V850 - olej pod plastovým krytem motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#1 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Ahoj,
prosím o tip, co udělat a jak odhalit k čemu dochází pokud mám olej pod víkem motoru_?
V momentě, kdy jsem problém zjistil byl motor očistěn, víko sundáno a po každé jízdě jsem stav kontroloval
( různé zátěže, dělky trasy ) a nikde nebyla ani kapka ( několik set kilometrů )
Minulý týden jsem víko opět nainstaloval - najel tisíc kilometrů po ČR a nyní opět katastrofa
Jak mám postupovat, co zkontrolovat a opravit_?
Díky !
prosím o tip, co udělat a jak odhalit k čemu dochází pokud mám olej pod víkem motoru_?
V momentě, kdy jsem problém zjistil byl motor očistěn, víko sundáno a po každé jízdě jsem stav kontroloval
( různé zátěže, dělky trasy ) a nikde nebyla ani kapka ( několik set kilometrů )
Minulý týden jsem víko opět nainstaloval - najel tisíc kilometrů po ČR a nyní opět katastrofa
Jak mám postupovat, co zkontrolovat a opravit_?
Díky !
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#2 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Nikdo nic_? Netuším co udělat a jak poznat, kde k úniku dochází ...
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#3 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Delaj to skoro vsechny tyhle motory... Muzes udelat vymenu celeho PCV systemu (ta hadice co vede z vika pod sani) a vymenit tesneni pod vickem na nalivani oleje
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#4 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Možná jsou věci někdy až triviálně jednoduché ... a nepochopitelné, že jsem si toho nevšiml dříve, ale co má být na místě označeném šipkou_?! Nějaká záslepka, můžete mi prosím poradit_? Mám tam regulerní díru Díky
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#5 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Problem je netesne veko, riesenim je ho dat dole, ocistit, naniest znova lepidlo a nalepit ho naspat. Zial treba mat aj trocha skusenosti aj vybavenie by sa zislo... Ilusracne video, keca tam somariny... "
Naposledy upravil(a) kwiko dne 05 zář 2019 11:26, celkem upraveno 1 x.
#6 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
je to běžná záležitost u všech T5 motorů.
Je potřeba přetěsnit ventildekl.
Pokud ale nedolejváš olej, tak se s tím dá bez problému jezdit dál.
Je potřeba přetěsnit ventildekl.
Pokud ale nedolejváš olej, tak se s tím dá bez problému jezdit dál.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#7 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
A co prosím místo označené šipkou_? Má být zaslepené_? Předpokládám ( možná chybně ), že je problém tam ...
Díky
Díky
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#8 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
No nevím, v tom místě mám díru ca 2 cm hlubokou, s kovovým dnem. To chceš říci, že u tebe to jde skrz až do prostoru vaček?
Řeším totéž - benzín, kartáček na zuby, hadříky, potom těsnění pod nalévací víčko (1275379 - Skandix 1000193 - VICTOR REINZ 40-77322-00). A výrazná změna k lepšímu. PCV bude následovat.
A přetěsňovači víka ventilů - povězte, kudy by se tam tak nahoru olej dostal?
Řeším totéž - benzín, kartáček na zuby, hadříky, potom těsnění pod nalévací víčko (1275379 - Skandix 1000193 - VICTOR REINZ 40-77322-00). A výrazná změna k lepšímu. PCV bude následovat.
A přetěsňovači víka ventilů - povězte, kudy by se tam tak nahoru olej dostal?
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#9 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Není to tak jednoduché - auto mám doma a nemohu nyní nafotit detail. Díra není přímo k vačkám, ale podívaš-li se na otvor z boku ( tuším, že ve směru jízdy ), tak je tam další otvor !Wolfram1944 píše:No nevím, v tom místě mám díru ca 2 cm hlubokou, s kovovým dnem. To chceš říci, že u tebe to jde skrz až do prostoru vaček?
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#10 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Odmastit a zjistit, odkud se ten olej bere. Nic lepšího ti neporadím.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#11 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
To je mi jasné, jen mám problém v tom, že se několik set (!) km nic neděje a poté mám najednou "pomočeno" v objemu jako na přiloženém obrázku ... a v ten moment se těžko něčeho dopátrám :/Wolfram1944 píše:Odmastit a zjistit, odkud se ten olej bere. Nic lepšího ti neporadím.
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
#12 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Často to dělají tyhle O kroužky.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=832448#p832448
Ta díra ve víku tam má být.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=832448#p832448
Ta díra ve víku tam má být.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#13 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Kvůli těm kroužkům bych čekal olej u svíček, ne?
Pak přes to víko jdou tak akorát šrouby a kolem nich si nějaké velké prolínání neumím představit.
A nahoře na víku je jen to nalévací hrdlo a hadice od PCV.
Potom úroveň těsnění víka ventilů, gufera vaček - to je všechno níže a po obvodu.
No, pálí se mi olej na svodech a už mě to začíná štvát.
Pak přes to víko jdou tak akorát šrouby a kolem nich si nějaké velké prolínání neumím představit.
A nahoře na víku je jen to nalévací hrdlo a hadice od PCV.
Potom úroveň těsnění víka ventilů, gufera vaček - to je všechno níže a po obvodu.
No, pálí se mi olej na svodech a už mě to začíná štvát.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#14 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
V tom veku su drazky na rozvadzanie oleja. t.j. tlakove kanaliky. takze staci drobna netesnost a je to... diera je pozostatok zo systemu nuteneho odvetrania klukovej skrine. vtedy je v hlave vlozka a diera. takto ostala slepa diera v dekly. Samozrejme moze byt netesne viecko nalievania oleja, alebo pripchate odvetranie... ale to od klavesnice nikto nevidi... Olej sa zvycajne tlaci pri ostrejsej jazde vo vyssich otackach, alebo pri dlhsej jazde
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#15 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Díky kwiko.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#16 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Ahoj, mohlo by jít o "mrazovku" viz pozice 33 na schématu - avšak dle obrázku je šroub se závitem, který však v reálu není kam našroubovat neboť otvor závit nemá ! Nějaké nápady_?
- Přílohy
-
- V850_otvor_detail.jpg (84.39 KiB) Zobrazeno 376 x
-
- 1038993.jpg (15.5 KiB) Zobrazeno 376 x
-
- GR-67866.jpg (97.81 KiB) Zobrazeno 376 x
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
#17 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Není to mrazovka. Ta díra tam prostě má být.
Pokud ti vadí že tam je olej, tak musíš přetěsnit ventildekl.
Je to jak píše kwiko.
Mám/měl jsem to tak u obou T5. U Blacka by to už mělo být přetěsněné. U eRka to budu řešit až když se něco bude dělat na motoru. Mizí ti olej? Pokud je to jen mastný, tak bych to nechal být.
Pokud ti vadí že tam je olej, tak musíš přetěsnit ventildekl.
Je to jak píše kwiko.
Mám/měl jsem to tak u obou T5. U Blacka by to už mělo být přetěsněné. U eRka to budu řešit až když se něco bude dělat na motoru. Mizí ti olej? Pokud je to jen mastný, tak bych to nechal být.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#18 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
OK, má-li tam být díra = beru na vědomí. Jen tedy pro zajímavost co jsou pozice 32 a 33 z nákresu_? Víko můžu nechat přetěsnit = jo, štve mě to, olej by tam být neměl. Jen prosím o vysvětlení, KUDY přesně se dostane nahoru na víko - možná jsem vážně brzda, ale nechápuBasstl píše:Není to mrazovka. Ta díra tam prostě má být.
Pokud ti vadí že tam je olej, tak musíš přetěsnit ventildekl.
Je to jak píše kwiko.
Mám/měl jsem to tak u obou T5. U Blacka by to už mělo být přetěsněné. U eRka to budu řešit až když se něco bude dělat na motoru. Mizí ti olej? Pokud je to jen mastný, tak bych to nechal být.
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Ja mel strzeny zavity od ventildeklu v hlave a prolinalo to kolem sroubu. Loctite to vicemene poresil...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#20 V850 - olej pod plastovým krytem motoru
Četl jsi tohle?
Pozice 32,33 asi budou jen šrouby deklu.kwiko píše:V tom veku su drazky na rozvadzanie oleja. t.j. tlakove kanaliky. takze staci drobna netesnost a je to... diera je pozostatok zo systemu nuteneho odvetrania klukovej skrine. vtedy je v hlave vlozka a diera. takto ostala slepa diera v dekly. Samozrejme moze byt netesne viecko nalievania oleja, alebo pripchate odvetranie... ale to od klavesnice nikto nevidi... Olej sa zvycajne tlaci pri ostrejsej jazde vo vyssich otackach, alebo pri dlhsej jazde
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek