Koupě XC60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 39
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw r.v. 2006
#1 Koupě XC60
Zdravím majitele nejlepší automobilové značky! Chtěl jsem se zeptat, mám nyní XC90, d5 136kw (nachipovných na 160kw @d5t5.com. Je to 2006 r.v. a mám to v manuálu. Na podzim budu prodávat. A moje otázka je jednoduchá- xc90 d5 vs. xc60 d5? Zlušenosti s vozidlem, spolehlivost, komfort, životnost, servis, vše co vás napadne. Budu rád, když by jste se rozepsali obsáhle, pokud máte čas a chuť . Zajímá mě vše! XC60 bych chtěl vzít z Německa. Koukám hlavně na R Design. Chtěl bych od 2014, kdy auto dostalo hezčí obličej . Děkuji vám předem za reakce.
_________________
Bylo: Škoda Octavia 2001 1.9.TDi 81kw,
Je: Volvo XC90 D5 136kw r.v. 2006 MAN.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/693291.html
Bylo: Škoda Octavia 2001 1.9.TDi 81kw,
Je: Volvo XC90 D5 136kw r.v. 2006 MAN.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/693291.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
#2 Koupě XC60
XC60 ma maly kufr. Ale hrozne maly. Jezdi jako sidlo, ale neodvezes nic (z chalupy).
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
#3 Koupě XC60
XC60 proti XC90 mam menší kufr. Na kočárek a veci okolo to staci. Je lehci, novější, s adaptnim tempomatem a dálkovýmy je to super. Ale taky je to uskakanejsi. Radsi XC70.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 428
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#4 Koupě XC60
Pravda, pravda. Když jsem opouštěl mojí první XC70 (2007) tak jsem rovněž vyzkoušel několik XC60 - je sice na kuk hezčí a jízda trochu sportovnější ale pohoda a komfort na palubě mě zklamal (hlučnost, podvozek). Takže jsem opět skončil u XC70 a pohoda v kabině je někde úplně jinde (mám sice Four-C ale i vozy bez toho jsou komfortní). Preferuji ale více komfort a ticho - než sportovnější jízdu.Borys píše:XC60 proti XC90 mam menší kufr. Na kočárek a veci okolo to staci. Je lehci, novější, s adaptnim tempomatem a dálkovýmy je to super. Ale taky je to uskakanejsi. Radsi XC70.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
#5 Koupě XC60
je fakt, že má xc60 menší kufr a celkově je uvnitř menší nebo dokonce maslá, podle toho kdo kolik prostoru potřebuje. takže asi spíš podle tebe, kolik místa potřebuješ.
měl jsem v70 a vozili jsme s sebou plno věcí, které se už do kufru xc60 nevešly, ale také to je tím, že děti jsou o cca 9 let větší a náročnější. takže box na střechu nebo box za auto a jedeme zase se vším
měl jsem v70 a vozili jsme s sebou plno věcí, které se už do kufru xc60 nevešly, ale také to je tím, že děti jsou o cca 9 let větší a náročnější. takže box na střechu nebo box za auto a jedeme zase se vším
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#6 Koupě XC60
Ahoj, já koupil XC60 tento týden. Jezdil jsem s XC60, XC70 four-c a to bylo komfortnější. Moje auto má tlumení normální a není to zrovna příklad komfortu. Přes
velké díry je to dobré,ale malé jsou cítit. Na druhou stranu to zase sedí na suv opravdu opravdu dobře, kazí to jen přeposilované řízení. Kufr to má srovnatelný s Focusem kterého mám a vlastně stačí - tohle se dá párkrát v roce vyřešit boxem na střechu.
Oproti XC70 je mi příjemější posez.
V xc70 jsem byl stejně jako v normálním kombi a tady je vyšší posez a lepší výhled,mám lepší pocit. Vzhled je subjektivní.
