřelo.
Já taky nevím, co kterou převodovku posílí, a kterou to zabije.
Někdo propláchl, pomodlil se a jezdí. Jinej propláchl a dojezdil.
Takže hlavně se mě neptejte pořád dokola , jestli proplach, nebo ne.
Já to nevím, a hlavně za nic nebudu nést odpovědnost, že jsem říkal TO, nebo ONO.
Vthledem k počtu převodovek, které měsíčně opravíme, tady na VK musí být XY desítek uživatelů,
kteří vám všem poreferují jejich postup výměn olejů, a na co jim to následně umřelo.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
#27 Výměna oleje v AUT. převodovce
Ono jde hlavně o to, že se proplach s BG často dělá jako poslední záchrana před smrtí.
Pak je to 50:50. Někomu to pomůže a někdo dojezdí.
Kdyby se proplach používal od začátku u novýho automatu, tak věřím že to funguje a bude fungovat dlouho.
Pak je to 50:50. Někomu to pomůže a někdo dojezdí.
Kdyby se proplach používal od začátku u novýho automatu, tak věřím že to funguje a bude fungovat dlouho.
Naposledy upravil(a) Basstl dne 07 zář 2019 20:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#28 Výměna oleje v AUT. převodovce
Ano, máš pravdu.
Ale kdy se běžný uživatel začne zabývat olejem v automatu, když mu v servisu řekli, že se to nemění ????
Až tehdy, když to začne špatně řadit, a potom je proplach už většinou urychlení konce.
A já odmítám kvůli vydělaným 1500,- čelit nařčení, že jsme pánovi zničili jeho funkční převodovku.
Ale kdy se běžný uživatel začne zabývat olejem v automatu, když mu v servisu řekli, že se to nemění ????
Až tehdy, když to začne špatně řadit, a potom je proplach už většinou urychlení konce.
A já odmítám kvůli vydělaným 1500,- čelit nařčení, že jsme pánovi zničili jeho funkční převodovku.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#29 Výměna oleje v AUT. převodovce
Jop a presne proto BG davam vzdy, lepsi kdyz to umre pritom, nejlepe na dilne, etc, nez nekde po ceste...Basstl píše:Nalití BG, výplach, novej olej a pak do jelo asi 5km a olej byl zlatej.Blade píše:Hned po tom proliti automat skoncil?
Je docela možný, že by to tak dopadlo i bez BG, jen o něco pozdějc.
Presne tak, pak by lidi nemuseli vymejslet zverstva, ze jen 4L z vany a podobne...Basstl píše:Ono jde hlavně o to, že se proplach s BG často dělá jako poslední záchrana před smrtí.
Pak je to 50:50. Někomu to může a někdo dojezdí.
Kdyby se proplach používal od začátku u novýho automatu, tak věřím že to funguje a bude fungovat dlouho.
David Patočka píše:Ano, máš pravdu.
Ale kdy se běžný uživatel začne zabývat olejem v automatu, když mu v servisu řekli, že se to nemění ????
Až tehdy, když to začne špatně řadit, a potom je proplach už většinou urychlení konce.
A já odmítám kvůli vydělaným 1500,- čelit nařčení, že jsme pánovi zničili jeho funkční převodovku.
Jop, to je presne to co kazdymu rikam, proc to "nedoporucujes",David Patočka píše:......škoda, že tady nemáme smajlíka s krčícími rameny
Já taky nevím, co kterou převodovku posílí, a kterou to zabije.
Někdo propláchl, pomodlil se a jezdí. Jinej propláchl a dojezdil.
Takže hlavně se mě neptejte pořád dokola , jestli proplach, nebo ne.
Já to nevím, a hlavně za nic nebudu nést odpovědnost, že jsem říkal TO, nebo ONO.
Vthledem k počtu převodovek, které měsíčně opravíme, tady na VK musí být XY desítek uživatelů,
kteří vám všem poreferují jejich postup výměn olejů, a na co jim to následně umřelo.
protoze to riziko tam vzdy je a nestoji Ti to za to, aby se to v pripade negativniho vysledku proti Tobe obratilo...
A z toho pak vznika dogma "pan Patočka" rikal, ze BG nepouzivat a proplach nedelat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#30 Výměna oleje v AUT. převodovce
Nikoliv, dogma by mělo znít :
Lidé, pravidelně provádějte vaší převodovce klystýr do libosti, a přidávejte pixlu BG pro lepší výdrž
Ovšem toto platí u pravidelných výměn po 60 tis. , jinak se za nic neručí
Tento týden mi volalo minimálně pět lidí se stejným dotazem, a všichni měli od 250 do 400 tis. najeto,
a nikdo nic o oleji neví, nebo ho zaručeně na doporučení servisu neměnili.
Tak babo, a teď raď
Lidé, pravidelně provádějte vaší převodovce klystýr do libosti, a přidávejte pixlu BG pro lepší výdrž
Ovšem toto platí u pravidelných výměn po 60 tis. , jinak se za nic neručí
Tento týden mi volalo minimálně pět lidí se stejným dotazem, a všichni měli od 250 do 400 tis. najeto,
a nikdo nic o oleji neví, nebo ho zaručeně na doporučení servisu neměnili.
Tak babo, a teď raď
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#31 Výměna oleje v AUT. převodovce
Jop, to je presne me dogmaDavid Patočka píše:Nikoliv, dogma by mělo znít :
Lidé, pravidelně provádějte vaší převodovce klystýr do libosti, a přidávejte pixlu BG pro lepší výdrž
Ovšem toto platí u pravidelných výměn po 60 tis. , jinak se za nic neručí
Tento týden mi volalo minimálně pět lidí se stejným dotazem, a všichni měli od 250 do 400 tis. najeto,
a nikdo nic o oleji neví, nebo ho zaručeně na doporučení servisu neměnili.
Tak babo, a teď raď
S "obecne znamym" rozsirenim, ze pokud je to TAXI, nebo to prevazne mesto, taha vozejk, tak po 40KKM.
Njn, ja jim to tu pisu furt, ale holt lidi si nenechaj poradit
Uz sem to delal na cca 15ks ktery meli kolem 400KKM a prezili vsechny az na jednu,
u ktere bylo jasne, ze umre tak jako tak(ale dotycnej to chtel, i kdyz sem ho varoval, ze uz je to asi zbytecne...), pacz uz palila olej neuveritelnym zpusobem, nechci videt jak vypadaly lamely...
Neb mi stacilo videt jak vypadal vypousteny olej(po pouziti BG) a jak vypadal po najetych rekneme 20-30km, kdy jsme to byli projet aby se to naadaptovalo.
Ale co sem slysel, tak to jeste zvladla od HK az na Ukrajinu
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 69
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bardejov
- Vůz: S80 2,5 TDI 00'
#32 Výměna oleje v AUT. převodovce
Zdravím, využijem tému, AW 50-42 má funkciu adaptácie ? Vo Vide som nič nenašiel. Akurát reset starých adaptačných dát a reset výmeny oleja.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#33 Výměna oleje v AUT. převodovce
Ano, to ti samozřejmě postačí.
Nemůžeš počítat s tím, že tam budou adaptace jako u ročníků 2010 a výše, kdy tě to vede za ruku celým procesem
a ty jak trouba jezdíš dvě hodiny podle pokynů a stejně se ti nedaří dokončit.
Pokud je to vyloženě nutné, tak smažeš staré adaptační hodnoty, nastartuješ a půjdeš se projet cca 20 km ve
všech jízdních režimech, přesně tak, jak je to ve staré Vidě popsáno.
Je tam obrázek S80 a za ní nakreslený vítr
Ale pokud to nutné není, tak je nemaž..........
Nemůžeš počítat s tím, že tam budou adaptace jako u ročníků 2010 a výše, kdy tě to vede za ruku celým procesem
a ty jak trouba jezdíš dvě hodiny podle pokynů a stejně se ti nedaří dokončit.
Pokud je to vyloženě nutné, tak smažeš staré adaptační hodnoty, nastartuješ a půjdeš se projet cca 20 km ve
všech jízdních režimech, přesně tak, jak je to ve staré Vidě popsáno.
