Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 21
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: Volvo V70 D5 P3 151kw.
#1 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Zdravím,prosím vás mám takový problém s kaburátorem Solex 175 CD. Mám moc bohatou směs a mám i potom uplně černé svíčky,někdy až mokré.Většinou se mi stává,že za studena motor chytne na drc,ale problém nastane u teplého motoru kdy musím svíčky pak vymontovat očistit a jde to.Mám i přiručku od Haynese.A pokuď jsem to pochopil správně,tak šroub bohatosti směsi je při pohledu auta ze předu jako by za v zadní části karburátoru.
Dále jsem se chtěl zeptat na mázání toho karburátoru,kde přesně je nalívací hrdlo a jak poznám přesné množství hladiny.
Dále jsem se chtěl zeptat jak přesně seřídím předstih.
Předem děkuji za jakékoliv odpovědi a rady.
Dále jsem se chtěl zeptat na mázání toho karburátoru,kde přesně je nalívací hrdlo a jak poznám přesné množství hladiny.
Dále jsem se chtěl zeptat jak přesně seřídím předstih.
Předem děkuji za jakékoliv odpovědi a rady.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
#2 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Doporučuji si zadat do vyhledavače (google) heslo "solex 175 cd manual" , odkazů vyběhne dost včetně origo Volvo manuálu.
Hodně toho o karburátorech ví zdejší člen Standa.
A držím palce, kdysi jsem si s tímtéž karburátorem hoooodně vyhrál....
Hodně toho o karburátorech ví zdejší člen Standa.
A držím palce, kdysi jsem si s tímtéž karburátorem hoooodně vyhrál....
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#3 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Pokud jsi koupil ten červený sedan bez zadních bočních lišt ("hokejek"), tak gratuluji a sděluji, že lišty mám a prodám
Ad motor: předstih je cca 12st. před HÚ na volnoběh s odpojeným podtlakem. Karbec je potřeba nejdřív pochopit a pak se v něm člověk může vrtat. Bohatost se ladí pomocí přípravku právě v tom otvoru na olej. Zkontroluj, jestli není natržená membránu pístu - bacha na šroubky, jsou palcový.
Študuj třeba tady https://www.triumphwedgeowners.org/uploads/3/0/4/2/3042952/_zenith_stromberg_factory_tuning_manual_-_complete.pdf
Pokud si na to netroufáš, jsem k dispozici.
Ad motor: předstih je cca 12st. před HÚ na volnoběh s odpojeným podtlakem. Karbec je potřeba nejdřív pochopit a pak se v něm člověk může vrtat. Bohatost se ladí pomocí přípravku právě v tom otvoru na olej. Zkontroluj, jestli není natržená membránu pístu - bacha na šroubky, jsou palcový.
Študuj třeba tady https://www.triumphwedgeowners.org/uploads/3/0/4/2/3042952/_zenith_stromberg_factory_tuning_manual_-_complete.pdf
Pokud si na to netroufáš, jsem k dispozici.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 21
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: Volvo V70 D5 P3 151kw.
#4 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Ano přesně tento je je to krasavec,jen me trápí právě ta bohata směs...."hokejky" bych urcite bral. Pan od ktereho jsem bral automobil,tak rikal ze karburator byl na serizeni,ale prave,ze ta směs je bohata.Mohu treba do SZ poprosit o telefoni kontakt.Děkujistanda píše:Pokud jsi koupil ten červený sedan bez zadních bočních lišt ("hokejek"), tak gratuluji a sděluji, že lišty mám a prodám
Ad motor: předstih je cca 12st. před HÚ na volnoběh s odpojeným podtlakem. Karbec je potřeba nejdřív pochopit a pak se v něm člověk může vrtat. Bohatost se ladí pomocí přípravku právě v tom otvoru na olej. Zkontroluj, jestli není natržená membránu pístu - bacha na šroubky, jsou palcový.
Študuj třeba tady https://www.triumphwedgeowners.org/uploads/3/0/4/2/3042952/_zenith_stromberg_factory_tuning_manual_-_complete.pdf
Pokud si na to netroufáš, jsem k dispozici.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#5 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Já jsem si říkal, že ten karbec bude sviňa Ale teda s tím štelováním směsi až kdesi pod otvorem na olej a navíc přípravkem..To jsem překvapen. Hayness taky moc nepomohl, protože uvádí tuším 5 druhů karburátorů, ale štelování volnoběhu a směsi uvádí jen na 2 z nich a to ještě jak jsme se teď dozvěděli, tak blbě
Karbec hier, šroub hier...A jak to pereš...