Volvo a nejlépe XC60 jsem vždycky chtěl, ale docela mne nepříjemě překvapilo že si na tomto autě neudělám ani běžný servis bez diagnostiky která jak koukám je na Volvo drahá a složitá. Na Fordy stačil OBD kabel a perfektní soft na všechno byl na foru ke stažení i s pěkným návodem zdarma-jasně tohle už patří do jiného vlákna..
velké díry je to dobré,ale malé jsou cítit. Na druhou stranu to zase sedí na suv opravdu opravdu dobře, kazí to jen přeposilované řízení. Kufr to má srovnatelný s Focusem kterého mám a vlastně stačí - tohle se dá párkrát v roce vyřešit boxem na střechu.
Oproti XC70 je mi příjemější posez.
V xc70 jsem byl stejně jako v normálním kombi a tady je vyšší posez a lepší výhled,mám lepší pocit. Vzhled je subjektivní.
Volvo a nejlépe XC60 jsem vždycky chtěl, ale docela mne nepříjemě překvapilo že si na tomto autě neudělám ani běžný servis bez diagnostiky která jak koukám je na Volvo drahá a složitá. Na Fordy stačil OBD kabel a perfektní soft na všechno byl na foru ke stažení i s pěkným návodem zdarma-jasně tohle už patří do jiného vlákna..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#7 Koupě XC60
neni ani draha (60€) a ani zlozita je to len otazka par sedeni a skusani
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#8 Koupě XC60
XC60 + XC70 do roku 2015 běhá normálně na staré Vidě.
Od roku 2015 bohužel jen na online, nebo VDASH.
To ale přece neznamená, že budete z tohoto důvodu jezdit ve starým kýblu, kterej se vám jednoho dne
prostě stejně rozpadne.
Když budu uvažovat o autě 2015
XC70 je fajn kombík s velkým kufrem, poměrně povedený vzhledově, akorát pohodlný a obratný.
Pro rodinu s menšími dětmi ideální, spotřeba přijatelná cca 7,5 - 9L dle nohy a provozu.
Já měl dlouhodobou 7,7 v automatu, 158 kw D5.
XC60 je pocitově výrazně vyšší, poněkud podvozkově tvrdší, i když v určitých letech byly pružiny na obou autech shodné.
S ohledem na náklony v zatáčkách pravděpodobně přitvrdili podvozek, což je znát.
Motor je zde více slyšet, nežli v XC70.
Kufr je pro rodinu s odrostlejšími dětmi, takže žádný kočár, dětskou židličku, člun a hurá do Chorvatska.
Prostě je menší, ale nám v pohodě stačí.
Auto po faceliftu je podstatně designově výraznější, nežli XC70 2015, ale to je věc vkusu.
Moje dlouhodobá spotřeba 8,1 v automatu, 158 kw - Polestar 186 kw D5
Od roku 2015 bohužel jen na online, nebo VDASH.
To ale přece neznamená, že budete z tohoto důvodu jezdit ve starým kýblu, kterej se vám jednoho dne
prostě stejně rozpadne.
Když budu uvažovat o autě 2015
XC70 je fajn kombík s velkým kufrem, poměrně povedený vzhledově, akorát pohodlný a obratný.
Pro rodinu s menšími dětmi ideální, spotřeba přijatelná cca 7,5 - 9L dle nohy a provozu.
Já měl dlouhodobou 7,7 v automatu, 158 kw D5.
XC60 je pocitově výrazně vyšší, poněkud podvozkově tvrdší, i když v určitých letech byly pružiny na obou autech shodné.
S ohledem na náklony v zatáčkách pravděpodobně přitvrdili podvozek, což je znát.
Motor je zde více slyšet, nežli v XC70.
Kufr je pro rodinu s odrostlejšími dětmi, takže žádný kočár, dětskou židličku, člun a hurá do Chorvatska.
Prostě je menší, ale nám v pohodě stačí.
Auto po faceliftu je podstatně designově výraznější, nežli XC70 2015, ale to je věc vkusu.
Moje dlouhodobá spotřeba 8,1 v automatu, 158 kw - Polestar 186 kw D5
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#9 Koupě XC60
A není tedy řešením XC60 2015 s Four-C? Řeším podobné dilema. Rodiče se právě rozhodujou mezi XC70 a XC60 a pohodlí je u nich na prvním místě. Na druhou stranu, jsou už v předdůchodovém věku takže čím vyšší tím lepší.... Teď jezdí V70III ale chtějí AWD...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
#10 Koupě XC60
XC60 je mensi, a kdyz ze jsou starsi a nepotrebuji polo-dodavku XC70, tak jim mozna nebude tolik vadit hluk motoru.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#11 Koupě XC60
Nevím jak jsou rodiče vysocí, ale moje babička má naopak se svými necelými 160cm problém do XC60 vylézt. Přítelka se svými 163cm občas taky vyskakuje bez šance dotyku země a je ráda když zastavím u obrubníkuquaero píše:A není tedy řešením XC60 2015 s Four-C? Řeším podobné dilema. Rodiče se právě rozhodujou mezi XC70 a XC60 a pohodlí je u nich na prvním místě. Na druhou stranu, jsou už v předdůchodovém věku takže čím vyšší tím lepší.... Teď jezdí V70III ale chtějí AWD...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 154
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D4 AWD 014, Polestar 158kw
#12 Koupě XC60
Řešil jsem loni, když jsem prodával svou xc90. Seděl jsem proto jak v xc60, tak v xc70 a xc70 byla nakonec jasná volba. Líp se mi s ní jelo, líp se řídila, nižší posez nevadil, i tak je výš, než běžný osobák, dále mi přišla pohodlnější i tišší + o dost větší kufr. Zde jsem ale ovlivněn kombinací - malé dítě, velký pes. Takže kufr má pro mě velkou váhu, pro Tebe možná tolik ne.
Jako xc60 oproti xc90 je jízdně taky jinde, ale po porovnání u mě neměla šanci.
A teď s Polestarem i ta D4 jede dosti slušně
Jako xc60 oproti xc90 je jízdně taky jinde, ale po porovnání u mě neměla šanci.
A teď s Polestarem i ta D4 jede dosti slušně
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#13 Koupě XC60
Ta D4 je 4 val v zakladu 133kW? Mam ted v merku S60 s timto motorem vc. polestaru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#14 Koupě XC60
Oba jsou 170+ ale to je fakt, že pro někoho ta výška může být příliš....SuGi píše:Nevím jak jsou rodiče vysocí, ale moje babička má naopak se svými necelými 160cm problém do XC60 vylézt. Přítelka se svými 163cm občas taky vyskakuje bez šance dotyku země a je ráda když zastavím u obrubníkuquaero píše:A není tedy řešením XC60 2015 s Four-C? Řeším podobné dilema. Rodiče se právě rozhodujou mezi XC70 a XC60 a pohodlí je u nich na prvním místě. Na druhou stranu, jsou už v předdůchodovém věku takže čím vyšší tím lepší.... Teď jezdí V70III ale chtějí AWD...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 154
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D4 AWD 014, Polestar 158kw
#15 Koupě XC60
Nee, jsi další obětí chaosu Volva ve značení motorů. Taky jsem se tady nedávno seknul, v jiném vlákně..shalibaba píše:Ta D4 je 4 val v zakladu 133kW? Mam ted v merku S60 s timto motorem vc. polestaru.
Já mám pětiválec, D4, dvě turba, 133 kw (nyní Polestar 158 kw). Ale ano, je i D4, čtyřválec, 133 kw. Ten má brácha ve své V70, ale ještě jsem s ním nejel. On je ale spokojen, jak s kultivovaností, tak s jízdním projevem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#16 Koupě XC60
Proto jsem se ptal zda je to už čtyřválec. Ten se s Polestarem dostane na 147 kW.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 428
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#17 Koupě XC60
U XC70 je orientace snadná - 4 válec taky existoval (tuším od MY 2014) ale vždy pouze FWD a pokud to byl automat, tak 8q.shalibaba píše:Proto jsem se ptal zda je to už čtyřválec. Ten se s Polestarem dostane na 147 kW.
AWD vždy 5 válec a pokud automat tak 6q.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#18 Koupě XC60
Nemáte nekdo s těmito 4 válci zkusenost, případně bližší info o konstrukci, vydrží a příp. problémech?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 428
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#19 Koupě XC60
Praktickou osobní zkušenost nemám, ale před pár lety se nad tímto motorem (ve V70 133 kW) rozplýval M.Vaculík v recenzi ve Světu Motorů. Popisoval, že je úžasně kultivovaný a má pěkný zátah odspodu. Myslím si taky, že z tohoto motoru konstrukčně vychází nové naftové čtyřválce v nových Volvech a na tyto motory po stránce spolehlivosti nejsou žádné připomínky. Co se týče spotřeby nafty, tak to ale žádné hvězdy nejsou.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#20 Koupě XC60
Mama má v XC60 4 valec VEA 110 kW a zatiaľ bez zaváhania. Má len 50 tis km. Automat to má už 8 stupeň, čiže stále drží nižšie otáčky. Keď ho mam pozicane a som v meste, hneď si prepínam automat do S režimu. Inak tých 110 kW stačí pre dvoch, ak by som chodil zvyčajne plne nalonalozeny, výkon by chýbal...shalibaba píše:Nemáte nekdo s těmito 4 válci zkusenost, případně bližší info o konstrukci, vydrží a příp. problémech?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#21 Koupě XC60
To je asi jeste zase jinej motor Jak hodnotis projev motoru oproti sve D3?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#22 Koupě XC60
Chyba mi taká hrubosť a zvuk 5 valca, aj keď ani tento VEA nemá typicky 4 valcový zvuk, hlavne pri rozbiehaní. Ale je tichý...shalibaba píše:To je asi jeste zase jinej motor Jak hodnotis projev motoru oproti sve D3?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Přelouč
- Vůz: BYLO: Volvo XC60 2.4 D4 AWD MY2015
#23 Koupě XC60
Připojím se s dotazem.
Budu také kupovat XC60ku, určitě AWD. Zvažuji zda vzít model před faceliftem 2012-2013 nebo zda stojí za to si připlatit a vzít poface 2014. Vzhledově se mě poface samozřejmě líbí více, ale zase u předface bude praktické to černé oplastování spodních částí nárazníků, prahů a spodních lemů dveří. Jinak motorově by to mělo být stejné a interiér také. Má někdo poznatky ohledně kvality, vrzání interiéru atd. v porovnání modelu před a po faceliftu?
Děkuji
Budu také kupovat XC60ku, určitě AWD. Zvažuji zda vzít model před faceliftem 2012-2013 nebo zda stojí za to si připlatit a vzít poface 2014. Vzhledově se mě poface samozřejmě líbí více, ale zase u předface bude praktické to černé oplastování spodních částí nárazníků, prahů a spodních lemů dveří. Jinak motorově by to mělo být stejné a interiér také. Má někdo poznatky ohledně kvality, vrzání interiéru atd. v porovnání modelu před a po faceliftu?
Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 39
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: Volvo XC90 D5 136kw r.v. 2006
#24 Koupě XC60
Ahoj, někde jsem tu četl, že i 3 roky stará XC60 někomu pěkně vrže , takže i takové "vyjímky se najdou". A s tím dilema to mám stejné. Ale určitě chci jít do té nejsilnější verze- d5 158kw. Pár lidí tu psalo, že XC70 je ve více stránkách lepší než xc60, ale mě se XC70 prostě nelíbí . Uvidíme co ten podvozek, ještě jsem v tom nejel, takže než budu kupovat, určitě se v tom projedu. Jediné co je škoda je, že u XC60 se nedělaly odvětrávané sedačky, v dnešních parných létech je to opravdu hodně znát ta zapocená prdel na kožených sedačkách. A co se týče kufru, tak tam mi to tak nevadí, jak tu někdo psal kočárek se tam vejde, pokud pojedeme do Chorvatska, nebo kamkoli na více dní, kde budeme potřebovat více věcí, tak si koupím buď rakev nahoru, nebo dnes existují šikovné boxy na tažné zařízení (takže určitě koupě XC60 s tažným).Martas1 píše:Připojím se s dotazem.
Budu také kupovat XC60ku, určitě AWD. Zvažuji zda vzít model před faceliftem 2012-2013 nebo zda stojí za to si připlatit a vzít poface 2014. Vzhledově se mě poface samozřejmě líbí více, ale zase u předface bude praktické to černé oplastování spodních částí nárazníků, prahů a spodních lemů dveří. Jinak motorově by to mělo být stejné a interiér také. Má někdo poznatky ohledně kvality, vrzání interiéru atd. v porovnání modelu před a po faceliftu?
Děkuji
_________________
Bylo: Škoda Octavia 2001 1.9.TDi 81kw,
Je: Volvo XC90 D5 136kw r.v. 2006 MAN.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/693291.html
Bylo: Škoda Octavia 2001 1.9.TDi 81kw,
Je: Volvo XC90 D5 136kw r.v. 2006 MAN.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/693291.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#25 Koupě XC60
Co se týká tvrdosti podvozku tak po ff je podvozek mimo Čr parádní a perfektně sedí. Jakmile přejedeš hranice tak třeba D1 je peklo - prostě je cítit
každá malá díra.
Na druhou stranu to velké díry kupodivu bere vlastně dobře a v zatáčkách to sedí parádně - vlastně jízdní dojem snižuje jen řízení s malou zpětnou vazbou. Na podvozku pracuje jinak i elektronika než před FF a je to znát k lepšímu. Four C je super a komfort řeší jenže každého čeká výměna a to cena fuj... Proto jsem koukal jen po klasice.
Interiér po FF je jinde a to hlavně infotainment - to zobrazení je o století jinde. Přijde mi i že to logičtěji a lépe řadí, jiný SW? nebo je to jen autem..
Co se týká vrzání v kabině tak vlastně OK, ale je slyšet že kastle není pevná a kroutí se.
Že by po ff bylo něco méně nebo více ošizeno nevím.
Do terénu bude plast u starší verze lepší. Po ff to nemá už vůbec žádnou ochranu ze spodu. Pod motorem papundekl a tím to končí - manželky Yaris má lepší ochranu spodku než SUV od Volva
každá malá díra.
Na druhou stranu to velké díry kupodivu bere vlastně dobře a v zatáčkách to sedí parádně - vlastně jízdní dojem snižuje jen řízení s malou zpětnou vazbou. Na podvozku pracuje jinak i elektronika než před FF a je to znát k lepšímu. Four C je super a komfort řeší jenže každého čeká výměna a to cena fuj... Proto jsem koukal jen po klasice.
Interiér po FF je jinde a to hlavně infotainment - to zobrazení je o století jinde. Přijde mi i že to logičtěji a lépe řadí, jiný SW? nebo je to jen autem..
Co se týká vrzání v kabině tak vlastně OK, ale je slyšet že kastle není pevná a kroutí se.
Že by po ff bylo něco méně nebo více ošizeno nevím.
Do terénu bude plast u starší verze lepší. Po ff to nemá už vůbec žádnou ochranu ze spodu. Pod motorem papundekl a tím to končí - manželky Yaris má lepší ochranu spodku než SUV od Volva
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 822 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kanister
-
- 3 Odpovědi
- 240 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper
-
- 3 Odpovědi
- 1692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivanvanata
-
- 16 Odpovědi
- 1381 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 4 Odpovědi
- 356 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dektros