Rezonance při určitých otáčkách motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#26 Rezonance při určitých otáčkách motoru
aha. no, uvidím, až mi na to zbydou nějaký finance, jestli se mi také poštěstí
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#27 Rezonance při určitých otáčkách motoru
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#28 Rezonance při určitých otáčkách motoru
Jen abych doplnil...rozdil je v tom, ze 3514668 je o cca 3.7cm vyssi nez 1328900. To znamena, ze kdo ma jako original ten vyssi, ma v zasade nekolik moznosti:HonzaA píše:Pro B204FT je správné číslo dílu 3514668 a už se nevyrábí. Nevím, jakej je rozdíl oproti běžnému 1328900 (stále k mání i v originále). Když by byl v rozměrech, je to špatný...
- snizit silentbloky motoru tak, aby cela soustava motor-prevodovka byla zase rovne a uhly na kardanu jako puvodne. Hydro silentbloky jsou pro b204ft vyssi nez klasicky, mozna by tedy stacilo je vymenit za hydro klasiku (nezkousel jsem)
- osadit 1328900 a rozdil dohnat vlozenim nejaky tlusty podlozky mezi silentblok a prevodovku, pak ale nebude stacit delka steftu v prevodovce => osadit delsi steft (na prvni pohled myslim ze by mohlo fungovat)
- osadit 1328900 a drzak upravit aby ten silentblok byl vys. Pak by i puvodni steft stacil. Mozna by nekdo mohl vytisknout mezikus na 3d tiskarne....
- co je zajimavy a obzvlast mne dneska potesilo je to, ze vyskova poloha kontaktni plochy silentbloku na prevodovce M46 je presne o 3.5cm vys nez ta sama plocha u M90. Jinymi slovy, kombinaci M46 a vysokeho silenbloku 3514668 by melo byt mozne zamenit za kombinaci M90 a nizkeho silentbloku 1328900. Tech par milimetru pak uz nebude problem dohnat podlozkovou procedurou...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#29 Rezonance při určitých otáčkách motoru
Tak to vypadá, že silentbloky mám všechny ještě kupodivu ucházející. Nicméně to vypadá, že ten hluk bude způsobený výfukem. Mám ten výfuk velice skromně řešený a navíc je děravý jak prase. A dost se to zhoršilo, do tlumiče už je vidět.
Snad na B230G někde potřebné díly seženu
Snad na B230G někde potřebné díly seženu
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#30 Rezonance při určitých otáčkách motoru
tak 3514668 se už fakt nevyrábí. pan snopek z mach motors psal i do volva a po týdnu čekání zamítavá odpověď. fakt ty díly na 16v dvoulitry pomalu ale jistě mizí z nabídky volva...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#31 Rezonance při určitých otáčkách motoru
Takovejch veci ja spousta, nedavno jsem zjistil ze ta plastova krabice na odvetravani klikovky (PCV) se uz taky na 16v dvoulitra nedodava. Nicmene porad jsou to veci u kterejch s relativne malou davkou tvorivosti lze vymyslet reseni, at uz s pouzitim oem dilu nebo nejakejch lepsich...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#32 Rezonance při určitých otáčkách motoru
a pak tu máme výfukové ventily, pístní kroužky, písty, silentbloky motoru a kdoví co ještě... fakt je toho už celkem dost a seznam se jak vidno neustále rozšiřuje
řešit se dá všechno, otázka ale je, kolik pak to řešení stojí a na kolikátý pokus se to povede dostatečně kvalitě
ber to spíš jako povzdech nad politikou volva, než cokoli jiného
řešit se dá všechno, otázka ale je, kolik pak to řešení stojí a na kolikátý pokus se to povede dostatečně kvalitě
ber to spíš jako povzdech nad politikou volva, než cokoli jiného
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#33 Rezonance při určitých otáčkách motoru
Tak to som kupil jeden s poslednych...Nimrod píše:tak 3514668 se už fakt nevyrábí. pan snopek z mach motors psal i do volva a po týdnu čekání zamítavá odpověď. fakt ty díly na 16v dvoulitry pomalu ale jistě mizí z nabídky volva...
Uplne posledne som vykupil hadice k chladicu oleja. Bohuzial som nestihol kupit hadicu k ventilu volnobehu... A nejde ani poriadne vyskladat.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#34 Rezonance při určitých otáčkách motoru
Jelikož sem už byl trochu v koncích, vyzkoušel sem to. Číslo dílu: 1366462 Zde je výsledek. Sedí to, akorát mi to teda příjde nějáký měkký, ale bohužel nemám srovnání. Ideálně jestli někdo nemá v šuplíku zdravej původní?Sergej píše: ↑14 dub 2019 20:06 3514668 som pred rokom kupoval za ludovych 1184,-.
Vizualne je silentblok podobny tomu pre AW30-43, ale nie je zamenny (teda mozno je, neskusal som, ale obj. cislo ma ine). Ten pre AW30-43 sa uz nedodava, ale v US idu kupit jeho nahrady. Tu ti skusia podstrcit silentblok pre AW71...
Kupoval jsem to na Amazonu zde: https://www.amazon.com/gp/product/B00BDVIZD4/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1 vyšlo to na 1000kč i poštovným. Snad jsem nekoupil poslední kus ale mívaj to i jinde.
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i
BYLO: Tatra 613-3, 86'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#35 Rezonance při určitých otáčkách motoru
Máte někdo prosím aktuální poznatky, čím to řešit u kombinace D24TIC+M90? Měl by to být silentblok 1328900
https://www.skandix.de/en/spare-parts/drive-train/transmission/transmission-mounting/mounting-transmission/1000683/
Ale pro jistotu se ptám. Až polezu pod auto na tuhle práci, budu toho dělat víc a chci se vyhnout překvapení...
https://www.skandix.de/en/spare-parts/drive-train/transmission/transmission-mounting/mounting-transmission/1000683/
Ale pro jistotu se ptám. Až polezu pod auto na tuhle práci, budu toho dělat víc a chci se vyhnout překvapení...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 884
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#36 Rezonance při určitých otáčkách motoru
Mě pro stejnou kombinaci pasoval dobře
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#37 Rezonance při určitých otáčkách motoru
Díky
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 678 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pongo
-
- 9 Odpovědi
- 1200 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Carl-Gustaf Sudhoven
-
- 13 Odpovědi
- 441 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yebat
-
- 3 Odpovědi
- 1090 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 6 Odpovědi
- 1331 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jarouš