Je tam obrázek S80 a za ní nakreslený vítr
Ale pokud to nutné není, tak je nemaž..........
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 25
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70 tdi
- Bydliště: Příbram
#34 Výměna oleje v AUT. převodovce
Prosím o radu,už jsme z toho zmatení a můj kolega (kamarád a šéf) mi bude dělat větší servis na autě.Nejsme si ale jisti,zda můžeme do V70 I tdi do převodovky použít tenhle olej.Já si myslím,že ano..... Můžete mi to někdo potvrdit,nebo vyvrátit?
olej Elf Elfmatic G3 ___________ olej převodový, balení 20 litrů, specifikace: MB-Approval 236.9, Volvo 97341, MAN 339 type V1-Z1/L1, ZF TE-ML 04D-14A, Voith H55.6335.xx, GM Dexron IIIG/IIIH, Ford Mercon, Allison C4//////////////////////// Firemní normy MB-Approval 236.9, Volvo 97341, MAN 339 type V1-Z1/L1, ZF TE-ML 04D-14A, Voith H55.6335.xx, GM Dexron IIIG/IIIH, Ford Mercon, Allison C4
Děkuji a pěknou neděli Redy...
olej Elf Elfmatic G3 ___________ olej převodový, balení 20 litrů, specifikace: MB-Approval 236.9, Volvo 97341, MAN 339 type V1-Z1/L1, ZF TE-ML 04D-14A, Voith H55.6335.xx, GM Dexron IIIG/IIIH, Ford Mercon, Allison C4//////////////////////// Firemní normy MB-Approval 236.9, Volvo 97341, MAN 339 type V1-Z1/L1, ZF TE-ML 04D-14A, Voith H55.6335.xx, GM Dexron IIIG/IIIH, Ford Mercon, Allison C4
Děkuji a pěknou neděli Redy...
_________________
V70 tdi Sven
9-3 2.0T SE Slepice
Clio 99 Pindík
V70 tdi Sven
9-3 2.0T SE Slepice
Clio 99 Pindík
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#35 Výměna oleje v AUT. převodovce
Ano muzes, splnuje Dexron IIIG, ale sahnul bych po necem lepsim splnujic JWS 3309, nebo Toyota T-IV...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 25
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70 tdi
- Bydliště: Příbram
#36 Výměna oleje v AUT. převodovce
super,děkuji .... chtěl bych tenhle levnej olej(20L/1899kč) použít jen na nějakou kratší vzdálenost a pak to propláchnout znova a nalít popř něco lepšího.
_________________
V70 tdi Sven
9-3 2.0T SE Slepice
Clio 99 Pindík
V70 tdi Sven
9-3 2.0T SE Slepice
Clio 99 Pindík
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#37 Výměna oleje v AUT. převodovce
Dej tam radsi BG 106, nech to v tom hodinu vrcet na volnobeh, s obcasnym prorazenim vsech stupnu, pak proplach pres vratku, dokud nepotece malinovka.redy--- píše:super,děkuji .... chtěl bych tenhle levnej olej(20L/1899kč) použít jen na nějakou kratší vzdálenost a pak to propláchnout znova a nalít popř něco lepšího.
takze 12-14L a na zaver az budes dorovnavat hladinu, tam dej BG 310... Jen v tomhle vlakne sem to minimalne 1x psal jinak tak 100x, spis vic...
A pak udelej dalsi vymenu ve zkracenem intervalu, namisto 40-60KKM, treba po pulce... Aneb proc tam lejt neco, co tam pak nebude...
Co krapet cist/pouzit vyhledavani?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 25
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70 tdi
- Bydliště: Příbram
#38 Výměna oleje v AUT. převodovce
ještě jednou děkuji Zajsoft
_________________
V70 tdi Sven
9-3 2.0T SE Slepice
Clio 99 Pindík
V70 tdi Sven
9-3 2.0T SE Slepice
Clio 99 Pindík
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 36 Odpovědi
- 11865 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 3 Odpovědi
- 461 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Marten
-
- 3 Odpovědi
- 697 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od escobar
-
- 10 Odpovědi
- 1512 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 4 Odpovědi
- 240 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kyjaq