P.S : Moderátora žádám aby Kubovi bez jeho vědomí byl změněn status vozidla z 240GL na "Zyklon B", protože za tím autem stát 2minuty je horší,než si strčit výfuk z Tdi rovnou do krku Ale to se vyladí NEBO by se tam hodilo narvat něco podstatně většího. Dle prostoru pod kapotou by se tam nějaký V6 až V8 střídmého objemu vešel s prstem v nose Netřeba to až takto přehánět : https://www.motor1.com/news/308751/volvo-2jz-lambo-v10/ (jsem zvědav kam a jak to dotáhne)
Karbec hier, šroub hier...A jak to pereš...
P.S : Moderátora žádám aby Kubovi bez jeho vědomí byl změněn status vozidla z 240GL na "Zyklon B", protože za tím autem stát 2minuty je horší,než si strčit výfuk z Tdi rovnou do krku Ale to se vyladí NEBO by se tam hodilo narvat něco podstatně většího. Dle prostoru pod kapotou by se tam nějaký V6 až V8 střídmého objemu vešel s prstem v nose Netřeba to až takto přehánět : https://www.motor1.com/news/308751/volvo-2jz-lambo-v10/ (jsem zvědav kam a jak to dotáhne)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
#6 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Ten přípravek lze velmi jednoduše vyrobit. Je to pouze kovová tyčka se zářezem na konci. Seřizuje se s ním poloha jehly a ta má vliv na průběh obohacení při přidání plynu.
Šroubek s pružinkou je tuším bohatost směsi, šroubek na sání (za karburátorem směrem k motoru) seřizuje volnoběžné otáčky.
Lovím to z paměti, jestli to tak není, tak ať mne znalejší opraví. Ještě je třeba vzít v úvahu, že na chování toho celého komplexu má vliv, jestli je motor studený nebo zahřátý a také jestli je léto nebo zima.
Doporučuji návštěvu u Standy.
Šroubek s pružinkou je tuším bohatost směsi, šroubek na sání (za karburátorem směrem k motoru) seřizuje volnoběžné otáčky.
Lovím to z paměti, jestli to tak není, tak ať mne znalejší opraví. Ještě je třeba vzít v úvahu, že na chování toho celého komplexu má vliv, jestli je motor studený nebo zahřátý a také jestli je léto nebo zima.
Doporučuji návštěvu u Standy.
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#7 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Však oni se s Kubou nějak domluví.
Právě o to jde - ta kombinace seřízení volnoběh / zátěž. Protože na volnoběh to evidentně chce seřídit. Jízda je otázkou.
Karburátor není zdaleka tak jednoduchý (obecně) jak se zdá. Nedejbože u 2taktu. Prakticky vzato je nutné u karburátoru vzít v potaz :
- nadmořskou výšku ve které je stroj provozovaný (ono zdaleka jinak bude nastavení vypadat ve 3000 m.n.m a jinak při 500 m.n.m
- požadovaný výkon (v rámci nějakých rozptylů samozřejmě, na 1000koní to naladit otočením šroubu směsi nejde )
- emise / "relativní" správnost bohatosti pro dobrý chod motoru (v obou režimech,jak volnoběh, tak jízda)
Jak se do toho začnou motat ještě trysky a jejich kombinace (tam budou asi 3 si troufám odhadnout), tak je to totální peklo, nedejbože při otevřeném/sportovním filtru sání. To pak laboruje člověk jak babica nad gulášem
Takže noční můra normálního motoristy je Italské/Britské sportovní auto z 60.let, nejlépe s 12válcem a šesti dvojitými karburátory
Tudíž tento pohled pod kapotu je slast míchaná s totálním psychickým a finančním kolapsem. říká se tomu rozpolcená osobnost https://www.jalopyjournal.com/forum/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi174.photobucket.com%2Falbums%2Fw92%2Fbrainsboy%2FDSC01736.jpg&hash=15b82794fb4b2146aa0df19f25b2e4b0
Právě o to jde - ta kombinace seřízení volnoběh / zátěž. Protože na volnoběh to evidentně chce seřídit. Jízda je otázkou.
