Original tazne zarizeni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 67
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 2013 D3 (model 2014)
#1 Original tazne zarizeni
Zdravim,
omlouvam se, potreboval bych radu, reseni.
Mam V60 2014, k nemu nikdy nepripojene tazne. Minuly tyden jsem ho chtel namontovat, bohuzel nezapadne tak, aby bylo zajistene. Neoc jsem lehce obrousil (prebytecnou barvu apod), ale tazne ne a ne zapadnout.
Dela/lo vam tohle origo tazne na Volvu taktez? Nejake reseni? Co sbrousit?
Diky!
omlouvam se, potreboval bych radu, reseni.
Mam V60 2014, k nemu nikdy nepripojene tazne. Minuly tyden jsem ho chtel namontovat, bohuzel nezapadne tak, aby bylo zajistene. Neoc jsem lehce obrousil (prebytecnou barvu apod), ale tazne ne a ne zapadnout.
Dela/lo vam tohle origo tazne na Volvu taktez? Nejake reseni? Co sbrousit?
Diky!
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#2 Original tazne zarizeni
Bajonet? Já nasunu a pak silou zacvaknout.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 67
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 2013 D3 (model 2014)
#3 Original tazne zarizeni
Jo jo, bajonet. nasunu, zacvakne se, vidim zelenou, ale nezacvakne uplne.. porad to sundam bez odemceni klickem... kdyz kouknu zespod, tak ta tycinka neni vysunuta jak by mela.... Visi to rekneme na hrane toho koliku...Jakub Svoboda píše:Bajonet? Já nasunu a pak silou zacvaknout.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#4 Original tazne zarizeni
Nevím jak to máš ty, ale já musím tu páčku napravo se zámečkem zatlačit směrem k tažnému a pak to teprve zacvakne jak má.kuclb píše:Jo jo, bajonet. nasunu, zacvakne se, vidim zelenou, ale nezacvakne uplne.. porad to sundam bez odemceni klickem... kdyz kouknu zespod, tak ta tycinka neni vysunuta jak by mela.... Visi to rekneme na hrane toho koliku...Jakub Svoboda píše:Bajonet? Já nasunu a pak silou zacvaknout.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 67
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 2013 D3 (model 2014)
#5 Original tazne zarizeni
Melo by to byt jen na zacvaknuti a zamknuti... Teda pokud chapuMacek2 píše:Nevím jak to máš ty, ale já musím tu páčku napravo se zámečkem zatlačit směrem k tažnému a pak to teprve zacvakne jak má.kuclb píše: Jo jo, bajonet. nasunu, zacvakne se, vidim zelenou, ale nezacvakne uplne.. porad to sundam bez odemceni klickem... kdyz kouknu zespod, tak ta tycinka neni vysunuta jak by mela.... Visi to rekneme na hrane toho koliku...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#6 Original tazne zarizeni
I já když zaberu hodně, tak sundám tažené i zamčené
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 67
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 2013 D3 (model 2014)
#7 Original tazne zarizeni
Tak zkus vzít ten bajonet a když vidíš červenou, zatlač na ten kolík, aby vyjel. Uviíš změnu n azelenou a v tomto stadiu bys už bajonet nesundal žadnou silou... Tzn. jezdíš s tím, že to visí na vlásku...Jakub Svoboda píše:I já když zaberu hodně, tak sundám tažené i zamčené
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Original tazne zarizeni
Poradne to ocisti od rzi, bordelu... Idealne dratak, cistic na brzy.
Pak to namaz. Na V8 sem s tim po koupi taky zapasil, kdyz to neslo zaaretovat ani 2m trubkou,
Pak to namaz. Na V8 sem s tim po koupi taky zapasil, kdyz to neslo zaaretovat ani 2m trubkou,
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#9 Original tazne zarizeni
Když se podíváš do návodu k obsluze auta, tak tam je popsáno jen nasadit a zacvaknout. Prohlédni si schéma, které je vylisované na té plastové páčce se zámečkem - tam je zřetelně šipkou schematicky znázorněno, že ji musíš nejprve zatlačit a pak teprve zacvaknout. taky jsem s tím podobně bojoval - a toho schémátka jsem si všiml až po 5 min. boje .
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#10 Original tazne zarizeni
Myšleno, že po zatlačení otočím kolečkem, i když je zamčené. Zajištěné je to OK.kuclb píše:Tak zkus vzít ten bajonet a když vidíš červenou, zatlač na ten kolík, aby vyjel. Uviíš změnu n azelenou a v tomto stadiu bys už bajonet nesundal žadnou silou... Tzn. jezdíš s tím, že to visí na vlásku...Jakub Svoboda píše:I já když zaberu hodně, tak sundám tažené i zamčené
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek