Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#1 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od frantuvdedek »

Zdravím

Omlouvám se ale měl bych dotaz na odborníky. Mám S80 2010 AWD D5 151kw a udělal jsem teď majestátní servis. Auto nemá posilovač s proměnným účinkem. Vyměněno bylo:
- tlumiče a uložení
- stabilizátory
- ŘÍZENÍ (trubka)
- SERVO PUMPA
- ramena a čepy ŘÍZENÍ

Předtím jsem si stěžoval že auto málo posiluje a poté po proplachu začalo téci řízení tak jsem jej vyměnil i s pumpu.
Po výměně to krásně posilovalo a najednou zase tuhne. Řekl bych že spíše po zahřátém motoru. Není to podle mého pumpou jelikož po přídání plynu to stále posiluje docela málo. Předtím když sem přidal plyn tak to začalo posilovat lépe jelikož pumpa už byla na odchodu.

Nemohl by tedy někdo znalejší poradit co tam ještě mám pro boha svatýho vyměnit? Jezdím na 245/18 fortunách takže to nikdy nebude volný jako na šestnáctkách, ale přesto, vyměnil sem vše co má řízení v popisu a stále je to tuhé. Samozřejmě sem nevyměnil ten plastovej kelímek (reservoir) kde je to sítko, protože za to chtěj 3 litry, který 100x raději dám do čehokoli jiného než za sprostou plastovou kravinu. Sítko jsem samozřejmě promejval benzínem a čističem brzd takže sítko je čisté. Kapalina je tam správná zelená FEBI a je v tom kondicioner od BG. Udělám proplach teď po výměně a dám tam Ravenol protože sem slyšel že je lepší ale očekávám sklamání. Olej samozřejmě naubývá, pumpa je tichá jako smrt atd. Prostě všechno ok ALE málo posilování.

Děkuji za jakoukoli radu

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od raolsa »

Jaké řízení a jaká pumpa se tam dávala (origo nové, repas původního, repas nějaký)?
Měřil jsi tlak v systému?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od Zajsoft »

Ravenol Ti jenom chvalim, sam bych Ti ho doporucil, rozdil mezi FEBI 06161 je dost znat,
ale zaver ocekavani mam stejnej.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#4 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od frantuvdedek »

díky moc
dával sem tam repas koupenej, ovšem od firmy co dělala i to řízení. Myslíte že to bude tím? Tlak je, popřípadě byl dobrej když se ta pumpa dávala. Je možný že by to mohlo dělat to sejtko, kdyby bylo zamatlaný? Jako že by se to přicpávalo a ten tlak byl menší? Neumím si to jinak představit, jelikož ta pumpa je vevnitř dost triviální zařízení tak že by se ochodila po 500km tomu nechci věřit. Tak já řeknu mechanikovi aby přeměřil tlak, ale myslím že to bude těch 120 baru.
Auto předtim taky mělo řízení tuhý a tohle má taky. Když jedu 500 let starym VW tak to sotva udržím na silnici jak to jde lehce a u mý volhy sem jak ve Filcce :(.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#5 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od frantuvdedek »

Díky moc Zajsoft, to si mne potěšil. Já si nebyl jistej jestli tam vůbec má být jelikož na některých stránkách tam ani nepíší o volvo specifikaci tak sem byl nejistej.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od Zajsoft »

frantuvdedek píše:Díky moc Zajsoft, to si mne potěšil. Já si nebyl jistej jestli tam vůbec má být jelikož na některých stránkách tam ani nepíší o volvo specifikaci tak sem byl nejistej.
Nz. Jen pro upresneni, zlatej? ;)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#7 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od volvoperformance »

Když se měnilo spoustu dílu na řízení, měnila se i nadobka servokapaliny?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#8 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od frantuvdedek »

Ano ano, je to ten zlatý, ten druhý prý pění. Označení SSF pro upřesnění.
Nádobka NEBYLA měněna, byla pouze "umyta". Myslíte že to má na to vliv? Jako pokud by to pomohlo tak to klidně koupím ale Není to zrovna good deal.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 159
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Třinec
Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw

#9 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od Venca70 »

Ahoj, v t6r mi doporučili výměnu serva z důvodu slabého tlaku, automaticky u toho mění i nádobku. Důvod neznám, ale asi to tedy bude mit vliv.
Nádobku mám naceněnou na 1450,-
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 93
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno / Liberec
Vůz: V70 2008 D5 136kW

#10 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od arvelius »

nádobku jsem čistil několikrát a nikdy to moc nepomohlo (pískalo to a pěnilo). V Cardionu za ní chtěli cca 1600, tak moc nerozumím kde přišli k těm 3k - to bych taky nedal
_________________
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá

Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#11 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od frantuvdedek »

Takže mám fakt koupit novou? Jako je možný že ten bordel to trošku přicpává. Zkusím ještě jednou vymýt nějakou chemií a kdyztak si zajedu na spořilov a koupím to.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 317
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#12 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od Wolfram1944 »

_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#13 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od Sup »

Ano, tohle je nádobka servořízení.
Nová origo stojí 1452Kč včetně DPH

descoobed
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 153
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6

#14 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od descoobed »

Potvrzuju Supovu cenu, já bral z Auto Stodůlky, na základě všeho co jsem kde přečetl a slyšel mj. i od p. Patočky je tohle naprostá nutnost a někdy ani nemusíš měnit pumpu.
I přes použití BG 108 Quick Clean For PSF, pak výměnu nádržky a kapaliny je u mě bohužel KO pumpa, moc se po operaci nezlepšila.
Když tu řešíme P3 serva - co za náhradu? Bosch? Meyle?
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#15 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od Arkaz »

ja menim servo olej kazdy rok a nadobku vzdy len vycistim. menia ju asi kvoli sitku co tam je ale ked je ciste zda sa mi hlupost menit. no ak by som mal problem so servom asi by som ju riskol vymenit.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#16 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od frantuvdedek »

Já sem taky dal novou kapalinu a oboje bg, jednak proplach tak ten kondicionér. Pak začalo řízení chcat a jelo to. Nový řízení, jenže potom sem zpozoroval že pumpa umírá a na volnobeh to skoro neposilovalo. Takže pumpa šla pak.
Takže otázka, můžu s tím zatím jezdit než vyměním tu nádržku příští týden?

descoobed
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 153
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70, M66, B5254T6

#17 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od descoobed »

Já to zkusil vzít čističem brzd ve spreji před proplachem BG, ale filtr nechtěl moc pustit, šel jsem do toho s tím, že to je max co můžu udělat, pumpu sám nevyměním, bohužel, to je na mě vyšší dívčí.
Teď už jenom jakou vzít pumpu v poměru výkon/cena.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#18 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od frantuvdedek »

Tak teď začínám panikařit aby ta nová pumpa taky neodešla když budu muset do konce týdne jezdit s tím zasraným sítkem. Myslíte že bych s tím raději jezdit neměl?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#19 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od lkopcansky »

pre doplnenie info, koľko máš nabehané?
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#20 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od frantuvdedek »

Mám 230 nalítáno. Dneska si jedu pro ten kelímek. Dostal sem sprda že v tom starým řízení byl šílenej bordel, tak to nebudu riskovat a kelímek prostě koupím. Doufám že se to protáhne. Bylo mi řečeno že to servo by mělo jít na proplach tlakem. Na to sem nenašel ani nikde odkaz že by to dělali. Udělám normální proplach podle rusaka na youtube a dám vědět jak to dopadlo. Když to nepomůže tak si koupím patnactky s poklicema a bude vyřešeno :D.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#21 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od hajnej »

frantuvdedek píše:. Bylo mi řečeno že to servo by mělo jít na proplach tlakem. Na to sem nenašel ani nikde odkaz že by to dělali. .
http://www.rychloservis-praha8.cz/sluzby-servisu/vymena-kapaliny-v-posilovaci-rizeni/
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#22 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od Zajsoft »

hajnej píše:
frantuvdedek píše:. Bylo mi řečeno že to servo by mělo jít na proplach tlakem. Na to sem nenašel ani nikde odkaz že by to dělali. .
http://www.rychloservis-praha8.cz/sluzby-servisu/vymena-kapaliny-v-posilovaci-rizeni/
Jop, Milana muzu jenom doporucit... Kdyz uz tam budes, tak zvaz velkou Dekarbonizaci... Kor u blatozrouta je to hodne znat... A V8ma byla tez velmi spokojena, stejne tak 2.4T v kabru - a ze z nej slo sracek...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#23 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od frantuvdedek »

Zajedu určitě, aspoň vím ke komu, ovšem tlakový proplach prý nedělá.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 150
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw

#24 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od frantuvdedek »

Tak paráda. Prohledal sem celý fóra UK Volva a mám odpověď.

"Yes well known problem which I have suffered. Sorry but your pump is starting to fail, its caused by the power steering fluid reacting with the pipes. This causes the pipes to break up clogging the filter in the bottom of the reservoir. The restricted flow then causes the pump to fail.
You can't change the filter as it is part of the reservoir but some have found an improvement by cleaning or changing the reservoir. Some have changed the pump as well but these can be short term fixes the proper repair is changing the pump and pipes.
Mine was done under warranty so not sure of costs."

Tudíž řešení je jednoduché - výměna těch gumových hadiček. Když sem vyndaval ten "kelímek" na servo kapalinu, tak to bylo plný černýho bordelu, jako by si tam někdo udělal kafe s logrem. To budou ty hadičky.
Tudíž udělám, jako správný světec, dobro tím, že vyměním všechny hadičky a pak sem dám postup.
Přiložil jsem sken mého plánu. Takže teď seženu správné hadičky a pojede se dál.
Přílohy
Volvo_Servo.pdf
(163.28 KiB) Staženo 108 x
Naposledy upravil(a) frantuvdedek dne 15 srp 2019 12:58, celkem upraveno 1 x.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#25 Tuhé servo/Posilovač řízení Volvo P3

Příspěvek od Zajsoft »

frantuvdedek píše:Tak paráda. Prohledal sem celý fóra UK Volva a mám odpověď.

"Yes well known problem which I have suffered. Sorry but your pump is starting to fail, its caused by the power steering fluid reacting with the pipes. This causes the pipes to break up clogging the filter in the bottom of the reservoir. The restricted flow then causes the pump to fail.
You can't change the filter as it is part of the reservoir but some have found an improvement by cleaning or changing the reservoir. Some have changed the pump as well but these can be short term fixes the proper repair is changing the pump and pipes.
Mine was done under warranty so not sure of costs."

Tudíž řešení je jednoduché - výměna těch gumových hadiček. Když sem vyndaval ten "kelímek" na servo kapalinu, tak to bylo plný černýho bordelu, jako by si tam někdo udělal kafe s logrem. To budou ty hadičky.
Tudíž udělám, jako správný světec, dobro tím, že vyměním všechny hadičky a pak sem dám postup.
Přiložil jsem sken mého plánu. Takže teď seženu správné hadičky a pojede se dál.
A plan je je nekde za dobre splasit, nebo si je nechat nekde kde delaj tlakovy hadice nechas prelisovat?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“