Karburátor není zdaleka tak jednoduchý (obecně) jak se zdá. Nedejbože u 2taktu. Prakticky vzato je nutné u karburátoru vzít v potaz :
- nadmořskou výšku ve které je stroj provozovaný (ono zdaleka jinak bude nastavení vypadat ve 3000 m.n.m a jinak při 500 m.n.m
- požadovaný výkon (v rámci nějakých rozptylů samozřejmě, na 1000koní to naladit otočením šroubu směsi nejde )
- emise / "relativní" správnost bohatosti pro dobrý chod motoru (v obou režimech,jak volnoběh, tak jízda)
Jak se do toho začnou motat ještě trysky a jejich kombinace (tam budou asi 3 si troufám odhadnout), tak je to totální peklo, nedejbože při otevřeném/sportovním filtru sání. To pak laboruje člověk jak babica nad gulášem
Takže noční můra normálního motoristy je Italské/Britské sportovní auto z 60.let, nejlépe s 12válcem a šesti dvojitými karburátory
Tudíž tento pohled pod kapotu je slast míchaná s totálním psychickým a finančním kolapsem. říká se tomu rozpolcená osobnost https://www.jalopyjournal.com/forum/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi174.photobucket.com%2Falbums%2Fw92%2Fbrainsboy%2FDSC01736.jpg&hash=15b82794fb4b2146aa0df19f25b2e4b0
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#8 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
LBJohnson má svatou pravdu. Hlavně (a vlastně jedině) v tom, že bych to měl nastavit já
Hošani, pokud chcete při ladění karbeců utrpět úspěch, tak je fakt potřeba to nejdřív pochopit. Kupte si třeba tuto knihu: CH. MÜLLER, F. MÜLLER - AUTOMOBILOVÉ KARBURÁTORY. Je tlustá, nudná, avšak s obrázky a má výhodu, že tam je i náš karburátor, který nemá víc než JEDNU trysku, taky nemá vzdušníky, zato má píst. Je to prostě něco úplně jinýho, než s čím se mohli dřívější čeští mechanici potkat.
Ten šroubek s pružinou je pouze korekce bohatosti volnoběžné směsi při zcela prohřátém karburátoru a nemá téměř žádný vliv v porovnání s vlivy jako např. díra v membráně, drhnoucí píst, obroušená jehla a dýza, špatná výška hladiny v plov. komoře, špatně nastavený sytič. Dále vidím na fotkách amatérsky nainstalovanou pružinu, která nemůže mít vliv na nic a pouze dokazuje to, že někdo před vámi taky nepochopil...
Stále jsem k dispozici na tel. 603 428 678 v prac. dny 9-16
Hošani, pokud chcete při ladění karbeců utrpět úspěch, tak je fakt potřeba to nejdřív pochopit. Kupte si třeba tuto knihu: CH. MÜLLER, F. MÜLLER - AUTOMOBILOVÉ KARBURÁTORY. Je tlustá, nudná, avšak s obrázky a má výhodu, že tam je i náš karburátor, který nemá víc než JEDNU trysku, taky nemá vzdušníky, zato má píst. Je to prostě něco úplně jinýho, než s čím se mohli dřívější čeští mechanici potkat.
Ten šroubek s pružinou je pouze korekce bohatosti volnoběžné směsi při zcela prohřátém karburátoru a nemá téměř žádný vliv v porovnání s vlivy jako např. díra v membráně, drhnoucí píst, obroušená jehla a dýza, špatná výška hladiny v plov. komoře, špatně nastavený sytič. Dále vidím na fotkách amatérsky nainstalovanou pružinu, která nemůže mít vliv na nic a pouze dokazuje to, že někdo před vámi taky nepochopil...
Stále jsem k dispozici na tel. 603 428 678 v prac. dny 9-16
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#9 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Standa
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 21
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: Volvo V70 D5 P3 151kw.
#10 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Dobra zítra se ozvu.Jak Jirka říkal hodně zapáchám benzinem,dale mám strach,aby při bohate směsi nepodpalily ventily,svicku jsou úplně mokré.Takže teď vlastne vyslo na jevo,ze ten karburator úplně neopravoval člověk co by úplně tomu rozuměl.Rád bych se do tady těch tajů a záhad více ponořil,vzdy mě fascinovaly tyto věci.Chtěl jsem se zeptat da se ta mebrana případně koupit. Dikystanda píše:LBJohnson má svatou pravdu. Hlavně (a vlastně jedině) v tom, že bych to měl nastavit já
Hošani, pokud chcete při ladění karbeců utrpět úspěch, tak je fakt potřeba to nejdřív pochopit. Kupte si třeba tuto knihu: CH. MÜLLER, F. MÜLLER - AUTOMOBILOVÉ KARBURÁTORY. Je tlustá, nudná, avšak s obrázky a má výhodu, že tam je i náš karburátor, který nemá víc než JEDNU trysku, taky nemá vzdušníky, zato má píst. Je to prostě něco úplně jinýho, než s čím se mohli dřívější čeští mechanici potkat.
Ten šroubek s pružinou je pouze korekce bohatosti volnoběžné směsi při zcela prohřátém karburátoru a nemá téměř žádný vliv v porovnání s vlivy jako např. díra v membráně, drhnoucí píst, obroušená jehla a dýza, špatná výška hladiny v plov. komoře, špatně nastavený sytič. Dále vidím na fotkách amatérsky nainstalovanou pružinu, která nemůže mít vliv na nic a pouze dokazuje to, že někdo před vámi taky nepochopil...
Stále jsem k dispozici na tel. 603 428 678 v prac. dny 9-16
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
#11 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Děkuji Standovi za upřesnění!!
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#12 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Karburator je uzasna vec, dokud funguje, ci dokud je po ruce nekdo, kdo ho UMI seridit
S uctou doma chovam strojopisem huste popsane dve stranky original manualu Mototechny na serizeni volnobehu u Tatry 603. Zkratka ohne prdel
S uctou doma chovam strojopisem huste popsane dve stranky original manualu Mototechny na serizeni volnobehu u Tatry 603. Zkratka ohne prdel
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Tak to je právě opak. Pokud je to bohatý, tak ti tohle vůbec nehrozí. Podpalujou se u chudý, která hoří tepleji, než studená směs.Kouba89 píše:...dale mám strach,aby při bohate směsi nepodpalily ventily...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#14 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Koubo každopádně moc gratuluju ke krabici a ještě jednou vítej mezi magorama, těšíme se na tebe a na tvoji káru někde na srazu.
Jo a prosím tě nenech se vodradit prvotníma problémama s autem. Nebo třeba i našima nejapnejma poznámkama. Jsou to všechno dohromady jen lehký porodní bolesti, takže mi můžeš klidně věřit, že bude hůř...
Jo a prosím tě nenech se vodradit prvotníma problémama s autem. Nebo třeba i našima nejapnejma poznámkama. Jsou to všechno dohromady jen lehký porodní bolesti, takže mi můžeš klidně věřit, že bude hůř...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 21
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: Volvo V70 D5 P3 151kw.
#15 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Už jsem se do toho nechal uvrtat,tak to musim zvladnout.Určitě rád na nejaky sraz dojedu a rád vás tam poznám.Jen to musim vsechno vyladit,ať to chodí jak Švýcarský hodinky z Číny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#16 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Včera jsem se v motoru vrtal. Předstih měl 10stupňů PO úvrati, takže se o předstih prakticky nejednalo a jehla v karbecu měla odlomený doraz, který určuje její polohu vůči dýze. Po opravě jehly a nastavení předstihu motor vrní spokojeně.
Auto je prudce zachovalý a jistě ozdobí některý příští sraz.
P.S. Nechť ctěný pan majitel (profesí řidič těžkých tahačů) nezapomíná, že občasným vytočením motoru nad 2500rpm a používáním brzd se vozidlu jen prospěje. Zkušební jízda byla utrpením...
Auto je prudce zachovalý a jistě ozdobí některý příští sraz.
P.S. Nechť ctěný pan majitel (profesí řidič těžkých tahačů) nezapomíná, že občasným vytočením motoru nad 2500rpm a používáním brzd se vozidlu jen prospěje. Zkušební jízda byla utrpením...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 21
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: Volvo V70 D5 P3 151kw.
#17 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
standa píše:Včera jsem se v motoru vrtal. Předstih měl 10stupňů PO úvrati, takže se o předstih prakticky nejednalo a jehla v karbecu měla odlomený doraz, který určuje její polohu vůči dýze. Po opravě jehly a nastavení předstihu motor vrní spokojeně.
Auto je prudce zachovalý a jistě ozdobí některý příští sraz.
P.S. Nechť ctěný pan majitel (profesí řidič těžkých tahačů) nezapomíná, že občasným vytočením motoru nad 2500rpm a používáním brzd se vozidlu jen prospěje. Zkušební jízda byla utrpením...
No no já už s tím jezdím jak důchodce,ale to víš že to protáhnu,ale přišlápnu tomu pérka,až je to opravdu zahřáté
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#18 Volvo 240 motor B19A karburátor Solex 175 CD
Standa : on uz se tak polepsil, ze to zkousi tocit nad 2500 i v praci
Jinak k veci : potkal jsem byvaleho majitele te dvojky a rikam mu - ta Vase dvojka se ma jak prase v zite, nemusite mit obavu (ma tech veteranu vic a je to dobrej chlap) a on tak naklonil hlavu, celej pri te zmince zjihnul a rika - "hej...to je dobre auto jak prase" ma pravdu predsedo...
Jinak k veci : potkal jsem byvaleho majitele te dvojky a rikam mu - ta Vase dvojka se ma jak prase v zite, nemusite mit obavu (ma tech veteranu vic a je to dobrej chlap) a on tak naklonil hlavu, celej pri te zmince zjihnul a rika - "hej...to je dobre auto jak prase" ma pravdu predsedo...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek